quote:Op zondag 23 april 2017 16:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb iets van mijn leven gemaakt. Nu jij nog.
Ik merk het.quote:Op zondag 23 april 2017 16:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb iets van mijn leven gemaakt. Nu jij nog.
Je wou Stimorol toch?quote:Op zondag 23 april 2017 16:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Al die nijd over en weer hier tussen de dames, bohhh gek ik hou het bijna niet meer
Ik heb gewerkt om vooruit te komen. Inmiddels heb ik twee boeken geschreven, had een leidinggevingde functie en ik gaf les.quote:Op zondag 23 april 2017 16:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahahha je werkte aan de lopende band. Verklaart je denken.
Oh en ik durf te wedden dat je ploegbaas een moslim was. De haat zit diep he![]()
Ja heerlijk als ze zo vol erin gaat bij anderenquote:
Nobody cares.quote:Op zondag 23 april 2017 16:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt om vooruit te komen. Inmiddels heb ik twee boeken geschreven, had een leidinggevingde functie en ik gaf les.
Nou jij weer.
quote:
Fijn toch?quote:Op zondag 23 april 2017 16:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja heerlijk als ze zo vol erin gaat bij anderen
Nee. Jij stinkt ook. Harig beest.quote:
Jij stinkt ook.quote:
Zeker ik ga gelijk dan denken van 'boh gek dat temperament en hoe vurig is ze dan wel niet tussen de lakensquote:
Mooi toch?quote:Op zondag 23 april 2017 16:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zeker ik ga gelijk dan denken van 'boh gek dat temperament en hoe vurig is ze dan wel niet tussen de lakens'
Ze reageert alleen niet op mijquote:
😂😂quote:Op zondag 23 april 2017 16:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt om vooruit te komen. Inmiddels heb ik twee boeken geschreven, had een leidinggevingde functie en ik gaf les.
Nou jij weer.
rtquote:Op zondag 23 april 2017 16:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
school heeft niks met iets van je leven maken.
gaquote:Op zondag 23 april 2017 16:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Somaliërs stinken naar schijt (en zweet etc). En jij stinkt ook. Je stinkt zelfs nadat je gedoucht heb.
ik ben al weg; je stinkt enorm uit je bek en het is niet uit te houden.quote:
whut.quote:Op zondag 23 april 2017 15:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik wel. Sterker nog, ik was mijn handen elke keer als ik in de keuken, badkamer of wc kom.
En ik douche elke dag.
Vergeleken met dat religieuze reinigen is dat toch wel een verschil van dag en nacht.
Een keer, SLECHTS EEN KEER, heb ik na wc bezoek, mezelf gereinigd met mijn blote handen.
IK DOE DAT DUS NOOIT MEER!!!
Conclusie: moslims hebben hele andere en vooral onpropere ideeën over het reinigen van je lichaam.
Mabroukquote:Op zondag 23 april 2017 18:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zei gisteren nog hoe erg zin ik heb in een feestje. Mijn neef ( van mijn leeftijd) is hier met een uitnodiging voor zijn bruiloft! PARTY!
Allahie barek fik. Ga zo horen: zelfs je neef (man) van jouw leeftijd trouwt. Iedereen trouwt. Zelfs je oude Nederlandse klasgenoten lopen al met kinderen rond en jij? Waarom jij niet. Ik ga maar een dutje doen. Hoef ik dat niet te horen.quote:
hahaha, ik wilde net nog een grapje maken 'nu wij nog'. Maar ja, that's life. Iedereen heeft zijn eigen mekteb.quote:Op zondag 23 april 2017 18:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Allahie barek fik. Ga zo horen: zelfs je neef (man) van jouw leeftijd trouwt. Iedereen trouwt. Zelfs je oude Nederlandse klasgenoten lopen al met kinderen rond en jij? Waarom jij niet. Ik ga maar een dutje doen. Hoef ik dat niet te horen.
Hahaha, pfff houd op. Krijg het zo weer te verduren als mijn neef weg is. Hoe oud ben je?quote:Op zondag 23 april 2017 18:30 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hahaha, ik wilde net nog een grapje maken 'nu wij nog'. Maar ja, that's life. Iedereen heeft zijn eigen mekteb.
Ook 28quote:Op zondag 23 april 2017 18:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha, pfff houd op. Krijg het zo weer te verduren als mijn neef weg is. Hoe oud ben je?
Tja, begrijp het ook wel. Het is nu wel een beetje de leeftijd, maar het is zoals jij al zei mekteb. Maak er maar gewoon het beste van. Geniet en reis. Voordeel is wel dat ik, in tegenstelling tot alle andere dames die ik ken, elke maand heerlijk op reis kan. Ik kan me alle luxe veroorloven ( geen gezin en dus allerlei lasten). Ik neem het er lekker van nu het nog kan. Als ik straks gesetteld ben is het gedaan met elke maand reizen en drie maanden in Marokko zitten.quote:
Ameen, voor jou hetzelfde.quote:Op zondag 23 april 2017 18:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tja, begrijp het ook wel. Het is nu wel een beetje de leeftijd, maar het is zoals jij al zei mekteb. Maak er maar gewoon het beste van. Geniet en reis. Voordeel is wel dat ik, in tegenstelling tot alle andere dames die ik ken, elke maand heerlijk op reis kan. Ik kan me alle luxe veroorloven ( geen gezin en dus allerlei lasten). Ik neem het er lekker van nu het nog kan. Als ik straks gesetteld ben is het gedaan met elke maand reizen en drie maanden in Marokko zitten.
Allahie zjieb li fi el ghayr. Moge Allah je een leuke en vrome moslimman schenken.
Heel wat. Vooral Europa omdat ik van ouders alleen binnen Europa en Marokko (omdat ik Marokko goed ken) in mijn eentje mag rest. Maar reis gelukkig wel veel, vaak ook dezelfde plaatsen. Dat maakt het ook een beetje goed en compenseert denk ik toch wel het gemis van een huwelijk/man/kinderen.quote:Op zondag 23 april 2017 18:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ameen, voor jou hetzelfde.
Dan ben je inderdaad gezegend. Naar welke landen ben je allemaal op vakantie geweest?
Zelf ben ik geen reizigerstype, mijn ouders hebben mij vaak gevraagd om mee op vakantie te gaan, maar vind het thuis comfortabeler.
quote:Op zondag 23 april 2017 18:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is in volksmond en formeel makteb, zit vast zo een verkaasde figuur achter.
neem me mee 😳quote:Op zondag 23 april 2017 18:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik ga komende 6 uur niet naar beneden en sluit mezelf boven op.
Wat dacht je van de vaders? Waar is de rol van de vader gebleven? Waarom zorgt hij niet voor een man als hij ziet dat het zijn dochter zelf niet lukt? Iets wat heel normaal is.quote:Op zondag 23 april 2017 19:01 schreef girlygirl8 het volgende:
Dit soort huwelijksbureau's zouden overbodig zijn als in de moslimgemeenschap men vaker zou koppelen
Zeurt jouw werk niet?quote:Op zondag 23 april 2017 18:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tja, begrijp het ook wel. Het is nu wel een beetje de leeftijd, maar het is zoals jij al zei mekteb. Maak er maar gewoon het beste van. Geniet en reis. Voordeel is wel dat ik, in tegenstelling tot alle andere dames die ik ken, elke maand heerlijk op reis kan. Ik kan me alle luxe veroorloven ( geen gezin en dus allerlei lasten). Ik neem het er lekker van nu het nog kan. Als ik straks gesetteld ben is het gedaan met elke maand reizen en drie maanden in Marokko zitten.
Allahie zjieb li fi el ghayr. Moge Allah je een leuke en vrome moslimman schenken.
Idd, maar dan moet je wel die band hebben. Ik voel mij niet echt comfortabel om met mijn vader over dit onderwerp te praten. Jij wel?quote:Op zondag 23 april 2017 19:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat dacht je van de vaders? Waar is de rol van de vader gebleven? Waarom zorgt hij niet voor een man als hij ziet dat het zijn dochter zelf niet lukt? Iets wat heel normaal is.
Nee. Wil binnen nu en paar jaar wel wat voor mezelf beginnen. Ben daar ook al mee bezig. Kan ik nog vaker op vakantie.quote:
Al zou ik die band hebben, de vaders van nu gaan niet opzoek voor hun dochters. Dat is het probleem.quote:Op zondag 23 april 2017 19:08 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Idd, maar dan moet je wel die band hebben. Ik voel mij niet echt comfortabel om met mijn vader over dit onderwerp te praten. Jij wel?
realistisch beeld van ondernemerschapquote:Op zondag 23 april 2017 19:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee. Wil binnen nu en paar jaar wel wat voor mezelf beginnen. Ben daar ook al mee bezig. Kan ik nog vaker op vakantie.
Hoezo vind hij je mislukt? Een baan dat goed verdiend is moeilijk te vinden voor moslima's en jij hebt dat.quote:Op zondag 23 april 2017 19:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Al zou ik die band hebben, de vaders van nu gaan niet opzoek voor hun dochters. Dat is het probleem.
[..]
Of mensen die denken dat je te kritisch bent omdat je nog niemand hebt. Ze weten geeneens wie ik ben en wat mijn eisen zijn, maar wel lekker voorbarig.quote:Op zondag 23 april 2017 19:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Weet je waar ik mij echt aan erger, mensen die je een kandidaat voorstellen en het vervolgens gaan opdringen. Erger mij ook aan mensen die je eisen in een man gaan afkraken en je proberen te overtuigen om het te veranderen.
Ik ben op dreef.
johquote:Op zondag 23 april 2017 19:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Die heb ik. Mijn goede vriend is ondernemer.
Ach ja, laat hem lekker praten. Trouwen is voor hem het allerbelangrijkste.quote:Op zondag 23 april 2017 19:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hoezo vind hij je mislukt? Een baan dat goed verdiend is moeilijk te vinden voor moslima's en jij hebt dat.
Onzin. Of je woont gewoon in een omgeving waar je nauwelijks Marokkanen ontmoet?quote:Op zondag 23 april 2017 19:14 schreef Fushia2 het volgende:
Naja, als je als Marokkaanse vrouw nog steeds niet gehuwd bent na je 30+ moet er:
- of je bent echt contactgestoord, je hebt veel te hoge eisen of je hebt echt een ontzettende rotkarakter
- studeer je echt op een hoog niveau en/of leg je alles op je carriere.
Kan je wel steeds komen aanzetten met is mekteb dit dat, als je eigen ingesteldheid fucked up is zal het nooit wat worden
Gast. Je bent nog jong. Waar spreek jij over?quote:Op zondag 23 april 2017 19:14 schreef Fushia2 het volgende:
Naja, als je als Marokkaanse vrouw nog steeds niet gehuwd bent na je 30+ moet er:
- of je bent echt contactgestoord, je hebt veel te hoge eisen of je hebt echt een ontzettende rotkarakter
- studeer je echt op een hoog niveau en/of leg je alles op je carriere.
Kan je wel steeds komen aanzetten met is mekteb dit dat, als je eigen ingesteldheid fucked up is zal het nooit wat worden
quote:Op zondag 23 april 2017 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast. Je bent nog jong. Waar spreek jij over?
Achja, zielig doen op een forum helpt je inderdaad wel verder in je zoektocht naar een man. Groot gelijk heb je.quote:Op zondag 23 april 2017 19:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onzin. Of je woont gewoon in een omgeving waar je nauwelijks Marokkanen ontmoet?
Wat moet ik dan doen? Lopen hoereren in de straten van Utrecht of Schilderswijk om aan een man te komen? Nah, niet mijn ding.quote:Op zondag 23 april 2017 19:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Achja, zielig doen op een forum helpt je inderdaad wel verder in je zoektocht naar een man. Groot gelijk heb je.
Ik ben inderdaad vergeleken met jullie zure kutten vest jong jaquote:Op zondag 23 april 2017 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Over het feit dat je stinkt.quote:Op zondag 23 april 2017 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog meer topics openen, dit helpt je echt vooruitquote:Op zondag 23 april 2017 19:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Lopen hoereren in de straten van Utrecht of Schilderswijk om aan een man te komen? Nah, niet mijn ding.
quote:Op zondag 23 april 2017 19:17 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nog meer topics openen, dit helpt je echt vooruit
Zou je grote muil echt houden. Jij weet niet voor plannen Allah met je in petto heeft. Smerig ventje.quote:Op zondag 23 april 2017 19:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad vergeleken met jullie zure kutten vest jong ja
Ik zou me maar zorgen om jezelf maken en je jarenlange haram relatie. Dat jij nog met een schoon geweten kan slapen wetende dat je dagelijks één van de grootste zondes begaat. Ik ga tenminste met een zuiver geweten naar bed.quote:Op zondag 23 april 2017 19:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik vrees dat het een hopeloze zaak is
Je neemt haar toch niet serieus hé?quote:Op zondag 23 april 2017 19:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw kut te maken?quote:Op zondag 23 april 2017 19:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zou je grote muil echt houden. Jij weet niet voor plannen Allah met je in petto heeft. Smerig ventje.
Punt is, om in een relatie te fucken is een huwelijk noodzakelijk voor moslims.quote:Op zondag 23 april 2017 19:20 schreef Stabiel het volgende:
Uiteindelijk is alles toch nietig. We zijn slechts irrelevante actoren in een oneindig universum. Gewoon in volle glorie genieten van elk moment. Fuck een relatie en huwelijk.
Mijn kut is mooier dan jouw hele bestaan.quote:Op zondag 23 april 2017 19:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw kut te maken?
Achja, je kan kan ook bij alles het geloof erbij betrekken. Vind ik best mooi eigenlijk, ik denk net dat Allah (swt) hulpeloze mannen tegen je in bescherming nemen.quote:Op zondag 23 april 2017 19:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zou je grote muil echt houden. Jij weet niet voor plannen Allah met je in petto heeft. Smerig ventje.
Lol. Spreek je over 10 jaar.quote:Op zondag 23 april 2017 19:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn kut is mooier dan jouw hele bestaan.
Beheers je tong ah sahbtiquote:Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Allah behoedt me voor de grootste zonde namelijk zina. Ga jij lekker pochen over een zonde nota bene.quote:Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Achja, je kan kan ook bij alles het geloof erbij betrekken. Vind ik best mooi eigenlijk, ik denk net dat Allah (swt) hulpeloze mannen tegen je in bescherming nemen.
Er is een reden dat je single bent, maar dit lijk je niet te beseffen
Foto?quote:Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Er is een reden dat jij een Somalische als vriendin hebt. Hoger gunt Allah je niet.quote:Op zondag 23 april 2017 19:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Achja, je kan kan ook bij alles het geloof erbij betrekken. Vind ik best mooi eigenlijk, ik denk net dat Allah (swt) hulpeloze mannen tegen je in bescherming nemen.
Er is een reden dat je single bent, maar dit lijk je niet te beseffen
Achja, misschien bega ik dan wel een fout maar ik ben best gelukkig en heb geen verzuurde ziel.quote:Op zondag 23 april 2017 19:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zou me maar zorgen om jezelf maken en je jarenlange haram relatie. Dat jij nog met een schoon geweten kan slapen wetende dat je dagelijks één van de grootste zondes begaat. Ik ga tenminste met een zuiver geweten naar bed.Wetende dat als ik kom te overlijden niet aan Allah me moet verantwoorden voor een of ander zielige en slappe haremrelatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |