In amsterdam willen wonen.quote:Op maandag 24 april 2017 12:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Adam omgeving alleen geen zaandam of nieuw-west. Maar we gaan met een groepje misschien hebben we via via wel wat @vondelbuurt dichtbij huis ook lekker
<2500 heb ik wel voor over
quote:Op maandag 24 april 2017 12:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
In amsterdam willen wonen.
misschien toch maar eens een dokter bezoeken
oh dat is niet zo handigquote:Op maandag 24 april 2017 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben aan de vroege kant vandaag. Heb ook niet echt ontbeten.
En wat voor schoten. 24 karaats humorquote:Op maandag 24 april 2017 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er worden weer schoten gevuurd zie ik.
Wat is er mis met een mintsmaak?quote:Op maandag 24 april 2017 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net een bammetje met kaas en mosterd op en zit nu met een mintsmaak in de mond omdat ik de boel heb moeten spoelen
Heerlijk man. Is toch niets mis mee, pikkie?quote:Op maandag 24 april 2017 12:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En wat voor schoten. 24 karaats humor
quote:Op maandag 24 april 2017 12:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
In amsterdam willen wonen.
misschien toch maar eens een dokter bezoeken
quote:West-Friesland heeft dé oplossing voor de grote drukte in Amsterdam: trek de Noord/Zuidlijn door tot Hoorn.
Want in die plaats zijn betaalbare woningen, rustige winkelstraten en is er genoeg werk voor iedereen. En het is slechts zo'n 30 kilometer van Amsterdam vandaag. Dé oplossing dus om de drukte hier te verminderen, vindt de voorzitter van de Westfriese Bedrijvengroep. Hij heeft samen met politieke partijen een radicaal plan opgesteld om de Amsterdammer naar West-Friesland te krijgen.
Is toch heerlijk ouwe reus, niks meer aan doen joh pik.quote:Op maandag 24 april 2017 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heerlijk man. Is toch niets mis mee, pikkie?
Wat een idioot.quote:Op maandag 24 april 2017 12:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik ken iemand die 1k heeft gelegd op feyenoord deze week
bij eigenhaard heb je van die "friends" contracten om een woning te delen met een paar personenquote:Op maandag 24 april 2017 12:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Adam omgeving alleen geen zaandam of nieuw-west. Maar we gaan met een groepje misschien hebben we via via wel wat @vondelbuurt dichtbij huis ook lekker
<2500 heb ik wel voor over
Voor HMF is 1000 euro dan ook een fooi.quote:Op maandag 24 april 2017 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat HMF serieus ook 1000 inzet op zo'n uitkomst ofzo.
*jodenfooiquote:Op maandag 24 april 2017 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor HMF is 1000 euro dan ook een fooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |