Afgelopen week werd de Minichamps van Verstappen van de GP van Brazilië van vorig jaar ineens geleverd, die stond gepland voor Q4, maar ze lagen dus mooi voor op schema blijkbaar
Een dag later kwam er nog één, want mijn vader besloot een paar weken later om hem ook maar te willen, dus die heb ik tegelijk besteld met de twee (wederom voor mijn vader en voor mij) van zijn wereldtitel vorig jaar. Daar stond ook Q4 bij, maar zoals altijd geen idee wanneer die komt. Zien we wel, altijd leuk als er uit het niks ineens een berichtje komt dat je Minichamps morgen geleverd wordt

Net even rondgekeken en ik moet me toch wel serieus inhouden om niet die Franz Hermann Ferrari te bestellen. Welke ik nog niet kende, maar nu wel echt graag wil en
Marktplaats eens voor in de gaten ga houden voor wellicht een leuke deal, is de F3-auto van de Hockenheimring, waar hij in 2014 zijn eerste F3-zege boekte. Weet nog dat ik dat jaar ook op FOK!sport begon en natuurlijk elk weekeinde verslag deed van de F3, leuk als er daar één van in de kast kan komen