Gisteren ook nog, had je hem nog kunnen genezen waarschijnlijk met een opbeurende anekdote.quote:Op zondag 23 april 2017 23:13 schreef possetje het volgende:
best wel jammer
echt zo een dude waarvan ik nu denk
"owwww kut ai ai, twee jaar geleden had ik hem nog kunnen opzoeken"
Ja, nou je het zegt, zou die man zeker 10 jaar ouder hebben ingeschat, van wijlen mijn moeders leeftijd zeg maar....quote:
ik ken hem van Robert Jensen maar dat is ook al 12-14 jaar geledenquote:Op zondag 23 april 2017 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Hij is echt al lang van tv eigenlijk, hoe kennen jongeren hem?
Jongeren kennen Robert Jensen niet eensquote:Op zondag 23 april 2017 23:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ken hem van Robert Jensen maar dat is ook al 12-14 jaar geleden
de oudere jongeren danquote:Op zondag 23 april 2017 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jongeren kennen Robert Jensen niet eens
quote:Op zondag 23 april 2017 23:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ken hem van Robert Jensen maar dat is ook al 12-14 jaar geleden
quote:
quote:
Ik kan me best voorstellen dat jij dan ook niet altijd even vrolijk en helder reageert.quote:Lichamelijk had Titulaer heel lang gezondheidsproblemen. Hij had tientallen jaren diabetes, die soms zo verhevigde dat hij in het ziekenhuis belandde, en in de jaren 90 kreeg hij een herseninfarct. Sindsdien was hij slecht ter been, had hij concentratieproblemen en trad hij mede hierdoor niet meer in het openbaar op.
En DrDentz ook niet.quote:Op zondag 23 april 2017 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jongeren kennen Robert Jensen niet eens
Henkie had nog een andere bijnaam toch?quote:Op zondag 23 april 2017 23:42 schreef StaceySinger het volgende:
Apollo Henkie' en Chriet Titulaer (met ringbaard)
Geile Henkie?quote:Op zondag 23 april 2017 23:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Henkie had nog een andere bijnaam toch?
Nee, ik weet het niet meer. Weet wel dat mijn vader hem zo altijd noemde. Ik kom er misschien morgen ineens weer op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |