Jawel, die fysio ga ik deze week sowieso fixen, ik doelde meer op oogkleppen dat ik deze keer waarschijnlijk niet tot 34 weken door kan werken. En mijn werkgever is daar totaal niet moeilijk mee en geeft dat nu ook allang aan. Ik kan vakantie nemen als ik zou willen en als het gewoon niet meer gaat in de ziektewet. Maar ik wil zelf zo graagquote:Op zondag 23 april 2017 20:27 schreef Lemijn het volgende:
Ik hoop dat het meevalt LeSage, maar is naar een goede fysio juist niet slimmer dan die oogkleppen, juist als je zo lang mogelijk wil blijven werken?
Ik snap eindelijk wat jullie bedoelen met dat er opeens maagzuur je mond in loopt![]()
Oh, dan snap ik je LeSage. Alle begrip daarvoor. Ik duim voor je dat het meevaltquote:Op zondag 23 april 2017 20:49 schreef LeSage het volgende:
[..]
Jawel, die fysio ga ik deze week sowieso fixen, ik doelde meer op oogkleppen dat ik deze keer waarschijnlijk niet tot 34 weken door kan werken. En mijn werkgever is daar totaal niet moeilijk mee en geeft dat nu ook allang aan. Ik kan vakantie nemen als ik zou willen en als het gewoon niet meer gaat in de ziektewet. Maar ik wil zelf zo graagik hou van in de zomer op het terras werken
![]()
En moeilijk toegeven dat het nu bij de tweede echt anders is dan bij de eerste. Daar liep ik fluitend tot 34 weken te werken. Dit voelt dan als een dikke faal (ik weet dat het geen faal is, maar toch).
Alles kan in verloslandquote:Op zondag 23 april 2017 22:09 schreef LeSage het volgende:
Ik denk dat ze dan nog wel kunnen draaien, Tweedle. Alleen niet meer draaien naar stuit, gelukkig.
MevrC. ik zal het maar eens serieus gaan laten nakijken dan. Die therapeutische basis is niets, lees ik al. Mensen die je zien gaan toch van je verwachten dat je gewoon werkt en ik zou die grens ook niet kunnen bewaken, mezelf kennende. Ik hoop gewoon nog een tijdje te kunnen werken, en dat de fysio wat verlichting kan bieden
Ohquote:Op zondag 23 april 2017 23:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Alles kan in verloslandook last minute draaien. Komt weinig voor, dat wel, maar kan zeker wel.
En draaien om de as is normaal ja
kans is erg klein als ze vast liggen, maar het gebeurt somehow toch. Dat zijn denk ik later de kinderen die graag een grand entrance maken ofzoquote:Op zondag 23 april 2017 23:16 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ohik dacht: vast is veilig. Nog geen geruststelling dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |