abonnement Unibet Coolblue
pi_170464561
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:30 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Met Yankeestan bedoel je de VS denk ik ?
Dat heb ik je wel vaker horen zeggen, maar omdat je op een of andere manier een aversie hebt tegen de inwoners (volgens mij ben je er nog nooit geweest), daarvoor kun je dat hele land toch niet afschrijven ?
Genoeg moois te zien en te beleven daar zonder dat je iemand hoeft te spreken hoor ;)
Ik heb genoten van de VS :Y Aardige mensen, mooi land. Wil graag weer terug. Het is een maf land met een idioot aan het roer, maar dan kun je bijna nergens meer naartoe als je dat belangrijk vindt.
Tap tap tap
  User die het meest klaagt 2022 maandag 24 april 2017 @ 21:55:44 #102
414785 sirdanilot
pi_170464833
Als vrouw alleen naar het midden oosten? Echt no way dat moet je gewoon niet willen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_170465056
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:30 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Met Yankeestan bedoel je de VS denk ik ?
Dat heb ik je wel vaker horen zeggen, maar omdat je op een of andere manier een aversie hebt tegen de inwoners (volgens mij ben je er nog nooit geweest), daarvoor kun je dat hele land toch niet afschrijven ?
Genoeg moois te zien en te beleven daar zonder dat je iemand hoeft te spreken hoor ;)
Ik ben meerdere keren in de VS geweest en de eerste keer met een behoorlijke aversie tegen de ignorant Amerikaan en ik was na een paar dagen volledig genezen. Wat een land, prettig bewoners (ondanks dat alles geweldig en fantastic is maar dat moet je leren interpreteren) en ik wil heel graag terug voor lange tijd. Ik kan me na behoorlijk wat reizen moeilijk voorstellen dat andere culturen graag naar (west) Europa op vakantie gaan
pi_170465232
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 19:35 schreef Farenji het volgende:

[..]

Egypte is veilig genoeg hoor, ook in je eentje (tenminste, wel als man).
begin deze maand nog bloedige aanslagen geweest...

En rondom de piramides is het al decennia link, gelukkig is het daar wat rustiger maar het is geen geheim dat plaatselijke stammen de toeristen liever kwijt dan rijk zijn (en daarom in het verleden toeristen wilde verwonden). Vorig jaar een paar toeristen gewond geraakt bij een aanslag op een resort in Hughada....

Toch niet zo'n fris land
  User die het meest klaagt 2022 maandag 24 april 2017 @ 22:17:27 #105
414785 sirdanilot
pi_170465488
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 22:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik ben meerdere keren in de VS geweest en de eerste keer met een behoorlijke aversie tegen de ignorant Amerikaan en ik was na een paar dagen volledig genezen. Wat een land, prettig bewoners (ondanks dat alles geweldig en fantastic is maar dat moet je leren interpreteren) en ik wil heel graag terug voor lange tijd. Ik kan me na behoorlijk wat reizen moeilijk voorstellen dat andere culturen graag naar (west) Europa op vakantie gaan
Ik ben nog nooit in Amerika geweest maar alle Amerikanen die ik heb ontmoet (op reis of in nederland als buitenlandse studenten etc.) vind ik maar eikels die hoog van de toren blazen en denken dat ze alles zijn.

Als je zelf ook zo bent dan kan ik me wel voorstellen dat je van Amerikanen houdt, maar ik vind het zelf gewoon eikels en ik wil er helemaal niks mee te maken hebben.

De hoogopgeleide amerikanen die ik heb ontmoet zijn overigens zeker niet 'ignorant'. De trump rednecks kom je namelijk in het buitenland niet tegen. Maar het zijn juist van die democratic social justice warriors en die zijn zo mogelijk nog erger, want het zijn gewoon arrogante eikels die vol zijn van zichzelf. Bij een trump redneck kun je nog zeggen dat ze simpelweg niet beter weten.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_170465616
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 22:17 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit in Amerika geweest maar alle Amerikanen die ik heb ontmoet (op reis of in nederland als buitenlandse studenten etc.) vind ik maar eikels die hoog van de toren blazen en denken dat ze alles zijn.

Als je zelf ook zo bent dan kan ik me wel voorstellen dat je van Amerikanen houdt, maar ik vind het zelf gewoon eikels en ik wil er helemaal niks mee te maken hebben.

De hoogopgeleide amerikanen die ik heb ontmoet zijn overigens zeker niet 'ignorant'. De trump rednecks kom je namelijk in het buitenland niet tegen. Maar het zijn juist van die democratic social justice warriors en die zijn zo mogelijk nog erger, want het zijn gewoon arrogante eikels die vol zijn van zichzelf. Bij een trump redneck kun je nog zeggen dat ze simpelweg niet beter weten.

Ik vind Chinezen echt schijt-irritant soms. Maar ik wil best naar China. Het kan hoor. Het is gewoon zonde om een prachtig land met mooie natuur en ook aardige en betrokken mensen helemaal af te schrijven vanwege wat reacties online ofzo.
Tap tap tap
pi_170465620
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:55 schreef sirdanilot het volgende:
Als vrouw alleen naar het midden oosten? Echt no way dat moet je gewoon niet willen.
In een land als Iran is het voor alle vrouwen verplicht om een sluier te dragen. Dat is natuurlijk niet per se tof maar zorgt er wel voor dat je als vrouw makkelijk kan blenden met de lokale (vrouwelijke) bevolking, dus veilig bent, en ook geen last hebt van ongewenste mannelijke aandacht. Ik heb alleenreizende vrouwen ontmoet die zonder problemen door heel Iran hadden gecouchsurfed. Misschien is het middel (de sluier) hier erger dan de kwaal. Maar ja... "When in Rome, do as the Romans do."
pi_170465730
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 22:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

begin deze maand nog bloedige aanslagen geweest...
Ja, net als in Parijs. Groot nieuws, maar statistisch onbeduidende incidenten. Die maken een land of plek echt niet opeens "onveilig". De kans dat je met je auto op weg naar Schiphol een ongeluk krijgt, is groter dan dat je bij zo'n aanslag betrokken raakt.
pi_170465854
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 22:26 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ja, net als in Parijs. Groot nieuws, maar statistisch onbeduidende incidenten. Die maken een land of plek echt niet opeens "onveilig". De kans dat je met je auto op weg naar Schiphol een ongeluk krijgt, is groter dan dat je bij zo'n aanslag betrokken raakt.
prima dat je de boel enigszins bagatelliseert maar je slaat wel een paar treden over. Je hebt echt een meer dan tig incidenten in Egypte gemist en ziet niet dat er structureel iets mis is. Parijs is hemels in vergelijking met Cairo of Aleaxandrie en rondom de rode zee staat als veilig bekend waarbij de afgelopen jaar een paar kleine incidenten zijn. Natuurlijk verongeluk je waarschijnlijk sneller op een Nederlandse snelweg, maar dat maakt het nog niet veilig rondom de rode zee en al helemaal niet rondom de piramides
  User die het meest klaagt 2022 maandag 24 april 2017 @ 22:45:09 #110
414785 sirdanilot
pi_170466189
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 22:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vind Chinezen echt schijt-irritant soms. Maar ik wil best naar China. Het kan hoor. Het is gewoon zonde om een prachtig land met mooie natuur en ook aardige en betrokken mensen helemaal af te schrijven vanwege wat reacties online ofzo.
Ik heb het over échte amerikanen van vlees en bloed die ik heb ontmoet, niet over reacties online.

Chinezen vind ik helemaal niet irritant, maar ik kan er niet echt mee connecten. Ze trekken vooral met andere chinezen op en zijn gesloten naar westerlingen toe. Maar een vriend van mij is helemaal into china en kent heel erg veel chinezen en spreekt ook een beetje chinees en heeft chinese vriendinnetjes gehad etc. dus het kán wel.

Als je een beetje chinees spreekt of je maakt duidelijk dat je china interessant vindt, dan hangen chinezen echt aan je lippen en vinden ze je helemaal geweldig. En dan kun je als man dus ook heel veel meisjes krijgen. Zelf heb ik echter niet zo veel interesse in chinezen wat dat betreft.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_170466411
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb genoten van de VS :Y Aardige mensen, mooi land. Wil graag weer terug. Het is een maf land met een idioot aan het roer, maar dan kun je bijna nergens meer naartoe als je dat belangrijk vindt.
Ja, vandaar mijn reactie ook ;) Ik ben er zelf ondertussen een keer of 7 geweest.
Een collega van mij was ook altijd zo negatief over "amerikanen" terwijl hij er nog nooit geweest was, na een vakantie in de VS moest hij zijn mening positief bijstellen _O-
  Redactie Frontpage maandag 24 april 2017 @ 22:54:02 #112
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_170466446
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 18:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Buiten de VS om ook zijn er genoeg andere mooie plekken op deze aarde. Dus kan prima iets uitsluiten. Dat volk kom je uiteindelijk toch niet omheen :+
Amerikanen buiten hun land zijn inderdaad echt strontvervelend, zeker als ze met busladingen tegelijk aankomen. In het land zelf zijn het eigenlijk gewoon hele normale vriendelijke mensen waar de gemiddelde Nederlander nog wel wat van kan leren qua gastvrijheid.

Al is dat land natuurlijk voornamelijk leuk vanwege de prachtige natuur :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_170467072
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 22:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

prima dat je de boel enigszins bagatelliseert maar je slaat wel een paar treden over. Je hebt echt een meer dan tig incidenten in Egypte gemist en ziet niet dat er structureel iets mis is. Parijs is hemels in vergelijking met Cairo of Aleaxandrie en rondom de rode zee staat als veilig bekend waarbij de afgelopen jaar een paar kleine incidenten zijn. Natuurlijk verongeluk je waarschijnlijk sneller op een Nederlandse snelweg, maar dat maakt het nog niet veilig rondom de rode zee en al helemaal niet rondom de piramides
Je moet niet naar het noorden van de sinai gaan. Met je iphone zwaaien in de achterbuurt van cairo zou ik ook afraden. Maar plekken als Dahab of sharm el sheik zijn al heel erg lang volledig veilig. De laatste keer dat daar iets gebeurde is meer dan 10 jaar geleden. Natuurlijk zijn aanslagen en bommen en schietpartijen veel vaker voorgekomen in Egypte, dat is ook echt niks nieuws, maar je moet het niet overdrijven. Gemiddeld een keer in de paar jaar een aanslag met gemiddeld minder dan 50 slachtoffers per keer, verdeeld over het enorme grote land (250 keer Nederland!). Dat is statistisch volledig onbeduidend. Er komen jaarlijks tienduizenden toeristen naar Egypte en die gaan zo goed als allemaal ook weer ongedeerd terug. Jaarlijks gaan er alleen al in Nederland ruim meer dan 500 mensen dood in het verkeer. Dat is toch ook geen reden om de auto maar te verkopen?
pi_170467491
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 23:16 schreef Farenji het volgende:

[..]

Je moet niet naar het noorden van de sinai gaan. Met je iphone zwaaien in de achterbuurt van cairo zou ik ook afraden. Maar plekken als Dahab of sharm el sheik zijn al heel erg lang volledig veilig. De laatste keer dat daar iets gebeurde is meer dan 10 jaar geleden. Natuurlijk zijn aanslagen en bommen en schietpartijen veel vaker voorgekomen in Egypte, dat is ook echt niks nieuws, maar je moet het niet overdrijven. Gemiddeld een keer in de paar jaar een aanslag met gemiddeld minder dan 50 slachtoffers per keer, verdeeld over het enorme grote land (250 keer Nederland!). Dat is statistisch volledig onbeduidend. Er komen jaarlijks tienduizenden toeristen naar Egypte en die gaan zo goed als allemaal ook weer ongedeerd terug. Jaarlijks gaan er alleen al in Nederland ruim meer dan 500 mensen dood in het verkeer. Dat is toch ook geen reden om de auto maar te verkopen?
iPhone zwaaiden in achterbuurt Caïro....
In NL meer mensen dood in het verkeer dan XXX door terreur in Egypte.

Ik heb geen idee hoe ik hier nog op kan reageren. Je hebt gewonnen, je hebt me uitgeluld. Feli
pi_170468159
Als ik op TV reportages over India zie, dan vind ik het aan de ene kant echt geweldig mooi. Wat een overdaad aan kleuren, geuren lijkt me dat ook. Maar ook... ongekende viezigheid. Weet niet of ik dat aan zou kunnen :{
pi_170468730
Je kunt ook gewoon zeggen dat het enorm stinkt in India natuurlijk _O-
  dinsdag 25 april 2017 @ 01:07:38 #117
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170468759
Rotterdam, dit riool zit vol met zelfingenomen kakkerlakken die na 17 jaar een keer landskampioen worden en gelijk denken dat ze ook de champions league winnen :')
  dinsdag 25 april 2017 @ 01:09:09 #118
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170468769
Azië, Midden-Oosten, Afrika en Zuid-Amerika.
Fade to Black
pi_170470095
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 01:07 schreef bijstandboy het volgende:
Rotterdam, dit riool zit vol met zelfingenomen kakkerlakken die na 17 jaar een keer landskampioen worden en gelijk denken dat ze ook de champions league winnen :')
18 jaar aap
  dinsdag 25 april 2017 @ 08:15:33 #120
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_170470207
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 07:58 schreef MCH het volgende:

[..]

18 jaar aap
schande dus :')
pi_170510158
Noord-Korea, vanwege het politieke klimaat. Dat is niet de enige reden (ik wil bijvoorbeeld wel naar Rusland en Wit-Rusland) , Azië trekt me in het geheel niet zo. Afrika ook niet, al zou ik wel graag de piramides en de Rode Zee willen zien.

Verder wil ik niet naar Australië vanwege de spinnen. :@ Ik heb er een beetje dit beeld bij:
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_170510244
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 22:21 schreef Ewelina het volgende:
Noord-Korea, vanwege het politieke klimaat. Dat is niet de enige reden (ik wil bijvoorbeeld wel naar Rusland en Wit-Rusland) , Azië trekt me in het geheel niet zo. Afrika ook niet, al zou ik wel graag de piramides en de Rode Zee willen zien.

Verder wil ik niet naar Australië vanwege de spinnen. :@ Ik heb er een beetje dit beeld bij:
[ afbeelding ]
Ranzige beesten vind je in ieder (sub) tropisch land. Slangen en schorpioenen zijn net zo kut :r
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170511015
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 22:21 schreef Ewelina het volgende:
Noord-Korea, vanwege het politieke klimaat. Dat is niet de enige reden (ik wil bijvoorbeeld wel naar Rusland en Wit-Rusland) , Azië trekt me in het geheel niet zo. Afrika ook niet, al zou ik wel graag de piramides en de Rode Zee willen zien.

Verder wil ik niet naar Australië vanwege de spinnen. :@ Ik heb er een beetje dit beeld bij:
[ afbeelding ]
:'(
pi_170511052
Ik sliep op Bali een keer in een lodge zonder ramen en daar zat ook zo'n unit op het plafond. Zelfs de locals vonden hem iets te groot om op te pakken :'(
pi_170511056
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 22:26 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ranzige beesten vind je in ieder (sub) tropisch land. Slangen en schorpioenen zijn net zo kut :r
Natuurlijk ;) Maar ik ben sowieso niet zo dol op (sub) tropische klimaten - ik kan heel slecht tegen hitte.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_170511077
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 22:21 schreef Ewelina het volgende:
Noord-Korea, vanwege het politieke klimaat. Dat is niet de enige reden (ik wil bijvoorbeeld wel naar Rusland en Wit-Rusland) , Azië trekt me in het geheel niet zo. Afrika ook niet, al zou ik wel graag de piramides en de Rode Zee willen zien.

Verder wil ik niet naar Australië vanwege de spinnen. :@ Ik heb er een beetje dit beeld bij:
[ afbeelding ]
Overal geweest waar jij niet heen wil!!
Waren alle beste plekken die k bezocht heb :) (alleen australie niet geweest ok)
pi_170511099
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 23:04 schreef Oberkullie het volgende:
Ik sliep op Bali een keer in een lodge zonder ramen en daar zat ook zo'n unit op het plafond. Zelfs de locals vonden hem iets te groot om op te pakken :'(
:'( :'( :'( Horror! Ik zou per direct een andere kamer boeken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 1 mei 2017 @ 17:12:37 #128
441440 aquawoman
Bitch please
pi_170611952
Ik weet eigenlijk geen land waar ik niet heen zou willen/gaan. Ik ben geen enorme fan van bijvoorbeeld Bulgarije en Roemenie, maar ik denk dat er vast wel manieren zijn die die landen ook prima reislanden maken.

Uiteraard zou ik niet naar een land willen waar een groot oorlogsconflict is, maar verder ben ik overal eigenlijk wel nieuwsgierig naar.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_170614140
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:12 schreef aquawoman het volgende:
Ik weet eigenlijk geen land waar ik niet heen zou willen/gaan. Ik ben geen enorme fan van bijvoorbeeld Bulgarije en Roemenie, maar ik denk dat er vast wel manieren zijn die die landen ook prima reislanden maken.

Uiteraard zou ik niet naar een land willen waar een groot oorlogsconflict is, maar verder ben ik overal eigenlijk wel nieuwsgierig naar.
En recentelijk nog een ongebruikelijke bestemming bezocht? :P
pi_170614157
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 23:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

:'( :'( :'( Horror! Ik zou per direct een andere kamer boeken.
Daar komt die spin ook echt wel hoor. :D
pi_170618979
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:34 schreef MajoorDruiloor het volgende:

Noord-Korea geweest voor vijf daagjes, was net reis terug in de tijd, wat een mindfuck was dat zeg. Geen seconde spijt van gehad :)
Ah daar ben ik ook geweest. Bijzondere ervaring idd.
pi_170619012
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 april 2017 17:09 schreef CrashO het volgende:
De VS.
Zelfs voor Noord Korea hoef je niet zoveel shit (zoals wachtwoorden en biometrische gegevens) af te staan als wanneer je in het "Land of the free" aankomt. :r
Dit dus ik ben er in 2010 geweest en was met 30 minuten door de douane inclusief lief lachend meisje. Vrienden van mij gingen naar New York en dat kostte 2 uur om door de douane te komen.

Nooit Somalië
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_170619215
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 00:03 schreef tomatenrood het volgende:
Als ik op TV reportages over India zie, dan vind ik het aan de ene kant echt geweldig mooi. Wat een overdaad aan kleuren, geuren lijkt me dat ook. Maar ook... ongekende viezigheid. Weet niet of ik dat aan zou kunnen :{
Ik snap niet hoe ze die taj mahal zo mooi wit houden
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_170620402
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 april 2017 21:31 schreef Remqo het volgende:
India, dat lijkt me nou echt zo'n open riool
pi_170621034
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 00:03 schreef tomatenrood het volgende:
Als ik op TV reportages over India zie, dan vind ik het aan de ene kant echt geweldig mooi. Wat een overdaad aan kleuren, geuren lijkt me dat ook. Maar ook... ongekende viezigheid. Weet niet of ik dat aan zou kunnen :{
India is een land van extreme tegenstellingen en garandeert een cultuur shock. Vervuiling is een enorm probleem in het land, maar je kan naar gebieden gaan waar dat minder opvalt. Denk aan Kerala in het zuiden. Of de regio tegen Tibet aan. De grote steden zou ik dan mijden.
pi_170621177
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 17:58 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Zal ik je een geheimpje verklappen.

Als ik zelf niet half Braziliaans was, zou ik denk ik nooit naar Brazilië zijn gegaan. En Brazilië is ook niet het eerste zuid amerikaanse land dat ik zou aanraden voor niet-brazilianen. Zeker als je geen portugees spreekt, is het lastig om veel verder te komen dan de toeristische plekken in Rio en wellicht een paar toeristische resorts daar buiten, de Iguaçu watervallen, een paar geortganiseerde trips.... Nog steeds heel mooi hoor, maar dan kun je b.v. beter naar Peru of zo.. Portugees spreken zal echter een complete nieuwe wereld voor je openen in Brazilië.

Maar dat wil niet zeggen dat brazilie niet ook een prachtig land is waar echt veel te ontdekken valt. Mits je je voorzorgsmaatregelen neemt zal je hoogstwaarschijnlijk niets overkomen. Ik ben in de gevaarlijkste steden van Brazilië geweest en ik leef nog steeds. Ik denk namelijk dat de meerderheid van de moorden in het land plaatsvinden binnen het drugscircuit en andere criminele circuits. Dus ja, er is altijd een risico op beroofd of overvallen of ontvoerd of vermoord worden, maar het risico valt als je niet in de favelas (sloppenwijken) komt en als je zelf niets crimineels doet best wel mee. Soort van. ;)

Behalve als je s avonds in rustige straatjes gaat lopen, of als je opzichtig met geld loopt vanaf de bank en dan een rustig straatje in, of als je een rolex om je pols draagt, of mooie juwelen, of er overduidelijk uitziet als een gringo, of als je s avonds laat de openbare stadsbus pakt, of als je random de favela (sloppenwijk) in gaat lopen, of als je s nachts bij een rood stoplicht staat en je autoraam niet dicht hebt.... ja dan ben je de pineut ja.
Ben in Natal en Pipa geweest en viel me op dat ze idd echt geen woord Engels spreken. Wel een leuke tijd gehad, maar vond het qua cultuur en eten weinig bijzonder. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 11:03:27 #137
441440 aquawoman
Bitch please
pi_170628176
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:37 schreef MCH het volgende:

[..]

En recentelijk nog een ongebruikelijke bestemming bezocht? :P
Misschien niet superongebruikelijke landen, maar ik kom voor werk regelmatig op plekken en regio's die niet per se toeristisch zijn, zoals afgelopen jaar het platteland van Marokko of Roemenie.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 2 mei 2017 @ 11:05:37 #138
441440 aquawoman
Bitch please
pi_170628213
India staat voor mij trouwens op mijn to do list, omdat er veel culturele locaties zijn die ik wel zou willen zien en het eten er erg lekker schijnt te zijn bijvoorbeeld.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_170641242
India is prachtig _O_

Ik heb zelf niet echt landen waar ik perse niet heen wil, maar VS trekt me toch minder.
pi_170641344
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:15 schreef Pinuts het volgende:
India is prachtig _O_

Ik heb zelf niet echt landen waar ik perse niet heen wil, maar VS trekt me toch minder.
India is inderdaad prachtig al moet ik wel toegeven dat ik best vaak ff een luxe winkelcentrum met een koffiezaak opzocht in de grote steden, kon je toch een beetje bijtanken van alle misère buiten.
pi_170641430
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 21:18 schreef MCH het volgende:

[..]

India is inderdaad prachtig al moet ik wel toegeven dat ik best vaak ff een luxe winkelcentrum met een koffiezaak opzocht in de grote steden, kon je toch een beetje bijtanken van alle misère buiten.
Had ik inderdaad ook. Heb er 6 maanden gezeten voor stage. En op een gegeven moment vond ik het heerlijk om gewoon in een luxe winkelcentrum of club te zijn om gewoon weer even westers te kunnen chillen :')
  vrijdag 5 mei 2017 @ 20:00:03 #142
234189 Griebus
eindbaas
pi_170711900
India, vanwege uitermate vies.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 5 mei 2017 @ 20:20:58 #143
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_170712248
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 april 2017 16:34 schreef MajoorDruiloor het volgende:
Noord-Korea geweest voor vijf daagjes, was net reis terug in de tijd, wat een mindfuck was dat zeg. Geen seconde spijt van gehad :)
Dat lijkt me machtig interessant eigenlijk. Kan je daar zomaar heen dan? :? Zeker de laatste tijd lijkt het me gewoon niet zo verstandig. Je bent gewoon naaktlopend wisselgeld voor aan de onderhandelingstafel lijkt me :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_170713607
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 mei 2017 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat lijkt me machtig interessant eigenlijk. Kan je daar zomaar heen dan? :? Zeker de laatste tijd lijkt het me gewoon niet zo verstandig. Je bent gewoon naaktlopend wisselgeld voor aan de onderhandelingstafel lijkt me :{
Koning aap biedt de reis aan, ik zou het nu ook even links laten liggen maar het is een hele ervaring dat land
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 6 mei 2017 @ 00:40:01 #145
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_170718515
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 21:18 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe ze die taj mahal zo mooi wit houden


wat er allemaal niet op de achtergrond gebeurt
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')