Jij eet te veelquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt walgelijk. Ik moet echt iedere dag poepen anders ontplof ik.
Doe je veel aan lichaamsbeweging?quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt walgelijk. Ik moet echt iedere dag poepen anders ontplof ik.
Ja.quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe je veel aan lichaamsbeweging?
Waarom schijt je dan elke dag ? Meestal schijt ik juist als ik helemaal vol zitquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn eetpatroon is prima in orde.
Er is niets mis met iedere dag poepen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom schijt je dan elke dag ? Meestal schijt ik juist als ik helemaal vol zit
Hoe doen we het volgende week? Maken we er een dag van of meeten we bij Johan Cruijff arena?quote:
dat gaat niet door toch?quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe doen we het volgende week? Maken we er een dag van of meeten we bij Johan Cruijff arena?
Nee die lay out is lelijk manquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks. Zit er gewoon op. Jij krijgt zeker een inlogpagina?
Broodje tartaar speciaalquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben zoals gisteravond gezegd bruine bonensoep aan het maken
Ik schijt soms 2 keer per dag. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom schijt je dan elke dag ? Meestal schijt ik juist als ik helemaal vol zit
avgquote:Op dinsdag 25 april 2017 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben zoals gisteravond gezegd bruine bonensoep aan het maken
Precies. Ochtend en avond.quote:Op dinsdag 25 april 2017 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik schijt soms 2 keer per dag. Niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |