SPOILER: Spoedcursus 'Help, ik snap er niks van?!'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De Hans van Zetten-bingo!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ex-FOK!reeksen: WK 2015 & OS 2016
[ Bericht 51% gewijzigd door Moira op 23-04-2017 12:26:59 ]Fuck the EBU.
quote:
Ja eindelijkquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:03 schreef _Hestia_ het volgende:
Yay, het heeft even geduurd voordat mijn eerste topic dicht was, maar nu is het een reeks haha
Ik ben al lang blij als ze hun oksels geschoren hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2017 13:56 schreef Moira. het volgende:
Altijd bij die saluutjes van de mannen is er een stemmetje in mijn achterhoofd dat fluistert 'heil hitler'![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jaaa die plukjes shag somsquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:03 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als ze hun oksels geschoren hebben
Ja preciesquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja eindelijk5 jaar later
In de tussentijd hebben de WK en OS reeksen wel goed gelopen, maar het is fijner om zo'n centraal topic te hebben waar je alles gewoon bespreekt
Jaa zo leukquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:05 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies
Op Instagram volg ik ook wat van die turnselsecties, echt zo schattig, vooral van die (pre)instap meisjes, kan daar echt uren naar kijken
Ja idd, echt bizar wat sommige van die kleine meisjes al kunnenquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaa zo leukIk doe dan niet aan instagram maar ik volg er wel een aantal op Youtube.
Waaronder ook echte pareltjes die we mogelijk bij de OS 2024 gaan zien11 jaar oud en kneitersgoed
Ja ik word daar ook gruwelijk jaloers vanquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:07 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja idd, echt bizar wat sommige van die kleine meisjes al kunnen
Ik kan nog net een koprol
(vroegah was ik wel beter hoor haha)
Haha nouja zo ver ben ik ook nooit gekomen hoor, ik deed het gewoon recreatief. Dus echt heel veel stelde dat ook niet voor als ik dat vergelijk met die filmpjes van nuquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik word daar ook gruwelijk jaloers van
Vroeger durfde ik al die dingen al niet
Nou ik deed wedstrijdturnen, op het laatst in de jeugdselectie niveau 6, maar al die niveaus zijn 2 of 3x helemaal omgegooid en divisies toegevoegd enzo (dus geen idee wat dat nu zou zijn), en als ik dat dan vergelijk met wat ik nu zie in die filmpjes denk ik "nehhh maar dit kon ik allemaal niet hoor"quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:08 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha nouja zo ver ben ik ook nooit gekomen hoor, ik deed het gewoon recreatief. Dus echt heel veel stelde dat ook niet voor als ik dat vergelijk met die filmpjes van nu
Meesterlijk.quote:
Ooooh daar herkende ik 'm vanquote:
Oei lullig wel! Hoezo begin je in godsnaam te laat bij zo'n finalequote:Op zaterdag 22 april 2017 14:15 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Volgens mij zijn ze de score van Berki aan het aanvechten. Hij kreeg 0.3 aftrek omdat ie te laat aan zijn oefening begon.. lijkt me niet dat je dat succesvol aan kan vechten. Of er moet iets aan de hand zijn geweest met de tijdwaarneming
Je hebt 30 seconden om te starten, kan me niet voorstellen dat je dan nog te laat bent.quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oei lullig wel! Hoezo begin je in godsnaam te laat bij zo'n finale
Nee dat bedoel ikquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:17 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Je hebt 30 seconden om te starten, kan me niet voorstellen dat je dan nog te laat bent.
Inquiry rejected, ja dat was wel te verwachten natuurlijk
Hahaquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou ik deed wedstrijdturnen, op het laatst in de jeugdselectie niveau 6, maar al die niveaus zijn 2 of 3x helemaal omgegooid en divisies toegevoegd enzo (dus geen idee wat dat nu zou zijn), en als ik dat dan vergelijk met wat ik nu zie in die filmpjes denk ik "nehhh maar dit kon ik allemaal niet hoor"
Ik ga mogelijk weer eens recreatiewedstrijden doen voor volwassenen, dan zit ik echt in de laagste divisie van de senioren![]()
+1quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:14 schreef Moira. het volgende:
Ik vind dit soort toestellen eigenlijk alleen leuk om te kijken als er turners meedoen die ik echt kenVoornamelijk Nederlanders dus
Ik vind het meeste ook nog steeds gewoon schijtengquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha
Nou ik vind het knap van je als je dat gaat doen hoor, ik denk dat ik al mn botten breek als ik in de buurt van een toestel kom
Ja ditquote:[..]
+1
Ik vind Voltige ook gewoon saai
Het is het alleen al waard om te kijken voor de muziek.quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:14 schreef Moira. het volgende:
Ik vind dit soort toestellen eigenlijk alleen leuk om te kijken als er turners meedoen die ik echt kenVoornamelijk Nederlanders dus
Ja deze muziekkeuzes zijn wel subliem thoquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is het alleen al waard om te kijken voor de muziek.
Nu vraag ik me af hoeveel koprolletjes je in een oefening moet proppen om een winnende score bij elkaar te sprokkelen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind het meeste ook nog steeds gewoon schijtengMaar je mag een toestel laten vallen (balk
) en alles echt op je eigen niveau doen, dus aller aller laagst gewoon alleen koprolletjes en buikdraaien en radslagjes
Kan wel iets meer hoor, maar als ik zo'n soort oefening samenstel dan kan ik daar een beetje naartoe trainen enzo
Ja Seitz en Derwael gedeeld op 1quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:23 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
De brug finale kan wel echt heel leuk gaan worden zometeen! Scores liggen dicht bij elkaar, dus hopen op een finale zonder vallen en dan kan het heeeel spannend worden!!
quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af hoeveel koprolletjes je in een oefening moet proppen om een winnende score bij elkaar te sprokkelen.
Lijkt me wel een mooi statement, gewoon een oefening helemaal volgepropt met alleen maar koprollen en dan winnen.
nou die vlieger gaat al niet meer opquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:23 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
De brug finale kan wel echt heel leuk gaan worden zometeen! Scores liggen dicht bij elkaar, dus hopen op een finale zonder vallen en dan kan het heeeel spannend worden!!
Het had zo mooi kunnen zijn...quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
nou die vlieger gaat al niet meer op![]()
Ja nee je hebt gewoon pech als je te lang bentquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als je tijdens het zwaaien met je voeten de mat kan raken, hangt die stok dan niet gewoon te laag?
Goed dat ik er nooit aan begonnen ben dan.quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja nee je hebt gewoon pech als je te lang bentMoet je zwaaien met je benen wijd en hopen dat je je tenen niet sloopt.
Maar die lage legger zit echt wel erg laag, deze laatste dame leek de mat al bijna met haar kont te raken.quote:Maar in dit geval raakte ze de mat bij een kip op de lage legger, dan schep je als het ware je benen vooruit naar de stok om je zelf op de kiepen.
Ja daar wordt 'ie wel op afgemeten, tussen turnsters wordt die afstand tussen de leggers en de grond aangepast enzo. Maar veel komt ook op techniek aan om dus juist niet die grond te rakenquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed dat ik er nooit aan begonnen ben dan.
[..]
Maar die lage legger zit echt wel erg laag, deze laatste dame leek de mat al bijna met haar kont te raken.
Ik ben 1.58m, dus als die lage legger op minimaal 1.70m staat dan heb ik een trapje nodig hoorquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daar wordt 'ie wel op afgemeten, tussen turnsters wordt die afstand tussen de leggers en de grond aangepast enzo. Maar veel komt ook op techniek aan om dus juist niet die grond te raken
Volgens mij moet de lage legger ongeveer op schouderhoogte liggen, dus dat zit wel goed dan hoorquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ben 1.58m, dus als die lage legger op minimaal 1.70m staat dan heb ik een trapje nodig hoor
quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:38 schreef Moira. het volgende:
"Wordt er nog getoond wat er mis ging? Nee. Er zit bij de regisseur geen turnkenner die aangeeft wat er in slowmotion getoond moet worden, wat beslissend is bij zo'n turnwedstrijd. Terwijl het toch wel een land is met veel turnkenners, maar kennelijk niet bij de televisie"
Nee aan het begin zei hij dat lage legger op 1.70m is, hoge legger op 2.50m en ertussenin maximaal 1.80m. Dus dat is bij mij niet echt schouderhoogtequote:Op zaterdag 22 april 2017 14:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij moet de lage legger ongeveer op schouderhoogte liggen, dus dat zit wel goed dan hoor
Oooh zouden ze dan toch vaste afmetingen hebben voor elke turnster ongeacht lengte?quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:40 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee aan het begin zei hij dat lage legger op 1.70m is, hoge legger op 2.50m en ertussenin maximaal 1.80m. Dus dat is bij mij niet echt schouderhoogte
Nee zoals ik het begreep niet, behalve de tussenruimte dus.quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oooh zouden ze dan toch vaste afmetingen hebben?
Ik weet wel dat je als lange turnster over het algemeen gewoon pech hebt maar dacht dat die dingen ook gewoon tussen turnsters door werden afgesteld, net als de hoogte van de pegases bij sprong.
oh dat zou wel kunnen ja, dat ik in de war was met die tussenruimte.quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:42 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee zoals ik het begreep niet, behalve de tussenruimte dus.
Dat kleine dametje net (die eraf ging met die kip die geen kip leek) had echt heel wat meer speling tussen haar en de grond dan die Downie.quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oooh zouden ze dan toch vaste afmetingen hebben voor elke turnster ongeacht lengte?
Ik weet wel dat je als lange turnster over het algemeen gewoon pech hebt maar dacht dat die dingen ook gewoon tussen turnsters door werden afgesteld, net als de hoogte van de pegases bij sprong.
Ja precies, maar het is bijv wel logisch met reuzen aan de hoge legger dat de afstand tussen die en de lage legger wat groter is met lange turnsters.quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kleine dametje net (die eraf ging met die kip die geen kip leek) had echt heel wat meer speling tussen haar en de grond dan die Downie.
Ze deed het wel heel mooi.quote:
Niet.quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:49 schreef Moira. het volgende:
hoewelll becca is ook wel een kanshebber
Dat vind ik ook wel sneu jaquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:51 schreef Moira. het volgende:
Da's eigenlijk ook niet echt een supertoffe manier voor Derwael om te winnen, zoiets gun je niemand
Ja iddquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:51 schreef Moira. het volgende:
Da's eigenlijk ook niet echt een supertoffe manier voor Derwael om te winnen, zoiets gun je niemand
Ja, best apart iddquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:53 schreef Moira. het volgende:
Toch nog 13 punten met een onafgemaakte oefening, vind ik nog best knap
Ik vrees van welquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:54 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Oooh dat shot van Ellie in tranen... arme Becky.
Heb ik nou de boel gejinxt door te zeggen dat ik geen vallen wilde?
Daar lijkt het wel op ja, Fok! wetquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:54 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Oooh dat shot van Ellie in tranen... arme Becky.
Heb ik nou de boel gejinxt door te zeggen dat ik geen vallen wilde?
Ja, maar ze ging ook wel erg goed.quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:53 schreef Moira. het volgende:
Toch nog 13 punten met een onafgemaakte oefening, vind ik nog best knap
Was dus echt wel mogelijk een winnende oefening als ze die succesvol had afgemaakt, alles wat ze voor die tijd doet was goed qua moeilijkheid en uitvoering.quote:
Ja, situatie doet me meteen denken aan onze vliegende Hollander tijdens de OS.quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was dus echt wel mogelijk een winnende oefening als ze die succesvol had afgemaakt, alles wat ze voor die tijd doet was goed qua moeilijkheid en uitvoering.
Ik durf niks meer te posten nuquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:54 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja, Fok! wet
Als je straks bevallen bent ook niet posten dat je kind goed slaapt ofzo, dat gaat ook altijd mis
Ja dikke anticlimax was dat welquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, situatie doet me meteen denken aan onze vliegende Hollander tijdens de OS.
Fragapane op de balk is niet eerlijk, voor haar is dat ding gewoon drie meter breedquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:55 schreef Moira. het volgende:
Als Becca morgen niet meedoet in de balkfinale mag de Hongaarse Zsofia Kovacs haar plaats innemen
Ohnee trouwens, volgens mij mag Claudia Fragapane dan gewoon meedoen. Die stond na de kwali's niet op reserve omdat er al 2 britten meededen, maar als Becca uitvalt mag Fragapane dan de 2e Brit zijn
Van Tabea Alt is ook nog niet zeker of ze de balk finale kan turnenquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:55 schreef Moira. het volgende:
Als Becca morgen niet meedoet in de balkfinale mag de Hongaarse Zsofia Kovacs haar plaats innemen
Ohnee trouwens, volgens mij mag Claudia Fragapane dan gewoon meedoen. Die stond na de kwali's niet op reserve omdat er al 2 britten meededen, maar als Becca uitvalt mag Fragapane dan de 2e Brit zijn
quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fragapane op de balk is niet eerlijk, voor haar is dat ding gewoon drie meter breed
Oei, ook geblesseerd geraakt? Dan zouden Fragapane en Kovacs allebei mogen meedoen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 14:58 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Van Tabea Alt is ook nog niet zeker of ze de balk finale kan turnen
Ze gaan turnen via een app?quote:
Alt is ziek, buik virus. Kon ook de meerkamp niet turnen, daar had ze een medaille kunnen halenquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Oei, ook geblesseerd geraakt? Dan zouden Fragapane en Kovacs allebei mogen meedoen.
Ook wel mooi, want die hadden in de kwali dus allebei ook precies dezelfde score
Aah wat sneuquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:00 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Alt is ziek, buik virus. Kon ook de meerkamp niet turnen, daar had ze een medaille kunnen halen
Iddquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:01 schreef Moira. het volgende:
Ze doen ineens wel veel beter hun best om zeker weten die 2 sec vast te houden
Ja, ik hoorde het net na het typen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee ze kunnen meten of iemand wel 2 sec stilhangt
Haha ja dat red ik ook nog welquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het net na het typen.
Best jammer eigenlijk, virtueel in de ringen hangen zou ik ook aan mee kunnen doen.
Ja mooiquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:02 schreef _Hestia_ het volgende:
Wel cool dat het weer een Nederlandse uitvinding is, net als de Pegasus
Ja preciesquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja mooi
Sowieso gebruiken ze praktisch in heel Europa het Jansen-Fritsen materiaal.
Ook wel eens Gymnova en in de VS vooral Avai, maar Jansen-Fritsen blijft wel dominant volgens mij
Of Jan Jansenquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:04 schreef Moira. het volgende:
Dan heet je van je achternaam Konstantinidis en besluit je je kint Konstantinos te noemen
Beetje als 'Van Beers' heten en je kind 'Beertje' noemen
quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:06 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Alle turners aan de ouzo
Oh nee van Gelder is er niet he
Oeiii dat klinkt niet helemaal netjes idd. Je hoort gewoon te beginnen na het startsein van de jury, dus eigenlijk ligt het dan niet aan hem.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:14 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Blijkbaar is het laatste nog niet gezegd over de finale voltige en het Berki probleem.
Het groene licht op het startscherm (en dus ook de tijdwaarneming) was al aangegaan voordat de jury Berki het signaal gaf dat hij mocht beginnen. Dus, Berki groette en begon zijn oefening daarna pas,na het startsein van de jury. Maar kreeg dus aftrek omdat ie te laat begonnen zou zijn, volgens de tijdwaarneming.
De hoofd van de jury is een Rus.. en laat nou net een Russische turner profiteren van de aftrek van Berki.
De Hongaren laten het hier niet bij zitten..
Ik heb dit allemaal "van horen zeggen", via een ander forum. Dus of het 100% waar is, geen idee..
Wordt vervolgd, verwacht ik..
Oei, dat is nog best wel een dingetje als het idd zo gegaan is.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:14 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Blijkbaar is het laatste nog niet gezegd over de finale voltige en het Berki probleem.
Het groene licht op het startscherm (en dus ook de tijdwaarneming) was al aangegaan voordat de jury Berki het signaal gaf dat hij mocht beginnen. Dus, Berki groette en begon zijn oefening daarna pas,na het startsein van de jury. Maar kreeg dus aftrek omdat ie te laat begonnen zou zijn, volgens de tijdwaarneming.
De hoofd van de jury is een Rus.. en laat nou net een Russische turner profiteren van de aftrek van Berki.
De Hongaren laten het hier niet bij zitten..
Ik heb dit allemaal "van horen zeggen", via een ander forum. Dus of het 100% waar is, geen idee..
Wordt vervolgd, verwacht ik..
Ja, zeker.quote:
Zo'n beetje het belangrijke stukje van die hele oefening verneuken door de mat te filmen ipv de afsprongquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Volgende keer gewoon onder de mat gaan liggen.
Het leek een beetje of die cameraman dacht dat hij nog even door zou zwaaien en dus zijn camera wel even neer kon zetten.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo'n beetje het belangrijke stukje van die hele oefening verneuken door de mat te filmen ipv de afsprong
Ja of dat 'ie dacht dat de regie toch wel een andere hoek zou kiezen en dus niet zijn cameraquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het leek een beetje of die cameraman dacht dat hij nog even door zou zwaaien en dus zijn camera wel even neer kon zetten.
Ze zijn voor de zekerheid ook maar niet meer terug naar die camera gegaan bij de oefeningen daarna.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja of dat 'ie dacht dat de regie toch wel een andere hoek zou kiezen en dus niet zijn camera
LOLquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:25 schreef Moira. het volgende:
Nou leute, bijna klaar weer voor vandaag
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Morgen Sannegodin, Eythoragodin en Bartgod!
Viel mij ook al op jaquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze zijn voor de zekerheid ook maar niet meer terug naar die camera gegaan bij de oefeningen daarna.
Zekerquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:26 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
LOL
Wel gezellig zo kijken en posten tegelijkertijd
Tot morgen
Morgen zelfde tijd, zelfde plaats?quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:25 schreef Moira. het volgende:
Nou leute, bijna klaar weer voor vandaag
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Was daar nou ook iets aan die scores aangepast?quote:Morgen Sannegodin, Eythoragodin en Bartgod!
Yepquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Morgen zelfde tijd, zelfde plaats?
Ja klopt, na elke OS wordt de turnbijbel (code of points) aangepast en worden elementen gedevalueerd. Pirouettes e.d. zijn daar slachtoffer van. Maar blijkbaar hebben zowel Sanne als Eythora zich met artistieke shit ipv kracht zich toch als 2e en 3e weten te kwalificeren, omdat veel andere elementen ook gedevalueerd zijn dus iedereen al met een lagere D-score begint. Maar ze moeten dus wel hun D-waarde uit andere dingen halen, combinaties enzo.quote:[..]
Was daar nou ook iets aan die scores aangepast?
Ik dacht daar toen iets over gelezen te hebben, dat die pirouettes ineens minder waard waren ofzo?![]()
Zou zonde zijn.
Mooi.quote:
Ah, de rest is ook minder geworden, dat had ik niet meegekregen.quote:[..]
Ja klopt, na elke OS wordt de turnbijbel (code of points) aangepast en worden elementen gedevalueerd. Pirouettes e.d. zijn daar slachtoffer van. Maar blijkbaar hebben zowel Sanne als Eythora zich met artistieke shit ipv kracht zich toch als 2e en 3e weten te kwalificeren, omdat veel andere elementen ook gedevalueerd zijn dus iedereen al met een lagere D-score begint. Maar ze moeten dus wel hun D-waarde uit andere dingen halen, combinaties enzo.
Ik hoop op een top 3 zoals in de kwali's:
1. Larisa Iordache
2. Sanne Wevers
3. Eythora Thorsdottir
Nouja, die van Sanne van de OS zou nu niet meer in de prijzen vallen waarschijnlijk, maar dan zijn er dus andere dingetjes die je moet doen om dat verlies aan moeilijkheidswaarde te compenseren.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Ah, de rest is ook minder geworden, dat had ik niet meegekregen.
Het is dan dus niet zo dat een uitvoering zoals van Sanne bij de OS volledig ge-nerfed wordt zeg maar?
Tisha Volleman als 5e geėindigd in de sprongfinalequote:Op zaterdag 22 april 2017 19:29 schreef Cee het volgende:
Oh kak, ik zie nu pas de lok-quote van Moira, wat heb ik gemist?
Maarja, als Tabea Alt niet meedoet is 't makkelijk, doen er alsnog 8 meequote:Op zaterdag 22 april 2017 21:58 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Rebecca Downie start inderdaad niet in de balk finale morgen. Blessure aan de elleboog, nog onbekend hoe ernstig, dat gaat ze verder onderzoeken in Engeland.
Blijkbaar vervangt Claudia Fragapane haar, maar aangezien die in de kwalificatie exact hetzelfde scoorde als Kovacs (zowel D als E score) zou het me niet verbazen als zowel Fragapane als Kovacs mee doen en ze dus met 9 man starten.
Altijd handig voor het in elkaar zetten van een goede OPquote:
Truequote:Op zondag 23 april 2017 03:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd handig voor het in elkaar zetten van een goede OP
Interne amplitude en maximale beenspreiding moet er morgen ook wel aanquote:Op zondag 23 april 2017 03:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
True
Morgen weer tijd om te #dislokeren
quote:Op zondag 23 april 2017 03:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Interne amplitude en maximale beenspreiding moet er morgen ook wel aan![]()
Verenigde Staten van Amerika wordt lastig
'Gewone' wedstrijden niet volgens mijquote:Op zondag 23 april 2017 03:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toch jammer dat volgens mij eigenlijk alleen de EK's, WK's en OS via de NOS gestreamd worden met Hans van Zetten. Of doet 'ie nog meer?
Oh apartquote:Op zondag 23 april 2017 10:24 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Op de startlijst voor balk staan inderdaad zowel Fragapane als Kovacs, ook Alt lijkt gewoon mee te doen. Dus 9 turnsters in de finale.
Deelsquote:
Schandalig dit hoor.....quote:Op zondag 23 april 2017 12:27 schreef Moira. het volgende:
Oh ik had helemaal gemist dat Thorsdottir zich ook als 5e in de vloerfinale heeft gekwalificeerd
Veel NL dus vandaag
Dat jullie het niet opgeven met die man... Er is ook gewoon een stream zonder commentaar hequote:Op zondag 23 april 2017 12:31 schreef Moira. het volgende:
Hans is weer niet helemaal wakkerZegt dat Dragulescu in de vloerfinale goud won 'en nu ook in de vloerfinale staat'
Ja weet ik, maar ik kijk al zo veel Hansloos dat ik het bij dit soort toernooien juist wel leuk vind met z'n gezwetsquote:Op zondag 23 april 2017 12:34 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Dat jullie het niet opgeven met die man... Er is ook gewoon een stream zonder commentaar he
Precies op tijd jaquote:Op zondag 23 april 2017 12:36 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik werd om 12.29 uur wakker, net op tijd haha
Die 1e sprong
Mohgeeehquote:Op zondag 23 april 2017 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen allemaal.
We zijn er weer.
Ja de echte sappighed komt straks pasquote:Op zondag 23 april 2017 12:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo te zien alleen een of twee sprongen gemist.
Kan ik mee leven.
Nee, is nog herstellende van blessure/operatiequote:Op zondag 23 april 2017 12:44 schreef Moira. het volgende:
Heeft Steingruber eigenlijk meegedaan deze EK?
Nawwquote:Op zondag 23 april 2017 12:45 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Nee, is nog herstellende van blessure/operatie
"De extra dikke Dikke van Zetten."quote:Op zondag 23 april 2017 12:48 schreef _Hestia_ het volgende:
Het woordenboek van Hans is nog dikker dan de Dikke van Dale
Hahahaquote:Op zondag 23 april 2017 12:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"De extra dikke Dikke van Zetten."
Ik wil dat woordenboek, laat iemand dat schrijven alsjeblieft.
Ja no thanksquote:Op zondag 23 april 2017 12:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Hahaha
Moira? We hebben werk voor je
Dat kostte me al genoeg tijd thoquote:Op zondag 23 april 2017 12:53 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ach als je zo'n OP kunt maken kun je dit ook wel
quote:
quote:
HIJ VLIEEEGT HIJ VLIEEEEEGTquote:Op zondag 23 april 2017 12:56 schreef _Hestia_ het volgende:
Dat is de variant van HIJ STAAT HIJ STAAT HIJ STAAT
Ja tenzij dragulescu verneukt, dan is verniaiev 1equote:Op zondag 23 april 2017 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verniaiev is nu toch al 2e met Dragulescu nog nu
Oh verkeerd opgepikt danquote:Op zondag 23 april 2017 13:03 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Dat gaat 'm sowieso niet worden aangezien Dalaloyan al boven Verniaiev staat
Nee Verniaiev staat nu 2e en kan 3e wordenquote:Op zondag 23 april 2017 13:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja tenzij dragulescu verneukt, dan is verniaiev 1e
ja mijn breinquote:Op zondag 23 april 2017 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee Verniaiev staat nu 2e en kan 3e worden
En zijn biomechaniek werkte ook niet helemaal mee.quote:Op zondag 23 april 2017 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
hij had zijn vector niet aan de goede kant van zijn centrale lichaamszwaarte
Ja wel goed begin zo danquote:Op zondag 23 april 2017 13:07 schreef Moira. het volgende:
Voor die Rus ook wel leuk, gewoon je 1e internationale wedstrijd gelijk goud winnen
Ze starten met 9 toch?quote:Op zondag 23 april 2017 13:11 schreef Moira. het volgende:
Maar Kovacs had dus toch pech als reserve?
Noah, die kans is wel het grootst maar het gebeurt vaak zat dat iemand die in de kwali's top 3 stond in de finale dan valt, en iemand die in de kwali's foutjes maakte in de finale juist perfect turnt.quote:Op zondag 23 april 2017 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat toch normaal gesproken tussen top-4 van Q?
Huh maar er staan er maar 8 op de startlijstquote:Op zondag 23 april 2017 13:12 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja ze starten met 9 alleen loting van volgorde was anders nu
Nieuwe startlijst was net in beeld, Kovacs start als laatste.quote:Op zondag 23 april 2017 13:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja volgens de startlijst niet? Maar wel dus?
Ooooh zo, gemistquote:Op zondag 23 april 2017 13:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nieuwe startlijst was net in beeld, Kovacs start als laatste.
Was net een nieuwe lijst met Kovacs op het laatstequote:Op zondag 23 april 2017 13:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh maar er staan er maar 8 op de startlijst
Iddquote:Op zondag 23 april 2017 13:17 schreef Moira. het volgende:
Deze gaat wel pittig minder goed dan in de kwali's tho
Harry Potter toch?quote:
Ja prachtigquote:Op zondag 23 april 2017 13:18 schreef _Hestia_ het volgende:
ja jongens over mijn topic 5 jaar doen en over deze 2 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |