Ajax gaat sowieso winnen bij PSV. Hoe die spelen de laatste weken...quote:Op donderdag 20 april 2017 22:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik denk een verlenging, dan de 3-0 van Huntelaar in de 119e minuut. En een vermoeid Ajax zondag het kampioenschap verspelen bij PSV.
Als bosz veltman gewoon weer gaat opstellenquote:Op donderdag 20 april 2017 22:43 schreef Almerian het volgende:
Veltman zal iets beter uitgerust zijn zondag, de rest gaat extra stuk in de verlenging.
Onzin, Veltman hoort ervaring genoeg te hebben geen 2e geel te pakken.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bosz had hem al veeeel eerder moeten brengen maja hij mag hem niet i guess, zie geen andere reden.
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Charles Groenhuijsen
Marike Stellinga
Frits Huffnagel
Xander van der Wulp
Max Westerman
Paskal Jakobsen
Ik was toch al net gequotequote:Op donderdag 20 april 2017 22:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dan wil ik hier vieze plaatjes kunnen postten.
Linkse rakkerstv kijken. Dat ze een bom gooien op dat programma johquote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Charles Groenhuijsen
Marike Stellinga
Frits Huffnagel
Xander van der Wulp
Max Westerman
Paskal Jakobsen
WHO GIVES A FUCK.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Charles Groenhuijsen
Marike Stellinga
Frits Huffnagel
Xander van der Wulp
Max Westerman
Paskal Jakobsen
HEEFT HET AJAX DNAquote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als bosz veltman gewoon weer gaat opstellen
Als ze spelen zoals vandaag winnen ze niet eens van RBC.quote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax gaat sowieso winnen bij PSV. Hoe die spelen de laatste weken...
Godverquote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik was toch al net gequotedus nah
leuk manquote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Caland het volgende:
Gelukkig maar dat de burgemeester van Amsterdam al heeft laten weten dat Ajax niet op 4 mei thuis mag spelen.
Behalve kankerpatient is hij dus ook al komiek.
Het gebeurd wel erg vaak he? Veltman kan er geen kut vanquote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin, Veltman hoort ervaring genoeg te hebben geen 2e geel te pakken.
Moet je er vroeg uit?quote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb geen zin in verlenging dus scoor nog ff
Kan niet wachten op de tweetquote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:
Charles Groenhuijsen
Marike Stellinga
Frits Huffnagel
Xander van der Wulp
Max Westerman
Paskal Jakobsen
Hoop nog altijd Ajax EL Feyenoord kampioen PSV 2equote:Op donderdag 20 april 2017 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax gaat sowieso winnen bij PSV. Hoe die spelen de laatste weken...
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 20-04-2017 om 22:45:203 - Joël Veltman is the first player in history with three red cards for Ajax in European competitions. Dismissed. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |