Dit klopt niet. Vorige week dronk ik een Hertog Jan Grand Prestige.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij drinkt ook alleen maar koffie Stijn.
Goede keuzequote:Op zaterdag 22 april 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Vorige week dronk ik een Hertog Jan Grand Prestige.
Je vraagt je ook wel eens af waarom je als vlotte jongeman je zaterdagavonden spendeert op FOK!.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:21 schreef Tagliano het volgende:
Je vraagt je toch wel af waar je mee bezig bent als je linksback bent achter Achenteh
Gewoon morgenochtend lekker frisse blikjes halen. Je weet.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen trek in bier ook eigenlijk dus het komt me niet zo slecht uit
Ok die vind ik goor. Maar goed zo.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Vorige week dronk ik een Hertog Jan Grand Prestige.
Omdat ik een rasautist ben en geen vrienden heb, zo moeilijk is dat niet Maniquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je vraagt je ook wel eens af waarom je als vlotte jongeman je zaterdagavonden spendeert op FOK!.
Wat moet je anders doen?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je vraagt je ook wel eens af waarom je als vlotte jongeman je zaterdagavonden spendeert op FOK!.
Blikjesquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon morgenochtend lekker frisse blikjes halen. Je weet.
Wat denk je er van? Ik denk een zege voor de uitspelende vereniging.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
We kijken allemaal uit naar de ADO-show op Spangen morgen.
Jammer dat dit gifje net weg schakelt als hij dat kutkind nog een keiharde trap tegen zijn hoofd geeft.quote:
Niemand wil over darts praten in het echte levenquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een vermoeden, want bewijzen kun je het nietquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:23 schreef Ties02 het volgende:
Peetje Bijen met weer een eigen goal
Matchfixing
Dit schrijf ik eventjes opquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is steeds meer goed bier in blik.
Nee daar was ik al achter. Persoonlijk had ik zonder FOK! allang zelfmoord gepleegd.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik een rasautist ben en geen vrienden heb, zo moeilijk is dat niet Mani
Ik was direct met je meegegaanquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee daar was ik al achter. Persoonlijk had ik zonder FOK! allang zelfmoord gepleegd.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een vermoeden, want bewijzen kun je het niet
Dit denk ik ook. Sparta kan het zich niet veroorloven om er halfbakken in te gaan, lafjes terug te hangen whatsoever. ADO moet gewoon rustig de kansen afwachten en met snelle mensen eruit komen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat denk je er van? Ik denk een zege voor de uitspelende vereniging.
Ja hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Sparta kan het zich niet veroorloven om er halfbakken in te gaan, lafjes terug te hangen whatsoever. ADO moet gewoon rustig de kansen afwachten en met snelle mensen eruit komen.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:24 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben nu verwikkeld in tegenstrijdige gevoelens doordat ik weet dat Ties nu verdriet heeft, terwijl Groningen op 0-1 komt.
Soooowwwwquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent zelf zielig, had alleen geen gifje van je.
Ik zie nu pas dat onze UI's heel erg op elkaar lijken. En die van Koffieplanter ook.quote:
Zou toch mooi zijn he als we nog 9 punten halen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Sparta kan het zich niet veroorloven om er halfbakken in te gaan, lafjes terug te hangen whatsoever. ADO moet gewoon rustig de kansen afwachten en met snelle mensen eruit komen.
Ik welquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent zelf zielig, had alleen geen gifje van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Tijdens de kampioenswedstrijd?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Over twee weken zal GAE degraderen.
In de ArenA.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een toevalligheden bij elkaar. Soort zoekt soort, in dit geval dus kwaliteitsuser.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat onze UI's heel erg op elkaar lijken. En die van Koffieplanter ook.
[..]
Ik welIs Ties die kleine met dat PSV shirt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ander maakt het leven mooi, door zich te vergrijpen aan kinderen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is onzeker. Daarom probeert hij mensen als tokkie neer te zetten als ze met een biertje het leven een stukje mooier proberen te maken.
Tegen Heracles wordt het wel een coinflipje denk ik.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn he als we nog 9 punten halen.
Ik denk het wel aangezien hij zo snel reageerdequote:Op zaterdag 22 april 2017 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is Ties die kleine met dat PSV shirt?
[..]
Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik heb ontucht gepleegd met een blikje bier.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De ander maakt het leven mooi, door zich te vergrijpen aan kinderen.
Het komt allemaal wel dichtbij nu hé.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat onze UI's heel erg op elkaar lijken. En die van Koffieplanter ook.
Doe eens wat aardiger tegen Day-V.quote:
Jullie verliezen morgen bij Sparta.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn he als we nog 9 punten halen.
De kenners zijn het niet met je eensquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jullie verliezen morgen bij Sparta.
ZOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De ander maakt het leven mooi, door zich te vergrijpen aan kinderen.
Be Quick - Zutphen?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben levensmoe na deze Eredivisieavond
Gelukkig heb ik in elk geval nog één goede wedstrijd gezien vandaag.
Wat verwacht jij nou eigenlijk van een Eredivisie?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben levensmoe na deze Eredivisieavond
Gelukkig heb ik in elk geval nog één goede wedstrijd gezien vandaag.
Veel kansen, veel goals, knotsgekke gebeurtenissen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat verwacht jij nou eigenlijk van een Eredivisie?
Ik vond de goocheltruc van Sjaak Polak beter.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
Tijdens de rust even een googeltruc
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die is overreden door een goocheltruc.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond de goocheltruc van Sjaak Polak beter.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is overreden door een goocheltruc.
ADO gaat er genadeloos op morgen op het Kasteel.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC moet dus hopen dat ADO gewoon haar plicht doet, anders kan het nog spannend worden.
Opperkleurder en ik denken van niet.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ADO gaat er genadeloos op morgen op het Kasteel.
Is ook voor Feyenoord beter dat ADO gewoon wint.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ADO gaat er genadeloos op morgen op het Kasteel.
Ik aanvaard morgen jullie excuses.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opperkleurder en ik denken van niet.
Ik sla deze mening iets hoger aan dan die van onlogisch.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opperkleurder en ik denken van niet.
Het maakt niet zoveel uit wat ADO wel of niet doet voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is ook voor Feyenoord beter dat ADO gewoon wint.
Jaknikkers. Weg van de minste weerstand. Opper in een notendop.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik sla deze mening iets hoger aan dan die van onlogisch.
Wat een rare post weer.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaknikkers. Weg van de minste weerstand. Opper in een notendop.
Hansgod,quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik sla deze mening iets hoger aan dan die van onlogisch.
Nobel. Maar ADO is een zinkend schip.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik steun opperkleurder. Leidenaren in goede en in slechte tijden steunen elkaar.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nobel. Maar ADO is een zinkend schip.
Dat zeg ik niet. Ik zag hem wel namelijk, die van onlogisch. Maar ik negeer onlogisch dan ook niet.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
Stijn, heb jij net een post verwijderd waar ik er van langs kreeg?
Scrummie, Kingroland en ik kunnen hem niet vinden.
Ik heb enkel een paar jaar in Leiden gewoond. Maar ik steun Fons Groenendijk.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik steun opperkleurder. Leidenaren in goede en in slechte tijden steunen elkaar.
Nee.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
Stijn, heb jij net een post verwijderd waar ik er van langs kreeg?
Scrummie, Kingroland en ik kunnen hem niet vinden.
Ik dacht dat je een Utrechtenaar was.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huh wat.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Utrechtenaar was.
Stilte past hem nu wel.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlogisch is stil sinds mijn factcheck.
quote:
[img][img=480,362]https://media4.giphy.com/media/3oriePBpCkQKeH94Z2/giphy.gif[/img][/img]quote:
Dit gaat flink misquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Paul is enig kind.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Utrechtenaar was.
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Ja, dat is de invloed van onlogisch.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit topic zakt naar een bedenkelijk niveau.
van wie?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, dat is de invloed van onlogisch.
Hij slaat wartaal uit over ADO, dan is dat je lot.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, dat is de invloed van onlogisch.
We zullen het zien morgenquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij slaat wartaal uit over ADO, dan is dat je lot.
Hier ben ik het 100% mee eens.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:46 schreef onlogisch het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch vermoeiend
Tokkie.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik drink een heerlijke Hertog Jan. Jammer dat dit mij tot een tokkie maakt.
Tokkie.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik drink een heerlijke Hertog Jan. Jammer dat dit mij tot een tokkie maakt.
Ruzie? Waar heb jij het overquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM en Onlogisch zijn de gemiddelde middelbare schoolmeisjes die ruzie met elkaar hebben en elkaar drie weken niet aankijken om een heel kansloos gebeuren. Over een paar maanden zijn het weer Jut en Jul.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM en Onlogisch zijn de gemiddelde middelbare schoolmeisjes die ruzie met elkaar hebben en elkaar drie weken niet aankijken om een heel kansloos gebeuren. Over een paar maanden zijn het weer Jut en Jul.
Ik heb geen ruzie idioot.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Glashard liegen danwel ontkennen beschouw ik niet als ervan langs krijgen. Ik ben standvastig.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:49 schreef Scrummie het volgende:
Haha, en nu krijgt Stijn er van langs.
Ja bedankt.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:49 schreef KingRoland het volgende:
JIJ DENKT MAAR DAT JE ALLES MAG VAN MIJ
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Jij denkt maar dat je alles mag van mij.
Fijn dat jullie mij vocaal ondersteunen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:49 schreef KingRoland het volgende:
JIJ DENKT MAAR DAT JE ALLES MAG VAN MIJ
Typisch. Jij lult onzin die niet onjuist te bewijzen is en je blijft koppig.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Glashard liegen danwel ontkennen beschouw ik niet als ervan langs krijgen. Ik ben standvastig.
Ze zitten wel op één lijn.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie mij vocaal ondersteunen.
Waarom betrek je Typisch hierbij?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch. Jij lult onzin die niet onjuist te bewijzen is en je blijft koppig.
Bah.
Beetje flauw om iemand erbij te betrekken die er niet is.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch. Jij lult onzin die niet onjuist te bewijzen is en je blijft koppig.
Bah.
Humor om te lachen mensen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom betrek je Typisch hierbij?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom betrek je Typisch hierbij?
En op één lijn zittenquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie mij vocaal ondersteunen.
Zolang jullie mij kunnen volgen gaat alles goed blijkt maar weer.quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk zegt het heel veel over het dieptepunt waar ik zit als Scrummie dezelfde grap als mij maakt. Ik doe maar alsof ik hem een lieve jongen vind om mezelf niet de put in te praten.
Leuk programmaquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie dat de Kwis nu ook op TV is.
sowquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk zegt het heel veel over het dieptepunt waar ik zit als Scrummie dezelfde grap als mij maakt. Ik doe maar alsof ik hem een lieve jongen vind om mezelf niet de put in te praten.
Wie zijn er te gast?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Morgen weer wekkertje voor WNL op zondag?
Morgen slaap ik uit.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Morgen weer wekkertje voor WNL op zondag?
Ik kijk alleen voetbalgerelateerde zaken op tv.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen voor de lopende band en de vraagminuut
Rinus Israel, Gerald Vanenburg, Stijn Schaars en Ralf Seuntjes.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is mijn vraag wie daar te gast zijn
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:57 schreef aloa het volgende:
Kunnen we niet even doorspoelen naar morgen. psv - AJAX.
Een fijne man lijkt me dat wel ja. Voor de rest ook wel oké gastenquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rinus Israel, Gerald Vanenburg, Stijn Schaars en Ralf Seuntjes.
Ik mag Rinus Israël graag horen praten.
Dat vragen wij ons nou ook altijd bij jou af, Klaasquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:57 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom maken jullie jezelf xo druk....
Het gaat om morgen....
Ferry Bodde denkt daar anders overquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een fijne man lijkt me dat wel ja. Voor de rest ook wel oké gasten
Nee dat kan niet.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:57 schreef aloa het volgende:
Kunnen we niet even doorspoelen naar morgen. psv - AJAX.
Alleen Gerald Vanenburg is van wat ik me kan herinneren wel iemand waarmee je met een hamer op z'n vingers moet rammen voor hij er iets uitgooit.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een fijne man lijkt me dat wel ja. Voor de rest ook wel oké gasten
Ik vrees dat ik deze anekdote niet kenquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ferry Bodde denkt daar anders over
ADO Den Haag zette zich dinsdag voor schut in de Amstel Cup, voor trainer Rinus Israel reden om één van zijn spelers te willen neerschieten. 'Als ik een geweer had gehad, dan had ik Ferrie Bodde door zijn knieën en enkels geschoten. Zo slecht was hij', aldus de coach.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik deze anekdote niet ken
Ik denk dat de laatste keer dat ik hem zag VI Oranje 2010 moet zijn geweest dus ik hou me op de vlaktequote:Op zaterdag 22 april 2017 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Gerald Vanenburg is van wat ik me kan herinneren wel iemand waarmee je met een hamer op z'n vingers moet rammen voor hij er iets uitgooit.
Ik maak me nooit zo drukquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat vragen wij ons nou ook altijd bij jou af, Klaas
Wow keek jij ooit VIquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat de laatste keer dat ik hem zag VI Oranje 2010 moet zijn geweest dus ik hou me op de vlakte
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
ADO Den Haag zette zich dinsdag voor schut in de Amstel Cup, voor trainer Rinus Israel reden om één van zijn spelers te willen neerschieten. 'Als ik een geweer had gehad, dan had ik Ferrie Bodde door zijn knieën en enkels geschoten. Zo slecht was hij', aldus de coach.
Die uitspraak van Israel na afloop van het bekertreffen met eerste divisionist Heracles Almelo (maar liefst 4-0) deed in de residentie de nodige stof opwaaien en krijgt wellicht nog een staartje. Kritische benadering oké, maar je kunt ook te ver gaan, luidt de opinie in Den Haag.
ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandige user die ver gaat komen dus.
Jahoor, zo van 2009 tot pak hem beet 2013/14 ergens vrij intensiefquote:
Ik kijk het nog steeds, erg hè. Gisteren weer zitten ergeren aan onzin van Derksenquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jahoor, zo van 2009 tot pak hem beet 2013/14 ergens vrij intensief
Ik doe het mezelf niet meer aan. Ik erger me teveel aan wat ze soms voor onzin uitkramen om er echt nog van te genietenquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk het nog steeds, erg hè. Gisteren weer zitten ergeren aan onzin van Derksen
Hoe oud ben jij eigenlijk Klaas?quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
houw je bek over gerald vanenburg klootzak
Dat is 1 van de beste technische spelers die ik ooit heb gezien
Het programma is ver over de top heen, en Derksen heeft nu helemaal geen echte bronnen meer binnen de voetballerij. Dan blijft er weinig over.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe het mezelf niet meer aan. Ik erger me teveel aan wat ze soms voor onzin uitkramen om er echt nog van te genieten
Die mocht ik graag zien voetballen idd.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
houw je bek over gerald vanenburg klootzak
Dat is 1 van de beste technische spelers die ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk Klaas?
Ik ga voor Salt&Pepperquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de Paprika Ribbelchips te pakken.
Echt een vies bol varken ben je.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wil je mij er buiten laten.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk zakken we met zijn allen keihard door de ondergrens. Ik schaam me diep.
Lekkerquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
wat is de nederlandse term voor hands?quote:
De KNVBquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wie zijn de aartsvijanden van de Eagles?
Handspelquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is de nederlandse term voor hands?
Handspel.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Handspielquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehoordquote:
Het is eigenlijk precies dezelfde reden waarom ouders van tegenwoordig hun kinderen ''kids'' noemen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehoord
er wordt altijd hands geroepen
hands is handsquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mooi tijdstip voor Ajax.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:17 schreef aloa het volgende:
Blijft irritant dat al die wedstrijden op verschillende tijden worden gespeeld.
psv - AJAX om 16.45
de laaste 2 wedstrijden nietquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:17 schreef aloa het volgende:
Blijft irritant dat al die wedstrijden op verschillende tijden worden gespeeld.
psv - AJAX om 16.45
Het is wel beter dan wat Kist en Ratajski lieten zienquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het niveau bij Kampioenskoorts was beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |