Ik weet in ieder geval dat ik een keizersnede krijg vóór de twee T's de 42 weken bereiken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:36 schreef Nanuke het volgende:
Tweedle of Thistle, een van jullie moet wel opschieten hoor. Anders is de T-trein onderbroken.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat ik een keizersnede krijg vóór de twee T's de 42 weken bereiken.
Maar voorkruipen vind ik niet zo leukLaat de T's eerst maar lekker babyknuffelen.
![]()
FF met verlof!
Wel in mei, inderdaadquote:Op dinsdag 25 april 2017 23:05 schreef Minarosa het volgende:
[..]Wat moet ik dan moederziel alleen qua meibaby... of wordt die van jou wel na maandag geboren?
Emo zijn mag, bij SQ hielp het zelfs en had ze snel d'r baby in handenquote:Op woensdag 26 april 2017 11:11 schreef Tweedledee het volgende:
Jullie zijn lief
Straks weer naar de vk, eens kijken of ik het daar drooghoud met deze emobui van vandaagGelukkig schijnt de zon nu nog, kan ik met zonnebril op terug
Oh, wat spannend!quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:18 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat ik een keizersnede krijg vóór de twee T's de 42 weken bereiken.
Maar voorkruipen vind ik niet zo leukLaat de T's eerst maar lekker babyknuffelen.
![]()
de peuter was niet in huis, die is snel door de buren opgehaald. Wil je haar er bij hebben dan?quote:Op woensdag 26 april 2017 15:05 schreef ingee het volgende:
*random binnenvalt*
Heeft iemand ervaring met het thuis bevallen met peuter in huis en is dat goed te doen?
Thisle aan het persen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |