abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 mei 2017 @ 03:11:08 #251
117098 Hathor
Effe niet
pi_171019950
quote:
9s.gif Op donderdag 18 mei 2017 03:09 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar het oosten is toch net zo goed als het westen ?

:') :') :')
Na een paar flessen wijn lijkt dat misschien wel zo ja. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 18 mei 2017 @ 03:13:19 #252
117098 Hathor
Effe niet
pi_171019957
IT probeert een jumpshot over Lebron te maken. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 18 mei 2017 @ 03:20:42 #253
117098 Hathor
Effe niet
pi_171019969
Hou er gewoon mee op na deze wedstrijd man, hier zit nog geen spatje spanning in, totaal niks. Het is net alsof je naar Real Madrid tegen Emmen zit te kijken of zo, slaat helemaal nergens op dit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171019971
had gehoopt opmeer spanning. cavaliers hebben geen last van een weekje rust. vraag is of boston misschien moe is na zoveel wedstrijden...
  donderdag 18 mei 2017 @ 03:27:09 #255
117098 Hathor
Effe niet
pi_171019974
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 03:23 schreef Attitude het volgende:
had gehoopt opmeer spanning. cavaliers hebben geen last van een weekje rust. vraag is of boston misschien moe is na zoveel wedstrijden...
Welnee, dit verschil in kwaliteit is gewoon ontluisterend. Al laat je deze twee teams 100 keer een best of 7 tegen elkaar spelen, dan nog zal de uitkomst altijd hetzelfde zijn. Het is ook tekenend hoe de Cavs helemaal geen reet leken te geven om thuisvoordeel tijdens het reguliere seizoen, ze weten gewoon dat ze er in de playoffs toch wel overheen denderen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171019980
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 03:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Welnee, dit verschil in kwaliteit is gewoon ontluisterend. Al laat je deze twee teams 100 keer een best of 7 tegen elkaar spelen, dan nog zal de uitkomst altijd hetzelfde zijn. Het is ook tekenend hoe de Cavs helemaal geen reet leken te geven om thuisvoordeel tijdens het reguliere seizoen, ze weten gewoon dat ze er in de playoffs toch wel overheen denderen.
het is ook mooier geweest als ze gelijkwaardig zouden zijn... wel jammer dat het zo moet gaan tijdens de hele playoff...is wachten tot de echte finale begint..en dan pas kan het spanend worden...
pi_171019982
Wat een waardeloze ECF....
The Older I Get, The Better I Was
  donderdag 18 mei 2017 @ 04:08:33 #258
117098 Hathor
Effe niet
pi_171020020
Ik kan me niet herinneren dat de Bulls met MJ ooit zo'n makkelijke doortocht naar de finals hebben gehad, er was altijd wel minimaal een ploeg waartegen ze tot het uiterste moesten gaan. Hier is toch totaal geen sprake van concurrentie meer?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171020030
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 04:08 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat de Bulls met MJ ooit zo'n makkelijke doortocht naar de finals hebben gehad, er was altijd wel minimaal een ploeg waartegen ze tot het uiterste moesten gaan. Hier is toch totaal geen sprake van concurrentie meer?
Inderdaad en dan doen andere verbaasd dat LBJ voor de 7e keer achter elkaar naar de finale gaat.
The Older I Get, The Better I Was
  donderdag 18 mei 2017 @ 04:52:18 #260
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171020043
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 04:08 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat de Bulls met MJ ooit zo'n makkelijke doortocht naar de finals hebben gehad, er was altijd wel minimaal een ploeg waartegen ze tot het uiterste moesten gaan. Hier is toch totaal geen sprake van concurrentie meer?
Niemand wil tegen LeBron spelen, bijna iedere superster gaat naar het westen helaas. Zie Butler en zeker George ook de stap wel maken.

Helaas heeft GSW, eigenlijk Durant, het westen ook om zeep geholpen. GSW heeft Durant helemaal niet nodig gehad afgelopen zomer, ze hadden hem enkel nodig om niet langer tegen de Westbrook/Durant tandem op te boksen. Komende 3/4 jaar lekker naar GSW vs Cavaliers kijken in de finale waar je eigenlijk het reguliere seizoen en de playoffs schriftelijk af kan doen, lekker joh.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 18 mei 2017 @ 04:58:45 #261
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_171020046
Celtics mogen een beetje inhalen. 't Was nooit iets, James was zo dominant in de 1e en 2e.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 18 mei 2017 @ 09:22:07 #262
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_171021373
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 04:22 schreef LuieSurinamer het volgende:

[..]

Inderdaad en dan doen andere verbaasd dat LBJ voor de 7e keer achter elkaar naar de finale gaat.
Wel dat die het met verschillende teams doet. Blijkbaar is LBJ zo goed dat hij de franchise zo goed kan maken dat hij met een overstap ervoor zorgt dat ze overheersen.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_171022018
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 03:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Welnee, dit verschil in kwaliteit is gewoon ontluisterend. Al laat je deze twee teams 100 keer een best of 7 tegen elkaar spelen, dan nog zal de uitkomst altijd hetzelfde zijn. Het is ook tekenend hoe de Cavs helemaal geen reet leken te geven om thuisvoordeel tijdens het reguliere seizoen, ze weten gewoon dat ze er in de playoffs toch wel overheen denderen.
Zo gaat het toch al een tijdje? Cavs en James draaien op 50% in het reguliere seizoen en dan hebben wij allemaal het idee dat ze het een beetje kwijt zijn dat jaar. Totdat de play offs komen, dan wordt vol het gaspedaal ingedrukt.

Het is dat James het reguliere seizoen niet serieus neemt anders zou hij ook de laatste paar jaar iedere keer mvp zijn geworden. Iets wat ik dit jaar ook niet uitsluit.

Btw eerst werd de mvp toch altijd voor de play offs bekend gemaakt? Zou voor Westbrook wat beter uitkomen, zou hem nu aan James geven.
  donderdag 18 mei 2017 @ 12:05:02 #264
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_171024997
Straks 2x sweeps naar de Finals?
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:21:17 #265
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_171033183
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 04:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Niemand wil tegen LeBron spelen, bijna iedere superster gaat naar het westen helaas. Zie Butler en zeker George ook de stap wel maken.

Helaas heeft GSW, eigenlijk Durant, het westen ook om zeep geholpen. GSW heeft Durant helemaal niet nodig gehad afgelopen zomer, ze hadden hem enkel nodig om niet langer tegen de Westbrook/Durant tandem op te boksen. Komende 3/4 jaar lekker naar GSW vs Cavaliers kijken in de finale waar je eigenlijk het reguliere seizoen en de playoffs schriftelijk af kan doen, lekker joh.
Als Durant niet naar GSW gaat maar naar elke ander team in het Westen, dan kan je niet alleen het reguliere seizoen en de playofs schriftelijk afdoen, maar ook een sweep invullen voor de finals voor de Cavaliers. Ik denk dat hij dat ook mee heeft genomen in zijn beslissing.

Ik heb dan zelf liever twee superteams in plaats van één.

Maar goed, de NBA moet hoe dan ook hier wat aan doen. Bij GSW is er nog enigszins sprake van beleid, jarenlang draften, ontwikkelen en opbouwen, maar bij Cavaliers zitten ze zo zwaar boven de cap en toch kunnen ze hun team dit jaar weer enorm versterken. Het is toch werkelijk bespottelijk dat Deron Williams 15 miljoen van Brooklyn en Dallas krijgt en een half miljoen van Cavaliers om het Oosten compleet te declasseren in een Cavs-shirt. Voor Derrick Williams, Larry Sanders en Bogut geldt het zelfde. De bird rights geven superteams ook teveel kansen om hun spelers bij elkaar te houden.

LeBron heeft het oosten helemaal naar de tering geholpen met het samenstellen van z'n eigen superteams. Wade/Miami takelt een beetje af? Hop, naar het volgende superteam met Love en Irving en het een homecoming noemen. :r

Denk dat ons een hele donkere periode te wachten staat in de NBA, zonder enkele spanning. Hij is eigenlijk al aangebroken.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:58:38 #266
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_171033842
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 18 mei 2017 18:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:[/

LeBron heeft het oosten helemaal naar de tering geholpen met het samenstellen van z'n eigen superteams. Wade/Miami takelt een beetje af? Hop, naar het volgende superteam met Love en Irving en het een homecoming noemen. :r
Hater.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 03:16:16 #267
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171044634
All-NBA teams 2016/2017:



Zeg het maar, valt weinig op af te dingen eigenlijk. Wellicht DeAndre Jordan eruit voor KAT en dat is het wel. Utah (Hayward) en Indiana (George) hebben nu wel een probleem, kunnen geen supermax aanbieden, en dus een grotere kans op een uittocht van beide.

Boston zou interesse hebben in Hayward, en George staat natuurlijk in de belangstelling van LA. Heb je ook gelijk de 1ste en 2de pick uit de draft genoemd, lijkt erop dat die 2 over een x aantal jaar wel weer eens serieus om de titel kunnen gaan strijden tegen elkaar.

Edit: Overigens belachelijk dat Westbrook en James niet unaniem verkozen zijn tot 1st team. Ben benieuwd welke idioot(en) hen in het 2de team, en Kawhi zelfs in het 3de team hebben gezet :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 19 mei 2017 @ 05:24:06 #268
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_171044683
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Als Durant niet naar GSW gaat maar naar elke ander team in het Westen, dan kan je niet alleen het reguliere seizoen en de playofs schriftelijk afdoen, maar ook een sweep invullen voor de finals voor de Cavaliers. Ik denk dat hij dat ook mee heeft genomen in zijn beslissing.

Ik heb dan zelf liever twee superteams in plaats van één.

Maar goed, de NBA moet hoe dan ook hier wat aan doen. Bij GSW is er nog enigszins sprake van beleid, jarenlang draften, ontwikkelen en opbouwen, maar bij Cavaliers zitten ze zo zwaar boven de cap en toch kunnen ze hun team dit jaar weer enorm versterken. Het is toch werkelijk bespottelijk dat Deron Williams 15 miljoen van Brooklyn en Dallas krijgt en een half miljoen van Cavaliers om het Oosten compleet te declasseren in een Cavs-shirt. Voor Derrick Williams, Larry Sanders en Bogut geldt het zelfde. De bird rights geven superteams ook teveel kansen om hun spelers bij elkaar te houden.

LeBron heeft het oosten helemaal naar de tering geholpen met het samenstellen van z'n eigen superteams. Wade/Miami takelt een beetje af? Hop, naar het volgende superteam met Love en Irving en het een homecoming noemen. :r

Denk dat ons een hele donkere periode te wachten staat in de NBA, zonder enkele spanning. Hij is eigenlijk al aangebroken.
Wanneer Durant bij OKC had gebleven, en dat kenbaar had gemaakt voor de trades begonnen, had Horford naar OKC gekomen.

Dan had je nu GSW, OKC en Cleveland als topteams gehad. Met de Spurs er niet zo ver achter. Dat had ik persoonlijk leuker gevonden dan 1 topteam in het westen en 1 topteam in oosten. Uiteraard helpt het niet mee dat ik een OKC fan ben, dus er zit ook eigen belang bij.

Nu heb je GSW op eenzame hoogte, dat had
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 19 mei 2017 @ 08:10:24 #269
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171045144
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Maar goed, de NBA moet hoe dan ook hier wat aan doen. Bij GSW is er nog enigszins sprake van beleid, jarenlang draften, ontwikkelen en opbouwen, maar bij Cavaliers zitten ze zo zwaar boven de cap en toch kunnen ze hun team dit jaar weer enorm versterken. Het is toch werkelijk bespottelijk dat Deron Williams 15 miljoen van Brooklyn en Dallas krijgt en een half miljoen van Cavaliers om het Oosten compleet te declasseren in een Cavs-shirt. Voor Derrick Williams, Larry Sanders en Bogut geldt het zelfde. De bird rights geven superteams ook teveel kansen om hun spelers bij elkaar te houden.

LeBron heeft het oosten helemaal naar de tering geholpen met het samenstellen van z'n eigen superteams. Wade/Miami takelt een beetje af? Hop, naar het volgende superteam met Love en Irving en het een homecoming noemen. :r
Hoewel dit wel een hele zwarte kijk op de Eastern Conference is, denk ik ook dat LBJ, meer nog dan andere supersterren, zelf aan het roer wil staan en niet te leiden is door een Manager of franchise. Hij wil de grootste worden, dan heeft hij op z'n 32e nu eenmaal twee sterren nodig om het in de huidige League te redden.

Zolang je geen NBA champ kunt worden met een team waar Dellavadova de één-na-beste speler is, zul je dit krijgen. Hoe meer sterren er bij de Warriors zitten, hoe meer de Cavs nodig hebben zodat LBJ kan pieken in de Finals. Het heeft daarmee wel wat weg van de koude oorlog. De NBA zal wel in grotere mate in het teken staan van de Finals, waarbij twee powerhouses het tegen elkaar opnemen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_171046345
LA moet George nooit nemen voor hun draft pick. Met hem ga je de Finals toch niet halen, wellicht de play offs niet eens. De #2 pick moeten we gebruiken om een speler te kiezen (Fultz, Fox oa) en Russell doorschuiven naar de shooting guard positie. Rustig een team bouwen want de contracten van Mozgov en Deng zitten toch nog in de weg.

George moet je proberen in FA te strikken. En anders houdt het op. Het is wachten tot de contracten van Mozgov en Deng tot een jaar komen en dan kun je ze vast wel naar een tanking team traden, maar goed dat duurt nog twee jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2017 09:53:43 ]
pi_171053164
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Als Durant niet naar GSW gaat maar naar elke ander team in het Westen, dan kan je niet alleen het reguliere seizoen en de playofs schriftelijk afdoen, maar ook een sweep invullen voor de finals voor de Cavaliers. Ik denk dat hij dat ook mee heeft genomen in zijn beslissing.

Ik heb dan zelf liever twee superteams in plaats van één.

Maar goed, de NBA moet hoe dan ook hier wat aan doen. Bij GSW is er nog enigszins sprake van beleid, jarenlang draften, ontwikkelen en opbouwen, maar bij Cavaliers zitten ze zo zwaar boven de cap en toch kunnen ze hun team dit jaar weer enorm versterken. Het is toch werkelijk bespottelijk dat Deron Williams 15 miljoen van Brooklyn en Dallas krijgt en een half miljoen van Cavaliers om het Oosten compleet te declasseren in een Cavs-shirt. Voor Derrick Williams, Larry Sanders en Bogut geldt het zelfde. De bird rights geven superteams ook teveel kansen om hun spelers bij elkaar te houden.

LeBron heeft het oosten helemaal naar de tering geholpen met het samenstellen van z'n eigen superteams. Wade/Miami takelt een beetje af? Hop, naar het volgende superteam met Love en Irving en het een homecoming noemen. :r

Denk dat ons een hele donkere periode te wachten staat in de NBA, zonder enkele spanning. Hij is eigenlijk al aangebroken.
Als Lebron het Oosten in zijn eentje om zeep heeft geholpen dan ben ik benieuwd wat volgens jou GSW met het Westen aan het doen is, want dat vind ik toch nog een flink aantal stukjes walgelijker dan wat Lebron heeft gedaan.

Het Oosten is mede ook door mensen als Melo slecht geworden. Egotrippers die dachten in hun eentje een team naar de finals te kunnen spelen en daardoor maar maximumsalarissen eisten die de groei van teams enorm in de weg zitten en zaten. Dat heeft Lebron al nooit gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2017 14:58:39 ]
  vrijdag 19 mei 2017 @ 15:55:40 #272
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_171054412
LeBron, goddome een van de meest epische heldenverhalen uit de NBA :D
Weg uit Cleveland, pek en veren, shirts verbrand. Terugkomen, 3-1 achter in de finals. Winnen en daarmee voor het eerst in 52 jaar een beker voor Cleveland binnenhalen.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 15:59:32 #273
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_171054485
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 08:10 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hoewel dit wel een hele zwarte kijk op de Eastern Conference is, denk ik ook dat LBJ, meer nog dan andere supersterren, zelf aan het roer wil staan en niet te leiden is door een Manager of franchise. Hij wil de grootste worden, dan heeft hij op z'n 32e nu eenmaal twee sterren nodig om het in de huidige League te redden.

Zolang je geen NBA champ kunt worden met een team waar Dellavadova de één-na-beste speler is, zul je dit krijgen. Hoe meer sterren er bij de Warriors zitten, hoe meer de Cavs nodig hebben zodat LBJ kan pieken in de Finals. Het heeft daarmee wel wat weg van de koude oorlog. De NBA zal wel in grotere mate in het teken staan van de Finals, waarbij twee powerhouses het tegen elkaar opnemen.
Een koude oorlog vind ik inderdaad een goede omschrijving en daarom vind ik het niet gek dat LeBron zich wapent met enorm sterke teams hoor en vind ik het ook logisch dat Durant naar GS staat. En daarom vind ik het niet eerlijk dat hem en GS zoveel wordt verweten. Blijven bij OKC, zelfs met Horford... sure dan kom je dichterbij GS, ben je misschien wel beter, maar ik ben er van overtuigd dat je dan nog mijlenver bent verwijderd van Cleveland. Spurs idem dito. Het zou een geweldige Western Conference betekenen, een ongekende uitputtingsslag om vervolgens met 4-0 op de broek te krijgen van LeBron. Types als Horford, Adams, Aldridge, Gasol... daarmee kan je - denk ik - echt niet aan komen zetten tegen de Cavs. Daarom vond ik GS voor hem de enige logische optie, het gaat uiteindelijk om die ring. En dus heb je nu twee powerhouses.

En zelfs met de GS vind ik hen de underdog, dus om mij nou een LeBron-hater te noemen, terwijl ik hem beter dan ooit vindt en de absolute topfavoriet voor de ring, want hij is gewoon niet te verdedigen. Maar als ik terugdenk aan "The Decision", prima keuze verder hoor, het zat er niet echt in met Cleveland, en hoe hij bij het eerste tegenslag weer direct weg was bij Miami omdat hij Love kon meenemen naar Cleveland. Prima keuzes, maar dan is het ineens een romantisch verhaal, iemand die thuiskomt... nou nee. Hij zag dat het bij Miami voortaan moeite zou kosten voor een ring en zag dat hij bij Cleveland weer een garantie had voor de finals met nog twee fitte supersterren naast zich. Als die first pick (2% kans :') ) niet naar Cleveland gaat, was hij echt nog niet thuis gekomen. Misschien wel naar Houston? Achja, niet relevant meer. :+
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:13:51 #274
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171054752
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Een koude oorlog vind ik inderdaad een goede omschrijving en daarom vind ik het niet gek dat LeBron zich wapent met enorm sterke teams hoor en vind ik het ook logisch dat Durant naar GS staat. En daarom vind ik het niet eerlijk dat hem en GS zoveel wordt verweten. Blijven bij OKC, zelfs met Horford... sure dan kom je dichterbij GS, ben je misschien wel beter, maar ik ben er van overtuigd dat je dan nog mijlenver bent verwijderd van Cleveland. Spurs idem dito. Het zou een geweldige Western Conference betekenen, een ongekende uitputtingsslag om vervolgens met 4-0 op de broek te krijgen van LeBron. Types als Horford, Adams, Aldridge, Gasol... daarmee kan je - denk ik - echt niet aan komen zetten tegen de Cavs. Daarom vond ik GS voor hem de enige logische optie, het gaat uiteindelijk om die ring. En dus heb je nu twee powerhouses.

En zelfs met de GS vind ik hen de underdog, dus om mij nou een LeBron-hater te noemen, terwijl ik hem beter dan ooit vindt en de absolute topfavoriet voor de ring, want hij is gewoon niet te verdedigen. Maar als ik terugdenk aan "The Decision", prima keuze verder hoor, het zat er niet echt in met Cleveland, en hoe hij bij het eerste tegenslag weer direct weg was bij Miami omdat hij Love kon meenemen naar Cleveland. Prima keuzes, maar dan is het ineens een romantisch verhaal, iemand die thuiskomt... nou nee. Hij zag dat het bij Miami voortaan moeite zou kosten voor een ring en zag dat hij bij Cleveland weer een garantie had voor de finals met nog twee fitte supersterren naast zich. Als die first pick (2% kans :') ) niet naar Cleveland gaat, was hij echt nog niet thuis gekomen. Misschien wel naar Houston? Achja, niet relevant meer. :+
Past toch in het NBA narratief dat het gaat om individuele helden, hun strijd naar het hoogst haalbare en de zoektocht naar de nieuwe GOAT ;).

Colin Cowherd had het er al een keer treffend over. In de MLB is de historie van de franchise heilig, in de NFL het team (hoewel ze met Brady daar ook de QB willen opblazen, heeft hij alsnog z'n teamgenoten nodig). In de NBA gaat het om de speler. LeBron kan verhuizen naar een ander team en plots worden ze daar titelkandidaat. Dat is bij Durant, Curry, Harden en Westbrook nog (lang) niet het geval, of je nu LBJ-hater bent of niet.

Het is best knap hoe hij van een matig elftal met z'n aantrekkingskracht naar andere sterren een titelkandidaat kan maken. Cleveland is een matige franchise qua bestuur, maar de komende paar jaar zijn ze nog wel een van de favorieten. Wat dat betreft is zo'n mobiele superster wel interessanter dan de jaren van Kobe, Duncan of Nowitzky.

Verschil met Durant vind ik wel dat hij naar een bewezen goed team is gegaan, in plaats van er één te vormen. Het zou sterker overkomen als Durant zou zijn gekomen voordat GSW zou pieken, dan lever je een bijdrage in de opbouw en hoef je niet te worden ingevoegd in een werkende machine. Nu stapt hij in een team met een bewezen track record vanuit een franchise dat het heeft geprobeerd te worden, maar faalde. Komt qua spelintelligentie wel wat minder strategisch over.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_171067206
nou 2e wedstrijd cleveland - boston... niet echt spannend. cleveland is sterk, zie nu al vaak dat de bal bij ring van cleveland afgestopt worden.boston maakt het niet af.
pi_171067208
Ik ga maar slapen, dit wordt niet mmeer spannend.
The Older I Get, The Better I Was
pi_171067210
ook irritant, bij elke 3 punter van cleveland gaat de bank van cleveland staan juichen. ik heb dan zoiets van: huh? jullie weten dat je de betere team heb...
pi_171067211
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 03:22 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik ga maar slapen, dit wordt niet mmeer spannend.
jep ik ook...
  zaterdag 20 mei 2017 @ 03:23:22 #279
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171067212
Celtics missen ook veel open shots en ze zijn te klein .
RED ONS HENNIEGOD
pi_171067213
dat lengte verschil is inderdaad erg te zien
pi_171067220
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 03:22 schreef Attitude het volgende:

[..]

jep ik ook...
welterusten.
ff offtopic. youtube down?
The Older I Get, The Better I Was
  zaterdag 20 mei 2017 @ 03:31:52 #282
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171067222
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 03:30 schreef LuieSurinamer het volgende:

[..]

welterusten.
ff offtopic. youtube down?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_171067223
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 03:30 schreef LuieSurinamer het volgende:

[..]

welterusten.
ff offtopic. youtube down?
jep is down. monkeys proberen het op te lossen.. :P
pi_171067224
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 03:30 schreef LuieSurinamer het volgende:

[..]

welterusten.
ff offtopic. youtube down?
hier ook
pi_171067225
40 pt verschil al!!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 03:35:21 #286
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_171067226
72-31, halftime. :{w
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 03:43:04 #287
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171067232
Leuk hé Smoofie ?

En weer geen ster die naar de Celtics gaat maar wel wat draftpicks
Gefeliciteerd!!!
RED ONS HENNIEGOD
pi_171067235
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 03:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk hé Smoofie ?

En weer geen ster die naar de Celtics gaat maar wel wat draftpicks
Gefeliciteerd!!!
ik mis wat denk ik.. het zal de tijd wel zijn...
  zaterdag 20 mei 2017 @ 04:02:15 #289
117098 Hathor
Effe niet
pi_171067246
Wat een wanvertoning zeg, je zal daar een kaartje voor een paar honderd dollar voor gekocht hebben. :') Ik vraag me alleen af of de Celtics nou zo slecht zijn, of de Cavs zo goed.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 04:04:56 #290
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_171067248
Dat hele Boston team schorsen voor vijf jaar. Wat een drama.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 04:24:50 #291
117098 Hathor
Effe niet
pi_171067261
En dan in de wetenschap leven dat je nog twee keer tegen ze moet spelen in Cleveland, echt...ik zou een blessure simuleren. Volgens mij heeft IT dat trouwens al gedaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 04:27:55 #292
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_171067265
110-61. _O-

Maar het is treurig ja.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 04:48:29 #293
117098 Hathor
Effe niet
pi_171067270
2 records gebroken deze wedstrijd, grootste achterstand bij rust ooit in een playoff game, en meeste aantal punten in een playoff game ooit voor de Cavs. En net zit er nog doodleuk eer reporter te zeggen dat de celtics deze playoffs al eerder terug zijn gekomen van 0-2..... _O- _O- _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 09:18:28 #294
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_171068065
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 04:48 schreef Hathor het volgende:
2 records gebroken deze wedstrijd, grootste achterstand bij rust ooit in een playoff game, en meeste aantal punten in een playoff game ooit voor de Cavs. En net zit er nog doodleuk eer reporter te zeggen dat de celtics deze playoffs al eerder terug zijn gekomen van 0-2..... _O- _O- _O-
:D :D

Ik zou 3 dagen feest uitroepen in Boston als ze uberhaupt 1 game pakken.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:33:06 #295
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_171070818
Dat word zoals verwacht 12-0. Denk dat het record van de Lakers (16-1, Iverson _O_ _O_ _O_) echt te doen is voor Cleveland.
pi_171070959
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat word zoals verwacht 12-0. Denk dat het record van de Lakers (16-1, Iverson _O_ _O_ _O_) echt te doen is voor Cleveland.
Geloof dat je GSW dan toch wat onderschat, zie het zeker geen 4-1 voor de Cavaliers worden in de finale. Zou wel een enorme blamage voor GSW zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2017 12:42:18 ]
  zaterdag 20 mei 2017 @ 15:03:04 #297
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_171073209
Dat block van James was ook zo fijn. Moest even denken aan die van Prince tegen Miller. :P


Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 18:02:15 #298
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_171077061
Weer geen Leonard vannacht .
RED ONS HENNIEGOD
pi_171077179
Hoop dat het nog enigszins spannend wordt , maar dat zal wel niet mogen zijn waarschijnlijk....
pi_171077184
topic bijna vol...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')