En op balk zijn er ook nog wel meerdere die met relatief gemak boven de 13 scoren, dus Tisha's 'net wel/net niet' is de grootste kans op finale die we hebben voor de damesquote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:35 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Sprong wordt net wel/net niet voor Tisha
Carey USA, Wang CHN, Miyakawa JPN en Devillard FRA zijn kanshebbers voor sprong

Zou het echt zoooo gaaf vinden als bijvoorbeeld Murakami wint! Of Black, Eremina..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 02:38 schreef Moira. het volgende:
Ho, Mai Murakami heeft Smith met 0.001 ingehaald in de meerkamp

Ik hoop stiekem op Steingruberquote:Op donderdag 5 oktober 2017 17:11 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Zou het echt zoooo gaaf vinden als bijvoorbeeld Murakami wint! Of Black, Eremina..
Maar het zal Smith wel worden.
Zijn er nog mensen hier die de AA finale van de mannen gaan volgen? Ik twijfel enorm ivm het tijdstip

Ik dank mijn baby voor zijn perfecte timing, kwam precies aan het begin van de laatste rotatie voor de voeding dus ik heb de ontknoping kunnen zien!quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 06:58 schreef Moira. het volgende:
Oooh de Chinezen zijn er met het goud en zilver vandoor gegaan. Brons voor Shirai.
Belyavski 4e, Larduet 5e en Wilson 6e.
Moldauer 7e en Verniaiev 8e.

Oooh haha een kleine turnfan in wording.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 08:35 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Ik dank mijn baby voor zijn perfecte timing, kwam precies aan het begin van de laatste rotatie voor de voeding dus ik heb de ontknoping kunnen zien!
Was er van overtuigd dat Belyavski zou winnen, die stond bovenaan en heeft een prima rek oefening. Maar Ja, die viel er af.

Oh jeetje! Open kansen dus zonder Larisa en Smithquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 00:41 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ragan Smith heeft een enkelblessure opgelopen tijdens de warming op op sprong en kan NIET deelnemen aan de meerkamp finale!!
Da's al de zoveelste met een blessure dit wk

Je hebt gelijk ook :pquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 01:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh jeetje! Open kansen dus zonder Larisa en Smith
Go Steingruber
Zit nog verjaardag te vieren met bier en gezelligheid dus tot zo ver nog geen turnfinale op hier

Damn dat had ik Black ook wel gegund met zo weinig verschilquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:15 schreef Max23 het volgende:
Hurd wint dus goud met 0,1 voor op Black.
Jammer, had het Black wel gegund

Maak ik zo’n mooie OP en stel je deze vraag nog gewoonquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:05 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer en waar gaan we de toestelfinales kijken?

quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maak ik zo’n mooie OP en stel je deze vraag nog gewoon

Daar zitten heel wat stonede perfectionistische autistische uurtjes werk inquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toegegeven, het is wel een parel van een OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |