Komt zijn hele gebit in 1x door?quote:Op maandag 24 april 2017 09:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft al WEKEN klachten Haags.
Zou me niks verbazen.quote:Op maandag 24 april 2017 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt zijn hele gebit in 1x door?
Na 1 nacht wakker liggen toch echt de zet pil gedaan hier. Gaf zoveel rust.quote:
Ja doen wij ook wel. Toch blijven de nachten onrustig.quote:Op maandag 24 april 2017 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na 1 nacht wakker liggen toch echt de zet pil gedaan hier. Gaf zoveel rust.
Mooi klote. Hier hebben die extra tips zoals bijtring e.d. ook voor geen meter geholpen.quote:Op maandag 24 april 2017 09:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja doen wij ook wel. Toch blijven de nachten onrustig.
bijtring wel even in de vriezer gedaan?quote:Op maandag 24 april 2017 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi klote. Hier hebben die extra tips zoals bijtring e.d. ook voor geen meter geholpen.
Sophie la giraffe.quote:Op maandag 24 april 2017 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi klote. Hier hebben die extra tips zoals bijtring e.d. ook voor geen meter geholpen.
quote:Op maandag 24 april 2017 09:59 schreef JanCees het volgende:
Jongens, waar kan ik bougievonkjes halen?
mijn nichtje ging daar wel hard op. Maar die heeft ondertussen een volledig gebit.quote:
yep.quote:Op maandag 24 april 2017 09:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bijtring wel even in de vriezer gedaan?
quote:Zeven op de tien pubermeisjes die naaktfoto’s van zichzelf versturen, hebben daar geen spijt van. Het verspreiden van andermans foto is strafbaar, maar daarvan zijn veel jongeren zich niet bewust.
Ja hij lebbert dat beest ook helemaal af.quote:Op maandag 24 april 2017 10:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn nichtje ging daar wel hard op. Maar die heeft ondertussen een volledig gebit.
Man man man.quote:Op maandag 24 april 2017 10:12 schreef opperkleurder het volgende:
En ook nog goed nieuws voor GGMM
[..]
quote:Op maandag 24 april 2017 10:12 schreef opperkleurder het volgende:
En ook nog goed nieuws voor GGMM
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |