Ze zitten nog wel in de EL he.quote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We mogen het bijna zingen vriend. Bijna
HELEMAAL NIETS IN....quote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na de eerste wedstrijd tegen Lyon mogen we het meest leuke lied weer inzetten in het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En terechtquote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord gaat het kampioenschap vieren alsof ze de CL hebben gewonnen.
Gelukkig hebben ze in Rotterdam ervaring met het heropbouwen van een stad.quote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef Coco. het volgende:
Lyon kunnen ze denk ik nog net hebben.quote:Op zondag 23 april 2017 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, de competitie kunnen ze nu laten schieten.
Gebaseerd op één leuke pot tegen Schalke.quote:Op zondag 23 april 2017 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, de competitie kunnen ze nu laten schieten.
Deze voorspelling komt heel dicht bijquote:Op zondag 23 april 2017 16:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Op een of andere manier denk ik dat PSV met 1-0 wint
Nee hoor, gebaseerd op de EL die altijd KNOTSGEK is.quote:Op zondag 23 april 2017 18:28 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Gebaseerd op één leuke pot tegen Schalke.
Ja maar dat is logisch aangezien de afgelopen 23 jaar Ajax net zo vaak de CL heeft gewonnen als Feyenoord het kampioenschapquote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef Coco. het volgende:
Leuker nog; Jan Jood is daar voor de interviewsquote:Op zondag 23 april 2017 18:29 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik kijk uit naar het eindsignaal, dat ze allemaal verslagen op het veld liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |