abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:39:02 #276
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172359494
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:32 schreef Anne het volgende:
[klaagmodus]

Ik baal echt van mijn iPhone (en het is nog eens mijn eerste ook). Vorig jaar augustus merkte ik op dat als ik een video maak, hij het geluid deels, of midden in het filmpje heel hard, of juist heel zacht, of dus helemaal niet opneemt.

Support gehad. Nieuwe software erop. En hij deed het weer.
In september hetzelfde gezeur. Support gehad, telefoon helemaal teruggezet naar fabrieksinstellingen.

En nu.. weer... of ie het in de tussentijd wel of niet heeft gedaan weet ik niet. Ik maak namelijk vrijwel nooit filmpjes. Nu heb ik afgelopen weekend aardig wat filmpjes gemaakt, waarbij geluid ook wel leuk zou zijn. Maar nee hoor.. bij alle filmpjes hoor je de eerste 5 seconden heel zacht het geluid, dan weer kneiterhard, dan weer zacht, dan weer helemaal niet.

Ik denk, ik ga Support weer raadplegen. Ja.. moet ik eerst effe 29 euro afrekenen.

Fuck dat :( !!!

[/klaagmodus]
Gewoon garantie toch? Lijkt me nogal een aparte error iig, hier nooit ergens last van gehad dat vlak.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_172359654
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gewoon garantie toch? Lijkt me nogal een aparte error iig, hier nooit ergens last van gehad dat vlak.
Ik heb 'm nu 1 jaar en 2 maanden.. Dus geen garantie meer helaas..
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:50:41 #278
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172359685
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:48 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb 'm nu 1 jaar en 2 maanden.. Dus geen garantie meer helaas..
Volgens mij heb je gewoon garantie maar moet je dat wel weten en laten weten. Iets met consumentenrecht. Daarnaast heb je dit binnen het eerste jaar al laten fixen en zou het probleem dus bekend bij ze moeten zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_172359697
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Volgens mij heb je gewoon garantie maar moet je dat wel weten en laten weten. Iets met consumentenrecht. Daarnaast heb je dit binnen het eerste jaar al laten fixen en zou het probleem dus bekend bij ze moeten zijn.
Ja.. alleen het vervelende is dat als ik een support-aanvraag wil doen, ik eerst even 29 euro moet lappen.
Dat weiger ik..

Is er een andere manier om in contact met ze te komen?
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:56:01 #280
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172359765
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:51 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja.. alleen het vervelende is dat als ik een support-aanvraag wil doen, ik eerst even 29 euro moet lappen.
Dat weiger ik..

Is er een andere manier om in contact met ze te komen?
Langsgaan?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_172359898
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Langsgaan?
Geen andere manier dus, dan langsgaan.
Dat vind ik dus een slechte service.
  woensdag 12 juli 2017 @ 11:59:37 #282
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172361097
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:48 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb 'm nu 1 jaar en 2 maanden.. Dus geen garantie meer helaas..
Europees recht geeft je 2 jaar garantie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:29:57 #283
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172361619
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:03 schreef Anne het volgende:

[..]

Geen andere manier dus, dan langsgaan.
Dat vind ik dus een slechte service.
Nee, je vroeg om een omweg, en die is er gewoon. Dat ligt niet aan service (ze zijn je immers niets verschuldigd omdat jij een probleem kenbaar moet gaan maken) maar aan je eigen insteek.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_172361757
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, je vroeg om een omweg, en die is er gewoon. Dat ligt niet aan service (ze zijn je immers niets verschuldigd omdat jij een probleem kenbaar moet gaan maken) maar aan je eigen insteek.
Dan verschillen we daarin van mening.
> Ik vind < het belachelijk dat ik ze niet even kan bereiken per e-mail, chat of telefoon om mijn probleem (weer) kenbaar te maken, zonder dat ik daar even geld voor moet neerleggen eerst.

Dat > vind ik < geen service.
pi_172361838
Dat je het zelf ook al een 'omweg' noemt, zegt eigenlijk ook genoeg :P.
  woensdag 12 juli 2017 @ 13:44:12 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_172362985
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:03 schreef Anne het volgende:

[..]

Geen andere manier dus, dan langsgaan.
Dat vind ik dus een slechte service.
Waar heb je hem gekocht? Daar moet je garantie claimen.
2000 light years from home
pi_172363038
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waar heb je hem gekocht? Daar moet je garantie claimen.
Bij Apple, online!
pi_172363409
Chat werkt toch gewoon, vorige week nog gedaan omdat mijne gebricked was. na 5 minuten was ik echt heel erg goed geholpen met een juiste image waardoor alles weer werkte als een malle.
  woensdag 12 juli 2017 @ 16:31:21 #289
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_172366746
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:47 schreef Anne het volgende:

[..]

Bij Apple, online!
Dan heb je gewoon garantie in de Apple Store :) .
2000 light years from home
pi_172366965
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:31 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dan heb je gewoon garantie in de Apple Store :) .
Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen handig is, voor mij zou het dat niet zijn. Er zijn drie opties zie ik: Amsterdam, Den Haag, Haarlem. Als je op 2 tot 2,5 uur reizen daarvan woont is het iets lastiger allemaal. Qua tijd en kosten.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_172367626
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:42 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen handig is, voor mij zou het dat niet zijn. Er zijn drie opties zie ik: Amsterdam, Den Haag, Haarlem. Als je op 2 tot 2,5 uur reizen daarvan woont is het iets lastiger allemaal. Qua tijd en kosten.
Daar moet toch een oplossing voor zijn? Ik geloof niet dat iemand die in Groningen woont naar Amsterdam moet gaan om garantie te claimen?

Misschien dat je bij AMAC (voorheen iCentre) terecht kan als alternatieve servicepoint of zoiets?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_172368951
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:42 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen handig is, voor mij zou het dat niet zijn. Er zijn drie opties zie ik: Amsterdam, Den Haag, Haarlem. Als je op 2 tot 2,5 uur reizen daarvan woont is het iets lastiger allemaal. Qua tijd en kosten.
Over de grens wellicht?
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:14:47 #293
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172369022
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:43 schreef Anne het volgende:
Dat je het zelf ook al een 'omweg' noemt, zegt eigenlijk ook genoeg :P.
Ik verdiep me er verder ook niet in, maar jij piept dat je geen garantie hebt of anders in beginsel per se 29 euro moet lappen. En dat klopt niet. Dat maakt je eerder lui dan een ongelukkige klant.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_172369060
Via een omweg heb ik gechat en, MY BAD, ik heb het verkeerd begrepen. Het kan zijn dat ze 29 euro in rekening brengen, maar dat wordt sowieso vooraf altijd gevraagd.

Anyway; ik moet mijn iPhone weer naar fabrieksinstellingen zetten en dan 1 voor 1 alle bestanden, foto's, apps, etcetera terug zetten en tussendoor steeds weer een filmpje maken. Zodoende moet ik eruit kunnen pikken welk bestand dit gezeik veroorzaakt.

Dat wordt een hels karwei :X.
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:38:17 #295
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172369361
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:18 schreef Anne het volgende:
Via een omweg heb ik gechat en, MY BAD, ik heb het verkeerd begrepen. Het kan zijn dat ze 29 euro in rekening brengen, maar dat wordt sowieso vooraf altijd gevraagd.

Anyway; ik moet mijn iPhone weer naar fabrieksinstellingen zetten en dan 1 voor 1 alle bestanden, foto's, apps, etcetera terug zetten en tussendoor steeds weer een filmpje maken. Zodoende moet ik eruit kunnen pikken welk bestand dit gezeik veroorzaakt.

Dat wordt een hels karwei :X.
Merkwaardig, want Apple iOS kent een gedegen Sandbox architectuur, applicaties zouden helemaal niet dit soort invloed moeten hebben.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:48:41 #296
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_172369547
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:18 schreef Anne het volgende:
Via een omweg heb ik gechat en, MY BAD, ik heb het verkeerd begrepen. Het kan zijn dat ze 29 euro in rekening brengen, maar dat wordt sowieso vooraf altijd gevraagd.

Anyway; ik moet mijn iPhone weer naar fabrieksinstellingen zetten en dan 1 voor 1 alle bestanden, foto's, apps, etcetera terug zetten en tussendoor steeds weer een filmpje maken. Zodoende moet ik eruit kunnen pikken welk bestand dit gezeik veroorzaakt.

Dat wordt een hels karwei :X.
Dat zou ik echt niet accepteren. Laat ze maar het toestel omwisselen oid. Je hebt er al zo vaak last van hebt gehad en dat zij dit uberhaubt durven voor te stellen. Een beetje het idee van: "Het kan door een app/bestand komen, dus het probleem ligt bij jou".

Daar zou ik persoonlijk geen akkoord mee geven als je een peperduur product koopt van de fabrikant zelf. Beetje makkelijk om klanten zo zelf hun problemen op te laten lossen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 17 juli 2017 @ 15:52:45 #297
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_172484959
Space Marshals 2 is afgeprijsd naar ¤1,09 ( :') ), volgens mij de eerste keer dat die in de sale is. Absolute aanrader!

  maandag 17 juli 2017 @ 17:22:29 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172486829
Ik ben van de 5s nara de 7 gegaan afgelopen weekend, maar ik moet godvercrisis wennen aan de uitknop die verplaatst is :')

En ik vind 'm te lang, waardoor met 1 hand vasthouden en typen en bovenaan t scherm reiken lastige ris geworden. maar dat zal wel wennen.. Net als die knop.

Wat echt never niet gaat wennen is dat ik geen powerbank tegelijk aan dat ding kan hangen en dan muziek luisteren met koptelefoon (met draad). Er is geen splitter of zo he? :? :'(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_172487011
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:22 schreef Ang3l het volgende:


Wat echt never niet gaat wennen is dat ik geen powerbank tegelijk aan dat ding kan hangen en dan muziek luisteren met koptelefoon (met draad). Er is geen splitter of zo he? :? :'(
Splitter kopen van 30 euro of downgraden naar 6s. Ik heb nog steeds de 6s plus. Ik kan gewoon de Powerbank en koptelefoon tegelijk aangesloten hebben.
  maandag 17 juli 2017 @ 17:32:47 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172487037
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 17:31 schreef Atak het volgende:

[..]

Splitter kopen van 30 euro of downgraden naar 6s.
Ja ik zal een beetje gaan downgraden als ik net 3 dagen de 7 nieuw heb :P

Maar zo'n splitter bestond niet volgens de Tmobile shop. Nog speciaal nagevraagd. :{
Zal wel eens gaan zoeken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')