quote:Ultras Amsterdam15 hours ago
Kanker zwarte kanker neger. Eindhoven voor de winter al uitgeschakeld in Europa, in december klaar en afgeschreven voor de titel. Hahaha slechte ploeg, kk club
Die 15 staat voor z'n leeftijd neem ik aan?quote:Op maandag 24 april 2017 11:48 schreef Doublepain het volgende:
Dit soort dingen maakt mijn dag goed
[..]
Zelden zo gelachen om die mannetjes die naar de wedstrijd het uitvak provocerenquote:Op maandag 24 april 2017 10:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelden zo gelachen om een speler als Traore
Het grappige is dat Onana donkerder is dan Locadia, maarja Ajacieden he!quote:Op maandag 24 april 2017 11:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Die 15 staat voor z'n leeftijd neem ik aan?
Oh. 15 hours ago. Godver. GOEDEMORGEN
Triest volkquote:Op maandag 24 april 2017 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het grappige is dat Onana donkerder is dan Locadia, maarja Ajacieden he!
Die hangen zelfs Vermeer op, helemaal niets!!
Oh heb het niet specifiek over ajacieden hoor.quote:Op maandag 24 april 2017 12:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gebeurt niet bij PSV en Feyenoord gelukkig
Ik wil ook zo'n bommetjequote:
Ja ja groene rookquote:Op maandag 24 april 2017 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n bommetje![]()
maar dan groen
Alleen jammer dat Groningers dan denken dat het voor hunnie is
12 voor een stronkquote:Op maandag 24 april 2017 13:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Joh, die broccoli is duuuuuuuuur geworden. Vraag Klaas
Dan zijn de vuilnisbakken niet veiligquote:Op maandag 24 april 2017 16:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat gebeurt er op een slechte dag?
Dat heb ik nooitquote:Op maandag 24 april 2017 16:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat gebeurt er op een slechte dag?
Zou dat nog kunnen dan? Een wonder voor Ajax?quote:Op maandag 24 april 2017 17:37 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen van het goede leven, hoe gaat het hier.
Zag dat het weer wat drukker is in FB
En, Feyenoord gaat gewoon kampioen worden?
Of toch nog een wonder voor (Lucky) Ajax.
Ja weet ik dus ook niet precies, hoorde iemand praten daar over.quote:Op maandag 24 april 2017 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou dat nog kunnen dan? Een wonder voor Ajax?
Ik kan me niet herinneren dat het ooit zo spannend was als nu.quote:Op maandag 24 april 2017 18:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja weet ik dus ook niet precies, hoorde iemand praten daar over.
Ja klopt, ik gun het die Feyenoorders ook wel weer na al die jarenquote:Op maandag 24 april 2017 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat het ooit zo spannend was als nu.
Koekoek. Vorig jaar. Media gezeik die het weer even spannender maken dan ooit. Oftewel de geschiedenis vertroebelen.quote:Op maandag 24 april 2017 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat het ooit zo spannend was als nu.
Ik ook hoor. Volgend jaar Ajax weer. Of AZ eens een keerquote:Op maandag 24 april 2017 18:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja klopt, ik gun het die Feyenoorders ook wel weer na al die jaren
Volgend jaar Ajax weer hoorquote:Op maandag 24 april 2017 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Volgend jaar Ajax weer. Of AZ eens een keer
Jaaquote:Op maandag 24 april 2017 19:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Was het maar weer van dat soort weer!
Bagger ja, hier regent het ook blowjobs and stealing.quote:Op maandag 24 april 2017 19:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaahet regent hier nu katten en honden, word er niet blij van
quote:Op maandag 24 april 2017 19:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bagger ja, hier regent het ook blowjobs and stealing.
Stel je eens voor als dit letterlijk zou zijn.quote:
Dat zou best wel awkward zijn denk ikquote:Op maandag 24 april 2017 19:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stel je eens voor als dit letterlijk zou zijn.
Dan stonden veel mannen ineens buiten in de regen
En dan maar hopen dat je geen familie tegenkomt...quote:Op maandag 24 april 2017 19:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zou best wel awkward zijn denk ik
"Hey buur! Lekker he, die 'regen'!"
quote:Op maandag 24 april 2017 19:36 schreef theguyver het volgende:
[..]hoe lang is dat wel niet geleden??
quote:
Oh godquote:Op maandag 24 april 2017 19:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je geen familie tegenkomt...
Nee ik wou gewoon even...nevermind...
Daar verheug ik me ook op. Hoop dat Boskamp er zit te glunderenquote:Op maandag 24 april 2017 19:45 schreef Divje het volgende:
Eem naar de snackbar voor VI straks begint
Me 2. Al hoop ik op net zo'n gek einde als vorig jaar. Ik hoop natuurlijk wel dat Ajax de EL pakt (mjah is kansloos die hoop..).. Maar ergens wel lekker om die directe plaatsing voor de CL weg te kapen uit Rotterdamquote:Op maandag 24 april 2017 18:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja klopt, ik gun het die Feyenoorders ook wel weer na al die jaren
Dat hoopte ik ook maar las dat Hansie er zitquote:Op maandag 24 april 2017 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar verheug ik me ook op. Hoop dat Boskamp er zit te glunderen
Want Ajax gaat kampioen worden?quote:Op maandag 24 april 2017 20:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Me 2. Al hoop ik op net zo'n gek einde als vorig jaar. Ik hoop natuurlijk wel dat Ajax de EL pakt (mjah is kansloos die hoop..).. Maar ergens wel lekker om die directe plaatsing voor de CL weg te kapen uit Rotterdam
Dit is mij niet duidelijk? Is dat zo? Zou wel bizar zijn. Hoorde nog verhalen over psv 2e. Ajax el en dat we dan met 3 ploegen naar cl gaan.quote:Op maandag 24 april 2017 20:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Me 2. Al hoop ik op net zo'n gek einde als vorig jaar. Ik hoop natuurlijk wel dat Ajax de EL pakt (mjah is kansloos die hoop..).. Maar ergens wel lekker om die directe plaatsing voor de CL weg te kapen uit Rotterdam
Het klopt ook niet wat hij zegt.quote:Op maandag 24 april 2017 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dit is mij niet duidelijk? Is dat zo? Zou wel bizar zijn. Hoorde nog verhalen over psv 2e. Ajax el en dat we dan met 3 ploegen naar cl gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |