Dan is het zonde om niemand op het veld toe te laten, enorme leegte voor het scherm dan.quote:Op maandag 24 april 2017 17:57 schreef hollandia02 het volgende:
1 korte zijde dicht kan ook me schermen tegen de korte aan netalsbij opendag toen.
Kunnen toch platen neerleggen. Maar dan word die beltman zeker weer ongesteld.quote:Op maandag 24 april 2017 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan is het zonde om niemand op het veld toe te laten, enorme leegte voor het scherm dan.
Ik kan me niet voorstellen dat ze iedereen zo op het gras laten staan, maar misschien kan het wel iets er tussen.
Waarom mensen uitsluiten als het niet hoeft?quote:Op maandag 24 april 2017 17:57 schreef hollandia02 het volgende:
1 korte zijde dicht kan ook me schermen tegen de korte aan netalsbij opendag toen.
Ik hoop echt dat je naar binnen kan scrumm.quote:Op maandag 24 april 2017 18:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom mensen uitsluiten als het niet hoeft?
twitter:Coral twitterde op maandag 24-04-2017 om 13:09:45After their win at Vitesse, fans welcomed the Feyenoord players home. Like a Dutch version of The Walking Dead. https://t.co/XAwvKEq7S2 reageer retweet
quote:Op maandag 24 april 2017 18:26 schreef Caland het volgende:
twitter:Coral twitterde op maandag 24-04-2017 om 13:09:45After their win at Vitesse, fans welcomed the Feyenoord players home. Like a Dutch version of The Walking Dead. https://t.co/XAwvKEq7S2 reageer retweet
quote:Op maandag 24 april 2017 18:26 schreef Caland het volgende:
Je reclasseringsambtenaar want neem aan dat je gewoon huisarrestje hebt op die dag.quote:Op maandag 24 april 2017 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik wil dat huldiging op zondagmiddag na de wedstrijd gehouden wordt
wie moet ik bellen daarover?
Heb me toen vooral zitten verbazen dat leedvermaak zo onbeschoft werd uitgevent. Ik gun iedereen z'n lolletje, zeker ook na zo'n 10-0, maar het werd zó treiterig langdurig gedaan. Wat een afgang.Voor DWDD wel te verstaan.quote:Op maandag 24 april 2017 17:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Staat nog op m'n netvlies gegrift dat na de 10-0 die van Nieuwkerk WvH uitnodigde om 'm om de haverklap te onderbreken zodat hij alle 10 de doelpunten kon laten zien.
quote:Op maandag 24 april 2017 17:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Grappig dat juist Elia dat zegt.
Bedanktquote:Op maandag 24 april 2017 18:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je naar binnen kan scrumm.
Nee, die boeken zijn vaak van een bijzonder laag niveau.quote:Op maandag 24 april 2017 19:05 schreef PIETR het volgende:
Nog meer hier die Feyenoord-boeken verzamelen? Komen weer een hoop nieuwe boeken bij (door het kampioenschap):
Van Kuip tot Coolsingel - Robert van Brandwijk
Verhalen over hoop, geloof en clubliefde
Het Legioen - Berne van Leeuwen
Reis mee met de meest beruchte supportersgroep van Nederland
Feyenoord Onvergetelijk 2016-2017 - Matty Verkamman & Mark Lievisse Adriaanse
16 / ’17: FEYENOORD, WE HOUDEN VAN DIE CLUB! - FRFC1908
Feyenoord, de eerste van de eeuw - Willem Vissers & Bart Vlietstra
Ben ik er nog eentje vergeten?
Want?quote:Op maandag 24 april 2017 17:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Grappig dat juist Elia dat zegt.
Ben niet zo'n boeken lezer. Maar deze heb ik destijds wel gekocht. Wel de limited edition via de Feyenoord Webshop. die een speciale slipcase had.quote:Op maandag 24 april 2017 19:05 schreef PIETR het volgende:
Nog meer hier die Feyenoord-boeken verzamelen? Komen weer een hoop nieuwe boeken bij (door het kampioenschap):
Van Kuip tot Coolsingel - Robert van Brandwijk
Verhalen over hoop, geloof en clubliefde
Het Legioen - Berne van Leeuwen
Reis mee met de meest beruchte supportersgroep van Nederland
Feyenoord Onvergetelijk 2016-2017 - Matty Verkamman & Mark Lievisse Adriaanse
16 / ’17: FEYENOORD, WE HOUDEN VAN DIE CLUB! - FRFC1908
Feyenoord, de eerste van de eeuw - Willem Vissers & Bart Vlietstra
Ben ik er nog eentje vergeten?
Schitterend boek.quote:Op maandag 24 april 2017 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben niet zo'n boeken lezer. Maar deze heb ik destijds wel gekocht. Wel de limited edition via de Feyenoord Webshop. die een speciale slipcase had.
https://www.bol.com/nl/p/100-jaar-feyenoord/1001004006237085/
quote:Op maandag 24 april 2017 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, die boeken zijn vaak van een bijzonder laag niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |