Voor een pot.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah! Ja, die herinner ik me ook nog wel. Wat leuk.
Huh? Waarom zou ze dan op een boer reageren?quote:
Ik heb die link niet eens bekeken. Het gaat me om dat betweterige toontje van de user.quote:
Huh, welke link?quote:Op zondag 30 april 2017 10:38 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik heb die link niet eens bekeken. Het gaat me om dat betweterige toontje van de user.
Prachtig die zurigheid hier. Je zou bijna denken dat je op het viva forum bent.
Komt door je verblindende zuurheid kennelijk, of je hebt, in tegenstelling tot iemand anders, niet genoeg gezopen.quote:Op zondag 30 april 2017 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh, welke link?
Ik snap er niets meer van intussen.
Ik wilde dit net typenquote:Op zondag 30 april 2017 23:13 schreef potjecreme het volgende:
Irene klapt uit de school bij shownieuws.
Vertel.quote:Op zondag 30 april 2017 23:13 schreef potjecreme het volgende:
Klinkt als clickbait.quote:Op zondag 30 april 2017 23:13 schreef potjecreme het volgende:
Was het ook. Ze heeft sinds een maand een nieuwe vriend en pas toen ze zei dat ze weg wilde ging Marc met haar flirten.quote:
Huh? Ik heb het ook zitten kijken, maar het item totaal gemist blijkbaarquote:Op zondag 30 april 2017 23:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was het ook. Ze heeft sinds een maand een nieuwe vriend en pas toen ze zei dat ze weg wilde ging Marc met haar flirten.
Oh nu iets over Herman en Fleur. Over zijn kapsel. Heel saai.
quote:Op maandag 1 mei 2017 11:32 schreef Idisrom het volgende:
Vijf gelukkige boeren staat in de TT. Maar gelukkig voor de andere mannen is zij nog vrij.
hahah snap ik. Dat stukje met Irene ging nergens over. Had het stukje over H & F zelf ook bijna gemist.quote:Op zondag 30 april 2017 23:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Huh? Ik heb het ook zitten kijken, maar het item totaal gemist blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:18 schreef d.k. het volgende:
Nou ja zeg, hoe laag ben je dan?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)igd-na-afwijzen-boerDat soort mensen moet je keihard aanpakken, ook vanuit BZV zouden ze er bovenop moeten zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)igd-na-afwijzen-boerWat treurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Juist daarom moet je zulke figuren keihard aanpakken, als je dat niet doet wordt het alleen maar erger.quote:Op woensdag 3 mei 2017 09:40 schreef Silenus het volgende:
Het nadeel van in een land wonen waarin elke mongool toegang tot het internet heeft.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)igd-na-afwijzen-boerJeetje, wat bezielt die mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit doe je toch niet?! Eerst waren de Nederlandse boeren de klos, nu de vrouwen. Hoe wil je een programma kapot maken?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Dubbele moraal inderdaad. Was het niet de Telegraaf die berichtte over wat een exfamilie van Sandra vond en Sandra's vermeende dubbele agenda?quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
De media doet hier net zo hard aan mee. Al jaren is er de Lucky TV van BZV, daar begint het al.
Als je om je heen kijkt dan lijkt het inderdaad of het de normaalste zaak ter wereld is om andere mensen af te zeiken of zelfs dreigementen te uiten. Ik vond het prima dat de mensen die Sylvana Simons bedreigden werden aangeklaagd en dan blijken het allemaal suffe internethelden te zijn die niet eens begrepen dat ze iets verkeerd deden (en op een tiener na geen van allen excuses aanboden).quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
De media doet hier net zo hard aan mee. Al jaren is er de Lucky TV van BZV, daar begint het al.
Ja. In eerste instantie onder de kop 'Zo achterbaks is BZV-Sandra'.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:19 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Dubbele moraal inderdaad. Was het niet de Telegraaf die berichtte over wat een exfamilie van Sandra vond en Sandra's vermeende dubbele agenda?
http://www.telegraaf.nl/t(...)is_BZV-Sandra__.htmlquote:'BZV-Sandra had dubbele agenda'
Sandra veranderde in de laatste afleveringen van Boer zoekt Vrouw Internationaal in een waar ijskonijn. Matthijs Albers van Privé kwam erachter wat haar ware reden was om mee te doen.
Media = meervoud.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)igd-na-afwijzen-boerDe Telegraaf heeft er eerst alles aan gedaan om het vuurtje op te stoken. Ik denk dat dit net zo overdreven wordt. Ik denk niet dat Sandra aan den lijve verwensingen naar haar hoofd gekregen heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat ook over hier toch?quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:29 schreef Greys het volgende:
Maar is iedereen dan vergeten wat hier allemaal geroepen is al die weken? (En ja, ik heb ook best onaardige dingen gezegd over Alberdien met haar uitgezakte permanent).
Ik moet een beetje lachen om de selectieve verontwaardiging. Oh oh die lelijke media en Facebookreageerders toch. Lees hier even terug en pak een spiegel.
Ik bedoelde ook dat ik het met je eens ben. Dat sommigen hier nu verontwaardigd doen over wat Sandra gelezen/gehoord heeft over zichzelf van anderen en dat boos over zijn maar ondertussen zelf hier wekenlang niks anders doen. En dat we (ja ik ook) weleens in de spiegel mogen kijken.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het gaat ook over hier toch?
En niet over een uitgezakt permanentje. Maar zoals die Mara overal (ook hier) belachelijk is gemaakt met photoshop-plaatjes en zo, dat vond ik wel ver gaan hoor. Het plezier ook dat mensen er samen in hebben om daar steeds hardere opmerkingen over te maken. Dat vind ik naar om te zien.
Wel graag met je kop op tv willen en de vruchten plukken, maar dan wel verontwaardigd en zielig doen als er nare dingen over je geschreven worden.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:29 schreef Greys het volgende:
Maar is iedereen dan vergeten wat hier allemaal geroepen is al die weken? (En ja, ik heb ook best onaardige dingen gezegd over Alberdien met haar uitgezakte permanent).
Ik moet een beetje lachen om de selectieve verontwaardiging. Oh oh die lelijke media en Facebookreageerders toch. Lees hier even terug en pak een spiegel.
O zo!quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat ik het met je eens ben. Dat sommigen hier nu verontwaardigd doen over wat Sandra gelezen/gehoord heeft over zichzelf van anderen en dat boos over zijn maar ondertussen zelf hier wekenlang niks anders doen. En dat we (ja ik ook) weleens in de spiegel mogen kijken.
Nee, maar die twee dingen zijn wel gaande, met dit programma. Door beide denken mensen nu wel tien keer na, voor ze meedoen, denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:56 schreef potjecreme het volgende:
Iets lelijks zeggen is niet hetzelfde als iemand bedreigen.
Dus de verantwoordelijkheid ligt bij hén??quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Wel graag met je kop op tv willen en de vruchten plukken, maar dan wel verontwaardigd en zielig doen als er nare dingen over je geschreven worden.
Dit is toch hoe het werkt anno 2017. Het is niet goed te praten, maar het is wel zoals het gaat. Dat weet je voor dat je mee doet aan een tv programma of dergelijks.
Het een is een gevolg van het ander. Je hebt gelijk, mensen moeten ook normaal doen. Normen en waarden en dat soort dingen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus de verantwoordelijkheid ligt bij hén??
Is het niet eenvoudiger als wij gewoon normaal gaan doen tegenover andere mensen?
Dat is 'nu eenmaal zo is', wil niet zeggen dat het zo moet blijven, toch?
Bovendien is het lastig in te schatten hoe kwetsend het kan zijn, tot je het meemaakt, denk ik.
Niet helemaal. Je weet dat er over je geschreven gaat worden. Positief als negatief. Jij hebt helaas geen grip op hoe je zal worden neergezet door de makers. Dit heeft een grote invloed op wat er over je wordt gezegd.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:05 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Het één is een gevolg van het ander. Je hebt gelijk, mensen moeten ook normaal doen. Normen en waarden en dat soort dingen.
Maar jij weet net zo goed als ik dat dit anno 2017 schijnbaar niet meer zo werkt.
Wanneer ik besluit om mijzelf in te schrijven voor BZV, dan weet ik toch ook dat er over mij geschreeuwd en geschreven gaat worden?
Eens. Realiseer me ook dat ik in de flow van alles soms te ver ben gegaanquote:Op woensdag 3 mei 2017 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat ik het met je eens ben. Dat sommigen hier nu verontwaardigd doen over wat Sandra gelezen/gehoord heeft over zichzelf van anderen en dat boos over zijn maar ondertussen zelf hier wekenlang niks anders doen. En dat we (ja ik ook) weleens in de spiegel mogen kijken.
Dat is zo. M ook dat weet je ergens in je achterhoofd. Kom op, televisie is niet vorige week uitgevonden hoor.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet helemaal. Je weet dat er over je geschreven gaat worden. Positief als negatief. Jij hebt helaas geen grip op hoe je zal worden neergezet door de makers. Dit heeft een grote invloed op wat er over je wordt gezegd.
Ik ook.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O zo!
Ja en idem met het zelf in de spiegel kijken.
(maar OG3ENE blijf ik gewoon ordinaire grieten vinden hoor.)
De KRO heeft jarenlang zelf geweigerd om hier tegen op te treden op hun eigen forum.quote:Op woensdag 3 mei 2017 10:11 schreef Duderinnetje het volgende: En die bedreigers en afzeikers zijn nog trouwe kijkers ook. Hoe oliedom kan je zijn.
Het zou me serieus niet verbazen als het programma ermee ophoudt. Het was voor de Nederlandse boeren inderdaad ook al geen pretje meer, als je de meute tegen je kreeg. Pure pesterij.
En ook hier dus, op FOK! 'Onschuldig' iemand consequent afkraken die aan een programma meedoet waarnaar jij kennelijk graag kijkt, maakt je onderdeel van zo'n hele hetze. Een keertje wat commentaar dat je ontglipt, och. Maar mensen jutten elkaar op en gaan er vervolgens mee op andere social media, waar weer meer mensen het kennelijk grappig vinden etc. Vroeg of laat komt het dan bij de betrokkenen terecht. Heel sneu.
Het zou wel mooi zijn als fora e.d. dit soort gedrag gewoon eens aanpakken. Omdat het pesten is. En niet 'vrijheid van meningsuiting blablablabla'.![]()
Vertel dat ook even op een basisschool, dat pesten vrijheid van meningsuiting is. We kunt kinderen die waarde immers niet jong genoeg aanleren! Of is dat opeens 'heel wat anders'?
Zo. Nu, hopelijk was dit zuur genoeg.![]()
Boerin Agnes was stomverbaasd dat men haar na jaren nog kende. Veel deelnemers kennen de impact niet, bijvoorbeeld dat Lucky TV de waarheid wordt waarmee ze onthouden worden. En mensen die zelf niet aan een of meer fora hangen, hebben nog veel minder handvaten om dit soort dingen te voorzien.quote:Op woensdag 3 mei 2017 11:09 schreef potjecreme het volgende: [..]
Niet helemaal. Je weet dat er over je geschreven gaat worden. Positief als negatief. Jij hebt helaas geen grip op hoe je zal worden neergezet door de makers. Dit heeft een grote invloed op wat er over je wordt gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |