Wat is volgens jou het verschil dan?quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:53 schreef Yiha3 het volgende:
Je moet wel gek zijn om dat te doen. Je kan dan evengoed iemand zoeken op second life of WoW.
Waar zijn we toch mee bezig
vooral veel eigenliefdequote:
idd, internet is fakequote:Op dinsdag 18 april 2017 17:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil, de enige overeenkomst is internet.
Pas 2 relaties met foksters gehadquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:53 schreef Yiha3 het volgende:
Je moet wel gek zijn om dat te doen. Je kan dan evengoed iemand zoeken op second life of WoW.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 17:18 schreef Handleiding het volgende:
Niet half vrouwelijk Fok! al gepakt hebben
Ik vind het nogal een onterechte klacht, veel mensen hosselen ook via Tinder of Badoo en daar hoor je niemand wat van zeggen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:07 schreef Cookings het volgende:
Terechte klacht. Zijn mensen die geen chick in real kunnen hosselen
hosselen =/= hechte relatiesquote:Op dinsdag 18 april 2017 18:14 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een onterechte klacht, veel mensen hosselen ook via Tinder of Badoo en daar hoor je niemand wat van zeggen.
Fok is nog zieliger op een of andere manierquote:Op dinsdag 18 april 2017 18:14 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een onterechte klacht, veel mensen hosselen ook via Tinder of Badoo en daar hoor je niemand wat van zeggen.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:19 schreef Cookings het volgende:
[..]
Fok is nog zieliger op een of andere manier![]()
Tinder en badoo zijn daarvoor bedoeld maar op fok zitten gasten die het ook niet op tinder of badoo durven. En 9/10 van de actieve fokkers hebben ook geen leven irl.. mensen uit tinder en badoo zitten niet de hele tijd achter hun scherm te typen tegen wildvreemden
Volgens mij heb jij geen tinder of badoo gebruiktquote:Op dinsdag 18 april 2017 18:19 schreef Cookings het volgende:
[..]
Tinder en badoo zijn daarvoor bedoeld maar op fok zitten gasten die het ook niet op tinder of badoo durven. En 9/10 van de actieve fokkers hebben ook geen leven irl.. mensen uit tinder en badoo zitten niet de hele tijd achter hun scherm te typen tegen wildvreemden
Ja een kutje/ scharreltjes. Geen relatie voor het levenquote:Op dinsdag 18 april 2017 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen tinder of badoo gebruikthele hordes wajongers die daar hele dagen op zoek zijn naar een zaad/gelddonor of een makkelijk kutje.
Je zegt dat mensen er niet 24/7 opzitten, dat is gewoon gelul. Zat kansloze outcasts die ook daar hele dagen op zitten. Net als hier trouwens.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:24 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ja een kutje/ scharreltjes. Geen relatie voor het leven
Jij hebt ervaring schijnbaar, ik niet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je zegt dat mensen er niet 24/7 opzitten, dat is gewoon gelul. Zat kansloze outcasts die ook daar hele dagen op zitten.
Dat blijkt, want je praat onzin. Ik ken meerdere fokkers irl en die voldoen totaal niet aan het plaatje wat jij hier schetst.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:26 schreef Cookings het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring schijnbaar, ik niet.
Die zullen wel weer de "uitzonderingen" zijn jaquote:Op dinsdag 18 april 2017 18:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat blijkt, want je praat onzin. Ik ken meerdere fokkers irl en die voldoen totaal niet aan het plaatje wat jij hier schetst.
Dat zeg ik niet. Ik krijg eerder het gevoel dat jij bij die 99 procent van social outcasts hoort want dit soort dingen bespreek ik met mijn vrienden en niet op een forum.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:39 schreef Cookings het volgende:
[..]
Die zullen wel weer de "uitzonderingen" zijn ja
Dit is trouwens gewoon kdricklamar.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:25 schreef Cookings het volgende:
Of ze zijn allemaal geweigerd op tinder en badoo omdat ze lelijk zijn en proberen het nog hier. Hier zie je het uiterlijk niet meteen en vind je iemand al eerder leuk voordat je zn uiterlijk hebt gezien
wow zeg wat een prestatiequote:
Sarcastisch toch?quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Geen relatie aangaan met fokkers
Niet samen fokken
Badoo en Tinder staan nou niet echt bekend als iets waar je op zoek gaat naar een hechte relatie.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:18 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
hosselen =/= hechte relaties
sowieso het woord hosselen, bah
Volgens mij valt dat best mee het aantal mensen dat geen leven heeft op Fok best mee. Ja, typetjes zoals possetje vallen op door hun nogal bijzonder gedrag, maar laten we eerlijk wezen abnormaal gedrag valt altijd eerder op dan normaal gedrag. Logisch dat je dan geneigd bent om tot de conclusie te komen dat hier allemaal levenloze mensen rondlopen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:19 schreef Cookings het volgende:
Er zitten alleen maar mannen op fokquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:29 schreef Hallojo het volgende:
Niet weten dat FOK! barst van de gruwelijk lekkere wijven ()
Ja maar wtf doen die dan hier. Ik geloof echt dat bij iedereen van de actieve fokkers iets een steekje los zitquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:29 schreef Hallojo het volgende:
Niet weten dat FOK! barst van de gruwelijk lekkere wijven ()
Misschien komen ze we allemaal voor mij!quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:30 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ja maar wtf doen die dan hier. Ik geloof echt dat bij iedereen van de actieve fokkers iets een steekje los zit
Pics van je pener dan.quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zitten alleen maar mannen op fok
Soort zoekt soortquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:33 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien komen ze we allemaal voor mij!
Je weet dat dit ernstig ironisch is, hé.quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:35 schreef Cookings het volgende:
[..]
Soort zoekt soortEcht aan iedere fokker is iets mis. Ik garandeer je daarop.
Prettig gestoord, lekker pittig tochquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:30 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ja maar wtf doen die dan hier. Ik geloof echt dat bij iedereen van de actieve fokkers iets een steekje los zit
200% dit. Never againquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Geen relatie aangaan met fokkers
Niet samen fokken
Jouw UIquote:Op dinsdag 18 april 2017 17:18 schreef Handleiding het volgende:
Dat dacht ik ook, maar toen zag ik jou zeggen dat t niet sarcastisch bedoeld was. Maargoed. Je smiley gebruik zegt eigk alles, dus had ik alles na je post kunnen negerenquote:
relax manquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:33 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen zag ik jou zeggen dat t niet sarcastisch bedoeld was. Maargoed. Je smiley gebruik zegt eigk alles, dus had ik alles na je post kunnen negerenI'm an idiot. Enfin. Je hebt wel gelijk dat als je een relatie aangaat met iemand van fok t gezond is als je samen kan fokken
edit: ik moet ook gewoon goed lezen ipv snel tussen mn dungeons door hip komen doenfuck.
Mwah hij heeft een perm dus wat dat betreft zit samen fokken er niet inquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:33 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen zag ik jou zeggen dat t niet sarcastisch bedoeld was. Maargoed. Je smiley gebruik zegt eigk alles, dus had ik alles na je post kunnen negerenI'm an idiot. Enfin. Je hebt wel gelijk dat als je een relatie aangaat met iemand van fok t gezond is als je samen kan fokken
edit: ik moet ook gewoon goed lezen ipv snel tussen mn dungeons door hip komen doenfuck.
wat doe jij hier dan nog?quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah hij heeft een perm dus wat dat betreft zit samen fokken er niet in
Wat is er mis met jou?quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:35 schreef Cookings het volgende:
[..]
ehh. waar de fuck dat voor dan? o_Xquote:Op dinsdag 18 april 2017 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah hij heeft een perm dus wat dat betreft zit samen fokken er niet in
Dat ook jaquote:Op dinsdag 18 april 2017 22:22 schreef Gary_Oak het volgende:
TS zijn hosselpogingen in US, KPD, SEX en Fobo zijn schijnbaar mislukt.
Waarom zie ik geen cockrings in jouw fobo?quote:
Waarom zie ik geen cockrings in joúw fobo?quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zie ik geen cockrings in jouw fobo?
Ik heb tenminste een fobo.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:18 schreef Cookings het volgende:
[..]
Waarom zie ik geen cockrings in joúw fobo?
Terechte klachtquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:53 schreef Yiha3 het volgende:
Andersom komt ook wel voor.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:07 schreef Cookings het volgende:
Terechte klacht. Zijn mensen die geen chick in real kunnen hosselen
behalve dan de mensen die dit ook niet luktquote:Op dinsdag 18 april 2017 18:14 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Heeft ook z'n charme.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:25 schreef Cookings het volgende:
Of ze zijn allemaal geweigerd op tinder en badoo omdat ze lelijk zijn en proberen het nog hier. Hier zie je het uiterlijk niet meteen en vind je iemand al eerder leuk voordat je zn uiterlijk hebt gezien
Die openen vervolgens weer een topic erover op Fok.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
behalve dan de mensen die dit ook niet lukt
Dat laatste sluit trouwens dat 1e niet uitquote:Op dinsdag 18 april 2017 19:30 schreef Cookings het volgende:
[..]
Nietes!quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:35 schreef Cookings het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Ikzelf hou het bij misschien ooit, maar nu even nietquote:
hou erover op...quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:50 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Die openen vervolgens weer een topic erover op Fok.![]()
meeste foksters zijn een beetje sketchy, naar mijn ervaringquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Ikzelf hou het bij misschien ooit, maar nu even niet
Ben echt helemaal klaar met m'n ex
Ja hij was ook zo lief voor mequote:Op woensdag 19 april 2017 03:28 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
meeste foksters zijn een beetje sketchy, naar mijn ervaringen de leuke foksters (zoals straw) zijn al weggekaapt. logisch
thxquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Terechte klacht [ afbeelding ]
dat moeilijk vinden achterkomenquote:
Andere mensen verbeteren in hun grammatica en dan zelf wel 'als vrouw zijnde' gebruikenquote:Op woensdag 19 april 2017 08:37 schreef Cookings het volgende:
[..]
dat moeilijk vinden achterkomenk heb vakantie en geen leven nu dus, en als vrouw zijnde een ver boven gemiddeld libido
Ah okee. Nuecken?quote:Op woensdag 19 april 2017 08:37 schreef Cookings het volgende:
[..]
dat moeilijk vinden achterkomenk heb vakantie en geen leven nu dus, en als vrouw zijnde een ver boven gemiddeld libido
Geen FA geneukt hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2017 17:18 schreef Handleiding het volgende:
Ik bedoelde het eerlijk gezegd ook weer niet zo extreem hoorquote:
en die vrouwen zijn nou net degenen die geen man kunnen krijgenquote:
ik verbeterde niemand waarom.denkt iedereen datquote:Op woensdag 19 april 2017 08:38 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Andere mensen verbeteren in hun grammatica en dan zelf wel 'als vrouw zijnde' gebruiken
Zijn er dan zoveel mannen die -echt- 0 chicks kunnen krijgen? Zelfs Deezer was het een aantal keer gelukt (maar hij was dan ook zo'n beetje de meest succesvolle troll op fok (met de grootste fanclub)).quote:Op woensdag 19 april 2017 08:42 schreef Cookings het volgende:
[..]
en die vrouwen zijn nou net degenen die geen man kunnen krijgenhet feit dat mannen hier niet achter ze aangaan maar zelf moeite doen zegt genoeg over ze
Maar het is toch mooi als je elkaar op elkaars fouten kunt blijven wijzen? (niet dat ik nu zeg dat je dat zelf ook deed of doet)quote:Op woensdag 19 april 2017 08:44 schreef Cookings het volgende:
[..]
ik verbeterde niemand waarom.denkt iedereen dat
Zelfde reden dat ze denken dat je een man bent: omdat het zo is.quote:Op woensdag 19 april 2017 08:44 schreef Cookings het volgende:
[..]
ik verbeterde niemand waarom.denkt iedereen dat
quote die reactie pleasequote:Op woensdag 19 april 2017 08:47 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Zelfde reden dat ze denken dat je een man bent: omdat het zo is.
ja samen staan we sterkquote:Op woensdag 19 april 2017 08:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het is toch mooi als je elkaar op elkaars fouten kunt blijven wijzen? (niet dat ik nu zeg dat je dat zelf ook deed of doet)
Zo maak je elkaar sterker.
Wie jij of ik?quote:Op woensdag 19 april 2017 08:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven
Heb je je koffie al gehad?
Dat was 15 jaar gelden jongen.quote:Op woensdag 19 april 2017 08:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was het dus net niet he? Vergane glorie daten om de glorie die er nu niet meer is
Daar zit een schizofrene Koos-grap in.quote:
hehehequote:Op woensdag 19 april 2017 08:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar zit een schizofrene Koos-grap in.
Ik heb geen rijbewijs. Dus nooit een vrachtwagen gereden.quote:Op woensdag 19 april 2017 08:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zal dan een hoop geld geweest zijn. Nice
Morning has broken.quote:
Digitaal dus?quote:Op woensdag 19 april 2017 08:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs. Dus nooit een vrachtwagen gereden.
Hij? Heb ik iets gemist? Is straw een jongetje?quote:Op woensdag 19 april 2017 03:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja hij was ook zo lief voor me
Nee, straw is geen jongetje (of ze moet wel heeeel erg goed kunnen shoppenquote:Op woensdag 19 april 2017 14:18 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Hij? Heb ik iets gemist? Is straw een jongetje?
Daar twijfel ik niet aan, ze ziet er altijd leuk uit van wat ik gezien hebquote:Op woensdag 19 april 2017 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, straw is geen jongetje (of ze moet wel heeeel erg goed kunnen shoppen)
Vertel.quote:
Is hij klaargekomen?quote:Op vrijdag 21 april 2017 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij sprak me mompelend aan op het station. Zo geschiedde.
Een situatieschets:quote:Op vrijdag 21 april 2017 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of heeft Straw SV echt gekiert?quote:Op vrijdag 21 april 2017 18:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een situatieschets:
Elliot Rodger: "Hi, Elliot Rodger here"
Straw: Hi! My name is Straw. What a nice sunglasses!
Elliot Rodger: T-t-t-hank you. They cost me a fortune, 600$ but my daddy is rich anyway as he is the director of the Hunger Games.
Straw: Do you have a car?
Elliot Rodger: Yes I drive a fabulous BMW
Straw: *soaking wet* oh my gosh... can I go for a ride with you please? :$
Elliot Rodger: Well, you can have a ride on me...
Straw: Oh you :$ let's go
Elliot Rodger: YES I'M FINALLY GOING TO BE DEFLOWERED!
Straw: What?
Elliot Rodger: Nothing!
Straw: Ok let's go!
Elliot Rodger: Did you know I'm the supreme gentleman? *pulls his dick out*
Straw: Wow... is this serious? Is THAT all?
Elliot Rodger: I thought the average was 4 inches? This is very unsettling.
Straw: HAHAHAHAHA, you have a micropenis!
Elliot Rodger: Oh lord... not this shit again.
Straw: Aight, I'mma go to Fryslan and fuck this fucking hot teacher called SonicVolcano instead, cause boy, you suck long time.
Elliot Rodger: Fuck, I'm gonna open another topic on FOK! forum under my pseudonym 0906/syndroom/0000
EINDE
Nee is fa2, SV is gewoon een hele knappe boy die eindelijk eens een hele leuke dame moet krijgen (maar straw is bezet dus dat wordt 'em niet)quote:Op vrijdag 21 april 2017 18:55 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of heeft Straw SV echt gekiert?
Ja, art toch? Waarom is die eigk gebanned? Ik was een tijd weg van fok, heb die hele dog & pony show gemistquote:Op vrijdag 21 april 2017 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee is fa2, SV is gewoon een hele knappe boy die eindelijk eens een hele leuke dame moet krijgen (maar straw is bezet dus dat wordt 'em niet)
oh ja nee, ik hoef maar een paar honderd meterquote:Op vrijdag 21 april 2017 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
is te ver, ik zit op m'n werk en dat is zowat naast het cs
Ik heb echt geen idee eigenlijk, ik wist ook niet dat hij geband is, ik dacht dat hij gewoon geen zin meer in FOK! hadquote:Op vrijdag 21 april 2017 18:57 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, art toch? Waarom is die eigk gebanned? Ik was een tijd weg van fok, heb die hele dog & pony show gemist
jij woont toch helemaal niet in tilburg joh flapkutquote:Op vrijdag 21 april 2017 18:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
oh ja nee, ik hoef maar een paar honderd meter
DAS TOCH OOK SARCASTISCHquote:Op vrijdag 21 april 2017 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij woont toch helemaal niet in tilburg joh flapkut
was iets met stalkgedrag en ongewenste seksueel getinte berichtjes oidquote:Op vrijdag 21 april 2017 18:57 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, art toch? Waarom is die eigk gebanned? Ik was een tijd weg van fok, heb die hele dog & pony show gemist
Straw zei dat laatst, maar toen ik vroeg wussup kreeg ik geen reactie meerquote:Op vrijdag 21 april 2017 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee eigenlijk, ik wist ook niet dat hij geband is, ik dacht dat hij gewoon geen zin meer in FOK! had
haterquote:Op vrijdag 21 april 2017 18:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
DAS TOCH OOK SARCASTISCH
GA JE BTJE LOPE JANKEN DAT DAT VOOR JOU TE VER IS PFF LAAT DAN MAAR
[..]
was iets met stalkgedrag en ongewenste seksueel getinte berichtjes oid
oh okquote:Op vrijdag 21 april 2017 18:59 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Straw zei dat laatst, maar toen ik vroeg wussup kreeg ik geen reactie meerIk geloof dat ze me nog steeds een beetje haat van vroegah. Snap ik opzich wel.
dat laatste is wel correctquote:Op vrijdag 21 april 2017 18:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je bent zelf een hater
en nog lui ook
Ehhh. Serious? Maar hij had toen toch al met straw?quote:Op vrijdag 21 april 2017 18:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
DAS TOCH OOK SARCASTISCH
GA JE BTJE LOPE JANKEN DAT DAT VOOR JOU TE VER IS PFF LAAT DAN MAAR
[..]
ja weenie ik zeg dit alleen om straw te laten schrikkenquote:Op vrijdag 21 april 2017 18:59 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ehhh. Serious? Maar hij had toen toch al met straw?
quote:Op vrijdag 21 april 2017 18:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 april 2017 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grapje trouwens liefjequote:
wat vond je van mijn situatieschetsquote:Op vrijdag 21 april 2017 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Nee hij noemde fok een filantropische instelling voor autisten en is na die ban zelf gaan vissen voor een perm.
Ja hey, als we het toch over stalken hebben: waarom volg je me overal waar ik post? Waarom reageer je op zoveel posts van mij terwijl ik je blokkeerde in dm? /snapniequote:Op vrijdag 21 april 2017 19:03 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
[..]
Grapje trouwens liefje
Ik heb daar ergens wel medelijden mee ofzo. Ik bedoel, ik ben ook een loser, maar ik kan nog wel normaal een gesprek voeren met een vrouw. Alleen ben ik daar dan wel weer een beetje klaar mee, praten
Nouja. Er zitten wel bovenmatig veel gekkies op fok, dat valt niet te ontkennen. Of ik mezelf daartoe reken laat ik in het midden.quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Nee hij noemde fok een filantropische instelling voor autisten en is na die ban zelf gaan vissen voor een perm.
Dat moet je niet doen joh stommerik, straw is queen of /fok/ en verdient liefheidquote:Op vrijdag 21 april 2017 19:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja weenie ik zeg dit alleen om straw te laten schrikken
Was meer omdat Deezertje een hand boven het hoofd werd gehouden.quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:05 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nouja. Er zitten wel bovenmatig veel gekkies op fok, dat valt niet te ontkennen. Of ik mezelf daartoe reken laat ik in het midden.
[..]
Dat moet je niet doen joh stommerik, straw is queen of /fok/ en verdient liefheid
quote:Op vrijdag 21 april 2017 18:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een situatieschets:
Elliot Rodger: "Hi, Elliot Rodger here"
Straw: Hi! My name is Straw. What a nice sunglasses!
Elliot Rodger: T-t-t-hank you. They cost me a fortune, 600$ but my daddy is rich anyway as he is the director of the Hunger Games.
Straw: Do you have a car?
Elliot Rodger: Yes I drive a fabulous BMW
Straw: *soaking wet* oh my gosh... can I go for a ride with you please? :$
Elliot Rodger: Well, you can have a ride on me...
Straw: Oh you :$ let's go
Elliot Rodger: YES I'M FINALLY GOING TO BE DEFLOWERED!
Straw: What?
Elliot Rodger: Nothing!
Straw: Ok let's go!
Elliot Rodger: Did you know I'm the supreme gentleman? *pulls his dick out*
Straw: Wow... is this serious? Is THAT all?
Elliot Rodger: I thought the average was 4 inches? This is very unsettling.
Straw: HAHAHAHAHA, you have a micropenis!
Elliot Rodger: Oh lord... not this shit again.
Straw: Aight, I'mma go to Fryslan and fuck this fucking hot teacher called SonicVolcano instead, cause boy, you suck long time.
Elliot Rodger: Fuck, I'm gonna open another topic on FOK! forum under my pseudonym 0906/syndroom/0000
EINDE
Is toeval johquote:Op vrijdag 21 april 2017 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja hey, als we het toch over stalken hebben: waarom volg je me overal waar ik post? Waarom reageer je op zoveel posts van mij terwijl ik je blokkeerde in dm? /snapnie
Ik heb met iemand die hij kende, close enough.quote:Op vrijdag 21 april 2017 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee is fa2, SV is gewoon een hele knappe boy die eindelijk eens een hele leuke dame moet krijgen (maar straw is bezet dus dat wordt 'em niet)
Ik zoek even iets voor je op, momentquote:Op vrijdag 21 april 2017 19:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Ik ben ook wel benieuwd naar je beweegredenen
Na het zoveelste seksueel getinte berichtje terwijl ik niet reageer heb ik er ook wel genoeg van.quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:07 schreef hugecooll het volgende:
Wrm geblokkeerd btw, da's ook nie aardig
ja dat was een beetje de hintquote:Op vrijdag 21 april 2017 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb met iemand die hij kende, close enough.
seksueel getint berichtjequote:Op vrijdag 21 april 2017 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Na het zoveelste seksueel getinte berichtje terwijl ik niet reageer heb ik er ook wel genoeg van.
Bedoel je niet Psy-Freak en rosepetals? Die stuurde filmpjes waarop hij zei dat hij haar zou vermoorden.quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik moet ook opeens denken aan rosepetalsen Knaller (ofzo
)
Gouden tijden
*blokquote:Op vrijdag 21 april 2017 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
seksueel getint berichtje
seksueel getint berichtjeseksueel getint berichtje
seksueel getint berichtjeseksueel getint berichtjeseksueel getint berichtje
Wat de fuckquote:Op vrijdag 21 april 2017 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedoel je niet Psy-Freak en rosepetals? Die stuurde filmpjes waarop hij zei dat hij haar zou vermoorden.
NOUJA, ze waren heus niet allemaal seksueel getint.quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Na het zoveelste seksueel getinte berichtje terwijl ik niet reageer heb ik er ook wel genoeg van.
Nee dat klopt, niet allemaalquote:Op vrijdag 21 april 2017 19:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
NOUJA, ze waren heus niet allemaal seksueel getint.De meeste zelfs niet, iirc.
Ik volg t allemaal niet helemaal meer maar ok dankjequote:Op vrijdag 21 april 2017 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat de fuck
Oké Jedi je valt wel mee.
De nuance in deze postquote:
Knaller achtervolgde haar ook. Of hem. Was een transgender geloof ik.quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedoel je niet Psy-Freak en rosepetals? Die stuurde filmpjes waarop hij zei dat hij haar zou vermoorden.
quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:20 schreef JedimindhaX het volgende:
btw, voor geïnteresseerden, doe anders ook even deze test: http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd%2Fdnd%2F20001222b
ben eigk wel benieuwd wat er bij jullie allemaal uitkomt
quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:20 schreef JedimindhaX het volgende:
btw, voor geïnteresseerden, doe anders ook even deze test: http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd%2Fdnd%2F20001222b
ben eigk wel benieuwd wat er bij jullie allemaal uitkomt
als dat zo is vinden fokkers toch iem. Die bij ze past? Wat voor steekje zit er btw bij jou los?quote:Op dinsdag 18 april 2017 19:30 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ze is wel vet slim. Goeie vangst, als je haar te pakken kunt krijgen (tenzij je weer van die anti-whiteknight-whiteknighters achter je aan krijgt).quote:Op vrijdag 21 april 2017 23:42 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik hoop nog altijd op DoubleDips of wat haar naam ook was
quote:Op zaterdag 22 april 2017 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze is wel vet slim. Goeie vangst, als je haar te pakken kunt krijgen (tenzij je weer van die anti-whiteknight-whiteknighters achter je aan krijgt).
Juist.quote:Op vrijdag 21 april 2017 22:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als dat zo is vinden fokkers toch iem. Die bij ze past? Wat voor steekje zit er btw bij jou los?![]()
Memo aan mezelf:quote:Op zaterdag 22 april 2017 04:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Juist.
Ik heb nu een hele lieve vriendin en ik heb haar alleen maar leren kennen door Fok.
Als je elkaar eenmaal kent staat Fok er helemaal los van en ga je gewoon voor elkaar.
Je luistert naar elkaar, probeert de problemen van de ander op te lossen en als dat niet kan steun je elkaar gewoon.
Dat was dus de kennismaking.
En vanaf daar begint de echte wereld, dan pas gaat het leven waar je voor gekozen hebt beginnen maar dat heeft dan helemaal niks meer met Fok te maken.
Ik vind het apart dat andere mensen er anders over denken, hoe kan zoiets persoonlijks, zoiets intiems, gerelateerd zijn aan een website?
In de praktijk ondervinden we er nog wel eens wat hinder van omdat de ex denkt dat persoonlijke dingen wel op een site gezet mogen worden omdat hij/zij de bevoegdheden nou eenmaal heeft maar zelf heb ik daar niks mee.
Internet kan een príma plek zijn voor een 1e contact maar elkaar echt leren kennen kan uiteraard alleen maar persoonlijk en daar gaat wat tijd overheen. Meestal.
neh. Ik ken weinig mensen die op een forum zitten. Op sociale media heb je ook meer (en korter ) contact met mensen die je al kent , wil je zien wat iedereen uitspookt, aandacht voor wat jezelf uitspookt etc. En op een forum zit je met vreemden te kletsen. Het idee is dat je daar geen behoefte aan hebt als je genoeg vrienden hebt om mee te kletsen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 10:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat een discussieforum is voor mensen die iets mankeren? Het is toch niet veel anders dan sociala media, die bijna iedereen gebruikt.
Ik kom hier niet specifiek om met vreemden te kletsen, maar om over specifieke dingen te discussiëren.quote:Op zaterdag 22 april 2017 10:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neh. Ik ken weinig mensen die op een forum zitten. Op sociale media heb je ook meer (en korter ) contact met mensen die je al kent , wil je zien wat iedereen uitspookt, aandacht voor wat jezelf uitspookt etc. En op een forum zit je met vreemden te kletsen. Het idee is dat je daar geen behoefte aan hebt als je genoeg vrienden hebt om mee te kletsen.
In die zin is het wel zo dat ik meer op fok zat toen ik weinig om handen had. Nu ik meer te doen heb en me lekkerder voel, post ik hier ook minder.quote:Op zaterdag 22 april 2017 10:18 schreef madeliefff het volgende:
En als er iets mis met je is je minder vrienden hebt of teveel vrije tijd hebt omdat je thuis zit en je eigenlijk ook niet genoeg vrienden hebt om dat weer op te vullen.... zoiets.
zou kunnen idd. T is ook niet zo dat wat ik omschrijf perse klopt maar t is t beeld dat men ervan heeft. Maar k denk wel dat het bij een deel vd fokkers zal kloppen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 10:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In die zin is het wel zo dat ik meer op fok zat toen ik weinig om handen had. Nu ik meer te doen heb en me lekkerder voel, post ik hier ook minder.
Dus misschien is er wel een verband met postfrequentie
Ja de meeste subfora doen mij ook niet zoveel, dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 22 april 2017 10:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zou kunnen idd. T is ook niet zo dat wat ik omschrijf perse klopt maar t is t beeld dat men ervan heeft. Maar k denk wel dat het bij een deel vd fokkers zal kloppen.
T heeft ook gewoon beetje een taboe omdat mensen niet weten wat er leuk aan kan zijn. Ik ben er ook maar beland toen ik iets googelde en in een onderwerp bleef mee discussiëren en t toen ineens best iets vond hebben. Maar ervoor zou ik ook gedacht hebben "waarom zitten mensen daar in godsnaam"
Ik kom hier omdat ik hier kan zeggen wat ik echt denk en vind zonder dat daar verdere consequenties aanhangen. Niet omdat ik zo nodig contact wil met mensenquote:Op zaterdag 22 april 2017 10:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neh. Ik ken weinig mensen die op een forum zitten. Op sociale media heb je ook meer (en korter ) contact met mensen die je al kent , wil je zien wat iedereen uitspookt, aandacht voor wat jezelf uitspookt etc. En op een forum zit je met vreemden te kletsen. Het idee is dat je daar geen behoefte aan hebt als je genoeg vrienden hebt om mee te kletsen.
Dat eigenlijk ja.quote:Op zaterdag 22 april 2017 11:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik kom hier omdat ik hier kan zeggen wat ik echt denk en vind zonder dat daar verdere consequenties aanhangen. Niet omdat ik zo nodig contact wil met mensen
jawel want je wilt dat anderen het lezen en hoopt mss ook op reactie terug. Contact betekent niet perse dat je vriendschap zoekt.quote:Op zaterdag 22 april 2017 11:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik kom hier omdat ik hier kan zeggen wat ik echt denk en vind zonder dat daar verdere consequenties aanhangen. Niet omdat ik zo nodig contact wil met mensen
Ik heb mijn BFF hier leren kennen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 04:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Juist.
Ik heb nu een hele lieve vriendin en ik heb haar alleen maar leren kennen door Fok.
Als je elkaar eenmaal kent staat Fok er helemaal los van en ga je gewoon voor elkaar.
Je luistert naar elkaar, probeert de problemen van de ander op te lossen en als dat niet kan steun je elkaar gewoon.
Dat was dus de kennismaking.
En vanaf daar begint de echte wereld, dan pas gaat het leven waar je voor gekozen hebt beginnen maar dat heeft dan helemaal niks meer met Fok te maken.
Ik vind het apart dat andere mensen er anders over denken, hoe kan zoiets persoonlijks, zoiets intiems, gerelateerd zijn aan een website?
In de praktijk ondervinden we er nog wel eens wat hinder van omdat de ex denkt dat persoonlijke dingen wel op een site gezet mogen worden omdat hij/zij de bevoegdheden nou eenmaal heeft maar zelf heb ik daar niks mee.
Internet kan een príma plek zijn voor een 1e contact maar elkaar echt leren kennen kan uiteraard alleen maar persoonlijk en daar gaat wat tijd overheen. Meestal.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:54 schreef LurkJeRot het volgende:
Bedoel je mensen die spelen dat ze een relatie hebben, zoals op het fok eiland?
Jij hebt toch ook een relatie via hier?quote:Op zaterdag 22 april 2017 10:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Niet per se alle discussiefora, maar wel op FOK!quote:Op zaterdag 22 april 2017 10:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat een discussieforum is voor mensen die iets mankeren? Het is toch niet veel anders dan sociala media, die bijna iedereen gebruikt.
Dat klopt, maar dat heeft te maken met de interactie tussen mensen op basis van de uitspraken die je hier vrij kan doen. Je kan hier zijn wie je wilt zijn. In het echte leven moet je - blijft een keuze natuurlijk - een masker dragen voor de buitenwereld. Politiek correct zijn. Hoeft niet, maar dan kunnen er ook consequenties aanhangen. Hoeveel vriendschappen kan je niet vernietigen door altijd 100% oprecht te zijn. Zulke vriendschappen, kennissen, relaties, familieleden en collega's heb ik in ieder geval niet. Hier kan ik die honger wel stillen zonder dat ik aan contact tekort kom in de buitenwereld.quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jawel want je wilt dat anderen het lezen en hoopt mss ook op reactie terug. Contact betekent niet perse dat je vriendschap zoekt.
Huisje. Geregistreerd partnerschap. Katje. Nieuw huisje. Het kan allemaal.quote:
jij jaquote:Op zaterdag 22 april 2017 13:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet per se alle discussiefora, maar wel op FOK!
Volgens mij heeft iedereen hier wel iets (niet per se negatief). Het is gewoon een soort verzamelplek geworden voor mensen die op de een of andere manier anders zijn.
Goed bezig. Waarom kat ipv hond?quote:Op zaterdag 22 april 2017 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Huisje. Geregistreerd partnerschap. Katje. Nieuw huisje. Het kan allemaal.
Omdat hond overdag moet plassen en poepen en ik er wat op tegen heb dat zo'n beestje de hele dag thuis zit. En ik wil iets meer vrijheid. Kat doet het op de bak en hoeft eens per dag wat vlees/natte brokken.quote:Op zaterdag 22 april 2017 19:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
jij ja
[..]
Goed bezig. Waarom kat ipv hond?
Puur voor je gemak dus, ok okquote:Op zaterdag 22 april 2017 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat hond overdag moet plassen en poepen en ik er wat op tegen heb dat zo'n beestje de hele dag thuis zit. En ik wil iets meer vrijheid. Kat doet het op de bak en hoeft eens per dag wat vlees/natte brokken.
Maar stiekem wil ik wel een hondje eigk. Maar vind het gewoon zo sneu, de hele dag wat in een benchquote:
Word je toch gewoon huismanquote:Op zaterdag 22 april 2017 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar stiekem wil ik wel een hondje eigk. Maar vind het gewoon zo sneu, de hele dag wat in een bench
Nieuwe huis betaald zichzelf niet zeg maar. Wij hebben beiden te skere banen.quote:
Ik ken het niet eens...quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
FOK!eiland wat een verschrikkelijk subforum was dat.
Een groot fantasie-rollenspel-slowchat. Kan me niet herinneren dat ik er ooit gepost heb in het verleden met m'n eerdere accounts.quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ken het niet eens...
Wil het ook niet kennen denk ik
Dat denk je maar. Het gros van dat soort mannen verzamelt model-treintjes of kijkt schaatsen op Studio Sport als hobby. Ondraaglijke saaiheid.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:19 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ik herken een strikvraag wanneer ik er een ziequote:Op zaterdag 22 april 2017 21:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja. Jij zit zeker nog in de ontkenningsfase?
ja klopt.quote:Op zaterdag 22 april 2017 13:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een relatie via hier?
welke kleur is deze?quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik herken een strikvraag wanneer ik er een zie
Mannen die te veel volgen van studio sportquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:23 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Het gros van dat soort mannen verzamelt model-treintjes of kijkt schaatsen op Studio Sport als hobby. Ondraaglijke saaiheid.
Ik kijk vooral series en af en toe een film.quote:Op zondag 23 april 2017 10:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mannen die te veel volgen van studio sportVoetbal kan ik handelen, maar wielrennen en schaatsen en zo...
Als je dat gelooft dan ben je echt het spoor bijsterquote:Op vrijdag 21 april 2017 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Jij snapt de verwijzing niet, geeft niet.quote:Op zondag 23 april 2017 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je dat gelooft dan ben je echt het spoor bijster
Idem.quote:Op zondag 23 april 2017 11:03 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik kijk vooral series en af en toe een film.
Niet alleen Deezer werd een hand boven het hoofd gehouden.quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was meer omdat Deezertje een hand boven het hoofd werd gehouden.
Welk belangrijke detail heb ik gemist?quote:Op zondag 23 april 2017 11:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij snapt de verwijzing niet, geeft niet.
Is dat serieus mogelijk? Hax!quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:10 schreef Toto69 het volgende:
huge die ff 25 dm's binnen 2 sec stuurtlul
Sorry dat ik het zeg, maar je bent wel vervelend...quote:Op vrijdag 21 april 2017 19:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
NOUJA, ze waren heus niet allemaal seksueel getint.De meeste zelfs niet, iirc.
Klopt en goed punt.quote:Op zaterdag 22 april 2017 10:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat er wel degelijk users zijn die (bijvoorbeeld) een discussie voeren, niet omdat ze hun standpunt willen spiegelen aan de standpunten van een ander, ook niet omdat ze de ander zo nodig van hun standpunt willen overtuigen, maar puur en alleen maar om te discussiëren (het onderwerp boeit ze niet, zolang ze de ander maar "te slim af" kunnen zijn).quote:Op zaterdag 22 april 2017 12:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jawel want je wilt dat anderen het lezen en hoopt mss ook op reactie terug. Contact betekent niet perse dat je vriendschap zoekt.
Maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik herken een strikvraag wanneer ik er een zie
die gooide toch computers van de trap of hebben we het nu niet over dezelfde persoon?quote:Op zondag 23 april 2017 11:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor.
Ik heb mijn huidige vriendin buiten FOK! leren kennen en ben inmiddels dankzij haar op weg naar een normaler en stabieler leven. Waarin FOK! hopelijk minder voorkomt.
Ik zeg niet dat er alleen rare mensen op FOK! zitten, maar mijn ex was redelijk bijzonder.
Dat is zij (ex) ja. Al vond ik dat dan wel weer grappig op de één of andere manier.quote:Op zondag 23 april 2017 11:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
die gooide toch computers van de trap of hebben we het nu niet over dezelfde persoon?
ye was wel geinigquote:Op zondag 23 april 2017 12:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is zij (ex) ja. Al vond ik dat dan wel weer grappig op de één of andere manier.
I knowquote:Op zondag 23 april 2017 11:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar je bent wel vervelend...
(soms)
Dat heeft ie al zo vaak gehoord.... hardleers.quote:Op zondag 23 april 2017 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, val mensen gewoon niet lastig en de rest heb ik je per DM al gezegd.
Niet de enige die hardleers is straw, steek je hand ook eens in eigen boezemquote:Op zondag 23 april 2017 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heeft ie al zo vaak gehoord.... hardleers.
Val ik mensen lastig in DM dan?quote:Op zondag 23 april 2017 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet de enige die hardleers is straw, steek je hand ook eens in eigen boezem
Dit bedoel je sarcastisch tochquote:Op zondag 23 april 2017 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zelf niet zo hardleers, je zou nog wat dingen van me kunnen leren.
Ik had je toch al gezegd dat ik ermee opgehouden ben? Zelfs al unblock je me, I won't speak again unless spoken to. Dusjaquote:Op zondag 23 april 2017 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heeft ie al zo vaak gehoord.... hardleers.
Jij bent degene die mij ergens op aanspreekt, ga je nu moeilijk doen omdat ik reageer?quote:Op zondag 23 april 2017 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
En waarom maak je hier zo'n punt van? Wat kan jou dat nou schelen?
Tsja...wat moet ik daar nou mee?quote:
Ik weet niet.quote:Op zondag 23 april 2017 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja...wat moet ik daar nou mee?
Ik ben gewoon eerlijk hoor. Ik heb Jedimindhax ook niet bevoordeeld of zo?
Ik laat jullie 2 even aan jullie onderonsje over en verdwijn (zo bescheiden als ik ben) weer stilletjes terug in de mistquote:Op zondag 23 april 2017 17:15 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Hee straw, zullen we keertje wat gaan drinken? Of nee, ik drink geen alcohol meer. Erm. Midgetgolf?
Als straw en ik ooit trouwen mag je m'n getuige zijn hoorquote:Op zondag 23 april 2017 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik laat jullie 2 even aan jullie onderonsje over en verdwijn (zo bescheiden als ik ben) weer stilletjes terug in de mist
quote:Op zondag 23 april 2017 17:18 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Als straw en ik ooit trouwen mag je m'n getuige zijn hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 april 2017 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
top!
Fuck noSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoef mijn exen echt never nooit meer te zien.
quote:Op zondag 23 april 2017 17:22 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Fuck noik hoef mijn exen echt never nooit meer te zien.
Dat gaat dan ook weer wat ver.quote:Op zondag 23 april 2017 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je er niks van
Is jouw feestjequote:Op zondag 23 april 2017 17:31 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook weer wat ver.
Okay, die ene dan.
Ik ga nog steeds liever op date met straw dan dat ik energie verspil aan m'n exenquote:
Godsammequote:Op zondag 23 april 2017 17:43 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds liever op date met straw dan dat ik energie verspil aan m'n exen
Aardbeitje, waar beeen jeee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |