Hij is 32 ofzo, vriendinloos al jaren. Wtf moet hij doen.quote:Op zondag 23 april 2017 14:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar, heb je plannen voor vandaag?
Dat vinden wij anders ook van jou.quote:Op zondag 23 april 2017 14:40 schreef Montelly het volgende:
Bedankt voor het lachen dames, vermaak me altijd kostelijk met jullie.
Hahahahahaha, moest echt keihard lachen om deze reactie. HAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zondag 23 april 2017 14:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is 32 ofzo, vriendinloos al jaren. Wtf moet hij doen.
Ja. Hij had gepost in US. Zo'n Nederlands meisje.quote:Op zondag 23 april 2017 14:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahahahahaha, moest echt keihard lachen om deze reactie. HAHAHAHAHAHAHAHA.
Maar, hij had jaren terug dus wel een vriendin?
Meer dan een Nederlands meisje kon hij niet krijgen. Die zijn vaak ook niet kritisch. Een Arabisch, Turks of Georgisch meisje kan hij niet krijgen.quote:Op zondag 23 april 2017 14:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Hij had gepost in US. Zo'n Nederlands meisje.
Kiz kijk wat je me haar doet, gaat helemaal mentalquote:Op zondag 23 april 2017 14:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahahahahaha, moest echt keihard lachen om deze reactie. HAHAHAHAHAHAHAHA.
Maar, hij had jaren terug dus wel een vriendin?
Vraag me oprecht af hoe jij in het echt bent.quote:Op zondag 23 april 2017 14:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kiz kijk wat je me haar doet, gaat helemaal mental
Leuk en gezellig.quote:Op zondag 23 april 2017 14:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af hoe jij in het echt bent.
Jeetje meid wat een haat.quote:Op zondag 23 april 2017 14:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Meer dan een Nederlands meisje kon hij niet krijgen. Die zijn vaak ook niet kritisch. Een Arabisch, Turks of Georgisch meisje kan hij niet krijgen.
Nogmaals, het heeft een rede dat je nog steeds manloos bent, teveel kronkels in je hoofd.quote:Op zondag 23 april 2017 14:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben verzuurd. Need a man. Misschien Montelly?
Nee hoor. Dat is niet de reden. Je bent wel heel dom.quote:Op zondag 23 april 2017 14:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nogmaals, het heeft een rede dat je nog steeds manloos bent, teveel kronkels in je hoofd.
Heb je er toen geslagen?quote:Op zondag 23 april 2017 14:51 schreef Stabiel het volgende:
Dus een meisje komt gisteren naar me toe en vraagt of ik homo ben. Door mijn baard.
Komt je vast bekend voor.quote:Op zondag 23 april 2017 14:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nogmaals, het heeft een rede dat je nog steeds manloos bent, teveel kronkels in je hoofd.
Ik had gezegd:quote:
Had de hele week fulltime pagga geslagen, dus de beest in mij was gisteren volledig afwezig.quote:Op zondag 23 april 2017 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had gezegd:
Grote praatjes meid. Kom nr de wc en laat me je van achteren nemen. Je kut zal vast uitgelubberd zijn.
quote:Op zondag 23 april 2017 14:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je zou me een foto sturen zodra ik terug van vakantie ben! Ik wacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |