Hopelijk steelt een neger je fiets.quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk je vader want ik was op de fiets.
Er komen nieuwe kansen om mijn legendarische shows te beluisteren.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het wel heel jammer dat ik dat heb gemist.
Klinkt wel oké. Voldoende melodieus én Jon Bellion (quote:
Kan je daar een beetje goed wheelies mee poppen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:
IK HEB EEN NIEUWE SCOOTER GEKOCHT OMG OMG OMG
Met scherm en alarm![]()
[ afbeelding ]
Weet ik nog niet. Hij moet nog komen. Heb de zip ingeruildquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan je daar een beetje goed wheelies mee poppen?
Die ziet er over een week zo uit.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Met scherm en alarm![]()
[ afbeelding ]
Echt nietquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die ziet er over een week zo uit.
[ afbeelding ]
Dat is toch fantastisch?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij de eerste waar ik mijn Zip wilde inruilen boden ze 450 euro
Ik vind al die nieuwe scooters een beetje lame, en je kan ook niet meer fatsoenlijk opvoeren zonder een hoop gezeik. Vroegah kreeg je nog gewoon een boete, nu nemen ze dat ding in beslag of je moet hem laten herkeuren en zo.quote:
Nja ik laat em net op de grens opvoeren. Dus wel boete maar geen herkeuring. Sowieso is opvoeren ook niet slim.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind al die nieuwe scooters een beetje lame, en je kan ook niet meer fatsoenlijk opvoeren zonder een hoop gezeik. Vroegah kreeg je nog gewoon een boete, nu nemen ze dat ding in beslag of je moet hem laten herkeuren en zo.
Jawel, gewoon 15 pk uit dat ding trekken en lekker wheelies poppen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ik laat em net op de grens opvoeren. Dus wel boete maar geen herkeuring. Sowieso is opvoeren ook niet slim.
En dan onderuit gaan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, gewoon 15 pk uit dat ding trekken en lekker wheelies poppen.
Maar als die binnen is eerst inrijden en daarna beetje opvoeren. Dacht met correctie zonder laten herkeuren dat die 35 kan.quote:
Geen idee, maar als het een snorscooter (snor, hahahahaha) is zou ik sowieso niet te hard gaan en daarnaast is het dus tegenwoordig niet leuk meer ook. Ze pakken je keihard aan als dat ding te hard kan, of je nou rustig rijdt of niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar als die binnen is eerst inrijden en daarna beetje opvoeren. Dacht met correctie zonder laten herkeuren dat die 35 kan.
Ja daarom moet ik net op die grens zitten. Boete betalen is geen ramp maar laten herkeuren wel. Mijn zip zit nu ook net op de grens geloof ik. Al ben ik nog nooit op een rollerbank geweest.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het een snorscooter (snor, hahahahaha) is zou ik sowieso niet te hard gaan en daarnaast is het dus tegenwoordig niet leuk meer ook. Ze pakken je keihard aan als dat ding te hard kan, of je nou rustig rijdt of niet.
Nja moeten ze kappen met die blauwe plaatjes. Je kan niet met 70 over een fietspad.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:16 schreef YokiKater het volgende:
De grap is nog dat als je alle door de Nederlandse wet opgelegde restricties verwijdert dat ding gewoon lachend 70 km per uur haaltEn daar dus ook op gebouwd is qua remmen, alles. Maar het mag allemaal niet van de wet.
En het gebruik van een rollenbank en die conversietabel van kW naar snelheid is ook hilarisch, moet je eens een tractor op zo'n rollenbank zetten..
Ligt aan de omstandigheden heh.. Een snelle motor of auto haalt ook dik 300 km/p uur, maar dat kan je ook niet overal rijden. Ik vind dat ze niet zo spastisch moeten doen over die scooters, uiteindelijk is het nog slecht voor dat blokje ook om hem te begrenzen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja moeten ze kappen met die blauwe plaatjes. Je kan niet met 70 over een fietspad.
Ja hoef geen scooter die zo hard gaat. Ook geen helm op. In Thailand zijn ze ook niet begrenst. Veel te hard en als je ziet hoe mensen zichzelf te pletter rijdenquote:Op vrijdag 28 april 2017 15:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ligt aan de omstandigheden heh.. Een snelle motor of auto haalt ook dik 300 km/p uur, maar dat kan je ook niet overal rijden. Ik vind dat ze niet zo spastisch moeten doen over die scooters, uiteindelijk is het nog slecht voor dat blokje ook om hem te begrenzen.
Maarja, ik was vroeger een ontzettend rebelse scooterboy en dat zit er nog steeds een beetje in. Kan mij er nog steeds vreselijk druk over zitten maken
Stoer dingetjequote:Op vrijdag 28 april 2017 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Met scherm en alarm![]()
[ afbeelding ]
Net als de moeder van d4v1d.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja heMet die rode accenten. Super vet
Die is dat niet meer joh, die heeft alles laten verwijderen toen ze d4v1d kreeg.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die heeft alleen rode accenten als ze ongesteld is.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die heeft alleen rode accenten als ze ongesteld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |