Heb 2 minuten kunnen luisteren. Gaat me wel wat verquote:Op vrijdag 28 april 2017 18:31 schreef RedFever007 het volgende:
The Roast of Ehsan
eerste 20 minuten (sowieso)
-edit- en een uitgebreide beschrijving van hoe Ad z'n kontje wast met twee handen na het poepen![]()
op minuut 26 gaat ie ff pissenquote:Op vrijdag 28 april 2017 18:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb 2 minuten kunnen luisteren. Gaat me wel wat ver
Toch sla ik deze ff over.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
op minuut 26 gaat ie ff pissen(hoorbaar ook)
hoe staat het hiermee?quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:09 schreef Geelman het volgende:
Alvast wat plannen voor het Ad-feest:
- We starten met een lunch bij Liman. Kantens
- Daarna gaan we trucks kijken in het DAF-museum.
- Dan komt het moment supreme: grote friet stoofvlees eten in Eindhoven.
- En als toetje nog een dikke joint roken.
Zevenbergen ligt niet in Limburg, hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:00 schreef SugeLucky het volgende:
De man die elke zin uitspreekt alsof ie een vraag stelt. Wat een geweldenaar.
Dat maak Ad helemaal niets uit, hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zevenbergen ligt niet in Limburg, hoor.
Niemand heeft zich nog aangemeld.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hoe staat het hiermee?
Nog even belangrijk: we moeten in het weekend en bij Best langs.
Gewoon zeggen: ik kom naar Ads feestje!quote:
Ik kan het niet meer aanhoren..quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:57 schreef Geelman het volgende:
Ik vind de anusverhalen wel erg expliciet, Ad...
ze gaan mij eerlijk gezegd ook wel iets te ver somsquote:
kan Ad met jou meerijden dan? Hij heeft geen auto en te voet kan niet i.v.m. afstandquote:Op vrijdag 28 april 2017 22:32 schreef Geelman het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: ik kom naar Ads feestje!
Volgens Ad is het het slimste om met z'n allen in een auto te gaan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ze gaan mij eerlijk gezegd ook wel iets te ver soms
[..]
kan Ad met jou meerijden dan? Hij heeft geen auto en te voet kan niet i.v.m. afstand
quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ze gaan mij eerlijk gezegd ook wel iets te ver soms
[..]
Ik weet meer van Ad zijn anus dan van wijlen mijn man waar ik 16 jaar getrouwd mee ben geweest.![]()
klopt, maar liefst wel een auto met vlak achterraam voor de camera. Hij heb er twee, ;een voor en één achter.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Volgens Ad is het het slimste om met z'n allen in een auto te gaan.
Heb ik, maar geen tweede aansluitingquote:Op vrijdag 28 april 2017 23:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
klopt, maar liefst wel een auto met vlak achterraam voor de camera. Hij heb er twee, ;een voor en één achter.
De auto van Simterklaas wordt de partyvan!quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb ik, maar geen tweede aansluiting
quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
De auto van Simterklaas wordt de partyvan!
quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Verzamelen bij Liman, Ad ophalen en dan naar Kantens?
Moet je alleen wel op je knieën zitten of je moet de lengte van Braddie hebben, dan kan je gewoon staan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
De auto van Simterklaas wordt de partyvan!
en dan zo de anus van Ad inglurequote:Op vrijdag 28 april 2017 23:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Moet je alleen wel op je knieën zitten.
met de omvang Braadslee is er geen plek mee in de auto voor andere passagiers vrees ikquote:Op vrijdag 28 april 2017 23:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Moet je alleen wel op je knieën zitten of je moet de lengte van Braddie hebben, dan kan je gewoon staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |