Waar ben jij nu? Ik s01e08quote:Op woensdag 31 mei 2017 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een rewatch van GoT en herlees de boeken ook nogmaals.
S03E03 net gezien waar Jaime zijn hand verliest en Pod de SexGod zijn eerste keer hadquote:
Mooi was datquote:Op donderdag 1 juni 2017 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
S03E03 net gezien waar Jaime zijn hand verliest en Pod de SexGod zijn eerste keer had
"Details. We want copious details"
We wachten nog steeds op die details...quote:Op donderdag 1 juni 2017 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
S03E03 net gezien waar Jaime zijn hand verliest en Pod de SexGod zijn eerste keer had
Verdiende teveel geldquote:Op donderdag 1 juni 2017 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
Arme eerbare Ned Stark![]()
9 afleveringen kon hij maar bij ons zijn...
Geld moest rollen voor de draken. Al denk ik dat de grootste showrunners nu meer verdienen dan Sean Bean, die toch altijd dood gaat.quote:
Ik kom wel eens op verjaardagen, en zodra je het woordje "Game Of Thrones" laat vallen, zijn er minimaal 5 mensen die opspringen en schreeuwen "JAAAAAA, GAME OF THRONES!!!"quote:Op donderdag 1 juni 2017 23:18 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Geld moest rollen voor de draken. Al denk ik dat de grootste showrunners nu meer verdienen dan Sean Bean, die toch altijd dood gaat.
Die gaan daar niet aan werken, die nemen een tijdje afstand als ze GoT volmaken. En terecht ook wel, is best slopend lijkt me.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kom wel eens op verjaardagen, en zodra je het woordje "Game Of Thrones" laat vallen, zijn er minimaal 5 mensen die opspringen en schreeuwen "JAAAAAA, GAME OF THRONES!!!"
HBO verdient echt bakken met geld aan Game Of Thrones, dat kan toch niet anders?
Ik hoop dat David Benioff & D.B. Weiss en blanco cheque krijgen voor de prequel.
Wees blij dat we het nog tegoed hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:00 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben gewoon boos he... te bedenken dat je vorig jaar om deze tijd het seizoen al lang gehad hebt en het nu nog steeds moet komen...
Daarbij zit ik ook nog eens met een reeks boeken die nog af moeten.
jaja ik weet het wel... maar dat tegoed is weer op voor je het weet.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wees blij dat we het nog tegoed hebben
Als het kwalitatief goed is hoor je mij niet klagen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
jaja ik weet het wel... maar dat tegoed is weer op voor je het weet.
Ik ben vrouw.... das ons beroepquote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het kwalitatief goed is hoor je mij niet klagen.
Speciaal voor mensen als jij, seizoen 8 mogelijk pas in 2019quote:Op vrijdag 2 juni 2017 02:00 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben gewoon boos he... te bedenken dat je vorig jaar om deze tijd het seizoen al lang gehad hebt en het nu nog steeds moet komen...
Daarbij zit ik ook nog eens met een reeks boeken die nog af moeten.
Al dat bloed. Ik begrijp hetquote:
Ik heb wel vertrouwen in die prequel als ik dat zo lees, gewoon de beste kiezen uit die vijf opties waarmee ze aan de slag gaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen als jij, seizoen 8 mogelijk pas in 2019
http://ew.com/tv/2017/06/(...)al-season-interview/
FFSquote:Op vrijdag 2 juni 2017 20:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
Speciaal voor mensen als jij, seizoen 8 mogelijk pas in 2019
http://ew.com/tv/2017/06/(...)al-season-interview/
S02E09 nuquote:Op donderdag 1 juni 2017 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |