Het beest bedoel jequote:Op zondag 23 april 2017 14:57 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Had de hele week fulltime pagga geslagen, dus de beest in mij was gisteren volledig afwezig.
Vind je ook dat Maghrebijnse een grote kont heeft?quote:
Spoor jij wel?quote:Op zondag 23 april 2017 14:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vind je ook dat Maghrebijnse een grote kont heeft?
Nee.quote:Op zondag 23 april 2017 14:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vind je ook dat Maghrebijnse een grote kont heeft?
quote:Op zondag 23 april 2017 14:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is boos en wil je terugpakken. Gezien hij geen kutje heeft moet het zo via fok.
Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren.quote:Op zondag 23 april 2017 14:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is boos en wil je terugpakken. Gezien hij geen kutje heeft moet het zo via fok.
Ik knuffel niet met vreemde mensen.quote:Op zondag 23 april 2017 15:00 schreef Stabiel het volgende:
Iedereen een groepshug. Teveel frustratie hier.
De beest is in dezen ook correct, taaltechnisch gezien. Dit i.v.m. de Nederlandse uitdrukking "de beest uithangen" (die uitdrukking is niet "het beest uithangen")quote:
Mijn kut is streng en strak. Thanks.quote:Op zondag 23 april 2017 15:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren.
Zwakke kutten zijn jullie ook.
Ik wel. Wanneer krijg ik hem?quote:Op zondag 23 april 2017 15:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik knuffel niet met vreemde mensen.
Drug heeft die in vol ornaat gezien.quote:Op zondag 23 april 2017 15:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Ben daar nu wel benieuwd naar.
Plaats je tegna Maghrebijnse...
Je zei niet de beest uithangen. Dat is een ander context brah.quote:Op zondag 23 april 2017 15:02 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
De beest is in dezen ook correct, taaltechnisch gezien. Dit i.v.m. de Nederlandse uitdrukking "de beest uithangen" (die uitdrukking is niet "het beest uithangen")
quote:Op zondag 23 april 2017 15:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Ben daar nu wel benieuwd naar.
Plaats je tegna Maghrebijnse...
Ik zei helemaal niets.quote:Op zondag 23 april 2017 15:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zei niet de beest uithangen. Dat is een ander context brah.
Feyenoord kampioen.quote:Op zondag 23 april 2017 15:02 schreef Montelly het volgende:
Ok ik ga voetbal verder kijken, veel geroddel toegewenst.
Haha dat wist ik al..quote:Op zondag 23 april 2017 15:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Drug heeft die in vol ornaat gezien.
Lolquote:
Nee. Maar dat haalt mijn post niet onderuit.quote:Op zondag 23 april 2017 15:04 schreef [u nurl=http://forum.fok.nl/user/profile/460139]Hamzoef[/url] het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |