SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Ik denk dat dat wel meevalt als je "normale" muziek draait.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik wil best draaien hoor, maar als er 5 naar gup willen luisteren zijn er al drie weg voor ik mn eerste nummer instart.
Je staat op het rooster.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
doe mij maar van 20:30 tot 22:30.
[..]
Nu niet meer
Klopt. Ik zeg ook maar wat.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'normale' muziek is trouwens wel heel 'afgezaagd'.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Men hoeft niet te wachten op nieuwe juweeltjes oid, ik donder er gewoon nummetjes in die jullie sws niet op regelmatige basis luisteren.
Niet meer stoppen dus.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:16 schreef DevFreak het volgende:
Ik ben na een paar weken weer verder gegaan met piano spelen. Help wat is dat ineens weer belachelijk moeilijk zeg
Geen idee.quote:
quote:
Fogel, waar had jij je al die tijd verstoptquote:
De Fogel was gevlogen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Fogel, waar had jij je al die tijd verstopt
In Stockholm, bij een schat van een dame, op het werk en in Røros. Zo ongeveer, de laatste twee weken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Fogel, waar had jij je al die tijd verstopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |