Het logeerstapelbed gaat wurm zijn nieuwe bed worden.
 Het logeerstapelbed gaat wurm zijn nieuwe bed worden.  IK BEN ZO TOE AAN IETS MEER RUIMTE IN BED ^^, dus overdag ga ik hem daar al steeds laten slapen. Alleen hebben we net zijn gordijnen bij ons in de slaapkamer opgehangen
 IK BEN ZO TOE AAN IETS MEER RUIMTE IN BED ^^, dus overdag ga ik hem daar al steeds laten slapen. Alleen hebben we net zijn gordijnen bij ons in de slaapkamer opgehangen  Want die zijn donkerder dan de oude van ons
 Want die zijn donkerder dan de oude van ons  Kunnen we het weer terug plaatsen
 Kunnen we het weer terug plaatsen   

.
 .  !
 !  .
 .

En toen heb ik m'n baby in de cosleeper naast me wakker geproestquote:Op maandag 1 mei 2017 21:54 schreef Stippelrientje het volgende:
Wurm wilde vanmiddag geen luier meer aan. Nou oke dan.
Zijn stapelbed met enorme bouwvakkerspleet in elkaar gezet dus
Komt hij vanavond na het eten.. nog altijd in zijn blote kont.. naar mij toe.
Bah! Hij laat zijn handen zien. Ik zie in eerste instantie niks. Dus veeg een beetje met een nat doekje. Hij gaat op de grond liggen en wijst naar zijn billen. Een nieuwe luier dus. Potje is enkel om op te zitten als je niet moet.
Ben ik de boel beneden aan het opruimen als mijn meneer hem in bad stopt. Zie ik zijn keukentje in een soort van chaos. Dus ik pak wat spullen op om ze in de kastjes te kletteren. Valt mijn oog op een zeefje in een pannetje. Heeft hij gewoon een drol in dat zeefje zitten prakken
GETVERDEMME

Ik durf O sowieso geen moment meer zonder luier te laten. Van de week na het douchen wilde meneer perse op de commode staan tijdens het afdrogen. Terwijl ik een luier uit de lade pak plast hij zo in het rond en op de muur
 Ik durf O sowieso geen moment meer zonder luier te laten. Van de week na het douchen wilde meneer perse op de commode staan tijdens het afdrogen. Terwijl ik een luier uit de lade pak plast hij zo in het rond en op de muur  en vervolgens zet ik hem op de grond zodat ik rustig even alles kan opruimen (oa aankleedkussen was nat, net als pyjama en slaapzak), plast hij vervolgens op de vloer nog eens de boel onder... Maar nog altijd beter dan poep in een zeefje
 en vervolgens zet ik hem op de grond zodat ik rustig even alles kan opruimen (oa aankleedkussen was nat, net als pyjama en slaapzak), plast hij vervolgens op de vloer nog eens de boel onder... Maar nog altijd beter dan poep in een zeefje  

rook je dat niet trouwens? De lucht die van mijn kind af komt
 rook je dat niet trouwens? De lucht die van mijn kind af komt   

Kreeg je het nog schoon of heb je het weg moeten doen?
 Kreeg je het nog schoon of heb je het weg moeten doen? De vraag of we even een schone luier om moeten doen, resulteert meestal in een door de kamer rondrennende dreumes die 'neeneenee
 De vraag of we even een schone luier om moeten doen, resulteert meestal in een door de kamer rondrennende dreumes die 'neeneenee  ' roept
 ' roept  (Overigens doet ze hetzelfde als we het niet vragen maar gewoon zeggen.)
 (Overigens doet ze hetzelfde als we het niet vragen maar gewoon zeggen.)

luier aan is instant plassen. Met poepen nog niet meegemaakt
 luier aan is instant plassen. Met poepen nog niet meegemaakt 

Ik kan op zaterdag 3 juni (hoezo drukquote:Op maandag 1 mei 2017 09:57 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Leuk! Zullen binnenkort eens een datum prikken!

Leuk he die beestjes herkennen en nadoen? Wurm kan een krokodil nadoen (klapbek) en sinds kort gaat die niet meer horizontaal dicht maar verticaal
Het is zo leuk om die groei mee te maken.
 )
 ) 

. Dat is echt vroeg voor ons op onze vrije dag samen. Normaal slaapt Twix langer op dinsdag (want maandag kdv geweest dus moe).
. Dat is echt vroeg voor ons op onze vrije dag samen. Normaal slaapt Twix langer op dinsdag (want maandag kdv geweest dus moe).

Hoe gaat het nu met Twix? En 7.10 klinkt heel erg fijn, dat is bij ons uitslapen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:22 schreef Malteser het volgende:
Stippel, bah. Hahaha. Maar de hamvraag is natuurlijk, wat deed je met de zeef?
FF, O kan er wat van. Maar ik begrijp hem wel. Lijkt me zo zalig voor die kleintjes om eens even geen luier om je gat te hebben.
Selvaria een douchepoeper, wij hebben een badpoeper.
Kazy, hier ook nog geen teken van zindelijkheid. Hij komt het melden als er poep in zijn luier zit, hij zit 's morgens altijd even op zijn potje (soms plast hij, vaker niet). Komt vanzelf een keer. Of niet. Ze zijn nog jong.
Jagar, dat klinkt leuk! Dat van het tijdstip net iets minder. Dan mag ik helemaal niet klagen met 7.10 uur vanmorgen. Dat is echt vroeg voor ons op onze vrije dag samen. Normaal slaapt Twix langer op dinsdag (want maandag kdv geweest dus moe).

Het gaat goed. Helaas groeit hij niet. Maar dat laten we voorlopig los. Hij ontwikkelt verder prima.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met Twix? En 7.10 klinkt heel erg fijn, dat is bij ons uitslapen.
Ik heb een bad plasser. Gister ging ik samen met T in bad. Ik zat al in bad, en toen zette de duutser T in bad, en het eerste wat hij deed was even fijn plassen, en er heel hard om lachen.
Maar net gedaan alsof het er niet was. In zoveel water merk je het toch niet, dacht ik maar.

Bij ons is de poep/plashumor ook aan de orde van de dag. Vooral bij het luier verschonen vindt mijn 19-maanden oude zoontje het leuk om windjes te laten. Hij doet dan enorm zijn best en als het dan lukt moet hij heel hard lachen om daarna 'vies! bah!' te roepen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:02 schreef Malteser het volgende:
[..]
Het gaat goed. Helaas groeit hij niet. Maar dat laten we voorlopig los. Hij ontwikkelt verder prima.
We zijn wel verwend qua tijdstip 's morgens, dat realiseren we ons.
In bad plassen en er dan heel hard om lachen, grapjas die T!

) dezelfde dag nog worden gecompenseerd door momenten van ultieme trots want EERSTE STAPJES OMG MIJN KIND LOOPT
 ) dezelfde dag nog worden gecompenseerd door momenten van ultieme trots want EERSTE STAPJES OMG MIJN KIND LOOPT  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:20 schreef silliegirl het volgende:
En hij wandelt (!) ineens het hele huis door, hij wordt groot! Leuke trui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Leuke trui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!

(Hij is veel blonder dan z'n zus! Edit - qua haar dus
 (Hij is veel blonder dan z'n zus! Edit - qua haar dus   )
 )

quote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Het fijne van ouderschap is dat de absoluut wanhopige momenten (dreumesmetpoepinz'nhaar-peutergooitdeviezeluierdoordekamer-hoedefuckdoenmensenditzondertotalebreakdown) dezelfde dag nog worden gecompenseerd door momenten van ultieme trots want EERSTE STAPJES OMG MIJN KIND LOOPT

Kiekmnou, met z'n limoensapJaaaaa stappen!!! Wat gaaf! En meteen ook Lopen voor Gevorderden, met iets in de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 2 mei 2017 19:12 schreef McLaura het volgende:
[..]
Leuke trui!Jaaa! Hij is zeker leuk, bij jouw vent staat 'ie ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Blijft 'ie bij jou wel mooi trouwens? Ik heb hem al een aantal keer gewassen, maar het "knal" lijkt er een nogal af te gaan..
Stappende Tas!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |