Dit ja.quote:Op vrijdag 21 april 2017 09:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het zijn nog maar 3 potjes. Risico kan nu wel genomen worden.
quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:11 schreef Caland het volgende:
Sowieso Ajacieden die na zo'n prestatie nog steeds bezig zijn met ons. Of uberhaupt 'Ajacieden' die tijdens een dergelijk belangrijke wedstrijd op een internetforumpje zitten.Genieten.
Waarom zou ik mad zijn? Zo ongeveer het best denkbare scenario voor Feyenoord gisteren.quote:
Van die types die alleen van zich laten horen bij Feyenoord-vrienden als Ajax van Feyenoord wint terwijl ze nooit in de Arena zijn geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:11 schreef Caland het volgende:
Sowieso Ajacieden die na zo'n prestatie nog steeds bezig zijn met ons. Of uberhaupt 'Ajacieden' die tijdens een dergelijk belangrijke wedstrijd op een internetforumpje zitten.Genieten.
quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ik mad zijn? Zo ongeveer het best denkbare scenario voor Feyenoord gisteren.
Gewoon een hele knappe prestatie die ook nog eens zeer positief voor ons uitvalt. Dat bekertje winnen ze toch niet dus lekker boeiend allemaal.quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Van die types die alleen van zich laten horen bij Feyenoord-vrienden als Ajax van Feyenoord wint terwijl ze nooit in de Arena zijn geweest.
Maarja, die hype van een week lang is in ieder geval voorbij. 2-0 verliezen in reguliere tijd van de nr 11 van Duitsland terwijl je dagenlang verkondigd dat je zo'n geweldige ploeg hebt is gewoon een wanprestatie. Cared me overigens echt niet dat Ajax wel- of niet door is, die verlenging is dikke prima. Maar als je een week lang moet lezen dat "Feyenoorders ook wel moeten balen van dit seizoen want Ajax is de betere ploeg, zie: Ajax - Schalke" is kotswaardig.
Al winnen ze het wel, ken het mij verrotten johquote:Op vrijdag 21 april 2017 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een hele knappe prestatie die ook nog eens zeer positief voor ons uitvalt. Dat bekertje winnen ze toch niet dus lekker boeiend allemaal.
quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Van die types die alleen van zich laten horen bij Feyenoord-vrienden als Ajax van Feyenoord wint terwijl ze nooit in de Arena zijn geweest.
Maarja, die hype van een week lang is in ieder geval voorbij. 2-0 verliezen in reguliere tijd van de nr 11 van Duitsland terwijl je dagenlang verkondigd dat je zo'n geweldige ploeg hebt is gewoon een wanprestatie. Cared me overigens echt niet dat Ajax wel- of niet door is, die verlenging is dikke prima. Maar als je een week lang moet lezen dat "Feyenoorders ook wel moeten balen van dit seizoen want Ajax is de betere ploeg, zie: Ajax - Schalke" is kotswaardig.
Zolang ze dat bekertje maar niet winnen natuurlijk. Je zit met die extra miljoenen als je alleen de CL in gaat. Zou wel nice zijn als we dat meepakken.quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een hele knappe prestatie die ook nog eens zeer positief voor ons uitvalt. Dat bekertje winnen ze toch niet dus lekker boeiend allemaal.
Tuurlijk is het halen van de halve finale geen wanprestatie. Als Feyenoord zo ver zou komen worden we gek. Maar als je dan zo'n uitwedstrijd ziet moet het die gasten wel even met beide benen op de grond zetten. Afgelopen week leek het net alsof ze een 1995 lichting hadden, terwijl dit Ajax genoeg zwaktes heeft.quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:38 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Halen de halve finale van de Europa League. Wat een wanprestatie.
Dat leek er helemaal niet op. Stel je anders effe niet zo aan.quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tuurlijk is het halen van de halve finale geen wanprestatie. Als Feyenoord zo ver zou komen worden we gek. Maar als je dan zo'n uitwedstrijd ziet moet het die gasten wel even met beide benen op de grond zetten. Afgelopen week leek het net alsof ze een 1995 lichting hadden, terwijl dit Ajax genoeg zwaktes heeft.
Omg mensen zitten anders in elkaar en gaan anders om met situatiesquote:Op vrijdag 21 april 2017 10:11 schreef Caland het volgende:
Na zo'n wedstrijd gelijk kijken op Feyenoord Netwerk is gewoon kansloos. Maar verder zijn jullie totaal niet met ons bezig he? Succes tegen Lyon.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omg mensen zitten anders in elkaar en gaan anders om met situatiesJe verwacht het niet
Hoezo? Dat is toch ons goed recht.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Na zo'n wedstrijd kijken op Feyenoord Netwerk is gewoon kansloos. Maar verder zijn jullie totaal niet met ons bezig he? Succes tegen Lyon.
Ik zou zeggen: vier het nu het nog kan, over 3 weken lig je uit Europa en word je geen kampioen. Ken mij dat Europa-seizoen van jullie verrotten, als jullie maar extra vermoeid raken en wij kampioen worden is het allemaal prima.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch ons goed recht.
Zeker. Iedereen beleeft en viert het op z'n eigen manier. Zou maar hopen dat Lacazette niet fit is tegen jullie anders wordt het zeer lastig.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch ons goed recht.
Zo zou ik er ook naar kijken als ik jou was, maar ik geniet er zeker vanquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: vier het nu het nog kan, over 3 weken lig je uit Europa en word je geen kampioen. Ken mij dat Europa-seizoen van jullie verrotten, als jullie maar extra vermoeid raken en wij kampioen worden is het allemaal prima.
Dat wordt het sowieso wel.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zeker. Iedereen beleeft en viert het op z'n eigen manier. Zou maar hopen dat Lacazette niet fit is tegen jullie anders wordt het zeer lastig.
je kan in ieder geval nog altijd bij ziggy gaan werken ouwe reusquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo zou ik er ook naar kijken als ik jou was, maar ik geniet er zeker van
[..]
Dat wordt het sowieso wel.
Ja dat van jou was net zo goed een Ziggy opmerkingquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
je kan in ieder geval nog altijd bij ziggy gaan werken ouwe reus
quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat van jou was net zo goed een Ziggy opmerking
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 21-04-2017 om 13:35:03Nicolai Jørgensen: "Of ik honderd procent kan garanderen dat ik volgend seizoen nog in de Kuip speel? Ja, dat kan ik." (AD) reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |