JR en ik houden niet zo van clichés.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat zou Heitinga nou krijgen voor die drie clichés die hij uitbraakt?
Een dikke nek.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat zou Heitinga nou krijgen voor die drie clichés die hij uitbraakt?
Echt heel veel meer kun je niet verwachten van IQ 80.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Ik denk dat Bayern moet komen"
- John Heitinga
Onbegrijpelijk dat die dit niet bij Ziggy mag verkondigen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
- John Heitinga
quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
- John Heitinga
huh?quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:47 schreef GGMM het volgende:
Davy en Messi verloren in een team van 5 tegen 4
Man, ik kom niet meer bij.![]()
(Davy scoorde ook nog een eigen goal.)
Laat mij er buitenquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Echt heel veel meer kun je niet verwachten van IQ 80.
Ik zal vanavond niet meer kunnen slapen hier vanquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:47 schreef GGMM het volgende:
Davy en Messi verloren in een team van 5 tegen 4
Man, ik kom niet meer bij.![]()
(Davy scoorde ook nog een eigen goal.)
Daar heb je Wimpie en Bert.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die dit niet bij Ziggy mag verkondigen.
Alleen jij? Je hebt dus meerdere persoonlijkheden?quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zei je na die goal ook al ja, toen iedereen je uitlachte.
Dat zou me niks verbazen, jij wordt immers regelmatig zo kwaad tijdens haxball dat je boos weggaat.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal vanavond niet meer kunnen slapen hier van
SOWquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen jij? Je hebt dus meerdere persoonlijkheden?
Noem je Waz nou niemand?quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen jij? Je hebt dus meerdere persoonlijkheden?
Ik ben héél erg mad ja.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen, jij wordt immers regelmatig zo kwaad tijdens haxball dat je boos weggaat.
Oef, ik heb een gevoelige snaar geraaktquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:49 schreef GGMM het volgende:
Als er iemand ruimte in zijn lichaam heeft voor meerdere persoonlijkheden dan ben jij het vriend.
Hahaha![]()
Niet poepen onder de douche he vriendquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:49 schreef GGMM het volgende:
Zo, deze discussie gewonnen.Ik ga douchen.
Dit had zomaar de laatste zin in het dagboek van Anne Frank kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:49 schreef GGMM het volgende:
Zo, deze discussie gewonnen.Ik ga douchen.
Ja, die discussieerde er op los.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit had zomaar de laatste zin in het dagboek van Anne Frank kunnen zijn.
Jij zou dan de E snaar zijnquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oef, ik heb een gevoelige snaar geraakt
Ging jij niet weg?quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:50 schreef tong80 het volgende:
Ik ga weer normaal FOK!ken. Dit is niet bij te houden. Word er onrustig van.
En bam weer 3000 erbij op de rekening.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
- John Heitinga
Maar ook de dunstequote:Op dinsdag 18 april 2017 21:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij zou dan de E snaar zijn
(dat is de dikste xd)
Waarom, geen doelrijpe kans.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:52 schreef skysherrif het volgende:
Je moet nu toch ook gewoon geel geven of niet?
Inddquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:52 schreef skysherrif het volgende:
Ruefa Madrid.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:52 schreef skysherrif het volgende:
twitter:Josesomor26 twitterde op dinsdag 18-04-2017 om 15:14:382 años, 293 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx @ArjenRobben no era penal. reageer retweet
Eigenlijk ook voor Vidal imo, dus in dat opzicht gelijk.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:52 schreef skysherrif het volgende:
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:54 schreef Nober het volgende:
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
0-1.
Helaas niet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Gek dat die kerel van Real geen geel kreeg. Hij vroeg duidelijk om een kaart voor Robben.
Vragen om geel is toch een kaart krijgen
Ooit was dit een regel ja, beter gaan ze dat weer naleven. Dan had Robben er trouwens ook al een gehad deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Gek dat die kerel van Real geen geel kreeg. Hij vroeg duidelijk om een kaart voor Robben.
Spaanse bond zou 4 wedstrijden schorsing geven!quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Robbenquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zijn mensen gepassioneerd voor Bayern? Kan mij het nou schelen wie van deze twee ploegen wint.
Geen fok beleid helaas.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Echte Germanen zijn voor Bayernquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zijn mensen gepassioneerd voor Bayern? Kan mij het nou schelen wie van deze twee ploegen wint.
Laat je ogen nakijkenquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:55 schreef Achterhoker het volgende:
Wat een schandalig makkelijk gegeven penalty.
Uh, hij raakt Robben maar niet de bal.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:55 schreef Achterhoker het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:54 schreef Caland het volgende:
Stelling: Bayern moet nog een keer scoren, anders hebben ze hier niets aan.
Penaldo krijgt er dadelijk ook nog wel een.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:55 schreef Achterhoker het volgende:
Dat gebeurt elke wedstrijd tig keer dus zal nu niet ineens geel zijnquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Valt wel mee. Voornamelijk erg dom en onnodig.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:55 schreef Achterhoker het volgende:
Tijd dat ze de regels weer eens na gaan leven dan, die scheidsrechters.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat gebeurt elke wedstrijd tig keer dus zal nu niet ineens geel zijn
Juventus-Monacoquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:55 schreef Vasion het volgende:
Wie o wie zal Barcelona gaan treffen in de volgende ronde?
quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:55 schreef Vasion het volgende:
Zijn Beierse Duitsers geen onverstaanbaar en onuitstaanbaar volkje?quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Echte Germanen zijn voor Bayern
Vanuit dat ene shot was heel goed te zien dat hij de bal raakt badmuts.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh, hij raakt Robben maar niet de bal.
Ik volg de F1 idd vanwege Max. Is dat zo raar?quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom iedereen massaal F1 volgt
Nee, erg sympathiek en oprecht.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn Beierse Duitsers geen onverstaanbaar en onuitstaanbaar volkje?
Ligt aan de loting volgend jaar.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:55 schreef Vasion het volgende:
Dit icm je UI kan ik niet plaatsen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:56 schreef Caland het volgende:
Echte Nederlanders zijn niet voor Duitsers.
Ja.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik volg de F1 idd vanwege Max. Is dat zo raar?
Ja, vieze gloryhunter.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij het zegt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, erg sympathiek en oprecht.
Ja. Hierdoor stond jij in mijn lijstje.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd in oorlog met de Spanjaarden.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:56 schreef Caland het volgende:
Een gayfag was je al.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:56 schreef Caland het volgende:
HELEMAAL MEE EENS!quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:56 schreef Caland het volgende:
Oh want je mag geen interesse hebben als een landgenoot het opeens goed doet? Je moet het altijd al gevolgd hebben omdat... Ja waarom eigenlijk?quote:
Moet je zelf weten . Ga je het blijven doen als die verongelukt ?quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vieze vuile successupporter.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh want je mag geen interesse hebben als een landgenoot het opeens goed doet? Je moet het altijd al gevolgd hebben omdat... Ja waarom eigenlijk?
Omdat Caland een autoriteit is op het gebied van... Ja wat eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh want je mag geen interesse hebben als een landgenoot het opeens goed doet? Je moet het altijd al gevolgd hebben omdat... Ja waarom eigenlijk?
Pijnlijk. Er kan een streep door onze vriendschap.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Hierdoor stond jij in mijn lijstje.
Ach man, jij weet niet eens of er lucht of zand in een band zit.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan domme vragen stellenquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom iedereen massaal F1 volgt
Zou wel terechte compensatie voor net zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Penaldo krijgt er dadelijk ook nog wel een.
Jazeker. Max heeft mij fan gemaakt van de sportquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet je zelf weten . Ga je het blijven doen als die verongelukt ?
Ik ben een Feyenoorderquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vieze vuile successupporter.
Ancelotti is voor Real Madrid.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vidal pakt nog wel een domme 2e gele kaart zo meteen.
Goed argument.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach man, jij weet niet eens of er lucht of zand in een band zit.
Gewoon optyven.
Teletekst supporter?quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben een Feyenoorder
Je neemt nu je woorden terug.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: Max Verstappen is verschrikkelijk overschat en hij is een Belg.
Eensquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijd dat ze de regels weer eens na gaan leven dan, die scheidsrechters.
Vidal laat zich wel uitlokken in een dom opstootje, of zoquote:
Mes. Steek. Pijn.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk. Er kan een streep door onze vriendschap.
Vriendschap van Jr-Style-93 & onlogisch
Stelling: de vangrail is geen handige parkeerplaatsquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Mathieu van der Poel ookquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nog nooit in Beieren geweest. Maar dit is toch niet verkeerd :quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn Beierse Duitsers geen onverstaanbaar en onuitstaanbaar volkje?
Kingtoplandquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:01 schreef Nober het volgende:
Poll: Robben raakt in deze wedstrijd geblesseerd.
Meh, puntige knieen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Beieren geweest. Maar dit is toch niet verkeerd :
[ afbeelding ]
Dit is geen poll debielquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:01 schreef Nober het volgende:
Als de wind goed staat wel.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gooien ze een 9-darten met Tagliano in het topic ?
Op unibet Fantoompijn in de 88e minuutquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:01 schreef Nober het volgende:
Daar wordt 'ie niet lelijker van.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gaan jullie elkaars hoofden nog intrappen zometeen?
Toen je uit je moeder kwam riep je dat als eerst?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ben mijn hele leven al anti bayernmunchen
wat is daar mis mee?
Nee. Ik heb Caland nog hard genoeg nodig tijdens de kampioensrellen op de Coolsingel.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
scheelde niet veelquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Toen je uit je moeder kwam riep je dat als eerst?
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zoquote:
Ik dacht al, hoor ik dat nou goed.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAJAJAJA MARCO ASENSIO WILLEMSEN
Die kent u niet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAJAJAJA MARCO ASENSIO WILLEMSEN
Er zijn weinig goede linksbacks.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
Lahm is nog steeds zo ontzettend goed, echt een genot om hem bezig te zien aan die rechterkant.
Die deed net een touchdownquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
Lahm is nog steeds zo ontzettend goed, echt een genot om hem bezig te zien aan die rechterkant.
mee eensquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Telkens dat Marco Asensio Willemsen
Halve Nederland jongens, we moeten voor hem juichen!
Chauvinisme, wat moet je ermeequote:Op dinsdag 18 april 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Door hem ben ik nu voor Real.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
maar rm gaat doorquote:
Ja, de vloek wordt doorbroken.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:07 schreef Nober het volgende:
Kijkersvraag: Wint de winnaar van Real-Bayern de CL?
"Kan Robben nog wel voor Nederland uitkomen nu hij voor Bayern speelt?"quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:06 schreef Achterhoker het volgende:
Tijd om voortaan met voetbal iedereen de kamer uit te sturen. Wat kan ik me soms doodergeren aan het commentaar/de vragen van sommigen.
Vragen ze of uitgoals dubbel tellen?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:06 schreef Achterhoker het volgende:
Tijd om voortaan met voetbal iedereen de kamer uit te sturen. Wat kan ik me soms doodergeren aan het commentaar/de vragen van sommigen.
De tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:07 schreef Nober het volgende:
Antwoord?quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:07 schreef Nober het volgende:
Kijkersantwoord:Jaquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:07 schreef Nober het volgende:
Ik kreeg tijdens het WK 2014 de vraag waarom Van der Sar niet keepte.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
"Kan Robben nog wel voor Nederland uitkomen nu hij voor Bayern speelt?"
Ik kreeg deze ooit te horen.
Wie wil er nu nog voor Oranje uitkomen, helemaal als je keus hebt uit andere landenquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
kan die willemsen ook voor oranje gaan spelen of niet???
DM's openbaar maken.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg tijdens het WK 2014 de vraag waarom Van der Sar niet keepte.
En Ruud niet als supersub?!quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Tergend.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet meer.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
kan die willemsen ook voor oranje gaan spelen of niet???
Dat is nog een vraag van enig niveau. Ze zijn meer van het kaliber: is dit de koploper? (bij een CL wedstrijd)..quote:
quote:
wel.rarquote:
Oh god ja, ik kreeg er ook ooit een of dat de winnaar van de wedstrijd (was een halve finale champions league) dan door kon gaan naar het wereldkampioenschap.quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:09 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat is nog een vraag van enig niveau. Ze zijn meer van het kaliber: is dit de koploper? (bij een CL wedstrijd)..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Tagliano op 18-04-2017 22:13:18 ]
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:13 schreef bijstandboy het volgende:
Boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:13 schreef bijstandboy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Tagliano op 18-04-2017 22:13:51 ]Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op dinsdag 18 april 2017 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]ZorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |