abonnement Unibet Coolblue
pi_170469932
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 06:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb vooral slechte ervaringen met dingen willen verkopen op marktplaats. Wat een gezeur. Maar ken ook wel mensen met prima ervaringen.
Normaal gaat het ook prima en dan wil ik ook best wat van de prijs afdoen maar dit werd een principe kwestie :') Vooral door die discussie :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170469936
Vandaag dag 2 van de cursus. Gister om de haverklap remote op de servers moeten inloggen omdat er wat fout ging :') Eens kijken of het vandaag beter gaat :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170469956
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 06:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je toch even geld verdiend.
korte termijn denker. Speelt vast ook een rol in ontstaan van strafblad :D
pi_170470029
Wij hebben wel goede ervaringen met MP.
Al heel veel verkocht.. ook wel eens voor wat minder om er iemand blij mee te kunnen maken :)

Ik trek zo mijn winterjas maar weer eens aan /koud
pi_170470192
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 07:45 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben wel goede ervaringen met MP.
Al heel veel verkocht.. ook wel eens voor wat minder om er iemand blij mee te kunnen maken :)

Ik trek zo mijn winterjas maar weer eens aan /koud
Ik heb daar ook geen moeite mee maar niet op deze manier. En al helemaal niet in discussie gaan of mijn initiele vraagprijs reeel is :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_170470286
Goedemorgen :W
Zometeen met twee vriendinnen checken hoe lang het duurt om mijn bruidskapsel en make up te doen :D
pi_170470331
Toevallig dat het over mp gaat, ik ben er wel redelijk tevreden over maar nu heb ik iets gekocht van iemand, afgelopen vrijdag geld overgemaakt en ze zou 'het morgen versturen'.

Zondag berichtje gestuurd dat ik best begrijp als het ivm weekend niet gelukt was maar of het al verstuurd was 'nee, sorry zal het morgen versturen'. Ik geef aan: laat maar weten wanneer het verstuurd is. Niks meer gehoord dus lijkt erop dat het wederom niet verstuurd is. Gaat om 20+6,95 verzendkosten, dus valt mee. Dat het versturen even duurt, is niet erg maar zeg het dan niet toe en stuur 'n berichtje als het toch niet gelukt is. Dus ik heb er 'n slecht gevoel bij.
pi_170470406
:W

Jullie zijn rustig geweest gisterenavond en vanochtend.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:57:27 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170470591
Ik hoor allemaal gebonk en gedril. Ik vraag me af of er iemand in mijn huis aan het werk is zonder afspraak. Nu moet ik uit bed ;(
Spoilers!
pi_170470596
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoor allemaal gebonk en gedril. Ik vraag me af of er iemand in mijn huis aan het werk is zonder afspraak. Nu moet ik uit bed ;(
Dit lijkt me een heel vreemde gewaarwording.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_170470629
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Toevallig dat het over mp gaat, ik ben er wel redelijk tevreden over maar nu heb ik iets gekocht van iemand, afgelopen vrijdag geld overgemaakt en ze zou 'het morgen versturen'.

Zondag berichtje gestuurd dat ik best begrijp als het ivm weekend niet gelukt was maar of het al verstuurd was 'nee, sorry zal het morgen versturen'. Ik geef aan: laat maar weten wanneer het verstuurd is. Niks meer gehoord dus lijkt erop dat het wederom niet verstuurd is. Gaat om 20+6,95 verzendkosten, dus valt mee. Dat het versturen even duurt, is niet erg maar zeg het dan niet toe en stuur 'n berichtje als het toch niet gelukt is. Dus ik heb er 'n slecht gevoel bij.
Dat kan ik me voorstellen, dat slechte gevoel, zou ik bij steeds geen bericht ook hebben.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:05:29 #212
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170470695
Goedemorgen!
Marktplaats is alleen leuk als je je rotzooi gratis kwijt moet. Dan is het zo weg :')

De schilder was weer mooi op tijd en ik mag weer aan het werk, meh.
Morgen vrij! *O*
pi_170470714
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen, dat slechte gevoel, zou ik bij steeds geen bericht ook hebben.
ik kreeg net 'n berichtje want ik zei 'Sorry dat ik weer 'n berichtje stuur en verder wat ik hier het neer had gezet. Nu zegt ze geen sorry. Eerder sorry van mij. Ik verstuur het zo en dan krijg je de pakketcode, het zal mij benieuwen...

Profiel leek ook betrouwbaar, 7 jaar op mp, rekeningnummer gegoogled : niets geks en de naam en de term stylist die ze gebruikt klopt ook met woonplaats en de zakelijke Facebook pagina (hoewel je je altijd anders voor kunt doen natuurlijk). Nouja ben benieuwd!
pi_170470824
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:05 schreef gcjoel het volgende:
Goedemorgen!
Marktplaats is alleen leuk als je je rotzooi gratis kwijt moet. Dan is het zo weg :')

De schilder was weer mooi op tijd en ik mag weer aan het werk, meh.
Morgen vrij! *O*
Ik had ooit eens fotospullen op mp gezet, body, 3 goede lenzen, denk dat het spul alles bij elkaar zo'n 3000 euro had gekost. Waren er toch serieus mensen die 15-25 euro boden. Want het was geen digitaal spul. (Lenzen konden wel op de digitale versie). En dan pissig worden als je daar niet op inging.
Ik heb toen uiteindelijk een lens 100-300 wel voor maar 100 euro verkocht aan een student die 'm ging gebruiken voor vliegtuig spotten. Ik ben nog zeker een jaar genoemd op zijn website "met dank aan...voor deze lens" _O- Bij nader inzien had ik 'm die lens wel willen schenken.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:14:34 #215
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170470832
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoor allemaal gebonk en gedril.
Is het J?

Ik heb veel vragen nu.
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:20:35 #216
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170470925
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:05 schreef gcjoel het volgende:
Goedemorgen!
Marktplaats is alleen leuk als je je rotzooi gratis kwijt moet. Dan is het zo weg :')

De schilder was weer mooi op tijd en ik mag weer aan het werk, meh.
Morgen vrij! *O*
Ik verkocht een paar jaar geleden een volledige keuken (netjes uitgebouwd, ik moest er vanaf).
150 euro inclusief apparatuur.

Ik had 2 tips voor de verkoper:

(1) Neem niet zo'n klein aanhangertje mee want dat gaat niet passen.
(2) Neem iemand mee die sterk is, want voor 150 euro mag je het zelf in je auto slepen.

Hij kwam met zijn 8 jarige zoon en een klein aanhangertje.

Oh! Marktplaats deel 2:

Ik verkocht voor m'n werk een keer een papierversnipperaar. Dit ding was enorm (zo groot als een multifunctional printer zeg maar).
Alle maten erbij gezet. Waarschuwing erbij gezet. Die man aan de telefoon gezegd hoe groot het apparaat was.

Komt ie uit zuid-limburg naar Enschede. Kijkt naar de versnipperaar en zegt: "Neh, die is me te groot. Houdoe."
:') :')

Oh! Marktplaats deel 3:
Ik verkocht mijn auto aan huis. Kwam vader en zoon uit tokkieland em ophalen. Prijs afgesproken, alles rond dit dat. Ze hoefden geen proefrit te maken, want de auto zag er schoon uit.
Na de deal gingen ze even een paar biertjes drinken in de stad om 10:30 voordat ze weer terugreden naar Utrecht. 3 uur later zag ik ze weer naar m'n auto strompelen en ermee weg rijden.

Marktplaats. Wat een helden-site.
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:21:22 #217
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170470940
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2017 08:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit lijkt me een heel vreemde gewaarwording.
Vals alarm.

Pff, helemaal aankleden, haar kammen, naar buiten.
Spoilers!
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:22:38 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170470958
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:14 schreef Maarten het volgende:

[..]

Is het J?

Ik heb veel vragen nu.
Helaas niet ;(
Spoilers!
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:23:26 #219
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170470967
Om nog maar niet te spreken over de tientallen klapjosti's die door mij gekweekte siergarnaaltjes kwamen kopen voor 1 euro per stuk.
Het is dat het een paar duizend euro opleverde...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 april 2017 @ 09:24:32 #220
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170470985
Mogge :W

Nog één dag :+. Wel twee dingen afronden en dan vakantie *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:24:45 #221
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170470988
Ik heb geen rare marktplaatsanekdotes.

Ik heb nog wel feuren, kachels em een bedstede te verkopen maar dat kan ik blijven uitstellen want alle bouwmaterialen staan er voor.
Spoilers!
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:25:46 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_170471007
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:23 schreef Maarten het volgende:
Om nog maar niet te spreken over de tientallen klapjosti's die door mij gekweekte siergarnaaltjes kwamen kopen voor 1 euro per stuk.
Het is dat het een paar duizend euro opleverde...
:o

Kan ik dat ook?
Spoilers!
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:29:47 #223
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_170471075
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

Kan ik dat ook?
Ja hoor. Je moet alleen wel diverse bloedlijnen gebruiken en die ook regelmatig verwisselen en tevens een goed ingewerkte bak hebben.
En de markt is een beetje verzadigd. Dus je moet wel een nieuwere soort kweken dan de paar bekende soorten zoals Red Cherry.

Ik kweekte deze soort toen het nog niet zo enorm bekend was:



Maar als het eenmaal draait en ze doen het goed, dan is het een goudmijntje.
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:30:11 #224
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_170471082
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb geen rare marktplaatsanekdotes.

Ik heb nog wel feuren, kachels em een bedstede te verkopen maar dat kan ik blijven uitstellen want alle bouwmaterialen staan er voor.
Bereid je maar vast voor!

Ik heb een keer een gasfornuis verkocht aan 'de cowboy' :') Was een vage vent gekleed als een cowboy, ging uiteraard ter plaatse zeiken dat het anders was dan hij dacht (terwijl het uiteraard gewoon goed op marktplaats stond). Nog ff afdingen enzo, standaard tokkie gedrag.
Toen gingen we hem googlen (ik weet niet meer waarom :') ) en toen vonden we allemaal vage reacties van hem voor het kopen van tweedehands rotzooi. De mooiste was:
Bieden op een tweedehands Sybian met reactie: Dat is leuk voor mijn vriendin :') :')
Gelukkig deden we dit nadat hij geweest was, anders had ik alleen maar kunnen lachen :')
  dinsdag 25 april 2017 @ 09:45:58 #225
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_170471362
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 09:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Bereid je maar vast voor!

Ik heb een keer een gasfornuis verkocht aan 'de cowboy' :') Was een vage vent gekleed als een cowboy, ging uiteraard ter plaatse zeiken dat het anders was dan hij dacht (terwijl het uiteraard gewoon goed op marktplaats stond). Nog ff afdingen enzo, standaard tokkie gedrag.
Toen gingen we hem googlen (ik weet niet meer waarom :') ) en toen vonden we allemaal vage reacties van hem voor het kopen van tweedehands rotzooi. De mooiste was:
Bieden op een tweedehands Sybian met reactie: Dat is leuk voor mijn vriendin :') :')
Gelukkig deden we dit nadat hij geweest was, anders had ik alleen maar kunnen lachen :')
Ik moest zoeken op Sybian.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')