waarom nou dequote:Op maandag 1 mei 2017 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes be. Bij mij zijn ze vandaag best heel lief. Maar gisteren was het weer veel gehuil. Vandaag flink laten bewegen in de speeltuin en nu mag de een even op de I-pad en de ander kijkt tv
Hoe durf je!?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom nou de?
Mijn kind kijkt elke dag tv en Ipad hoorof faal ik nu?
JAMAARDIEVANMIJDRINKTERFRISTIBIJquote:Op maandag 1 mei 2017 16:38 schreef Crumpette het volgende:
#biecht: alle moeders hier maken dagelijks gebruik van schermen. Je kinderen er spastisch van willen weren lijkt me ehhh, licht hypocriet?![]()
Zullen we vast stoppen met opbieden voor het begint?
/geefnoumaartoedatzeeensynthetischrokjeaanheeftquote:Op maandag 1 mei 2017 17:13 schreef Razztwizzle het volgende:
TV? Nee hoor. Mijn peuter zit gewoon de hele middag geconcentreerd puzzels te maken. Van 50 stukjes. Met een zelfgebakken broccolicakeje erbij. In haar wolzijden speelpakje. En mijn dreumes vermaakt zich prima met een beukenhouten bakje. Al úren.
uiteraard. Met een kopje brandnetelthee.quote:Op maandag 1 mei 2017 17:13 schreef Razztwizzle het volgende:
TV? Nee hoor. Mijn peuter zit gewoon de hele middag geconcentreerd puzzels te maken. Van 50 stukjes. Met een zelfgebakken broccolicakeje erbij. In haar wolzijden speelpakje. En mijn dreumes vermaakt zich prima met een beukenhouten bakje. Al úren.
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Eeeeen ja hoor, de linksomdraaiendezurekwarkmaffia is weer van de partij. We weten allemaal dat het beter is maar er worden ook kinderen groot op andere aanpak hoor. Pffquote:Op maandag 1 mei 2017 17:13 schreef Razztwizzle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |