abonnement Unibet Coolblue
pi_170524300
Wij liepen met J over de vrijmarkt, hij keek rustig om zich heen vanuit de kinderwagen of vanaf papa's schouders. Puzzel en kleertjes gekocht. Daarna ging ik met hem nog naar de feesttent hier, daar stond nog een springkussen (de oranjespelletjes werden al opgeruimd toen we er kwamen) en daar was hij niet weg te slaan.
pi_170524699
Wij gingen met Annie en Tas boodschappen doen en Annie besloot dat het onderste pak van de enorme stapel met pakken luiers het allermooiste pak was.
  donderdag 27 april 2017 @ 18:54:37 #53
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170525632
quote:
9s.gif Op donderdag 27 april 2017 18:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Wij gingen met Annie en Tas boodschappen doen en Annie besloot dat het onderste pak van de enorme stapel met pakken luiers het allermooiste pak was.
Dat is ook echt weer een Annie stunt :D :X
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_170525930
Ik snap het wel hoor Annie. De onderste is de mooiste.

Wij hadden dus een kraampje, ean moest er optreden en sac miste duidelijk haar zus. 4uur zijn we er geweest en toch wat spul minder mee naar huis.
pi_170526404
quote:
9s.gif Op donderdag 27 april 2017 18:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Wij gingen met Annie en Tas boodschappen doen en Annie besloot dat het onderste pak van de enorme stapel met pakken luiers het allermooiste pak was.
_O-
pi_170526997
Exode, wow dat hij op die leeftijd dat al kon, zelf zo met geld omgaan _O_ Wel goede manier, al denk ik dat dat bij ons pas over een paar jaar handig zou zijn.

Oh neeee Annie hahahah.

Wij zijn in Leeuwarden de stad in geweest. 's Ochtends was het te doen, na een paar uur werd het te druk. Op schouders van de manlief en dat ging prima. Een gloednieuwe zandkasteel puzzel voor een euro :D Twee spellen (halli galli junior en ezeltje strekje) voor een paar euro, een miniatuur autootje en twee bakken aardbeien voor twee euro hihi. Volgend jaar maar weer eens heen. Viel me op dat er geen duplo verkocht werd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hilmo op 27-04-2017 20:41:22 ]
pi_170528014
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 19:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap het wel hoor Annie. De onderste is de mooiste.

Wij hadden dus een kraampje, ean moest er optreden en sac miste duidelijk haar zus. 4uur zijn we er geweest en toch wat spul minder mee naar huis.
Ach, dat kun je hier in V&A dan weer kwijt :7 .
Wel respect voor de kraampjeskleumers. Ze stonden hier op een verwaaid plein te bibberen.
pi_170528095
Het was ook best koud om 09:00 gelukkig wel droog en zelfs wat zon.
pi_170531367
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:30 schreef Chanty het volgende:

[..]

Desillusie :') na vijf minuten hadden we het wel gezien en hebben we maar boodschappen gedaan.
Inderdaad ja! Wat een zooi hebben mensen toch! :')
Ze heeft zich nog even kunnen vermaken op het springkussen en in de draaimolen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee waarom die foto's op hun kant staan, hoofd naar links of scherm naar rechts draaien oO<
pi_170542515
BF, wat is ze gegroeid ook zeg! Ze kijkt er heel trots bij. O+ . Ik had dit jaar niet de energie om de vrijmarkt goed af te struinen, maar anders vind ik dat echt fantastisch. Heb nog wel een Dr.Seuss boekje kunnen scoren. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170543088
Het ligt ook wel per stad/dorp wat je op de vrijmarkt aantreft.

Hier zag ik veel hetzelfde. De koekjestrommel van fp tig keer. Veel dezelfde spellen. Veel kinderen in dezelfde leeftijd.
  vrijdag 28 april 2017 @ 15:14:54 #62
73386 Fazz
onderweg
pi_170543800
Ze wordt groot BF O+

Wat tof Exode dat B al zelf onderhandeld :D

Annie en de luiers _O-

Hier is er met 5 mei vrijmarkt, kijken wat we dan kunnen scoren 8-)
Gisteren is vriend met F op pad geweest, er waren springkussens en live muziek. De foto's waren leuk, ik zat ondertussen met baby aan de tet op de bank :P Volgend jaar ga ik weer mee :+
  vrijdag 28 april 2017 @ 16:41:42 #63
335643 faptist
Maakt fouten
pi_170545821
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 22:06 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Inderdaad ja! Wat een zooi hebben mensen toch! :')
Ze heeft zich nog even kunnen vermaken op het springkussen en in de draaimolen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee waarom die foto's op hun kant staan, hoofd naar links of scherm naar rechts draaien oO<
Haha, welke spuiter heeft het bedacht om die olifant een blanke huidskleur te geven? Het lijkt net alsof het jongetje op een bloot dik mens zit. Ik heb echt 2 keer moeten kijken :D

Ro scoorde gisteren een Nijntje kapstok en liep dwars door de mensenmassa met haar buit. Daarna hebben we voor het eerst in maaaaanden weer eens gedragen en hield ze dat 3 uur vol. 3 (!) uur waarvan ze dik een uur heeft geslapen.
Ik heb er zo van genoten.
Tijdens het avondeten besloten we naar guardians of the galaxy te gaan. Alles snel geregeld. Oppas. Avondeten. Luiercheck. Ro naar de oppas brengen. Snel terug naar de stad en de bios.. We zijn op 5 min van de bios en toen werd ik gebeld door mn schoonvader. Bleek Ro alles onder te kotsen :'(
Daar ging mijn avondje. (gek is dat eigenlijk. Onuitgesproken, maar meteen is duidelijk dat ik terug ga.) Wij genoten dus van een avondje op de bank op een prinses-op-de-erwt-bed van handdoeken om het af te sluiten in bad. Gelukkig voelt ze zich vandaag stukken beter. Ze is heerlijk aan het spelen met haar nieuwe speelgoed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170546758
hier heeft peuter ook onderhandeld over een autootje met een kleuterverkoper en dat was heel grappig:
ik zei dat peuter moest vragen hoe duur t was.
verkoper: 50 cent
peuter: een euro? (snapt nog niks van geld)
verkoper: nee, 50 cent!
peuter: oke, euro!
verkoper: neehee, 20 cent!
en dat dan nog n paar keer, waarbij de verkoopprijs fluctueerde tussen 10 cent en vijftig cent...
we hebben peuter maar met 50 cent laten betalen..
verder een leuk spel voor ons en rolschaatsen voor onze kleuter.. geslaagd dus!
L
pi_170548315
Ah faptist, wat sneu van het onderkotsen. Leuke foto van de Vrijmarkt buit.
_O- watmoetikkiezen! B snapte er ook niets van als hij geld terugkreeg. Zo van dat is leuk, ik heb speelgoed en krijg geld toe.

Wij hadden vandaag ook een actie, vanochtend met een boedelbak achter de auto een uur naar een winkel gereden waar we een erg leuke kast hadden gezien. Daar ter plekke waren we nog steeds verliefd op de kast dus hup die boedelbak in. De mannen van de winkel deden dat vrij snel en met zo'n hondje.
Kwamen we thuis, echt geen beweging kregen we in die kast in de boedelbak. Uiteindelijk heeft de schuin overbuurman, de buurman van 10 deuren verderop en een man die voorbij kwam lopen dat ding samen met ons naar binnen gesjouwd. Loodzwaar! Dan komt het wel goed uit dat we 2 vrouwen zijn.... :@ we hebben niet eens om hulp hoeven vragen.
Maar goed hij staat...alleen jammer dat ons huis scheef is....dus vanavond gaat mijn vrouw knutselen om de kast waterpas te krijgen.
pi_170562038
hahaha, wel handig die behulpzame buurmannen!
pi_170563576
Bij een kluszaak kun je van die 'wedges' kopen die je onder meubels kunt schuiven om ze waterpas te maken. Zo gepiept!
pi_170564414
Crump, die hadden we inderdaad gezien. Het zijn alleen ronde poten en net onder de 2 poten aan de voorzijde moet iets onder. Als het uitsteekt vind ik dat niet mooi en ik haal er gegarandeerd mijn tenen aan open. Mijn vrouw is nu hardhouten latjes op maat aan het zagen.
pi_170565344
Je breekt die dingen gewoon af, wat je niet nodig hebt, toch? Hier staan ze er onzichtbaar onder iig, ook aan de voorkant. Maar als je het prachtig in hardhout kan klussen is het ws mooier.
pi_170565399
Wij stoppen altijd van die ronde viltjes eronder, net zoveel tot het recht staat. Die blijven goed op hun plek zitten :)
pi_170572014
Gelukt hoor! Hardhout op maat gezaagd, ziet er niets van :) alleen jammer dat de kast waterpas staat maar de muren niet, hihi. En we hebben een grote Ixxi opgehangen. Zo blij, het is nu echt ons huis nu er ook foto's hangen.
pi_170572232
En on topic ;) vanochtend naar het Nijntje museum geweest en gaan lunchen in de stad met B. Erg gezellig! Mooi om te zien hoe hij alles in zich opneemt en na te zijn ontdooit zich zo goed vermaakt. Voor een lunchplek met peuter in Utrecht: Jozef aan de Mariaplaats. Met speelhoek maar vooral leuk en gezellig en met kinderkaart met oa boterhammen pindakaas.
pi_170573621
Klinkt leuk exode! Ik wil ook weer eens op pad met alleen Annie. Nu ze tegelijk slapen en tegelijk wakker zijn schiet ze er qua aandacht wel eens bij in met al dat stuntgedrag van haar broertje :@ . Ik dacht alleen dat het Nijntjemuseum heel druk was, of viel dat mee?

Hier is de dreumespeuterspeelgoedoorlog echt losgebarsten. Als Annie ergens mee speelt wil Tas het, en als ik hem dan met iets heb afgeleid wil Annie juist dáár weer mee spelen. Dit gaat vast nog wat jaartjes duren gok ik :') .
pi_170578522
Zet de cd met 'saaaaamen delen schatjes' maar op repeat Razz :X
Wij willen binnenkort ook naar Nijntje, wat qua drukte scheelt (hoop ik) is dat wij niet aan vakanties gebonden zijn.

Gipsupdate: sinds woensdag gipsloos *O* Het valt me enorm mee hoe mijn hand er aan toe is, nog wel wat stijf, pijn op de plek van de pinnen (níet stoten :{w }) ;( ) en mijn pols is snel moe (ik draag af en toe een brace voor steun). Ik kan weer zelf douchen! En autorijden! En zo nog heel veel dingen, behalve met Lucas eigenlijk :') Die blijft te onvoorspelbaar en voor veel dingen met kleren en luiers moet je best kracht zetten en dat kan/mag gewoon nog niet.

We hebben gister een nieuw bed voor hem in elkaar gezet w/ J en hij hebben samen het kluswerk gedaan en we hebben samen bij Ikea het beddengoed uitgekozen O+ (Met auto's! En kekkers, sjavers, boten en motors *O* En een andere met diertjes).
Het bedritueel duurde wat langer dan gebruikelijk (maar de dag verliep sowieso al wat stroef, peuterpubertechnisch :+ ) maar toen hij eenmaal sliep (na maar 1x uit bed klimmen) sliep hij door tot 6.15 (en dat is these days helaasch een erg normale tijd ;( ) Even bij 'm geweest en nu ligt hij nog in bed te babbelen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_170578559
Razz het kan druk zijn maar ze hebben wel een maxaantal bezoekers per tijdsslot. Dat scheelt. Het is erg leuk.

Wij zijn nu al twee weken in NL en O is dua continue bij haar broertje. Vindt ze leuk op zich, maar heel soms lukt het om even iets samen te doen. Dan glundert ze helemaal: alleen wij twee?! Vraagt ze dan 10x 😍
pi_170578563
Fijn dat het meevalt met je pols!

Wij hebben voor het uit bed komen een zazu schaap. En langzaam draai ik de tijd op dat ze in bed moeten blijven.
Helaas afgelopen 2 dagen hebben ze met z'n tweeën bedacht zoek het maar uit met je schaap dus zitten nu verplicht boekje te lezen tot schaap wakker is -O-
pi_170578599
Room, komen jullie nog hier in de buurt? ik herinner me vaag iets van volgende-keer-foto's :s)

Goitske zo'n schaap heeft dus potentie? Ook al voor een 2 1/2-jarige?

Lucas kwam om 6.45 naar ons toe lopen, best ok zo. Hoewel een tijdje later ook best zou mogen :+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_170578611
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 07:24 schreef JufMariska het volgende:
Room, komen jullie nog hier in de buurt? ik herinner me vaag iets van volgende-keer-foto's :s)

Goitske zo'n schaap heeft dus potentie? Ook al voor een 2 1/2-jarige?

Lucas kwam om 6.45 naar ons toe lopen, best ok zo. Hoewel een tijdje later ook best zou mogen :+
Jan heeft hem vanaf 2 jaar 3 maanden een paar maanden later begreep hij het concept wel. Hij is nu 4 en komt meestal pas zijn bed uit als schaap wakker is.
Teun is nu net 3 en gaat hem ook krijgen. Was tot nu toe niet nodig omdat hij altijd pas zijn bed uit kwam als Jan wakker was maar nu dus wel nodig. Hij snapt het concept schaapje ook
pi_170578731
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 22:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Klinkt leuk exode! Ik wil ook weer eens op pad met alleen Annie. Nu ze tegelijk slapen en tegelijk wakker zijn schiet ze er qua aandacht wel eens bij in met al dat stuntgedrag van haar broertje :@ . Ik dacht alleen dat het Nijntjemuseum heel druk was, of viel dat mee?
Misschien wat verder weg voor je, maar het kinderboekenmuseum in DH is ook ontzettend leuk. Je kunt er een treinreisje van maken, want het ligt praktisch naast het station (DH Centraal).
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170578796
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 07:24 schreef JufMariska het volgende:
Room, komen jullie nog hier in de buurt? ik herinner me vaag iets van volgende-keer-foto's :s)

Goitske zo'n schaap heeft dus potentie? Ook al voor een 2 1/2-jarige?

Lucas kwam om 6.45 naar ons toe lopen, best ok zo. Hoewel een tijdje later ook best zou mogen :+
Helaas :'( We zijn in 010 nu.
pi_170579039
Razz, ik ben 2 keer met B op een doordeweekse dag geweest en nu dus op zaterdag. Wij hadden het timeslot tussen 10:00 en 10:45 binnenkomen. Het was druk maar wij liepen meteen door naar boven en daar was het nog rustig en aan het einde tegen 12:00 ging we het beginstuk af en was het daar echt rustig.

Wel viel me op dat het 'soort' bezoekers ander is. Doordeweeks veel opa's, oma's en moeders alleen met peuters. Nu waren het hele gezinnen inclusief kinderen die eigenlijk te oud zijn voor Nijntje en dat geeft een andere sfeer.

En hieronder de plaatjes bij de vorige praatjes :D De bewuste kast, de oplossing en de Ixxi. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170596580
Gave ixxi, exode!

Ro met de kapstok O+ Hangt-ie al?

JM gipsloos *O* Hopelijk kun je snel alles weer.

Het was een heerlijke zondag vandaag. J sliep (na enorme paniek om 23.30u) uit tot 9 (!!!), hij ging op zijn loopfiets mee naar het buurtwinkeltje (oke, terug moest ik zowel hem als de fiets dragen, maar goed) en verwonderde zich over alles wat we tegenkwamen, we hebben gewandeld in het bos en hij heeft heerlijk gespeeld met de traptractor die gratisaftehalen in onze straat stond (al kan hij nog niet bij de trappers).
Elke paal die hij tegenkomt is een tankstation en dus 'ik moet even tanken. Pssss. Klaar!' En dan loopt hij weer door O+
pi_170602562
quote:
2s.gif Op zondag 30 april 2017 07:47 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Misschien wat verder weg voor je, maar het kinderboekenmuseum in DH is ook ontzettend leuk. Je kunt er een treinreisje van maken, want het ligt praktisch naast het station (DH Centraal).
Ook leuk! Dank voor de tip! Ik moet dat soort dingen wel echt in het weekend doen, want doordeweeks moet Tas mee. Op zich niet erg trouwens hoor, op pad met twee. Maar dat doe ik dan liever samen dan alleen :@ . Het is best een gedoe, op pad met een peuter en een dreumes.

Mooie kast exode! Bevalt het nieuwe huis?

JM gipsloos ^O^ ! Kan je binnenkort hier weer mooie foto's komen maken ;) .

Hupje wat leuk met dat tanken :D mooi die fantasie!

Hier ook veel fantasie en verhalen verzinnen, ik vind dat zo leuk. Annie kwam gisteren aan met een bus haarlak ( :X ) maar dat was geen lak, dat was haar zwaard en zij was de ridder en Tas de draak. Waar Tas het niet helemaal mee eens was want hij wilde ook de haarlak, etc. Toen moest ridder mama maar even ingrijpen :+ .
pi_170603335
leuk he, die fantasie!

ik haal elke ochtend een poes uit bed; nee, niet L mama! ik poes! Mauw!

Als kleuter boos is stormt ze woedend de trap op naar haar kamer en slaat de deur achter zich dicht. :(
Peuter doet haar nu (superschattig) na: "ik boos, mama!"(zet boos gezicht op), trekt deur achter zich dicht (lukt niet goed want kan niet goed bij de klink, soms moet ik m even helpen), stampt de trap op. als ik dan roep: doe je voorzichtig op de trap? Krijg ik een: "ja mama, tuurlijk mama, doe ik wel!" als antwoord _O-
vervolgens weet hij niet goed wat hij dan verder moet doen dus komt hij maar weer naar beneden :) . Om daarna weer een boos hoofd te trekken en weer van voren af aan te beginnen..
pi_170606967
Wmik :') :D

Annie ook al draken verslaan :D
Mama mama, ik ben ridder Lancelot van de ronde tafel!
:o euh jahoor schat :')

Jm eindelijk weer gipsloos, kom binnenkort nog je even stalken over foto's maken O+
pi_170607141
Haha wmik, ik moest er vooral om lachen dat jij hem dan moet helpen bij het sluiten van de deur. _O- .

Hupje, wat schattig zeg, met dat tanken. O+.

Hier begint de fantasie ook wel te komen, maar nog niet in de vorm van draken en ridders. :D. Ik denk ook niet dat hij weet wat dat zijn. De laatste hit in fantasiespeelland is je knuffels in een koffertje doen en doen alsof je naar het werk gaat. Ik heb hem daarbij wel even verteld dat we elkaar altijd een kusje geven bij afscheid en thuiskomst, dus ik krijg heel veel kusjes. 8-) .

I is er trouwens van overtuigd dat hij een meisje is. Als we iets zeggen in de trant van 'wat een grote jongen ben je toch!' wordt hij boos en gaat hij roepen dat hij geen jongen wil zijn, maar een meisje. Ok. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_170607583
Ha, die hebben we hier ook ja :D . IK BEN EEN JOMMETJE! Of gewoon, op een echte juffentoon (van wie zou ze het hebben.. ) "Neehee mama.. ik ben niet een meisje.. ik ben ANNIE..{hele diepe zucht en eyeroll}" :') .

Kusjes van I O+

Lancelot :D ja je hebt altijd baas boven baas he :7 .

En boos wegstampen met een beetje hulp, peuters zijn echt briljant :D . Ik word wel vaak 'boos' nagedaan hier. "Nee Tas.. niet aan mijn Duplo.. nu is het écht klaar! Ik ben nu ECHT beetje boos op jou! Jij moet op de gang!" .. :@ kuch.
pi_170607588
wmik, oh ik zie het gewoon voor me O+ _O- Heerlijk.....
Hihi, die I.
En die fantasie bij Razz, met haarlak, ik vind het creatief.

En ons nieuwe huis bevalt enorm goed. Het voelt zo fijn en gezellig en en en. We zijn blij met de stap en voelen ons echt thuis. Voor B is het ook enorm soepel gegaan, de eerste week vroeg ie af en toe naar het oude huis maar dat is echt volledig weg. De speelkamer is wel echt een uitvinding, natuurlijk ligt de woonkamer nog steeds regelmatig bezaaid met speelgoed maar het ruimt makkelijk op en het is echt onze woonkamer nu ipv die van B met ergens wat plek voor ons.
Ook wel extra fijn omdat we in ons oude huis halve oplossingen hadden omdat we wisten dat we wilden verhuizen. We zijn hier echt op 0 beginnen met meubels etc.
  maandag 1 mei 2017 @ 14:28:38 #89
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170608304
Over ridders en draken al ja :D _O- en dat met een bus haarlak :D Nee zover gaat het hier nog niet. Wel moest zijn knuffelpoesje laatst mee naar beneden want "Poesje niet moe, wil nie slape". Dus poesje kwam met papa mee naar beneden waarna ik een hele serie foto's gemaakt heb om Lucas de volgende dag te laten zien: poesje aan het eten, poesje op schoot, poesje op de krabpaal etc. Hij vond het prachtig :D

WMIK dat belooft wat voor de puberteit :+ :D

Exode fijn dat het verhuizen zo soepel is verlopen :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_170610649
Iemand een rol behang over?

:X |:(
  maandag 1 mei 2017 @ 16:15:23 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_170610662
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:14 schreef BlueEyes het volgende:
Iemand een rol behang over?

:X |:(
nee sorry. Die heb ik zelf nodig.
disclaimer
pi_170610690
Ductape dan?
pi_170610738
Succes be. Bij mij zijn ze vandaag best heel lief. Maar gisteren was het weer veel gehuil. Vandaag flink laten bewegen in de speeltuin en nu mag de een even op de I-pad en de ander kijkt tv :@
pi_170610765
Wmik herkenbaar kleuter loopt huilend naar boven. Peuter gaat met d'r armen over elkaar staan al schreeuwend ik ben nu heel erg boos. Stampvoet en al EH EH roepend.
  maandag 1 mei 2017 @ 16:24:01 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_170610845
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes be. Bij mij zijn ze vandaag best heel lief. Maar gisteren was het weer veel gehuil. Vandaag flink laten bewegen in de speeltuin en nu mag de een even op de I-pad en de ander kijkt tv :@
waarom nou de :@?
Mijn kind kijkt elke dag tv en Ipad hoor :D of faal ik nu?
disclaimer
pi_170610906
Echt ik kan best veel hebben, maar ik heb J al 2 keer tot brullen gehad omdat hij haar sloeg, de katten (sukkels 1e klas) hebben de hele dag al geen leven en hoor ik steeds mekkeren want dan trekt hij weer aan een staart of poot.
En alles wat ik met hem doe is na 5 minuten al klaar en dan is het op naar het volgende.
Om vervolgens drama te schoppen omdat er opgeruimd moet worden van me en de tv of tablet niet aan mogen.

En tv en tablet mogen even niet aan want dan zit hij er de hele dag achter.
pi_170610908
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom nou de :@?
Mijn kind kijkt elke dag tv en Ipad hoor :D of faal ik nu?
Hoe durf je!? :P
Haha mijne ook. En als ik hoor wat ie allemaal ervan leert en opsteekt geloof ik niet dat het zo vreselijk is. Er is een verschil met van 7:00-19:00 tv of gewoon een paar uurtjes om eeeeven zelf iets te kunnen doen (uitgebreid opruimen, koken, slapen, foto's organiseren).
Aiden is een jongen die je anders echt constant moet bezighouden. Of elke 2 minuten opkijken omdat hij iets wilt laten zien, óf samen spelen.
Ik doe dat ook zeker maar soms even pauze.
Ik keek vroeger ook tv en geloof niet dat er veel mis met mij is. :P
En het is ook niet elke dag even veel. Een beetje gedoseerd en het ligt eraan of hij zich verder fatsoenlijk gedraagt.
Een draak ga ik niet belonen met tv. ;)
pi_170610996
#biecht: Saar kijkt ook dagelijks even tv/youtube. Dat is soms het verschil tussen complete chaos en gecontroleerde onrust. :P
S. 2014
J. 2016
pi_170611169
Hier kijken ze ook wel eens een hele dag tv. De andere dagen zijn ze buiten of spelen ze op hun kamer. Knutselen ook als ik zin heb om de teringzooi naderhand op te ruimen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_170611176
#biecht: alle moeders hier maken dagelijks gebruik van schermen. Je kinderen er spastisch van willen weren lijkt me ehhh, licht hypocriet? :D
Zullen we vast stoppen met opbieden voor het begint? :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')