Volgens mij heeft hij dit seizoen geen Ligue 1 wedstrijd gekekenquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu roept hij weer dat ze net achter Monaco staan
Volgens mij zit hij links achter Valentijn.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:31 schreef DrDentz het volgende:
Zien jullie die keurige leraar uit Nijmegen al, of zit hij weer achter een camera?
Daarom zijn ze ook kansloos tegen Lyon.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Konden er echt niks van dat Schalke
Nee, 7-0 verliezen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:35 schreef DrDentz het volgende:
Een AZ'tje, betekent dat in de laatste seconde uitgeschakeld worden in de halve finale UEFA cup?
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dit seizoen geen Ligue 1 wedstrijd gekeken
Klopt, ze krijgen nu geen kans om een wedstrijd te spelen tegen Lyonquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook kansloos tegen Lyon.
Mee eens, voetballend was het heel pover.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Konden er echt niks van dat Schalke
Ik zat me echt op te vreten dat Ajax het nog zo weg zat te geven tegen dat kraak noch smaak elftalquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, voetballend was het heel pover.
Wel heel veel rust voor het treffen met Lyonquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat me echt op te vreten dat Ajax het nog zo weg zat te geven tegen dat kraak noch smaak elftal
En geen Veltman die het kan verneukenquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel heel veel rust voor het treffen met Lyon
brunettesquote:
Daar zag ik net nog beelden van, ZlatanGodquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nog dat Ajax een aantal jaar geleden ook kansloos werd geacht tegen Lyon, onder Koeman, toen schakelden ze dat team met Sonny Anderson toch even uit
Mooi dat Schalke dat had opgezet in het stadionquote:
Heerlijk toch; alles beter dan die saaie show van Egbertsquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:39 schreef franklop het volgende:
We zijn 10 minuten bezig, wel gelijk weer vrijdagavondniveau
Sympathiek wel ja.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Mooi dat Schalke dat had opgezet in het stadion
quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:41 schreef bijstandboy het volgende:
Is Ajax welkom op de Coolsingel om met de Europa League beker kakkies te pesten?
Vriendjes beschermengenotquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Maar Drank is 4 keer kampioen geworden
-Derksen
Ook altijd roepen dat De Boer matig materiaal had, terwijl hij die spelers zelf haaldequote:Op vrijdag 21 april 2017 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit is 100 keer mooier en nog blijft die ouwe dit benoemen
Man man man
Munsterman heeft ook geen schuldquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook altijd roepen dat De Boer matig materiaal had, terwijl hij die spelers zelf haalde
Jorien en Karel Aalbers ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Munsterman heeft ook geen schuld
Nuon heeft Vitesse genaaid!!!quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:47 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Jorien en Karel Aalbers ook niet
Ja mee eens hoor, het was echt een gigantische stroom aan emoties. Van ergernis, frustratie, berusting naar totale euforie. Voetbalgodquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een hele slechte wedstrijd.
De topper van dit weekend.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over wie moeten ze het anders hebben?
Aankomend weekend.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Champions league.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kingfloplandquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stelling: Veltman is een intens domme speler
Die wedstrijd boeit me echt nog niksquote:
Nee, vast niet.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijd boeit me echt nog niksNormaal altijd spanning bij PSV-Ajax maar dat heb ik echt nog niet.
Wint Ajax met gemak.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijd boeit me echt nog niksNormaal altijd spanning bij PSV-Ajax maar dat heb ik echt nog niet.
De nieuwe bondscoach Cocuquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee voorbeschouwen is boeiend. Voorspellen hoe iedereen gaat spelen, kan je toch niet weten van tevorenquote:
Komt zondag vast wel, daar niet van. Heerlijk maandje wel zo met die potjesquote:
Dat zou me echt verbazen, sowieso dat Ajax wint.quote:
Het unibet gevoelquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee voorbeschouwen is boeiend. Voorspellen hoe iedereen gaat spelen, kan je toch niet weten van tevoren
Ja.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt zondag vast wel, daar niet van. Heerlijk maandje wel zo met die potjes
[..]
Dat zou me echt verbazen, sowieso dat Ajax wint.
wel het meest overdreven.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja want Suárez is de enige die zich zo gedraagt bij Barcelona
Over wat zoal?quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:51 schreef Coco. het volgende:
Gaat iemand nog een kijkersvraag insturen?
Tetequote:Op vrijdag 21 april 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bosz stelt De Ligt en Kluivert op in de kwartfinale van de EL, beide 17 jaar.
Maar nee hoor, hij gaat niet voor eigen jeugd!!!
ClasieGODquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Koeman gaat weer voor vriendjes als aankopen
Die jongen is hopeloos mislukt in een topcompetitie
Ik word gek van Johan en Valentijnquote:Op vrijdag 21 april 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bosz stelt De Ligt en Kluivert op in de kwartfinale van de EL, beide 17 jaar.
Maar nee hoor, hij gaat niet voor eigen jeugd!!!
quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon helemaal kaal gaan en een baard laten staan.
Proberen gewoon een hetze te voeren tegen Bosz en balen misschien zelfs dat Ajax het goed doet onder hemquote:
Blond en een baard ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mogen voetballers geen petje op?quote:Op vrijdag 21 april 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en bij Utrecht ook!quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook hier slaat Derksen weer onzin uit, bij Man Utd laten ze ook vaak zat jeugd doorstromen. En nog wel bij een paar andere clubs als Everton, Southampton
Ja. Maar het is Derksen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook hier slaat Derksen weer onzin uit, bij Man Utd laten ze ook vaak zat jeugd doorstromen. En nog wel bij een paar andere clubs als Everton, Southampton
Spelen die in de Premier League?quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:02 schreef Paul het volgende:
Vooruit nog 5 minuten over Schalke - Ajax praten en dan is het klaar
[..]
Ja en bij Utrecht ook!
en zijn pikhaar hehe lolquote:Op vrijdag 21 april 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn baard is wel donkerder blond dan dat op zijn hoofd.
Misschien. Het is bergafwaarts gegaan sinds ie weg is bij VI. Toen ie nog nieuws had (al zat ie er vaak naast) wist ie tenminste nog ergens iets van.quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Derksen wat begint te dementeren.
Hij schreeuwt nu maar gewoon wat om zijn act vol te houden dat hij overal een mening over heeft.quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien. Het is bergafwaarts gegaan sinds ie weg is bij VI. Toen ie nog nieuws had (al zat ie er vaak naast) wist ie tenminste nog ergens iets van.
ben ik op Netflix mee bezigquote:
Ja ik heb alles al gezien natuurlijk, ga dat toch niet kijken op RTL7. Ben gekke Henkie niet.quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alle seizoenen staan ook op Netflix btw
quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen die in de Premier League?
Niemand geeft een neuk.quote:
HJquote:Op vrijdag 21 april 2017 21:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Welk bier heb je voor je snufferd staan?
Sluit ik niet eens uit. De boer was de grondlegger van het succes. LOLquote:Op vrijdag 21 april 2017 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Proberen gewoon een hetze te voeren tegen Bosz en balen misschien zelfs dat Ajax het goed doet onder hem
Geniet er maar van.quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Uitstekende keuze![]()
Ik gooi juist een heerlijk Grolschje in mijn mik.
Het zou me niks verbazen als De Boer dat zelf ook denkt, en denkt dat Bosz nu net wat geluk heeft dat Ajax zover komt.quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sluit ik niet eens uit. De boer was de grondlegger van het succes. LOL
Een beetje de Barcelona onder de voetbalprogramma's.quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stelling: deze show is behoorlijk over zijn top heen
quote:Op vrijdag 21 april 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was er met hem dan? Helemaal gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |