Gewoon garantie toch? Lijkt me nogal een aparte error iig, hier nooit ergens last van gehad dat vlak.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:32 schreef Anne het volgende:
[klaagmodus]
Ik baal echt van mijn iPhone (en het is nog eens mijn eerste ook). Vorig jaar augustus merkte ik op dat als ik een video maak, hij het geluid deels, of midden in het filmpje heel hard, of juist heel zacht, of dus helemaal niet opneemt.
Support gehad. Nieuwe software erop. En hij deed het weer.
In september hetzelfde gezeur. Support gehad, telefoon helemaal teruggezet naar fabrieksinstellingen.
En nu.. weer... of ie het in de tussentijd wel of niet heeft gedaan weet ik niet. Ik maak namelijk vrijwel nooit filmpjes. Nu heb ik afgelopen weekend aardig wat filmpjes gemaakt, waarbij geluid ook wel leuk zou zijn. Maar nee hoor.. bij alle filmpjes hoor je de eerste 5 seconden heel zacht het geluid, dan weer kneiterhard, dan weer zacht, dan weer helemaal niet.
Ik denk, ik ga Support weer raadplegen. Ja.. moet ik eerst effe 29 euro afrekenen.
Fuck dat !!!
[/klaagmodus]
Ik heb 'm nu 1 jaar en 2 maanden.. Dus geen garantie meer helaas..quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gewoon garantie toch? Lijkt me nogal een aparte error iig, hier nooit ergens last van gehad dat vlak.
Volgens mij heb je gewoon garantie maar moet je dat wel weten en laten weten. Iets met consumentenrecht. Daarnaast heb je dit binnen het eerste jaar al laten fixen en zou het probleem dus bekend bij ze moeten zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu 1 jaar en 2 maanden.. Dus geen garantie meer helaas..
Ja.. alleen het vervelende is dat als ik een support-aanvraag wil doen, ik eerst even 29 euro moet lappen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon garantie maar moet je dat wel weten en laten weten. Iets met consumentenrecht. Daarnaast heb je dit binnen het eerste jaar al laten fixen en zou het probleem dus bekend bij ze moeten zijn.
Langsgaan?quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.. alleen het vervelende is dat als ik een support-aanvraag wil doen, ik eerst even 29 euro moet lappen.
Dat weiger ik..
Is er een andere manier om in contact met ze te komen?
Geen andere manier dus, dan langsgaan.quote:
Europees recht geeft je 2 jaar garantie.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu 1 jaar en 2 maanden.. Dus geen garantie meer helaas..
Nee, je vroeg om een omweg, en die is er gewoon. Dat ligt niet aan service (ze zijn je immers niets verschuldigd omdat jij een probleem kenbaar moet gaan maken) maar aan je eigen insteek.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen andere manier dus, dan langsgaan.
Dat vind ik dus een slechte service.
Dan verschillen we daarin van mening.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, je vroeg om een omweg, en die is er gewoon. Dat ligt niet aan service (ze zijn je immers niets verschuldigd omdat jij een probleem kenbaar moet gaan maken) maar aan je eigen insteek.
Waar heb je hem gekocht? Daar moet je garantie claimen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen andere manier dus, dan langsgaan.
Dat vind ik dus een slechte service.
Bij Apple, online!quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekocht? Daar moet je garantie claimen.
Dan heb je gewoon garantie in de Apple Store .quote:
Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen handig is, voor mij zou het dat niet zijn. Er zijn drie opties zie ik: Amsterdam, Den Haag, Haarlem. Als je op 2 tot 2,5 uur reizen daarvan woont is het iets lastiger allemaal. Qua tijd en kosten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon garantie in de Apple Store .
Daar moet toch een oplossing voor zijn? Ik geloof niet dat iemand die in Groningen woont naar Amsterdam moet gaan om garantie te claimen?quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen handig is, voor mij zou het dat niet zijn. Er zijn drie opties zie ik: Amsterdam, Den Haag, Haarlem. Als je op 2 tot 2,5 uur reizen daarvan woont is het iets lastiger allemaal. Qua tijd en kosten.
Over de grens wellicht?quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen handig is, voor mij zou het dat niet zijn. Er zijn drie opties zie ik: Amsterdam, Den Haag, Haarlem. Als je op 2 tot 2,5 uur reizen daarvan woont is het iets lastiger allemaal. Qua tijd en kosten.
Ik verdiep me er verder ook niet in, maar jij piept dat je geen garantie hebt of anders in beginsel per se 29 euro moet lappen. En dat klopt niet. Dat maakt je eerder lui dan een ongelukkige klant.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:43 schreef Anne het volgende:
Dat je het zelf ook al een 'omweg' noemt, zegt eigenlijk ook genoeg .
Merkwaardig, want Apple iOS kent een gedegen Sandbox architectuur, applicaties zouden helemaal niet dit soort invloed moeten hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:18 schreef Anne het volgende:
Via een omweg heb ik gechat en, MY BAD, ik heb het verkeerd begrepen. Het kan zijn dat ze 29 euro in rekening brengen, maar dat wordt sowieso vooraf altijd gevraagd.
Anyway; ik moet mijn iPhone weer naar fabrieksinstellingen zetten en dan 1 voor 1 alle bestanden, foto's, apps, etcetera terug zetten en tussendoor steeds weer een filmpje maken. Zodoende moet ik eruit kunnen pikken welk bestand dit gezeik veroorzaakt.
Dat wordt een hels karwei .
Dat zou ik echt niet accepteren. Laat ze maar het toestel omwisselen oid. Je hebt er al zo vaak last van hebt gehad en dat zij dit uberhaubt durven voor te stellen. Een beetje het idee van: "Het kan door een app/bestand komen, dus het probleem ligt bij jou".quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:18 schreef Anne het volgende:
Via een omweg heb ik gechat en, MY BAD, ik heb het verkeerd begrepen. Het kan zijn dat ze 29 euro in rekening brengen, maar dat wordt sowieso vooraf altijd gevraagd.
Anyway; ik moet mijn iPhone weer naar fabrieksinstellingen zetten en dan 1 voor 1 alle bestanden, foto's, apps, etcetera terug zetten en tussendoor steeds weer een filmpje maken. Zodoende moet ik eruit kunnen pikken welk bestand dit gezeik veroorzaakt.
Dat wordt een hels karwei .
Splitter kopen van 30 euro of downgraden naar 6s. Ik heb nog steeds de 6s plus. Ik kan gewoon de Powerbank en koptelefoon tegelijk aangesloten hebben.quote:Op maandag 17 juli 2017 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Wat echt never niet gaat wennen is dat ik geen powerbank tegelijk aan dat ding kan hangen en dan muziek luisteren met koptelefoon (met draad). Er is geen splitter of zo he?
Ja ik zal een beetje gaan downgraden als ik net 3 dagen de 7 nieuw hebquote:Op maandag 17 juli 2017 17:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Splitter kopen van 30 euro of downgraden naar 6s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |