SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verder"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
er hangt helemaal niets breed hierquote:Op zaterdag 22 april 2017 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig![]()
Wie het breed heeft laat het breed hangen
balletje breed dan?quote:Op zaterdag 22 april 2017 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er hangt helemaal niets breed hier
Joh l maakt niet uitquote:Op zaterdag 22 april 2017 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemachtig![]()
Wie het breed heeft laat het breed hangen
klopt geen 020 fanquote:Op zaterdag 22 april 2017 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
Maar Klaas, ik begrijp dat je geen AZ-fan bent.
Alleen feyenoorders hebben een laag IQ op Insomnia_ na danquote:Op zaterdag 22 april 2017 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
Maar Klaas, ik begrijp dat je geen AZ-fan bent.
ik ben van harvardquote:Op zaterdag 22 april 2017 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen feyenoorders hebben een laag IQ op Insomnia_ na dan
kaasboeren clubquote:
neequote:
Niks mis met kaasboeren. Van Alkmaar de victorie! Nee, nu even niet maar dat komt wel weerquote:Op zaterdag 22 april 2017 17:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kaasboeren club
verliezen altijd van 020
quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mis met kaasboeren. Van Alkmaar de victorie! Nee, nu even niet maar dat komt wel weer
ja hequote:
Dat noem ik traditiequote:Op zaterdag 22 april 2017 17:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we zijn in 2017 en ze doen het nog steeds zow...noem jij dat normaal
bedreigingquote:Op zaterdag 22 april 2017 17:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat noem ik traditie![]()
Oh en ff over je TT. Moet er een dubbele punt achter Feyenoord? Anders lijkt het net een aankondiging of zelfs bedreiging
Is goed.quote:Op zaterdag 22 april 2017 17:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bedreiging
[ afbeelding ]
of aankondiging
[ afbeelding ]
ik ben er nog niet over uit
ik laat je het nog wel weten
En dat noem je neutraler? man man manquote:Op zaterdag 22 april 2017 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
Lang genoeg gewacht. Ga een neutralere TT maken.
eeen neutrale wereld bestaat nietquote:Op zaterdag 22 april 2017 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
Lang genoeg gewacht. Ga een neutralere TT maken.
Neutraler kan niet. Deze vraag houdt de hele voetbalwereld bezig.quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:35 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En dat noem je neutraler? man man man
tijd voor de volgende ontslag ronde
We gaan het meemaken Dance. Hoeveel wedstrijden nog?quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:52 schreef Dance99Vv het volgende:
Nou vooruit ik geef je het voordeel van de twijfel(vnl bij ajaxieden)maar dat fijenooitisme is een monotoon geloof hoor.
3 volgens mijquote:Op zaterdag 22 april 2017 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We gaan het meemaken Dance. Hoeveel wedstrijden nog?
Is al gebeurt, 8-0 fijenooit uit tegen GAE-deventerquote:Op zaterdag 22 april 2017 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We kunnen er wel een BNW-draai aan geven. Iets met matchfixing bijvoorbeeld
Verdachtquote:Op zaterdag 22 april 2017 19:13 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Is al gebeurt, 8-0 fijenooit uit tegen GAE-deventer
Let maar op tegen ajax gaat GAE wel ineens weer voetballen
PSV is ook verdacht ze gunnen het ajax niet gelezen in een intervieuw, (ze gunnen het fijenooit ook niet want ze gunnen het eigenlijk zichzelf)quote:
Dat is logisch. Maar ik denk niet dat PSV nog een kans heeft.quote:Op zaterdag 22 april 2017 19:22 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
PSV is ook verdacht ze gunnen het ajax niet gelezen in een intervieuw, (ze gunnen het fijenooit ook niet want ze gunnen het eigenlijk zichzelf)
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:18 schreef ChrisCarter het volgende:
Snotter snot snotter. Tot zover mijn bijdrage.
GENIALE volgordequote:Op zaterdag 22 april 2017 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is logisch. Maar ik denk niet dat PSV nog een kans heeft.
Ik denk nog steeds deze volgorde:
1. Feyenoord
2. Ajax
3. PSV
Oh men wat zal je je beroerd voelen. Hopelijk morgen weer een beetje beterquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:18 schreef ChrisCarter het volgende:
gisteren bijna mijzelf van de planeet gezopen, morgen mee doen aan de marathon hier in pluskut.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh men wat zal je je beroerd voelen. Hopelijk morgen weer een beetje beter
Aanstellerquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:18 schreef ChrisCarter het volgende:
Pluskut?quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
gisteren bijna mijzelf van de planeet gezopen, morgen mee doen aan de marathon hier in pluskut.
10 km weinig kunnen trainen ik denk dat ze me straks echt op kunnen vegen!
quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Sowieso. Mannengriep is 100x erger dan gewone griep.
Je bedoelt dat mannen weinig kunnen hebben. Vrouwen piepen niet zo snelquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Sowieso. Mannengriep is 100x erger dan gewone griep.
Ach ja vrouwen zijn sowieso beter in het Tot zich nemen van dingen. Alhoewel et wel een paar mannelijke uitzonderingen zijnquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mannen weinig kunnen hebben. Vrouwen piepen niet zo snel
Ja, ik denk dat jij zo'n uitzondering bent.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach ja vrouwen zijn sowieso beter in het Tot zich nemen van dingen. Alhoewel et wel een paar mannelijke uitzonderingen zijn
noem je mij nou homo???quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat jij zo'n uitzondering bent.
Is dat Noord Hollands?quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij geen peeuwert bent als je ziek bent.
Aha. B komt uit Leeuwarden maar kende deze niet.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, westfries eigenlijk. Kop van Noord-Holland. Tjacka woont daar. En JanCees ook.
Trust Lquote:Op zaterdag 22 april 2017 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
Ik duik mijn bed in want mijn zij doe erg pijn en ik ben moe.
Truste en tot morgen.
waaaaaaat?quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:53 schreef Divje het volgende:
Gofferedomme 5 uur lang met een deostick in je kont zitten, meuren die scheten nog een uur in de wind
Nou, m'n scheet van vanmiddag stonk zó erg dat ik bang was voor een tomahawk van Trump. Dus bedacht ik dat het me wel slim (en lekker) leek om zo'n deo-stick in m'n kontje te doen zodat het wat lekkerder ging ruiken. Dus heb zo'n ding van me huisgenoot gepakt met de gedachte 'm later terug te geven. Het resultaat is dat m'n scheten nog steeds stinken, ik laat er zelfs meer, en die stick is niet meer te gebruikenquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 00:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, m'n scheet van vanmiddag stonk zó erg dat ik bang was voor een tomahawk van Trump. Dus bedacht ik dat het me wel slim (en lekker) leek om zo'n deo-stick in m'n kontje te doen zodat het wat lekkerder ging ruiken. Dus heb zo'n ding van me huisgenoot gepakt met de gedachte 'm later terug te geven. Het resultaat is dat m'n scheten nog steeds stinken, ik laat er zelfs meer, en die stick is niet meer te gebruiken
Hoe leg ik dat aan m'n huisgenoot uit?
#durftevragen #duimzuigerij
quote:Op zondag 23 april 2017 00:07 schreef Blaadjes het volgende:
Verdomme divje ik zou het zelf kunnen verzinnen
Ik weet het ook niet meer hoorquote:
Feyenoord moet gewoon winnen!!!quote:Op zondag 23 april 2017 11:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Schaam je!
Al ben ik om 16.45 ook een beetje voor PSV vandaag
Sowieso!quote:Op zondag 23 april 2017 11:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon winnen!!!
'Feyenoord we gaan het doen'quote:Op zondag 23 april 2017 12:24 schreef Divje het volgende:
Wat was de TT ook alweer? Gister is een grote blur.
welke mafklapper heeft het lef gehad om mijn topic te wijzigenquote:
That would be mequote:Op zondag 23 april 2017 12:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
welke mafklapper heeft het lef gehad om mijn topic te wijzigen
ik wil een naam....
Lief doen tegen Lav.quote:Op zondag 23 april 2017 12:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik wil een naam....
ik ga dit even melden bij de autoriteitenquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 12:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ga dit even melden bij de autoriteiten
Je zou bijna wensen dat fijenooit verliestquote:
Ga je nou moeilijk doen , dit wist je allangquote:Op zondag 23 april 2017 12:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik wil een naam....
Vandaag kan het niet beterquote:
Bedankt godinquote:
Kan beter, maar we slaan ons erdoor.quote:Op zondag 23 april 2017 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaag kan het niet beter. Nouja, vandaag over 2 weken nog ietsje beter dan. Kampioenen
.
Hoe is het met jou?
[..]
Bedankt godin
Nee hoor. Het loopt even lastig op het werk, twee collega's zijn weg en ik maak nu best veel uren.quote:Op zondag 23 april 2017 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is er loos dan? Niets ernstigs toch?
Ah dat is wel zuur ja. Kut periodes zijn dat altijd. Wel vervanging onderweg? Wij zijn al maanden op zoek naar extra mankracht, maar er is zo weinig (goed) aanbod.quote:Op zondag 23 april 2017 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Het loopt even lastig op het werk, twee collega's zijn weg en ik maak nu best veel uren.
Misschien. Zaterdag komt iemand op proef. Hopelijk wordt dat m.quote:Op zondag 23 april 2017 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah dat is wel zuur ja. Kut periodes zijn dat altijd. Wel vervanging onderweg? Wij zijn al maanden op zoek naar extra mankracht, maar er is zo weinig (goed) aanbod.
Nog even doorbijten dusquote:Op zondag 23 april 2017 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Zaterdag komt iemand op proef. Hopelijk wordt dat m.
Yep. En met een beetje pech nog heel langquote:
Positief blijvenquote:Op zondag 23 april 2017 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yep. En met een beetje pech nog heel lang.
Ja ben er nog redelijk positief onder hoorquote:Op zondag 23 april 2017 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Positief blijven. Jij werkt die nieuwe toch zo briljant in dat het gewoon gaat lukken
.
Ik hoop dat Tjacka dit trekt.quote:Op zondag 23 april 2017 20:48 schreef Blaadjes het volgende:
Gefeliciteerd Scrummie en Divje. Ik zag het kampioenschap in rook opgaan vanmiddag.
Samzz is lief.quote:Op zondag 23 april 2017 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik voel een derde TT-change aankomen. Suggesties anyone?
Gefeliciteerd he, dikkequote:Op zondag 23 april 2017 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Positief blijven. Jij werkt die nieuwe toch zo briljant in dat het gewoon gaat lukken
.
Dank BlaadjesBaasquote:Op zondag 23 april 2017 20:48 schreef Blaadjes het volgende:
Gefeliciteerd Scrummie en Divje. Ik zag het kampioenschap in rook opgaan vanmiddag.
JAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHquote:
Dankquote:Op zondag 23 april 2017 20:48 schreef Blaadjes het volgende:
Feyenoordquote:Op zondag 23 april 2017 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik voel een derde TT-change aankomen. Suggesties anyone?
quote:
Bedankt he, klootzakquote:
JAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAJAAJAJAquote:Op zondag 23 april 2017 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Dank BlaadjesBaas
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAH
Geen zorgenquote:Op zondag 23 april 2017 22:31 schreef Divje het volgende:
Kan het eigenlijk niet bevatten. DIT IS MOOI. En ergens ben ik bang dat ik morgen wakker word en het zondagochtend blijkt te zijn en we nog moeten voetballen
Het is bijna morgenquote:
Kranten staan weer vol. Een zure Telegraaf. Superlatieven van VI. Etc.quote:Op zondag 23 april 2017 22:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is bijna morgenkijk nu al uit naar het ochtendnieuws wb Feyenoord.
quote:Op zondag 23 april 2017 22:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kranten staan weer vol. Een zure Telegraaf. Superlatieven van VI. Etc.
Dat was een serieus goed rookbommetjequote:Op zondag 23 april 2017 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank. Letterlijk, die rook
[..]
Feyenoord
[..]
[..]
Bedankt he, klootzak. Kom je nu weer op VBL posten?
[..]
JAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAJAAJAJA![]()
![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 22:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Jorgensen weer een ouden vetertje.
Ik ga alvast een nieuwe lever bestellen.
quote:Op zondag 23 april 2017 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Dank BlaadjesBaas
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAH
Allemaal summerlovin'quote:Op maandag 24 april 2017 09:15 schreef Blaadjes het volgende:
Weten we gelijk wanneer er ongeveer het meest gebatst wordt in het koninkrijk
quote:Ultras Amsterdam15 hours ago
Kanker zwarte kanker neger. Eindhoven voor de winter al uitgeschakeld in Europa, in december klaar en afgeschreven voor de titel. Hahaha slechte ploeg, kk club
Die 15 staat voor z'n leeftijd neem ik aan?quote:Op maandag 24 april 2017 11:48 schreef Doublepain het volgende:
Dit soort dingen maakt mijn dag goed
[..]
Zelden zo gelachen om die mannetjes die naar de wedstrijd het uitvak provocerenquote:Op maandag 24 april 2017 10:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelden zo gelachen om een speler als Traore
Het grappige is dat Onana donkerder is dan Locadia, maarja Ajacieden he!quote:Op maandag 24 april 2017 11:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Die 15 staat voor z'n leeftijd neem ik aan?
Oh. 15 hours ago. Godver. GOEDEMORGEN
Triest volkquote:Op maandag 24 april 2017 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het grappige is dat Onana donkerder is dan Locadia, maarja Ajacieden he!
Die hangen zelfs Vermeer op, helemaal niets!!
Oh heb het niet specifiek over ajacieden hoor.quote:Op maandag 24 april 2017 12:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gebeurt niet bij PSV en Feyenoord gelukkig
Ik wil ook zo'n bommetjequote:
Ja ja groene rookquote:Op maandag 24 april 2017 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n bommetje![]()
maar dan groen
Alleen jammer dat Groningers dan denken dat het voor hunnie is
12 voor een stronkquote:Op maandag 24 april 2017 13:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Joh, die broccoli is duuuuuuuuur geworden. Vraag Klaas
Dan zijn de vuilnisbakken niet veiligquote:Op maandag 24 april 2017 16:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat gebeurt er op een slechte dag?
Dat heb ik nooitquote:Op maandag 24 april 2017 16:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat gebeurt er op een slechte dag?
Zou dat nog kunnen dan? Een wonder voor Ajax?quote:Op maandag 24 april 2017 17:37 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen van het goede leven, hoe gaat het hier.
Zag dat het weer wat drukker is in FB
En, Feyenoord gaat gewoon kampioen worden?
Of toch nog een wonder voor (Lucky) Ajax.
Ja weet ik dus ook niet precies, hoorde iemand praten daar over.quote:Op maandag 24 april 2017 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou dat nog kunnen dan? Een wonder voor Ajax?
Ik kan me niet herinneren dat het ooit zo spannend was als nu.quote:Op maandag 24 april 2017 18:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja weet ik dus ook niet precies, hoorde iemand praten daar over.
Ja klopt, ik gun het die Feyenoorders ook wel weer na al die jarenquote:Op maandag 24 april 2017 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat het ooit zo spannend was als nu.
Koekoek. Vorig jaar. Media gezeik die het weer even spannender maken dan ooit. Oftewel de geschiedenis vertroebelen.quote:Op maandag 24 april 2017 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat het ooit zo spannend was als nu.
Ik ook hoor. Volgend jaar Ajax weer. Of AZ eens een keerquote:Op maandag 24 april 2017 18:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja klopt, ik gun het die Feyenoorders ook wel weer na al die jaren
Volgend jaar Ajax weer hoorquote:Op maandag 24 april 2017 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Volgend jaar Ajax weer. Of AZ eens een keer
Jaaquote:Op maandag 24 april 2017 19:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was het maar weer van dat soort weer!
Bagger ja, hier regent het ook blowjobs and stealing.quote:Op maandag 24 april 2017 19:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaahet regent hier nu katten en honden, word er niet blij van
quote:Op maandag 24 april 2017 19:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bagger ja, hier regent het ook blowjobs and stealing.
Stel je eens voor als dit letterlijk zou zijn.quote:
Dat zou best wel awkward zijn denk ikquote:Op maandag 24 april 2017 19:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stel je eens voor als dit letterlijk zou zijn.
Dan stonden veel mannen ineens buiten in de regen
En dan maar hopen dat je geen familie tegenkomt...quote:Op maandag 24 april 2017 19:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zou best wel awkward zijn denk ik
"Hey buur! Lekker he, die 'regen'!"
quote:Op maandag 24 april 2017 19:36 schreef theguyver het volgende:
[..]hoe lang is dat wel niet geleden??
quote:
Oh godquote:Op maandag 24 april 2017 19:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je geen familie tegenkomt...
Nee ik wou gewoon even...nevermind...
Daar verheug ik me ook op. Hoop dat Boskamp er zit te glunderenquote:Op maandag 24 april 2017 19:45 schreef Divje het volgende:
Eem naar de snackbar voor VI straks begint
Me 2. Al hoop ik op net zo'n gek einde als vorig jaar. Ik hoop natuurlijk wel dat Ajax de EL pakt (mjah is kansloos die hoop..).. Maar ergens wel lekker om die directe plaatsing voor de CL weg te kapen uit Rotterdamquote:Op maandag 24 april 2017 18:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja klopt, ik gun het die Feyenoorders ook wel weer na al die jaren
Dat hoopte ik ook maar las dat Hansie er zitquote:Op maandag 24 april 2017 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar verheug ik me ook op. Hoop dat Boskamp er zit te glunderen
Want Ajax gaat kampioen worden?quote:Op maandag 24 april 2017 20:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Me 2. Al hoop ik op net zo'n gek einde als vorig jaar. Ik hoop natuurlijk wel dat Ajax de EL pakt (mjah is kansloos die hoop..).. Maar ergens wel lekker om die directe plaatsing voor de CL weg te kapen uit Rotterdam
Dit is mij niet duidelijk? Is dat zo? Zou wel bizar zijn. Hoorde nog verhalen over psv 2e. Ajax el en dat we dan met 3 ploegen naar cl gaan.quote:Op maandag 24 april 2017 20:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Me 2. Al hoop ik op net zo'n gek einde als vorig jaar. Ik hoop natuurlijk wel dat Ajax de EL pakt (mjah is kansloos die hoop..).. Maar ergens wel lekker om die directe plaatsing voor de CL weg te kapen uit Rotterdam
Het klopt ook niet wat hij zegt.quote:Op maandag 24 april 2017 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dit is mij niet duidelijk? Is dat zo? Zou wel bizar zijn. Hoorde nog verhalen over psv 2e. Ajax el en dat we dan met 3 ploegen naar cl gaan.
Nee man. Wraak.quote:Op maandag 24 april 2017 22:50 schreef Tjacka het volgende:
1 Feyenoord is CL
2 Ajax is CL
3 PSV EL
1 Feyenoord CL
2 PSV vCL
3 Ajax CL
maar Ajax gaat er dik af tegen lyon
Gaat toch echt gebeuren Jaap heb ik begrepen.quote:Op maandag 24 april 2017 22:59 schreef Japie77 het volgende:
Kan het nog steeds niet geloven dat we kampioen gaan worden...
Dus?quote:Op maandag 24 april 2017 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er speelt niemand uit die selectie joh
Ik ook niet. Het besef is er wel, maar het lijkt een hele lange droomquote:Op maandag 24 april 2017 22:59 schreef Japie77 het volgende:
Kan het nog steeds niet geloven dat we kampioen gaan worden...
De bal is rond haha. Maar idd. Gelukkig ff rust en nog maar 1 ding te winnen dus als ze erop weten te knallen zoals ze laatste tijd deden geef ik ze best veel kans. Ik heb er iig zin in.quote:Op dinsdag 25 april 2017 08:49 schreef Scrummie het volgende:
Helemaal kansloos is Ajax niet, maar het zou me werkelijk niets verbazen als ze er 2 keer met 4-0 afvliegen tegen Lyon.
ik verwacht thuis een 1-1 en uit 3-0, ik hoop uiteraard wat andersquote:Op dinsdag 25 april 2017 08:49 schreef Scrummie het volgende:
Helemaal kansloos is Ajax niet, maar het zou me werkelijk niets verbazen als ze er 2 keer met 4-0 afvliegen tegen Lyon.
Ik denk eerlijk gezegd dat Ajax flink van de mat gespeeld gaat worden, zowel thuis en uit.quote:Op dinsdag 25 april 2017 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verwacht thuis een 1-1 en uit 3-0, ik hoop uiteraard wat anders
we gaan het zien, dat Lyon favoriet is lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Ajax flink van de mat gespeeld gaat worden, zowel thuis en uit.
Hoewel Lacazette en Fekir dit moment een blessure hebben, weet niet voor hoelang, dat kan wel gunstig voor Ajax zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien, dat Lyon favoriet is lijkt me duidelijk
Dat hoop je. Dat is heel wat andersquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Ajax flink van de mat gespeeld gaat worden, zowel thuis en uit.
Nou nee hoor, ik ben gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat hoop je. Dat is heel wat anders
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik ben gewoon realistisch.
Ik betwijfel of dat ook zal zijn tegen Lyon, maar we zullen zienquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Dat ze uit weggespeeld worden is realistisch. Maar thuis is Ajax tegen elke tegenstander dit seizoen de bovenliggende partij geweest.
Want Lyon is het nieuwe Barcelona?quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat ook zal zijn tegen Lyon, maar we zullen zien
en baseer je op?quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik ben gewoon realistisch.
Precies.quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lyon is super. Kijk maar naar de stand.
Mag je niet zeggen want dat is realistisch. ...De hoop regeert. Best zielig.quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies.
Gewoon een zeer onstabiel elftal met hoge pieken maar ook diepe dalen. Beetje het Ajax van Frankrijk dus.
Het zijn allemaal Schone Lassies die ajacieden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:53 schreef Doublepain het volgende:
Ajax wint een keer van de nummer 11 van Duitsland en ze maken ineens kans tegen Lyon
Is er geen kans dan? Hoeveel staat lyon en hoe verhoud zich dat tegen Duitsland. Donder gewoon lkkr op naar VBL Ipv hier beetje irritant komen lopen doen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:53 schreef Doublepain het volgende:
Ajax wint een keer van de nummer 11 van Duitsland en ze maken ineens kans tegen Lyon
Jij ook.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal Schone Lassies die ajacieden.
madquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is er geen kans dan? Hoeveel staat lyon en hoe verhoud zich dat tegen Duitsland. Donder gewoon lkkr op naar VBL Ipv hier beetje irritant komen lopen doen.
MADquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is er geen kans dan? Hoeveel staat lyon en hoe verhoud zich dat tegen Duitsland. Donder gewoon lkkr op naar VBL Ipv hier beetje irritant komen lopen doen.
Nog gefeliciteerd hequote:Op dinsdag 25 april 2017 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal Schone Lassies die ajacieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
MAD
Er is zeker kans, maar IK zie het niet gebeuren
[..]
Nog gefeliciteerd heHehe, bedankt. én bedankt voor die overwinning zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Zou mooi zijn als ze zouden winnenquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Gun jou en Tjacka wel 2 mooie wedstrijden hoor.
Ik denk dat we daar Bosz dankbaar voor mogen zijn, met zijn arrogante houding voor de wedstrijd dat het hem niet uitmaakt hoe PSV zal gaan spelen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehe, bedankt. én bedankt voor die overwinning zondag
quote:Viergever: "PSV deed iets anders dan verwacht", vervolgt de verdediger, die door een blessure van Daley Sinkgraven als linksback speelde in Eindhoven.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar Bosz dankbaar voor mogen zijn, met zijn arrogante houding voor de wedstrijd dat het hem niet uitmaakt hoe PSV zal gaan spelen.
Na de wedstrijd:
[..]
Haha nee.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze zouden winnen
Daarvoor ook al, bij Heracles had ik ook een hekel aan hemquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Die Bosz is me een irritant mannetje aan het worden sinds hij bij Ajax zit
Nooit veel aandacht aan die man besteedt sinds ie vertrok bij Feyenoord, maar nu kan je niet echt om die flapdrol heenquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarvoor ook al, bij Heracles had ik ook een hekel aan hem
Begrijpend lezen is erg lastig zeker.quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik gun het jullie jou oprecht lulloquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:23 schreef Blaadjes het volgende:
Ok Doei. Kansloos. Doe dit lekker in vbl
Dacht dat we hier elkaar wel wat gunde. Ik trek felicitaties in.
Ik gun geen enkele club iets. Hoop dat feyenoord alle wedstrijden in de CL verliest.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:23 schreef Blaadjes het volgende:
We zullen zien Tjackaquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is erg lastig zeker.
Ik wel, alleen omdat PSV dan weer directe CL plaatsing krijgt als ze kampioen wordenquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik gun geen enkele club iets. Hoop dat feyenoord alle wedstrijden in de CL verliest.
Fijn hoor.quote:
Dat is ook weer overdreven gedoe.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wel, alleen omdat PSV dan weer directe CL plaatsing krijgt als ze kampioen worden
Als het straks 0-3 gaat worden, dan krijg ik wel een excuus mag ik hopen? ( mag ook via dm)quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn hoor.
Blaadjes en ik zeggen alleen maar dat Ajax thuis niet weggespeeld gaat worden en Lyon een erg onstabiel elftal is en jullie leggen in een keer woorden in onze mond. Ach dat PSV'ers en Feyenoorders minder van voetbal begrijpen wist Ik eigenlijk al een tijdje.
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het straks 0-3 gaat worden, dan krijg ik wel een excuus mag ik hopen? ( mag ook via dm)
Gaat om veel geldquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:27 schreef Tjacka het volgende:
Nederland is 1 jaar hun directe plaatsing kwijt.
Nou wat erg!!!!!
Ho ho. Ik maakte een grapje wb Lasse Schöne aansluitend op de comment van DP.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn hoor.
Blaadjes en ik zeggen alleen maar dat Ajax thuis niet weggespeeld gaat worden en Lyon een erg onstabiel elftal is en jullie leggen in een keer woorden in onze mond. Ach dat PSV'ers en Feyenoorders minder van voetbal begrijpen wist Ik eigenlijk al een tijdje.
Want PSV kan zich niet plaatsen tegen de nummer 1 van Kroatië of Ierland?quote:
Eerlijk gezegd niet echtquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Want PSV kan zich niet plaatsen tegen de nummer 1 van Kroatië of Ierland?
Dan is het ook gewoon terecht dat we die directe plaatsing kwijt zijn natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:31 schreef Doublepain het volgende:
En zoveel punten hebben we ook niet meer dat we tegen de 'mindere' ploegen mogen
We loten gewoon tegen de betere teams hoor, PSV heeft het aardig verkloot met de EL destijdsquote:
Wat voor teams dan jongen? Maak mij gek.quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We loten gewoon tegen de betere teams hoor, PSV heeft het aardig verkloot met de EL destijds
quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:23 schreef Blaadjes het volgende:
Mijn droom was paar jaar terug enorm dichtbij. Daarom is zo'n kampioenschap best zuur.quote:
Ik kom daar later wel op terug. Kinderachtig gezeik van feyenoord en psv is precies wat jullie ons verwijten. Maar ik doe sowieso nooit. Dus donder opquote:Op dinsdag 25 april 2017 13:55 schreef Divje het volgende:
Maarreh B. Jij weet wel wat er gebeurd toch als ik zeg dat Ajax geen kans maakt? Jullie staan al met een half been in de finale eh
Ik dacht ook #nooitmeerkampioenquote:Op dinsdag 25 april 2017 14:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn droom was paar jaar terug enorm dichtbij. Daarom is zo'n kampioenschap best zuur.
Okéquote:Op dinsdag 25 april 2017 14:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kom daar later wel op terug. Kinderachtig gezeik van feyenoord en psv is precies wat jullie ons verwijten. Maar ik doe sowieso nooit. Dus donder op
quote:Op dinsdag 25 april 2017 14:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kom daar later wel op terug. Kinderachtig gezeik van feyenoord en psv is precies wat jullie ons verwijten. Maar ik doe sowieso nooit. Dus donder op
Kijken mensen dit echtquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:21 schreef theguyver het volgende:
Go MAX!!!
28 apr 2017
10:00-11:30 Eerste vrije training
14:00-15:30 Tweede vrije training
29 apr 2017
11:00-12:00 Derde vrije training
14:00-15:00 Kwalificatie
30 apr 2017
14:00 Race
w
Was even sporten, maar:quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat voor teams dan jongen? Maak mij gek.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was even sporten, maar:
Clubs in de voorrondes CL dit jaar, met te weinig punten loot je clubs als:
Monaco
Fenerbahce
Villarreal
Monchengladbach
Porto
Roma
Man City
Red Bull
Wat begrijp ik niet dan? Doe niet zo stoer man.quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:46 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt dit geeft dus aan dat je er echt niks van begrijpt.
Als kampioen speel je in de voorrondes tegen de kampioen van Hongarije, Kroatië, Roemenië of Zweden. De teams die jij noemt kan je alleen als runner-up loten. Wat voor volgend jaar grotendeels ook niet meer het geval is aangezien de nummers 4 van de top 5 landen een directe plaats in de CL gaan krijgen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat begrijp ik niet dan? Doe niet zo stoer man.
Ik en Henkje en de rest van nederland, aangezien de mickey mouse competitie niet zo veel voor steltquote:
Ah ja want Nederlandse clubs staan bekend om te winnen tegen bijvoorbeeld een FC Rostov of Kopenhagen?quote:Op dinsdag 25 april 2017 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als kampioen speel je in de voorrondes tegen de kampioen van Hongarije, Kroatië, Roemenië of Zweden. De teams die jij noemt kan je alleen als runner-up loten. Wat voor volgend jaar grotendeels ook niet meer het geval is aangezien de nummers 4 van de top 5 landen een directe plaats in de CL gaan krijgen.
Als goed is gaan we dus na volgende seizoen weer extra punten sprokkelen en kom je weer in de top 10/11 wat weer een directe plaatsing betekent. Gebeurt dat niet verdient het Nederlands voetbal die directe plek ook niet.
Je geeft nog steeds niet toe dat je ongelooflijk mis zit héquote:Op dinsdag 25 april 2017 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah ja want Nederlandse clubs staan bekend om te winnen tegen bijvoorbeeld een FC Rostov of Kopenhagen?
9 SL Benfica SL Benfica POR 28.350 30.983 9.816 24.100 18.616 111.866
13 FC Porto FC Porto POR 22.350 17.983 26.816 13.100 18.616 98.866
18 FC Shakhtar Donetsk FC Shakhtar Donetsk UKR 18.900 12.566 19.000 21.960 15.100 87.526
19 FC Zenit FC Zenit RUS 14.950 18.083 18.933 21.300 13.840 87.106
22 FC Basel 1893 FC Basel 1893 SUI 17.675 20.440 16.380 13.060 6.860 74.415
24 FC Dynamo Kyiv FC Dynamo Kyiv UKR 10.900 9.566 18.000 19.960 9.100 67.526
27 Olympiacos FC Olympiacos FC GRE 10.880 19.220 12.240 11.080 11.160 64.580
28 AFC Ajax AFC Ajax NED 9.842 11.183 15.216 7.150 20.700 64.092
29 AS Monaco FC AS Monaco FC FRA 2.350 1.700 23.183 7.216 27.816 62.266
31 Galatasaray AŞ Galatasaray AŞ TUR 24.040 16.340 6.200 10.320 1.940 58.840
32 RSC Anderlecht RSC Anderlecht BEL 9.300 6.280 11.920 12.480 18.500 58.480
37 FC Dnipro Dnipropetrovsk FC Dnipro Dnipropetrovsk UKR 12.900 11.566 21.000 6.960 1.100 53.526
39 Fenerbahçe SK Fenerbahçe SK TUR 24.040 1.340 1.200 13.320 11.940 51.840
40 AC Sparta Praha AC Sparta Praha CZE 9.700 2.100 7.775 18.460 10.100 48.135
42 PSV Eindhoven PSV Eindhoven NED 5.842 6.183 7.216 19.150 7.700 46.092
Nogal wat clubs buiten de top boven PSV, we hadden het geluk met die CL jaar, maar afgezien van dat jaar is het behoorlijk dramatisch. Het wordt eens tijd dat Nederlandse clubs de EL serieus nemen om überhaupt nog in de top 10 te komen..
Max is trouwens een groot PSV fanquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:21 schreef theguyver het volgende:
Go MAX!!!
28 apr 2017
10:00-11:30 Eerste vrije training
14:00-15:30 Tweede vrije training
29 apr 2017
11:00-12:00 Derde vrije training
14:00-15:00 Kwalificatie
30 apr 2017
14:00 Race
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 25 april 2017 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je geeft nog steeds niet toe dat je ongelooflijk mis zit hé
Okéquote:Op dinsdag 25 april 2017 15:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik en Henkje en de rest van nederland, aangezien de mickey mouse competitie niet zo veel voor stelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |