SPOILER: Voor wie nog wil weten hoe het er nu uitziet:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Die kende ik nog niet, van het weekend maar eens kijken daar.quote:Op maandag 23 april 2018 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien is Bouwmarkt/Houthandel Ben Kouters in Oud Gastel iets voor je.
Zij bouwen ook veranda's en tuinhuisjes enzo, ze kunnen je vast goed adviseren.
Jawel, in het voorste stukquote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:17 schreef Vonkenboer het volgende:
Komen er niet nog meer plantjes in te staan ?
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, in het voorste stukRond die appelboompjes wil ik het gewoon vrij houden. Had eigenlijk vandaag al plantjes willen halen maar toen lag mijn auto al vol met boomschors, dus misschien morgen
.
Bodembedekkers vind ik meestal maar onkruid (al heb ik er stiekem wel een paar gekochtquote:Op zaterdag 12 mei 2018 17:40 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]![]()
Je kunt altijd rondom de appelboompjes een bodembedekker doen of zo
Mja, theoretisch gezien kan deze variant tot -10/15 hebben (Nerium), maar ik heb er een hard hoofd in ja. Vind het gewoon een geweldige plant die in de volle aarde hoortquote:
Tering !quote:Op maandag 16 juli 2018 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Voor wie zich nog afvroeg of die tuin nou eindelijk eens klaar is. Nee, dat gaat pas volgend jaar worden. PTA / Een kleine hulde aan de DS3
Zoals je ziet valt het te overlevenquote:Op maandag 16 juli 2018 17:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Tering !Wat moet dat een rotklap geweest zijn zeg !
![]()
Uberhaupt, dat je dit kunt overleven
Hoe gaat het zo'n paar maanden na je ongeval ?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:00 schreef LTVDK het volgende:
Even tijd voor een flinke rotschop omhoog
Vandaag eindelijk weer een beetje energie gevonden om wat aan de tuin te gaan doen, die troosteloze bak stoort me al tijden dus die maar eens aangepakt en gevuld.
[ afbeelding ]
In het midden een trachydinges (zo'n winterharde palm), bewust een kleintje want ik vind het wel leuk om te zien groeien. Verder nog een rits perkgoed (blauwe en roze bloemetjes) dat er altijd zo zielig weinig uitziet als je het plant in verhouding met als je het koopt.
En die eens zo witte muur is wel echt vies, heb hem al een keer een hele azijnbehandeling gegeven tegen het groen, maar vrees dat er nog wel wat meer nodig is. Denk dat gewoon goed schoonmaken en opnieuw verven de enige oplossing is.
Daar heb ik een heel topic voorquote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:02 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hoe gaat het zo'n paar maanden na je ongeval ?
Mooie kleur, doet inderdaad wel wat mediterraans aan zo ! Niet bang dat het gaat verzakken ? Dat scheen toch bij het aanleggen van de tuin wel een dingetje te zijn; meende ik mij te herinnerenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:24 schreef LTVDK het volgende:
Met al die wind vandaag is zo'n beetje alle voegzand weggewaaidVoordeel is wel dat je nu goed de kleur kunt zien
.
[ afbeelding ]
Verzakkingsgevaar zit hem nu vooral in de goot ervoor waar nog grind in moet, op zich niet zo lastig maar fysiek is dat voor mij nog te zwaar dus ben een beetje afhankelijk van de hulp die ik kan krijgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mooie kleur, doet inderdaad wel wat mediterraans aan zo ! Niet bang dat het gaat verzakken ? Dat scheen toch bij het aanleggen van de tuin wel een dingetje te zijn; meende ik mij te herinneren![]()
Zou wel vragen aan de stratenmaker of er nog wat voeg zand weer in moet.
Denk het wel namelijk![]()
Heb je nog iets gevonden toevallig?quote:Op maandag 23 april 2018 21:47 schreef LTVDK het volgende:
En dan zoek ik eigenlijk ook nog een schappelijke houthandel in West-Brabant als iemand die weet![]()
Nee ook nog niet mee bezig geweest, vrees dat het naar volgend jaar gaat worden geschoven want de komende twee weken lukt het denk ik niet en daarna zit ik weer met revalidatie en is het al weer bijna herfst.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je nog iets gevonden toevallig?
Wow, goed gedaan zeg!quote:Op zondag 17 mei 2020 20:25 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, het is misschien wel eens tijd voor een updateMaar dit is zoals het er nu bij ligt, stenen en grind liggen er allemaal in evenals de planken op het opstapje (wat vogels graag als toilet gebruiken lijkt het wel
). En de kozijnen zijn geverfd en er staan lampen in. Enige dat nog ontbreekt is dus de overkapping, maar vind het lastig om daarmee te beginnen, gedoe allemaal met hout uitzoeken en alles
.
Maar foto's zeggen meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daar moet dus nog de overkapping komenquote:Op zondag 17 mei 2020 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow, goed gedaan zeg!
Alleen dat stukje niks waar die tafel op staat
Ah, helderquote:Op zondag 17 mei 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar moet dus nog de overkapping komen
Ja van de Ikea, zijn er al wel 3 van de 4 kapot (al maanden zelfsquote:Op zondag 17 mei 2020 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
Leuk! Mooie kleur ook op je deuren. Zijn het solar lampen?
Haha dat is ook wel een een uiterstequote:Op zondag 22 april 2018 14:12 schreef Nico987 het volgende:
Hier kwam ik in de tuin een complete vijvertegen. Deze was lek geprikt veel puin er in en heel veel stenen zelf de bamboe uitstroom lag er nog in. Daarover wat grond en toen dicht gevouwen en nog meer grond. 2 dagen bezig geweest om het te verwijderen
Ik dacht eerst, dat wordt niks...naja ik vind het maar niks.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:25 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, het is misschien wel eens tijd voor een updateMaar dit is zoals het er nu bij ligt, stenen en grind liggen er allemaal in evenals de planken op het opstapje (wat vogels graag als toilet gebruiken lijkt het wel
). En de kozijnen zijn geverfd en er staan lampen in. Enige dat nog ontbreekt is dus de overkapping, maar vind het lastig om daarmee te beginnen, gedoe allemaal met hout uitzoeken en alles
.
Maar foto's zeggen meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |