quote:Op zondag 23 april 2017 16:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb iets van mijn leven gemaakt. Nu jij nog.
Ik merk het.quote:Op zondag 23 april 2017 16:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb iets van mijn leven gemaakt. Nu jij nog.
Je wou Stimorol toch?quote:Op zondag 23 april 2017 16:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Al die nijd over en weer hier tussen de dames, bohhh gek ik hou het bijna niet meer
Ik heb gewerkt om vooruit te komen. Inmiddels heb ik twee boeken geschreven, had een leidinggevingde functie en ik gaf les.quote:Op zondag 23 april 2017 16:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahahha je werkte aan de lopende band. Verklaart je denken.
Oh en ik durf te wedden dat je ploegbaas een moslim was. De haat zit diep he![]()
Ja heerlijk als ze zo vol erin gaat bij anderenquote:
Nobody cares.quote:Op zondag 23 april 2017 16:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt om vooruit te komen. Inmiddels heb ik twee boeken geschreven, had een leidinggevingde functie en ik gaf les.
Nou jij weer.
quote:
Fijn toch?quote:Op zondag 23 april 2017 16:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja heerlijk als ze zo vol erin gaat bij anderen
Nee. Jij stinkt ook. Harig beest.quote:
Jij stinkt ook.quote:
Zeker ik ga gelijk dan denken van 'boh gek dat temperament en hoe vurig is ze dan wel niet tussen de lakensquote:
Mooi toch?quote:Op zondag 23 april 2017 16:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zeker ik ga gelijk dan denken van 'boh gek dat temperament en hoe vurig is ze dan wel niet tussen de lakens'
Ze reageert alleen niet op mijquote:
😂😂quote:Op zondag 23 april 2017 16:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt om vooruit te komen. Inmiddels heb ik twee boeken geschreven, had een leidinggevingde functie en ik gaf les.
Nou jij weer.
rtquote:Op zondag 23 april 2017 16:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
school heeft niks met iets van je leven maken.
gaquote:Op zondag 23 april 2017 16:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Somaliërs stinken naar schijt (en zweet etc). En jij stinkt ook. Je stinkt zelfs nadat je gedoucht heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |