abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184321885
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:54 schreef Postbus100 het volgende:
Bas Haan heeft een boek geschreven. Wil ik dat lezen? Is het een goed (eerlijk) boek, weet iemand dat?
Ik meen dat een aantal mensen in dit topic het boek wel gelezen heeft. Je zou het natuurlijk kunnen lezen en dan zelf beoordelen hoeveel waarde je er aan hecht. Ik heb het boek zelf niet gelezen, maar volgens mij is het wel redelijk waarheidsgetrouw. Al zullen nooit alle feiten kloppen.

Er gaat echt heel veel onjuiste informatie rond over deze zaak. Dat is, naar mijn mening, iets wat je goed moet beseffen.
pi_184321988
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:05 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ah, merci, dat klinkt meer geschikt.
Die staat volgens mij zelfs online. Maar volgens dat echtpaar staan ook daar onjuistheden in.
Het is lastig iets op waarheid te beoordelen.

Als je je wil verdiepen in de zaak zou je ook eens kunnen kijken naar de reactie van het NFI op het “zwartboek” van Maurice. Dan lees je meteen iets over de kritiek (dus de ene kant van het verhaal) en de reactie die het NFI daar vervolgens op heeft (de andere kant van het verhaal). Dan krijg je niet meteen een eenzijdig beeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Physsic op 10-01-2019 17:07:45 ]
  donderdag 10 januari 2019 @ 17:07:54 #278
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184322128
Denk dat leugens over Louwes het inhoudelijk beste boek is over deze zaak, Ton Derksen schreef het.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184322618
Ja, die van Ton Derksen ben ik ook op het spoor. Denk dat ik eerst die van Louwes ga lezen (altijd interessant hoe iemand het zelf heeft ervaren), en daarna nog die van Ton Derksen. Ik las dat die laatste ook wat leugens van Louwes weerlegt.
Somebody that I used to know
pi_184322652
Het beste zijn de rechtbankverslagen. Slechtste zijn de fantasieboeken van Louwes zelf. Pathologische leugenaar waar je zo doorheen prikt als je geen tunnelvisie hebt zoals bijvoorbeeld een Maurice de Hond.
  donderdag 10 januari 2019 @ 18:32:53 #281
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184323761
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:35 schreef Ericr het volgende:
Het beste zijn de rechtbankverslagen. Slechtste zijn de fantasieboeken van Louwes zelf. Pathologische leugenaar waar je zo doorheen prikt als je geen tunnelvisie hebt zoals bijvoorbeeld een Maurice de Hond.
Lees Derksen eens.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_184324254
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lees Derksen eens.
Gedeeltelijk gedaan maar niks kunnen ontdekken dat Louwes ook maar enigszins ontlast. Hoe dan ook lijkt Derksen al jaren minder scherp dan tijdens de zaak van Lucia de Berk.

Het blijft een gotspe dat er mensen zijn die geloven in de onschuld van een gewetenloze moordenaar. In dit geval is het jammer dat Louwes geen levenslang kreeg.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')