Na jaren daarvoor geen kampioen te zijn geworden terwijl je als club miljoenen uitgaf, waar het seizoen met Van Bommel de uitschieter was. En dan als koopclub nu hypocriet op Ajax komen doen die bovendien meer jeugdspelers opleidt dan PSV.quote:Op zondag 23 april 2017 12:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mag wel na 2 kampioenschappen oprij.. nu is het een keer andersom.
Dus ik mag alleen maar lezen en posten in het Ajax topic?quote:Op zondag 23 april 2017 13:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij bent anders ook alleen maar met ons bezig, anders kom je niet in dit topic
dat is het enige wat ik ook mag tot 18.30 volgens afspraak....quote:Op zondag 23 april 2017 13:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dus ik mag alleen maar lezen en posten in het Ajax topic?
Welke afspraak?quote:Op zondag 23 april 2017 13:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is het enige wat ik ook mag tot 18.30 volgens afspraak....
heb ik ook gisteren ook gehaald...quote:
met het ajax bestuur van het ajax topic op fokquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 13:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb ik ook gisteren ook gehaald...
kocht een tijdje geleden nog bij appie voor 80 cent ...gisteren voor 1.89...
wtf is er aan de hand...is de broccoli oogst mislukt ofzo
Godsamme klaasquote:Op zondag 23 april 2017 13:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Deze broccoli kost zo'n 12,- per gram klaas.
Wanneer je nou eens niet overal een complot achter zoekt, en doet alsof de KNVB Ajax op handen draagt, en Feyenoord met alles benadeelt, zou je misschien iets meer gewaardeerd worden op FOK.quote:Op zondag 23 april 2017 13:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
met het ajax bestuur van het ajax topic op fok
Bedankt hansquote:Op zondag 23 april 2017 13:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer je nou eens niet overal een complot achter zoekt, en doet alsof de KNVB Ajax op handen draagt, en Feyenoord met alles benadeelt, zou je misschien iets meer gewaardeerd worden op FOK.
Het altijd maar op negatieve manier bezig zijn met Ajax heeft totaal geen nut. Tuurlijk mag je trots zijn op Feyenoord zoals ik dat ben op Ajax, maar gewoon altijd realistisch blijven.
Wanneer Feyenoord vanmiddag de wedstrijd wint, zijn ze ze goed als kampioen, en zal dan in dit topic ook echt mijn felicitaties uitbrengen. Wanneer Feyenoord verliest, en Ajax wint in Eindhoven....breng je dan ook even een felicitatie in het Ajax topic?
Hoe oud/jong ben je?quote:Op zondag 23 april 2017 13:22 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ik word nu echt oud.
De broccoli is niet meer wat het geweest is.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=broccoli
Oud genoeg om pas lont te ruiken ton het over 12,- per gram ging en er naar te moeten googlen.quote:
Gast, denk je nou werkelijk dat er iemand hier op deze bijdrage zit te wachten?quote:Op zondag 23 april 2017 13:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer je nou eens niet overal een complot achter zoekt, en doet alsof de KNVB Ajax op handen draagt, en Feyenoord met alles benadeelt, zou je misschien iets meer gewaardeerd worden op FOK.
Het altijd maar op negatieve manier bezig zijn met Ajax heeft totaal geen nut. Tuurlijk mag je trots zijn op Feyenoord zoals ik dat ben op Ajax, maar gewoon altijd realistisch blijven.
Wanneer Feyenoord vanmiddag de wedstrijd wint, zijn ze ze goed als kampioen, en zal dan in dit topic ook echt mijn felicitaties uitbrengen. Wanneer Feyenoord verliest, en Ajax wint in Eindhoven....breng je dan ook even een felicitatie in het Ajax topic?
Dit. Hahaquote:Op zondag 23 april 2017 13:28 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Oud genoeg om pas lont te ruiken ton het over 12,- per gram ging en er naar te moeten googlen.
Oke haarkleur hielp ook niet.
46.
Ik pas voor de broccoli, maar ga mijn zenuwen zo even verdoven met een biertje.
Och dat 'oud' valt ook wel mee.quote:Op zondag 23 april 2017 13:28 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Oud genoeg om pas lont te ruiken ton het over 12,- per gram ging en er naar te moeten googlen.
Oke haarkleur hielp ook niet.
46.
Ik pas voor de broccoli, maar ga mijn zenuwen zo even verdoven met een biertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |