Ik zou wel kiezen voor iets wat niet standaard is. Ik denk daarom Wind en Zeilen van Splitsing.quote:
Begin van de lente !quote:Op woensdag 26 april 2017 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou wel kiezen voor iets wat niet standaard is. Ik denk daarom Wind en Zeilen van Splitsing.
Dan hadden de Republikeinen het wel via een andere manier gedaan, niet alles hoeft per Executive Order gedaan te worden.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:32 schreef monkyyy het volgende:Hij had ook gewoon kunnen zeggen "dat onderteken ik niet, want ik ben 100% voor vrouwenrechten, believe me".
Even ernaar gezocht, ik geloof niet dat die nu met name bedoeld was om de wage-gap te reduceren.quote:Hij heeft in eind maart Obama's 2014 Fair Pay and Safe Workplaces Executive Order teruggedraaid. Die was met name bedoeld om de wage-gap te reduceren.
Yep, of Het giet zoals het giet. Met de briljante tekst "een stukje bloemkool is ook weer een bloemkool op zich"quote:Op woensdag 26 april 2017 19:53 schreef Felagund het volgende:
Iets in het dialect zou ook wel leuk zijn, "Op Fietse" van Skik ofzo.
Oh ja, Matthijs gaat straks weer 3 maanden met vakantie.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:45 schreef showtimer het volgende:
Laatste media-uitzending van het seizoen alweer, lekker man.
Pauw heeft vaker vakantiequote:Op vrijdag 28 april 2017 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oh ja, Matthijs gaat straks weer 3 maanden met vakantie.
Van zomergasten?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
denk dat dit sowieso wel eens het laatste seizoen kan zijn
dwddquote:
Zou kunnen idd, het programma is wel over het hoogtepunt heen.quote:
Daar ging het wel over.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:23 schreef vincenzo78 het volgende:
Himmlers hersenen of bedoel je die niet?
Himmlers hersenen heten Heydrich idd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:23 schreef vincenzo78 het volgende:
Himmlers hersenen of bedoel je die niet?
himmlers hersenen heten heydrichquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:22 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe heet die serie waar Witteman het over had? Ik schakelde net te laat in.
Ah thanksquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die dame is overigens Hanna Bervoets
oplichterij in de ergste vorm. Net zoiets als balletje balletje van vroeger en pentagrammenquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind dit soort trucjes altijd maar kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |