SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan is er ook nog iemand die de moeite neemt om om verduidelijking te vragen.quote:
Ik verwacht niet dat 'ze' deze antwoorden schrijft, maar de heer Mandingaan. "ze" is enkel voor de fotoquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 11:59 schreef bleyenburg het volgende:
Ze kan zo de politiek in......
Vraag in KOM Q&A:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord:Alsof ze het antwoord al klaar hadden en dus de vraag al hadden verwacht. Prachtig taalgebruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, dat is dus al de 3e vraag die is verwijderd door KoM bij dit project. Hoe vaak zullen ze dit (achteraf?) wel niet doen???quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:36 schreef Speekselklier het volgende:
hee, er is een opmerking verwijderd bij KoM. Nu weet ik het zeker!
(rond 12u vroeg iemand het poltieke antwoord met JA of NEE te beantwoorden.)
Misschien krijgen we het nog te horen. De betreffende investeerder heeft een nieuwe vraag gesteldquote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:43 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus al de 3e vraag die is verwijderd door KoM bij dit project. Hoe vaak zullen ze dit (achteraf?) wel niet doen???
Overigens worden de vragen bij het nieuwe kozijnen bedrijf gewoon helemaal genegeerd want ja, het project loopt zonder de vragen te beantwoorden ook wel vol.
En gelijk heeft hij/zij. Misschien moeten we allemaal deze vraag gaan stellen als er geen antwoord op deze simpele vraag komt. Zij ze nou helemaal van de pot gerukt bij KoM! Het is gewoon een hele legitieme vraag.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:47 schreef djh77 het volgende:
[..]
Misschien krijgen we het nog te horen. De betreffende investeerder heeft een nieuwe vraag gesteld
[ afbeelding ]
Ik begrijp van KoM dat het tab-blad 'reacties' binnenkort wordt aangepast.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:51 schreef Horsemen het volgende:
Zij ze nou helemaal van de pot gerukt bij KoM! Het is gewoon een hele legitieme vraag.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:36 schreef Speekselklier het volgende:
hee, er is een opmerking verwijderd bij KoM. Nu weet ik het zeker!
(rond 12u vroeg iemand het poltieke antwoord met JA of NEE te beantwoorden.)
Aan de andere kant KoM heeft zoiets, daar zouden andere platformen een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:53 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik begrijp van KoM dat het tab-blad 'reacties' binnenkort wordt aangepast.
Het tabje gaat 'complimentjes' heten.
Ook vandaag geen betaling van GvE. Ze staan pas ingepland voor morgen.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:16 schreef dbrmnn het volgende:
Misschien een koningsdag/dag van de arbeid hickup, maar volgens het betaalschema van GvE zouden er op 28 april de termijnen van 8 projecten overgeboekt zijn, maar ik heb er uiteindelijk maar vier ontvangen. Zit er nog iemand anders te wachten op zijn overboekingen?
Ik had vanmorgen wel betalingen van GvE. Mis er alleen nog 2, maar die komen vast morgen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:01 schreef djh77 het volgende:
[..]
Ook vandaag geen betaling van GvE. Ze staan pas ingepland voor morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |