Maar stiekem wil ik wel een hondje eigk. Maar vind het gewoon zo sneu, de hele dag wat in een benchquote:
Word je toch gewoon huismanquote:Op zaterdag 22 april 2017 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar stiekem wil ik wel een hondje eigk. Maar vind het gewoon zo sneu, de hele dag wat in een bench
Nieuwe huis betaald zichzelf niet zeg maar. Wij hebben beiden te skere banen.quote:
Ik ken het niet eens...quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
FOK!eiland wat een verschrikkelijk subforum was dat.
Een groot fantasie-rollenspel-slowchat. Kan me niet herinneren dat ik er ooit gepost heb in het verleden met m'n eerdere accounts.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens...
Wil het ook niet kennen denk ik
Dat denk je maar. Het gros van dat soort mannen verzamelt model-treintjes of kijkt schaatsen op Studio Sport als hobby. Ondraaglijke saaiheid.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:19 schreef Cookings het volgende:
[..]
Fok is nog zieliger op een of andere manier![]()
Tinder en badoo zijn daarvoor bedoeld maar op fok zitten gasten die het ook niet op tinder of badoo durven. En 9/10 van de actieve fokkers hebben ook geen leven irl.. mensen uit tinder en badoo zitten niet de hele tijd achter hun scherm te typen tegen wildvreemden
Ik herken een strikvraag wanneer ik er een ziequote:Op zaterdag 22 april 2017 21:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja. Jij zit zeker nog in de ontkenningsfase?
ja klopt.quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een relatie via hier?
welke kleur is deze?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik herken een strikvraag wanneer ik er een zie
Mannen die te veel volgen van studio sportquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:23 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Het gros van dat soort mannen verzamelt model-treintjes of kijkt schaatsen op Studio Sport als hobby. Ondraaglijke saaiheid.
Ik kijk vooral series en af en toe een film.quote:Op zondag 23 april 2017 10:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mannen die te veel volgen van studio sportVoetbal kan ik handelen, maar wielrennen en schaatsen en zo...
Als je dat gelooft dan ben je echt het spoor bijsterquote:Op vrijdag 21 april 2017 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Nee hij noemde fok een filantropische instelling voor autisten en is na die ban zelf gaan vissen voor een perm.
Jij snapt de verwijzing niet, geeft niet.quote:Op zondag 23 april 2017 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je dat gelooft dan ben je echt het spoor bijster
Idem.quote:Op zondag 23 april 2017 11:03 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik kijk vooral series en af en toe een film.
Niet alleen Deezer werd een hand boven het hoofd gehouden.quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was meer omdat Deezertje een hand boven het hoofd werd gehouden.
Welk belangrijke detail heb ik gemist?quote:Op zondag 23 april 2017 11:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij snapt de verwijzing niet, geeft niet.
Is dat serieus mogelijk? Hax!quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:10 schreef Toto69 het volgende:
huge die ff 25 dm's binnen 2 sec stuurtlul
Sorry dat ik het zeg, maar je bent wel vervelend...quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
NOUJA, ze waren heus niet allemaal seksueel getint.De meeste zelfs niet, iirc.
Klopt en goed punt.quote:Op zaterdag 22 april 2017 10:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat een discussieforum is voor mensen die iets mankeren? Het is toch niet veel anders dan sociala media, die bijna iedereen gebruikt.
Ik heb wel gemerkt dat er wel degelijk users zijn die (bijvoorbeeld) een discussie voeren, niet omdat ze hun standpunt willen spiegelen aan de standpunten van een ander, ook niet omdat ze de ander zo nodig van hun standpunt willen overtuigen, maar puur en alleen maar om te discussiëren (het onderwerp boeit ze niet, zolang ze de ander maar "te slim af" kunnen zijn).quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jawel want je wilt dat anderen het lezen en hoopt mss ook op reactie terug. Contact betekent niet perse dat je vriendschap zoekt.
Maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik herken een strikvraag wanneer ik er een zie
die gooide toch computers van de trap of hebben we het nu niet over dezelfde persoon?quote:Op zondag 23 april 2017 11:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor.
Ik heb mijn huidige vriendin buiten FOK! leren kennen en ben inmiddels dankzij haar op weg naar een normaler en stabieler leven. Waarin FOK! hopelijk minder voorkomt.
Ik zeg niet dat er alleen rare mensen op FOK! zitten, maar mijn ex was redelijk bijzonder.
Dat is zij (ex) ja. Al vond ik dat dan wel weer grappig op de één of andere manier.quote:Op zondag 23 april 2017 11:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
die gooide toch computers van de trap of hebben we het nu niet over dezelfde persoon?
ye was wel geinigquote:Op zondag 23 april 2017 12:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is zij (ex) ja. Al vond ik dat dan wel weer grappig op de één of andere manier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |