Zie het als een compliment dat er interesse in je is en dat er gelukkig ook nog mensen zijn die cheesy oneliners inzetten ipv een hotelaanbod. Misschien kun je hen liefdevol helpen door aan te geven hoe het beter zou kunnen. Hier kunnen mensen ook wel wat hulp gebruiken, dus ik zou zeggen post hoe je zelf mannen benadert en hoe je benadert zou willen worden. Wie weet hoe je elkaars leven kan veranderenquote:Op zaterdag 22 april 2017 12:01 schreef Velda het volgende:
Ik ben al een tijdje actief met online daten. Ik kom in mn gewone leven niet echt veel nieuwe leuke mannen tegen en ben ook best verlegen. Maar op die sites lopen er helaas echt hele sneue mannen rond.
Sturen je berichtjes als "De paashaas is mij vergeten mag ik van jou een eitje" of "Hee, zullen we een hotelletje regelen" Volledig kansloos. Ook mannen van 60 die denken dat ik (27 jaar) interesse in ze heb. Heb duidelijk neergezet welke leeftijd ik zoek en toch maar reageren.
Hoe komt het dat die mannen echt niet begrijpen dat vrouwen daar alleen maar heel hard van wegrennen? Is er iets mis gegaan met hun opvoeding?
Hoe benader jij zelf mannen die jij leuk vind?quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:01 schreef Velda het volgende:
Hoe komt het dat die mannen echt niet begrijpen dat vrouwen daar alleen maar heel hard van wegrennen? Is er iets mis gegaan met hun opvoeding?
Ja maar ook dan zijn mannen weer de reden waarom het niet lukt.quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hoe benader jij zelf mannen die jij leuk vind?
Wat voor berichten stuur jij en wat is de reactie dan?
Een leuke originele openingsbericht, geschreven op zijn profiel(tekst).quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Heb je een snelle nickchange gedaan?quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:50 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Een leuke originele openingsbericht, geschreven op zijn profiel(tekst).
Als je een besloten onderonsje wilt met de TS dan moet je niet reageren op het forum maar via PB.quote:
Zeker, ik vond het alleen een beetje heel erg uit de lucht gegrepen. Hij vraagt specifiek aan TS, een vrouw, wat zij zou doen en jij komt met een uitgebreide reactie van een duidelijk maagdelijke man.quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als je een besloten onderonsje wilt met de TS dan moet je niet reageren op het forum maar via PB.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Zeker, ik vond het alleen een beetje heel erg uit de lucht gegrepen. Hij vraagt specifiek aan TS, een vrouw, wat zij zou doen en jij komt met een uitgebreide reactie van een duidelijk maagdelijke man.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:01 schreef Velda het volgende:
"De paashaas is mij vergeten mag ik van jou een eitje"
Ik had gereageerd met deze:quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:01 schreef Velda het volgende:
Sturen je berichtjes als "De paashaas is mij vergeten mag ik van jou een eitje"
Wat dacht je van de optie negeren en alleen aandacht besteden aan de leuke mannen?quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:01 schreef Velda het volgende:
Ik ben al een tijdje actief met online daten. Ik kom in mn gewone leven niet echt veel nieuwe leuke mannen tegen en ben ook best verlegen. Maar op die sites lopen er helaas echt hele sneue mannen rond.
Sturen je berichtjes als "De paashaas is mij vergeten mag ik van jou een eitje" of "Hee, zullen we een hotelletje regelen" Volledig kansloos. Ook mannen van 60 die denken dat ik (27 jaar) interesse in ze heb. Heb duidelijk neergezet welke leeftijd ik zoek en toch maar reageren.
quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:01 schreef Velda het volgende:
"De paashaas is mij vergeten mag ik van jou een eitje"
Hij is best grappig. Als zo'n man verder niet oversekst blijft reageren kan het best een leuk gesprek wordenquote:
Ja, maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat ze daar geen zin meer in heeft.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij is best grappig. Als zo'n man verder niet oversekst blijft reageren kan het best een leuk gesprek worden
Er zitten ook wel leuke mannen bij hoor. Ik stuur gewoon een berichtje dat ik iemand leuk vind en ga daarin een beetje in op zijn profiel.quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik gok dat die mannen dat heus wel weten, maar dat voor hen het gewoon eenvoudiger is om naar veel vrouwen hetzelfde berichtje te sturen. Er hoeft er maar 1 te happen en ze zijn tevreden.quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:45 schreef Velda het volgende:
[..]
Er zitten ook wel leuke mannen bij hoor. Ik stuur gewoon een berichtje dat ik iemand leuk vind en ga daarin een beetje in op zijn profiel.
Maar het verbaast me gewoon dat er zoveel compleet kansloze mannen zijn en dat ze dat zelf niet inzien
Na het honderdste zorgvuldig uitgedachte bericht zonder enige reactie gaan ze over op de sleepnettechniek, veel efficiënter dan profielen lezen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 18:45 schreef Velda het volgende:
[..]
Er zitten ook wel leuke mannen bij hoor. Ik stuur gewoon een berichtje dat ik iemand leuk vind en ga daarin een beetje in op zijn profiel.
Maar het verbaast me gewoon dat er zoveel compleet kansloze mannen zijn en dat ze dat zelf niet inzien
En dan snap ik niet dat mannen die ongegêneerd hun seksuele frustraties uiten niet snappen dat ze daarmee geen succes boeken. Vooral als ze zo'n rotkop hebben dat hun moeder ze liever te vondeling gelegd had.quote:Op zaterdag 22 april 2017 22:55 schreef Jaeger85 het volgende:
Dat is de realiteit voor vrouwen op datingsites. Ze worden overladen met berichten en krijgen ook veel van dit soort voorstellen...
Reden dat ik nooit hossel in US of Fobo (ok, misschien vroeger een paar keer). De knappe meisjes krijgen dagelijks al tientallen DM's. Als je haar aanspreekt, ben je gewoon één van de velen. Gewoon op goed geluk gokken dat je haar in een normaal topic treft en daar een leuk gesprek hebt die je kan uitbouwen, zodat je smooth in haar DM kan sliden.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En dan snap ik niet dat mannen die ongegêneerd hun seksuele frustraties uiten niet snappen dat ze daarmee geen succes boeken. Vooral als ze zo'n rotkop hebben dat hun moeder ze liever te vondeling gelegd had.
Met zo'n kop heb je ook geen succes, als je niet je "seksuele frustraties uit", maar alleen maar reageert op meisjes die je écht bijzonder vindt, met een leuk, uitgedacht bericht over haar profiel. Sterker nog, zelfs met (boven)gemiddelde looks kun je nog best van een koude kermis thuiskomen. Daarom dus deze tactiek onder het mom van "kansen spreiden". Zelfs als het niet werkt is geen reactie krijgen in ieder geval een stuk minder frustrerend.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En dan snap ik niet dat mannen die ongegêneerd hun seksuele frustraties uiten niet snappen dat ze daarmee geen succes boeken. Vooral als ze zo'n rotkop hebben dat hun moeder ze liever te vondeling gelegd had.
Die krijgen ze ook niet met een uiterst charmant en weldoordacht bericht.quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je denkt dat de mannen op datingsites bovengemiddeld vaak de genetische loterij mis hebben gelopen als je het met de vrouwen vergelijkt?quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar gerust vanuit kan gaan. Het is alleen dat bij de gefrustreerde types die dat als hoofdprioriteit hebben de nuances nogal ontbreken in hun communicatie, waar uiteraard iedereen op afknapt.quote:Op zondag 23 april 2017 00:06 schreef Lot88 het volgende:
Tja dan toch liever een vent die meteen laat doorschemeren dat hij uit is op seks (hotel pakken) dan dat je er mee op date zit en dat hij toch dat eerste doel voor ogen heeft en jij iets anders
Daarom was ik al snel met tinder etcquote:Op zondag 23 april 2017 00:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar gerust vanuit kan gaan. Het is alleen dat bij de gefrustreerde types die dat als hoofdprioriteit hebben de nuances nogal ontbreken in hun communicatie, waar uiteraard iedereen op afknapt.
en, succes gehad?quote:
Dat is wel een bijwerking van anonimiteit maar het is natuurlijk ook geen geheim dat de mannen met de grootste bek/ballen universeel gewoon veel beter scoren.quote:Op zondag 23 april 2017 00:14 schreef Stoney3K het volgende:
[..]Ik denk dat het eerder komt omdat er veel mannen zijn die denken dat ze zich door hun anonimiteit als een volslagen randdebiel kunnen gedragen om snel te scoren. Want als een vrouw hun berichtje negeert of weggooit komen ze d'r toch nooit meer in de echte wereld tegen.
was ook een beetje mijn onderbuik gevoel zeg maar.quote:Op zondag 23 april 2017 01:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wel wat dates aan over gehouden maar niet mijn ding
Ik heb nu niet de indruk dat de mannen die 10.000 keer hetzelfde "Hee lekker ding, vanavond neuken?" bericht naar elke willekeurige vrouw sturen daar ook echt één afspraakje aan overhouden. In de kroeg krijg je toch met zo'n opening een vlakke hand op je smoel?quote:Op zondag 23 april 2017 01:01 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat is wel een bijwerking van anonimiteit maar het is natuurlijk ook geen geheim dat de mannen met de grootste bek/ballen universeel gewoon veel beter scoren.
Hahahaha!!!!!quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik had gereageerd met deze:
[ afbeelding ]
Lol.
Maar domme berichtjes krijgen weet ik alles van TS. Gewoon niet reageren. Too much losers too little time.
Zolang Nigeriaanse prinsen mensen geld weten af te troggelen twijfel ik niet aan het succes van de spamtechniek.quote:Op zondag 23 april 2017 01:08 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik heb nu niet de indruk dat de mannen die 10.000 keer hetzelfde "Hee lekker ding, vanavond neuken?" bericht naar elke willekeurige vrouw sturen daar ook echt één afspraakje aan overhouden. In de kroeg krijg je toch met zo'n opening een vlakke hand op je smoel?
Dat valt in dezelfde categorie als ongevraagd dickpics sturen: Je weet dat het niks oplevert maar je doet het alleen voor je eigen ego.
Maar zou jij nog rustig kunnen slapen als je weet dat je daarmee 9.999 vrouwen geschoffeerd hebt om één keer een nachtje met iemand te kunnen rotzooien?quote:Op zondag 23 april 2017 01:10 schreef Grems het volgende:
[..]
Zolang Nigeriaanse prinsen mensen geld weten af te troggelen twijfel ik niet aan het succes van de spamtechniek.
Er zijn mannen die projecteren, dus eigenlijk sturen ze hun piemol per foto, in de hoop dat de vrouw dit net zo spannend vindt, zodat de vrouw een foto van hun pussy naar die man stuurt.quote:Op zondag 23 april 2017 01:08 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik heb nu niet de indruk dat de mannen die 10.000 keer hetzelfde "Hee lekker ding, vanavond neuken?" bericht naar elke willekeurige vrouw sturen daar ook echt één afspraakje aan overhouden. In de kroeg krijg je toch met zo'n opening een vlakke hand op je smoel?
Dat valt in dezelfde categorie als ongevraagd dickpics sturen: Je weet dat het niks oplevert maar je doet het alleen voor je eigen ego.
Oeioeioeioei ik lig dubbel!quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik had gereageerd met deze:
[ afbeelding ]
Lol.
Maar domme berichtjes krijgen weet ik alles van TS. Gewoon niet reageren. Too much losers too little time.
Waarom zou dat een probleem moeten zijn?quote:Op zondag 23 april 2017 01:12 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar zou jij nog rustig kunnen slapen als je weet dat je daarmee 9.999 vrouwen geschoffeerd hebt om één keer een nachtje met iemand te kunnen rotzooien?
Droomvrouw gespotquote:Net als veel taalfouten en van die domme fouten als: "Vertel is", "Me auto" of zo'n lelijke stijl (geen idee of het ook fout is) als: "Me buurvrouw de hond" in plaats van: "De hond van mijn buurvrouw".
O was jij dat?quote:Op zondag 23 april 2017 01:05 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
was ook een beetje mijn onderbuik gevoel zeg maar.
Ik denk dat het er aan ligt hoe je dat aanpakt. Als je een beetje 'normaal' bericht stuurt wat je wel naar meer dan 1 vrouw stuurt: Best. Je kansen spreiden is normaal.quote:Op zondag 23 april 2017 01:14 schreef Grems het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem moeten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |