1940 is er niets bij.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoordsupporters gaan zich sowieso misdragen
ook lullig, ben je kampioen voor het eerst in jaren, komt er geen huldiging
GENOT
Youpquote:
Maakt niet uit, is goed voor het verhaal.quote:
Net als die demonstratie laatst in Rotterdam en die rellen in Haren. Schitterend FOK!topic materiaal is dat.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
1940 is er niets bij.
Hopelijk zijn er een hoop livestreams, zodat iedereen kan genieten.
Haha, die dikke met zijn livestream in Haren, wat een baas.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net als die demonstratie laatst in Rotterdam en die rellen in Haren. Schitterend FOK!topic materiaal is dat.
ik weet niet meer waar is was.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Haha, die dikke met zijn livestream in Haren, wat een baas.Ik was erbij (op FOK!)
Dat in Haren was ECHT een prachtavond jaquote:Op woensdag 26 april 2017 19:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Haha, die dikke met zijn livestream in Haren, wat een baas.Ik was erbij (op FOK!)
vooral voor de inwoners daarquote:Op woensdag 26 april 2017 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat in Haren was ECHT een prachtavond ja![]()
![]()
Rutger interviewenquote:Op woensdag 26 april 2017 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat in Haren was ECHT een prachtavond ja![]()
![]()
ja voor hen was het wel wat minder jaquote:
En wat heeft ze jou misdaan ?quote:
Gesleuteld aan toegankelijkheid van abortussen op dag 3 van zijn presidentschap.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:19 schreef bluemoon23 het volgende:
Beetje flauw dat ze daar in Berlijn "boe" roepten toen Ivanka over haar vader en vrouwenrechten begon.
Welke maatregelen heeft Trump ook alweer doorgevoerd om vrouwenrechten te beperken ?
Vrouwenkiesrecht afgeschaft ? Wettelijk bepaald dat vrouwen minder moeten verdienen ? Bepaalde beroepen zijn verboden voor vrouwen ?
Volgens mij geen enkele van bovenstaande......
Dat ligt natuurlijk ook aan het feit dat de conservatieve republikeinen nu aan de macht zijn.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:22 schreef monkyyy het volgende:Gesleuteld aan toegankelijkheid van abortussen op dag 3 van zijn presidentschap.
Het woordenboek uit zijn hoofd leren denk ik.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:23 schreef marcodej het volgende:
Ik vraag me af wat zo'n man het hele jaar door doet, als hoofdredacteur van een woordenboek.
Soberso, hont.quote:
chanantquote:
Niets. Maar ik keek Last Week Tonight eergister.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:19 schreef bluemoon23 het volgende:
Beetje flauw dat ze daar in Berlijn "boe" roepten toen Ivanka over haar vader en vrouwenrechten begon.
Welke maatregelen heeft Trump ook alweer doorgevoerd om vrouwenrechten te beperken ?
Vrouwenkiesrecht afgeschaft ? Wettelijk bepaald dat vrouwen minder moeten verdienen ? Bepaalde beroepen zijn verboden voor vrouwen ?
Volgens mij geen enkele van bovenstaande......
[..]
En wat heeft ze jou misdaan ?
Goeiequote:
Famfare.quote:
Rondtonde, famfare, hont, kad.quote:
Garp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |