SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dank je, muis.quote:Op maandag 24 april 2017 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
Deze![]()
En dit mixen met Enya -Orinoco Flow (sail away)
Die had ik willen lijmen om nog een keer terug te horen.quote:Op maandag 24 april 2017 23:19 schreef livelink het volgende:
Dit was wel een heel mooie overgang vond ik.
Met alleen PC gaat wat lastiger dan met vinyl, groeven en mengpaneel vind ik.quote:Op maandag 24 april 2017 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die had ik willen lijmen om nog een keer terug te horen.
Dat heb jij járen zo gedaan, dus snap ik best.quote:Op maandag 24 april 2017 23:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Met alleen PC gaat wat lastiger dan met vinyl, groeven en mengpaneel vind ik.
Komt ook denk ik omdat jij er niet op zit te wachten om met mijn singles van Doris D. & the Pins te gaan mixen?quote:Op maandag 24 april 2017 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heb jij járen zo gedaan, dus snap ik best.
quote:Op maandag 24 april 2017 23:27 schreef Stien_Struis het volgende:
23:35 - 01:35 Stien gooit er nog wat Soul achter.
Word al steeds handiger.quote:Op maandag 24 april 2017 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heb jij járen zo gedaan, dus snap ik best.
Moet je toch zelf gaan mixen...quote:Op maandag 24 april 2017 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt ook denk ik omdat jij er niet op zit te wachten om met mijn singles van Doris D. & the Pins te gaan mixen?
quote:Op maandag 24 april 2017 23:27 schreef Stien_Struis het volgende:
23:35 - 01:35 Stien gooit er nog wat Soul achter.
Nah, ik praat de gaatjes tussen de plaatjes volquote:
Godsamme!quote:Op maandag 24 april 2017 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt ook denk ik omdat jij er niet op zit te wachten om met mijn singles van Doris D. & the Pins te gaan mixen?
Heb je die echt?quote:Op maandag 24 april 2017 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er ergens nog één moet hebben rondslingerenquote:
Dank je voor het luisteren en geniet van je biertje. Proost!quote:Op maandag 24 april 2017 23:35 schreef livelink het volgende:
Lucky, dank je wel voor de mix. Het was fijn![]()
En nu ga ik nog een biertje pakken, de keuken opruimen en wat soul luisteren. En ik ga vooral niet denken aan mijn wekker en dat ik morgen extra vroeg de deur uit moet om naar Delft te reizen.
Je kan er ook aan denken om je wekker te vergeten te zettenquote:Op maandag 24 april 2017 23:35 schreef livelink het volgende:
Lucky, dank je wel voor de mix. Het was fijn![]()
En nu ga ik nog een biertje pakken, de keuken opruimen en wat soul luisteren. En ik ga vooral niet denken aan mijn wekker en dat ik morgen extra vroeg de deur uit moet om naar Delft te reizen.
Ik wou dat ik het kon, maar helaas. Mijn verantwoordelijkheidsgevoel verbiedt me dat. Proostquote:Op maandag 24 april 2017 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan er ook aan denken om je wekker te vergeten te zetten
Proost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |