abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170482155
Ik heb vandaag braaf gebeld naar de vk en moet een afspraak maken bij de oefentherapie. Maar dat is er vandaag niet van gekomen, dus die bel ik vrijdag. Ik verwacht niet dat het helemaal over gaat bij mij, maar dat komt door mijn historie... ;(

Nolita, wat supersuperbalen van je vakantie..
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170484768
Megavervelend van al die bekkenproblemen zeg. Ik wist niet dat het zoveel voorkwam eigenlijk. Sterkte allemaal, en dat de fysio maar snel mag helpen! :*

Nolita, jemig wat balen! Tuurlijk heb je alles over voor de kleine maar je mag ook balen van alles wat je moet opgeven/aanpassen hoor. Zeker zo'n vakantie die je al eens uitgesteld hebt.

Tweedle of Thistle, een van jullie moet wel opschieten hoor. Anders is de T-trein onderbroken. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_170485191
Nolita, zo'n reis is volgend jaar met kleintje vast ook heel tof! Wij hebben 3,5 week met baby van 9 maanden (bij de start) rondgereisd door Canada en dat ging erg goed! Heb je nu extra veel tijd om wat baby-proof campings uit te gaan zoeken :) Maar het blijft wel balen, wij hebben vorige keer New York laten schieten vanwege extreme vermoeidheid toen we wilden gaan boeken, baalde ik ook flink van, zeker toen ik me later gewoon goed bleek te voelen.

Jullie maken het wel spannend T's!

En mijn verlof is vanmiddag echt begonnen *O*
pi_170488153
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:36 schreef Nanuke het volgende:

Tweedle of Thistle, een van jullie moet wel opschieten hoor. Anders is de T-trein onderbroken. :P
Ik weet in ieder geval dat ik een keizersnede krijg vóór de twee T's de 42 weken bereiken.
Maar voorkruipen vind ik niet zo leuk :P Laat de T's eerst maar lekker babyknuffelen. O+

FF met verlof! *O*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_170489475
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 22:18 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik weet in ieder geval dat ik een keizersnede krijg vóór de twee T's de 42 weken bereiken.
Maar voorkruipen vind ik niet zo leuk :P Laat de T's eerst maar lekker babyknuffelen. O+

FF met verlof! *O*
:o Wat moet ik dan moederziel alleen qua meibaby... of wordt die van jou wel na maandag geboren?
pi_170489712
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:05 schreef Minarosa het volgende:

[..]

:o Wat moet ik dan moederziel alleen qua meibaby... of wordt die van jou wel na maandag geboren?
Wel in mei, inderdaad O+
Voor 38 weken doen ze het eigenlijk alleen als de baby of moeder in nood is.

Ik noem met opzet niet de datum ivm meelezers. Alleen ons beider ouders weten de datum.
:)
pi_170491977
Ik gok dat het je niet gaat lukken om bij mij voor te kruipen Messina. Drie keer een valse start geloof ik niet in, dit keer vind ik dat het echt begonnen is. :%
  woensdag 26 april 2017 @ 06:46:54 #208
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_170492061
Succes twistle! Bijna babyknuffelen!
pi_170492267
Spannend Messina, lijkt me zo bijzonder om de datum al te weten.

Zet 'm op Thistle! Of lig je stiekem uit te slapen na toch vals alarm? >:)
pi_170492303
Ja, go Thistle! ^O^

Nolita, wat ontzettend klote zeg! Kan me voorstellen dat je daar even flink van baalt ja!
Dat sommige dingen minder gaan als je zwanger bent is één ding, maar dit is wel heftig ja :*

Sterkte voor de dames met bekkenproblemen! :*

Nog 6 dagen tot de termijnecho, ik vind het toch elke keer weer spannend..! :X
Ik hoop dat ik daarna wat meer kan ontspannen en genieten :)

Ik merk dat ik stiekem ook wel heel erg hoop op een herhaling van mijn eerste zwangerschap, daar zou ik zo nog een keer voor tekenen. Toen deed ik met 38 weken nog fanatiek mee met de peutergym van m'n neefje _O-
Maar ik hou me maar voor dat dat natuurlijk geen enkele garantie geeft voor nu
  woensdag 26 april 2017 @ 07:56:16 #211
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170492312
:o Go Thistle *O* :%

Ik hoop ook dat ik je nog voor ben deze week Messina :) Apart gevoel lijkt me om de datum al te weten! Al zou ik nu onderhand ook wel willen weten wanneer ze komt...
  woensdag 26 april 2017 @ 08:34:46 #212
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_170492541
Oeh spannend Thistle, succes *O* *O*
  woensdag 26 april 2017 @ 09:00:46 #213
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170492764
Voel me zo rot, heb net nee gezegd tegen mn moeder die heel lief aanbood om vandaag langs te komen voor afleiding (is 50 min rijden voor haar). En ik wil eigenlijk ook niet meteen laten weten als bevalling begonnen is, wat ze gevraagd heeft. Niet om haar, maar ik heb gewoon behoefte aan mezelf terugtrekken en niet steeds de druk voelen om te laten weten hoe het gaat. Ze begrijpt het wel gelukkig, maar nou heb ik alsnog het gevoel dat ik haar teleurstel. Dit zijn de spanningszwangerschapshormonen, toch? :{ Wanneer komt die baby nou...
pi_170492801
Go go go Thistle! *O*

Tweedle, de laatste loodjes zijn het zwaarst. Ik hoop dat het bij jou ook deze week nog gaat gebeuren. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_170493082
Spannend Thistle! *O*

Tweedle, het is jouw bevalling en dat moet gaan zoals jij wilt -zoveel mogelijk in ieder geval-.
Je mam zal je een beetje willen helpen deze laatste dagen, maar er is toch niets mis mee om dat te "weigeren"? Binnen een paar dagen is ze oma! O+

Uiteindelijk gaat het om jou en dat meisje in je buik. De rest van de wereld is even bijzaak. :*

En ja, het is apart om een datum te weten. Wel heel rustgevend voor een stress/angst-kip zoals ik, merk ik.
Ik was in ieder geval superblij dat het niet op 4 mei is. Geen idee of ze uberhaupt op dodenherdenking keizersnedes plannen, maar dat had ik toch niet zo leuk gevonden :@
pi_170493173
Hup Thistle *O*

Tweedle, je moeder is ooit ook een hormonale zwangere vrouw geweest he, die heeft daar echt wel begrip voor en past zich waarschijnlijk graag aan jouw wensen aan. Wat overigens niet betekent dat ze het ook leuk moet vinden, maar dat hoeft ook niet. En anders wellicht je partner af en toe een update laten sturen zodat jij in je cocon kan blijven? Mijn moeder was heel relaxt tijdens m'n hele zwangerschap, maar dat veranderde toen ik als eerste (met kleinkind nummer 9) overtijd liep. Ik denk dat zij nerveuzer was dan ik was :D Maar het is voor haar dan ook kind én kleinkind.
pi_170493504
Bedankt voor alle reacties. Het is idd even schakelen en plannen bijstellen. Ff goed om te horen dat een rondreis met baby ook te doen is, daar kunnen we eens over nadenken tzt.

Verder nog even *O* voor het verlof van ff *O* de datum voor Messina *O* En de start voor thistle! *O*
pi_170493884
Messina, het is idd apart en tegelijk vond ik het ook ergens rustgevend qua dingen regelen en plannen.

Tweedle, lekker in je cocon kruipen :*

Thistle *O* *O* *O*
  woensdag 26 april 2017 @ 11:11:23 #219
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_170495108
Jullie zijn lief :*
Straks weer naar de vk, eens kijken of ik het daar drooghoud met deze emobui van vandaag :') Gelukkig schijnt de zon nu nog, kan ik met zonnebril op terug 8-)
pi_170498461
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:11 schreef Tweedledee het volgende:
Jullie zijn lief :*
Straks weer naar de vk, eens kijken of ik het daar drooghoud met deze emobui van vandaag :') Gelukkig schijnt de zon nu nog, kan ik met zonnebril op terug 8-)
Emo zijn mag, bij SQ hielp het zelfs en had ze snel d'r baby in handen :D
En even lekker huilen lucht ook gewoon even op!

Logi, precies! Nu weet ik precies tot wanneer ik dingen kan uitstellen. :D :@
pi_170499053
Thistle, spannend!! *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_170499398
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 22:18 schreef Messina het volgende:

[..]

Oh, wat spannend! *O* Lijkt me heel bijzonder om te weten wanneer de kleine komt :)

Ik moet weer een beetje bijlezen denk ik, erg druk geweest laatste tijd! Heb ook nog steeds niet echt het gevoel dat ik zwanger ben op een of andere manier, misschien als ik maandag mijn kleine frummel weer mag bekijken dat het dan anders voelt O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170500360
*random binnenvalt*

Heeft iemand ervaring met het thuis bevallen met peuter in huis en is dat goed te doen?

Thisle aan het persen? *O*
  woensdag 26 april 2017 @ 15:06:36 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_170500391
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 15:05 schreef ingee het volgende:
*random binnenvalt*

Heeft iemand ervaring met het thuis bevallen met peuter in huis en is dat goed te doen?

Thisle aan het persen? *O*
de peuter was niet in huis, die is snel door de buren opgehaald. Wil je haar er bij hebben dan?
disclaimer
pi_170500466
Niet in de kamer, maar mijn moeders vertelt net dat wij gewoon thuis bleven. En als het dan toch nacht is ofzo, is dat dan prima te doen of echt enorm onhandig?

R zelf is al wel aan het trainen om vk te worden, ze kan de controles nu al overnemen. 'Mama op het bed, baby luisteren! Arm oppompen!'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')