succes, ikquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh Sacha en Chufi dank, ja ging wel goed. Was één op één gesprek dat vind ik prettig. Geen HRM gezeik met wat mijn hobby's zijn enz. Was puur over werk. Ik hoor donderdag of ik door ben. Ik moet zeggen dat de baan best pittig is, en ik lig al een tijdje uit IT maar dat was bekend.
Da's de beste oplossing.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In Tilburg pakken ze dan de stofzuiger.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het best is die met gietijzeren voetje
Ja, die oude.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het best is die met gietijzeren voetje
Ja, Peter R. werd ook al belaagd door een man met betonschaar, maar die is voor de duvel niet bang.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:17 schreef sacha het volgende:
betonscharen schijnen vandaag de dag hip te zijn
Dat plankje schiet niet op.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een ouderwetse op zo'n plankje
Die met dat 'lusje' voor je voet moet je hebben.quote:
Yep, dat zijn de beste.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die met dat 'lusje' voor je voet moet je hebben.
Wie weet, geen idee, misschien dat er ergens in Polen nog een fabriekje staat.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:33 schreef chufi het volgende:
Verkopen ze die nog of moet je daar tegenwoordig voor naar de kringloop?
o ga je weer?quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:48 schreef LompeHork het volgende:
"Stofzuigermepper" was leuker geweest.
deze dertiger verbergt zich weer, tot over 7 jaar
Zulke TT's verdienen ook geen schoonheidsprijs.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal wel weer op zn kop gehad hebben van Sas
Jij denkt dat ik dat denk?quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij dacht eindelijk weer wat jongs....
Soury is naamtopic wel gewend.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke TT's verdienen ook geen schoonheidsprijs.
Ik word ook soms genoemd, met elke kloon wel.quote:
O denk jij datquote:
Daar moet ik even over nadenkenquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Teveel nadenken schiet je weinig met op, hou het simpel.
Ik doel op de vorige die in deze gecorrigeerd is.quote:
Ah jee.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doel op de vorige die in deze gecorrigeerd is.
Dan ga ik daar ook weer over nadenken, denk ikquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kan het wel uitleggen nog wanner nodig.
*btw kijk je trouw F1 mee of laat je dat voorbijgaan?quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan ga ik daar ook weer over nadenken, denk ik
Ik keek toevallig net nog hoe max olav onderbrakquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
*btw kijk je trouw F1 mee of laat je dat voorbijgaan?
Die is wel lachen ja.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik keek toevallig net nog hoe max olav onderbrak
Er werd gelachen, was wat frontpage berichtjes aan het lezen net en dit was de laatstequote:
Ik begrijp het juist wel, is dat erg?quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mannen, je gaat ze toch nooit begrijpen, nadenken helpt niet.
Je begrijpt er 1 nu, dan heb je schot in de roos.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik begrijp het juist wel, is dat erg?
nou moet ik nog terug begrepen worden, of gegrepen, dat kan ook.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je begrijpt er 1 nu, dan heb je schot in de roos.
Gegrepen is meestal het probleem niet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
nou moet ik nog terug begrepen worden, of gegrepen, dat kan ook.
Ach het probleem is:quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:44 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Gegrepen is meestal het probleem niet.
Ik dacht eerder aan Fokkersquote:
De wasmachine al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 19 april 2017 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach het probleem is:
Hij begrijpt me niet
of
Hij grijpt me niet
De wasmachine is nu in therapiequote:Op woensdag 19 april 2017 00:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De wasmachine al eens geprobeerd?
1400 maar? De wasmachine is toch echt over zijn toeren gegaanquote:Op woensdag 19 april 2017 00:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je moet ook geen intelligente nemen, gewoon 1 met draaiknoppen en 1400 toeren.
Dan was er iets mis.quote:Op woensdag 19 april 2017 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
1400 maar? De wasmachine is toch echt over zijn toeren gegaan
Ik denk hetquote:
O heeft mijn ma er daarom zo 1quote:Op woensdag 19 april 2017 00:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb voor de zekerheid al een bovenlader klaarstaan, die schudden net wat toffer.
quote:Op woensdag 19 april 2017 01:50 schreef Stien_Struis het volgende:
Twijfel nu. nog een tubje of toch maar niet.?
Ik ken 'm.quote:Op woensdag 19 april 2017 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Deze vind ik ook lekker, sws een toffe gozer die Legowelt (Danny Wolfers).
Hij draait geen plaatjes, hij doet zijn ding met Ableton (en Push), da's een software sequencer en synths (veelal soft synths), en samples, die hij vooraf thuis maakt op zijn echte synths.quote:Op woensdag 19 april 2017 02:14 schreef Stien_Struis het volgende:
Electro sounds maakt ie. regelmatig op zelfde festival gedraaid
Ik deed altijd op zaterdag van 14:00u tot 20:00u mijn dubset en al de gozers die erna gingen vonden dat geweldig.quote:Op woensdag 19 april 2017 02:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij draait geen plaatjes, hij doet zijn ding met Ableton (en Push), da's een software sequencer en synths (veelal soft synths), en samples, die hij vooraf thuis maakt op zijn echte synths.
Heel leuk om hem bezig te zien.
Ik heb de dubbel CD Substance, staan louter goede nummers op.quote:
Ik ook. Heb er alles van. Nu dit vergeten pareltje. Heerlijk.quote:Op woensdag 19 april 2017 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de dubbel CD Substance, staan louter goede nummers op.
Joy Division heeft ook een Substance, die heb ik ook.
quote:Op woensdag 19 april 2017 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Heb er alles van. Nu dit vergeten pareltje. Heerlijk.
Wat liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |