Dan ben ik heul rijk en dan koop ik fok.quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:51 schreef Oscar. het volgende:
ik hoop zo dat mijn 5.000 Riple ooit eens de 100 euro aantikken
Ja ik wel denkik.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:00 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Neuh, maar dat zijn wel irritante slordigheidjes. Ben ook benieuwd naar de ICO van TokenCard.io vanaf a.s dinsdag. Wil daar ook wel een BTC tegenaan gooien. Nog meer geļnteresseerden hier? Kan een leuke winst opleveren, gok ik
| 1 | java -jar walletgenerator.jar -c 999999999 -p Welkom123 -f MAGNET |
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:43 schreef MaGNeT het volgende:
Voor de liefhebber:
Als je een Waves adres wil genereren met je eigen naam erin, dan kan je dat doen met:
https://github.com/PyWaves/scala_walletgenerator (klik op "release" om de JAR te downloaden").
Wat heb je nodig?
- Java
- walletgenerator.jar
Hoe voer je het uit?
[ code verwijderd ]
Daarna is het wachten, heel lang wachten
De seed kan je vervolgens invoeren in de WavesLite client
Niet? Haha, ik vind het wel cool om een adres te hebben met MaGNeT er inquote:Op vrijdag 28 april 2017 10:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. Maar niet de moeite.
ETH hold ik inderdaad maar gewoon. Vind het wel fijn om tenminste een crypto long term vast te houden.quote:
Er komen nog zoveel leuke dingen aan de komende tijd. Die $100 gaan we echt makkelijk halen de komende maandenquote:Op vrijdag 28 april 2017 11:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ETH hold ik inderdaad maar gewoon. Vind het wel fijn om tenminste een crypto long term vast te houden.
https://www.myetherwallet.com werkt prima voor de meeste toepassingen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:32 schreef Funksoldier het volgende:
Vraagje: Welke wallet raden jullie aan voor Ethereum? Nu elke maand wat losgeld op Kraken aan het gooien, maar wordt toch wel een bedrag die ik nu veilig wil stellen.
Hardware wallet: Nano Ledger S (veruit de meest aangeraden hardware wallet)quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:32 schreef Funksoldier het volgende:
Vraagje: Welke wallet raden jullie aan voor Ethereum? Nu elke maand wat losgeld op Kraken aan het gooien, maar wordt toch wel een bedrag die ik nu veilig wil stellen.
Die myetherwallet had ik inderdaad op het oog. Dank voor de bevestiging. Ik ga even proberen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
https://www.myetherwallet.com werkt prima voor de meeste toepassingen.
En anders Mist downloaden, maar dan moet je wel eerst de hele blockchain laten syncen voor je er mee los kan.
Wil ik in de toekomst zeker op overstappen. Maar vooralsnog eerst softwarematige wallet om het wereldje te verkennen. Dank je.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:39 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hardware wallet: Nano Ledger S (veruit de meest aangeraden hardware wallet)
Uiteindelijk is maar 1 ding belangrijk en dat is dat je die private-key die bij je ETH adres hoort goed bewaart.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:49 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Die myetherwallet had ik inderdaad op het oog. Dank voor de bevestiging. Ik ga even proberen.
[..]
Wil ik in de toekomst zeker op overstappen. Maar vooralsnog eerst softwarematige wallet om het wereldje te verkennen. Dank je.
Heb ik net gedaan. op usb gezet en uitgeprint. En dat keer twee.quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Uiteindelijk is maar 1 ding belangrijk en dat is dat je die private-key die bij je ETH adres hoort goed bewaart.
Heb hem in een tekstbestandje op een USB-stick en uitgeprint in m'n kleine brandkluisje.
Daarnaast nog in m'n online back-up.
Al met al weinig risico dat ik 'm kwijtraak.
Niks. Litecoin boot gemist, Bitcoin boot had ik al gemist, dus vast op btc-e.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:28 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Alwéér?Waar zit jij nu nog wel in?
Ik was net op tijd in de ICO. Daarna nog wat meer gekocht op Liqui, maar meeste onder de 30000 verkocht.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wie had er trouwens RLC gekocht? Die worden mee omhooggetrokken.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:27 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Waves kun je direct kopen in de wallet, ze hebben een decentraliseerd exchange. (DEX)
Dank. Ik ga me even inlezen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1387944.0
Beste exchange om te kopen is Bittrex
Ripplequote:
Ik heb er 2000 gekocht toen ze net op liqui kwamen, nu ruim verdubbeld. Jammer dat ik er niet meer heb gekochtquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wie had er trouwens RLC gekocht? Die worden mee omhooggetrokken.
Als we dat soort dingen toch eens van te voren zouden weten....quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:42 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ik heb er 2000 gekocht toen ze net op liqui kwamen, nu ruim verdubbeld. Jammer dat ik er niet meer heb gekocht
Ja iddquote:Op vrijdag 28 april 2017 19:45 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Als we dat soort dingen toch eens van te voren zouden weten....
Dat zou eeuwen duren om te genereren, letterlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kon je er geen JfqFfxMaGNeTxMaGNeTxMaGNeTx8na ofzo van maken
1449,7 op finex,close enoughquote:Op woensdag 26 april 2017 16:33 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja net als een hele boel hier volgens mij![]()
Ik zie de prijs op korte termijn (2/3 weken) iig tot max 1450 stijgen, daarna zal er wel even een dipje komen maar niet lager dan 1200
Wat is dat WavesGO voor iets? Heeft het iets van doen met MobileGO oid?quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:57 schreef MaGNeT het volgende:
Haha, ik kreeg vanmiddag 446 MRT voor het holden van WGO
Dat is iets van ¤ 8,50
Vraag me af of dat dagelijks is want had m'n aantal WGO's net verdubbeld vanavond
Nee, totaal niets.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:36 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Wat is dat WavesGO voor iets? Heeft het iets van doen met MobileGO oid?
Wekelijks dusquote:Summary of planned benefits to WGO holders
Investors will profit from holding WGO:
● Share of LPoS earnings (a percentage of the MRT generated - distributed weekly)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |