Ik weet vrij zeker dat Leerdam tijdens de contractonderhandelingen een basisplaats had ze kwamen er gewoon niet uit.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Leerdam is natuurlijk een gevalletje middenmoot. Had volgens mij Janmaat voor hem staan op een gegeven moment. Als je dan een plek als 2de back niet accepteert houdt het op en moet je uit elkaar gaan.
Feyenoord heeft veel meer kwaliteit als fietstasquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Al dat insinueren heeft natuurlijk als doel dat Vitesse het tegendeel gaat willen bewijzen. Maakt niet uit. Als heel Feyenoord serieus genoeg is wint het, of Vitesse nou z'n best doet of niet.
Hij wilde geen (2e) rechtsback meer spelen, maar juist op het middenveld acteren. Vitesse bood ook nog een beter salaris, dus dat was geen onlogische overstap vanuit zijn perspectief.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat Leerdam bij Feyenoord vertrok
Hij wilde zijn contract niet verlengen geloof ik omdat hij een belachelijke aanbieding van Feyenoord had gekregen. Hij speelde best wel goed in die tijd bij Feyenoord. Was voor iedereen een verrassing.
Als ze maar gelijk scherp beginnen geen snelle goal tegen meer .quote:
heerlijk inderdaad, moed zonk net bij m'n kameraad (Ajacied) in de schoenen tijdens de bbq, zijn geloof in de titel is nu eindelijk weg...Vitesse net voor bekerfinale, excelsior speelt nergens meer om, Heracles is thuis.quote:
Maakt mij het uit hoe we kampioen worden.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:18 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer ik het zo allemaal lees, gaan jullie niet eens op eigen kracht wedstrijden winnen?
Is het niet geloven in het behalen van de landstitel op eigen kracht een erfenis van de afgelopen 20 jaar?
Precies!quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Maakt mij het uit hoe we kampioen worden.
Lachwekkend manquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:18 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer ik het zo allemaal lees, gaan jullie niet eens op eigen kracht wedstrijden winnen?
Is het niet geloven in het behalen van de landstitel op eigen kracht een erfenis van de afgelopen 20 jaar?
Al zal ik er wel een paar biertjes extra op drinken als Ajax morgen verliest door een onterecht afgekeurd doelpunt of een onterecht gegeven penalty voor PSVquote:
Niet iedereen is zoals klaasquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:29 schreef Marsenal het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom feyenoorders steeds het gevoel hebben dat alles uit de regio amsterdam en iedereen met een stropdas iets tegen feyenoord heeft.. waarom denken jullie dat iedereen tegen jullie is? Ik herken dat sentiment echt niet, maar lees het wel veel.
nee, want niet veel mensen hebben zo een hoog IQ als ikquote:
Het gaat mij om het feit dat veel users in dit topic bezig zijn met Vitesse....EXCELSIOR....PSV....en Ajax.quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Maakt mij het uit hoe we kampioen worden.
Omdat wij gewoon altijd bovenaan horen te staan maar altijd genaaid worden door knjbquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:29 schreef Marsenal het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom feyenoorders steeds het gevoel hebben dat alles uit de regio amsterdam en iedereen met een stropdas iets tegen feyenoord heeft.. waarom denken jullie dat iedereen tegen jullie is? Ik herken dat sentiment echt niet, maar lees het wel veel.
Daar ben je Feyenoordsupporter voor, je gelooft het pas als Dirk die schaal omhoog houdt op de Coolsingel. We hebben het iets te vaak mis zien gaan de afgelopen jaren, snap jequote:Op zaterdag 22 april 2017 21:38 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het gaat mij om het feit dat veel users in dit topic bezig zijn met Vitesse....EXCELSIOR....PSV....en Ajax.
Je kan er beter in geloven dat je op eigen kracht 3 wedstrijden gaat winnen.
Oh dat lijkt me bijzonder frustrerend. Zie je dan dit kampioenschap als een soort gebaar van de bond om hun medelijden te tonen?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat wij gewoon altijd bovenaan horen te staan maar altijd genaaid worden door knvb
Ik denk dat er maar weinig Feyenoorders zijn die een neuk geven hoe we kampioen worden. Als het maar gebeurt. Natuurlijk heeft dat te maken met het feit dat we al zo lang geen kampioen meer zijn geweest. Zo zullen veel Ajacieden zich ook gevoeld hebben toen PSV een aantal jaar op rij kampioen werd en ze moesten wachten op de derde ster. Pas nadat het Ajax vier jaar op rij lukte werd er gezeurd over het saaie spel van de Boer en dat het "ook met attractief voetbal moest kunnen want anders hoefde het niet meer" (kun je het Ajaxtopic op nalezen).quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:18 schreef patrickt37 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |