quote:Op maandag 17 april 2017 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Geef deze man een contract voor het leven.
quote:Op maandag 17 april 2017 20:49 schreef Pascalus het volgende:
Dit doet mij denken aan een meneer op een balkon in München met lederhosen aan.
quote:Op maandag 17 april 2017 20:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik weet nog dat Feyenoorders de training gingen verstoren dat ze moesten verliezen tegen Twente zodat Ajax geen kampioen zou worden
en wat is daar mis mee danquote:Op maandag 17 april 2017 20:50 schreef Ties02 het volgende:
Ik weet nog dat Feyenoorders de training gingen verstoren dat ze moesten verliezen tegen Twente zodat Ajax geen kampioen zou worden
Dat was echt heel triest ja.quote:Op maandag 17 april 2017 20:50 schreef Ties02 het volgende:
volledig terecht natuurlijkquote:Op maandag 17 april 2017 20:50 schreef Ties02 het volgende:
Die supporters zouden allemaal een stadionverbod moeten krijgen.quote:Op maandag 17 april 2017 20:50 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2017 20:50 schreef Ties02 het volgende:
Dat was wel genieten ja. Heel Nederland mad en die wedstrijd hadden we toch wel verloren. Topshow.quote:Op maandag 17 april 2017 20:50 schreef Ties02 het volgende:
Ja.quote:Op maandag 17 april 2017 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die supporters zouden allemaal een stadionverbod moeten krijgen.
Zo gaat PSV ook ajax laten winnen.quote:Op maandag 17 april 2017 20:50 schreef Ties02 het volgende:
Hebben ze toen gekregen ook dacht ikquote:Op maandag 17 april 2017 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die supporters zouden allemaal een stadionverbod moeten krijgen.
Hij heeft gelijk, het zijn allemaal klootzakken eerste klasquote:Op maandag 17 april 2017 20:50 schreef bamibij het volgende:
Hyballa.![]()
Demonisering van fanatieke supporters door Derksen_!!!!
Derksen
Normaal doen.quote:Op maandag 17 april 2017 20:52 schreef JanCees het volgende:
wtf waarom is mijn post nou weer verwijderd?
Wie is er gek? mensen die ajacieden als joden aanduiden en verschrikkelijke anti Semitische liedjes zingen?quote:Op maandag 17 april 2017 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
JA DE MIJNE ONDER ANDERE
die jancees is gek
Eens met Klaas.quote:Op maandag 17 april 2017 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
JA DE MIJNE ONDER ANDERE
die jancees is gek
Wacht maar tot Feyenoord straks op Woudestein speelt en wint. Dan heeft Excelsior het ook laten lopen en is heel de Amsterdamse kliek wit-heet (net als die clowns in het zuiden toen Feyenoord tweede werd als het zou winnen van Heerenveen-uit en Heerenveen koste van het kost niet mocht gelijkspelen). Extra leedvermaak.quote:Op maandag 17 april 2017 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was wel genieten ja. Heel Nederland mad en die wedstrijd hadden we toch wel verloren. Topshow.
Goede savequote:Op maandag 17 april 2017 20:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Deze klassieker niet kennenSchaam jullie.
Die duitsers zijn tot alles in staatquote:Op maandag 17 april 2017 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
hyballa
hoe kom je aan zo een naam
die man is knettergek
een opruier
een halve zool
een knettergekke duitser
Haha zo'n mooie inderdaad.quote:Op maandag 17 april 2017 20:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op maandag 17 april 2017 20:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die duitsers zijn tot alles in staat
zeker tegen ajacieden
(lol)
Inb4 Excelsior wintquote:Op maandag 17 april 2017 20:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wacht maar tot Feyenoord straks op Woudestein speelt en wint. Dan heeft Excelsior het ook laten lopen en is heel de Amsterdamse kliek wit-heet (net als die clowns in het zuiden toen Feyenoord tweede werd als het zou winnen van Heerenveen-uit en Heerenveen koste van het kost niet mocht gelijkspelen). Extra leedvermaak.
Emotionele supportersquote:Op maandag 17 april 2017 20:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, het zijn allemaal klootzakken eerste klas
Menig Ajacied weet toch wel dat ze dat duel nooit gaan verliezen.quote:Op maandag 17 april 2017 20:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wacht maar tot Feyenoord straks op Woudestein speelt en wint. Dan heeft Excelsior het ook laten lopen en is heel de Amsterdamse kliek wit-heet (net als die clowns in het zuiden toen Feyenoord tweede werd als het zou winnen van Heerenveen-uit en Heerenveen koste van het kost niet mocht gelijkspelen). Extra leedvermaak.
Ok Klaasquote:Op maandag 17 april 2017 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
what the fuck ik ga die kut voetbalinside maar weer aanzetten
appeltaartquote:
Overigens hebben ze natuurlijk wel gelijk met die buscombi.quote:Op maandag 17 april 2017 20:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
nee met die tieten in jou avatarquote:
jouwquote:Op maandag 17 april 2017 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee met die tieten in jou avatar
vind het tegenvallen.quote:Op maandag 17 april 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah er zitten nog meer leuke dames in de studio.
Nee, dat is Johan Derksen!quote:Op maandag 17 april 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah er zitten nog meer leuke dames in de studio.
moet je proberen maat dan kunnen ze je opvissen in de havenquote:Op maandag 17 april 2017 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet gewoon je eigen moeders rosbief? Zo doen ze dat in Volendam toch?
Welke andere?quote:Op maandag 17 april 2017 20:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Durf je dit ook tegen die andere te zeggen?
Je kan niet alles mee hebben.quote:Op maandag 17 april 2017 20:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja die heb ik perongeluk met het paasontbijt al opgevreten
quote:Op maandag 17 april 2017 20:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
LitmanenAFCA.quote:Op maandag 17 april 2017 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van wie moest Guus Hupperts naar Ajax ?
Mijn hemel...quote:Op maandag 17 april 2017 20:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah jaquote:Op maandag 17 april 2017 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LitmanenAFCA.
En die Scorpie vond dat Ajax voor Slagveer moest gaan
LitmanenAFCA.quote:Op maandag 17 april 2017 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van wie moest Guus Hupperts naar Ajax ?
Nu noem je me ook een paar debielen op, man man man.quote:Op maandag 17 april 2017 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LitmanenAFCA.
En die Scorpie vond dat Ajax voor Slagveer moest gaan
Opsluiten in een gekkenhuis samen met de vader van Boerrigterquote:Op maandag 17 april 2017 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
LitmanenAFCA.
Zijn exacte woorden waren: "Ach, Robben is er over 5 jaar niet meer bij, maar dan hebben we Guus Hupperts".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan ze rellen en krijgen ze 6 punten aftrek.quote:Op maandag 17 april 2017 21:01 schreef franklop het volgende:
Zal feestje worden dan in het Gelredome met 10.000 Feyenoorders als ze achter komen.
Diss jegens Klaasquote:Op maandag 17 april 2017 21:01 schreef JanCees het volgende:
jongens alles wat ik zei over joden systematisch uitroeien was natuurlijk niet serieus bedoeld he
ik zal er voortaan een smiley en PI bij zetten zodat zelfs Klaas het snapt
\\quote:Op maandag 17 april 2017 21:01 schreef JanCees het volgende:
jongens alles wat ik zei over joden systematisch uitroeien was natuurlijk niet serieus bedoeld he
Ok, bij deze mogen de mods mijn TR negeren.quote:Op maandag 17 april 2017 21:01 schreef JanCees het volgende:
Die Scorpie heb ik al een jaar niet meer zien posten hier.quote:Op maandag 17 april 2017 21:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nu noem je me ook een paar debielen op, man man man.
Rellen zitten er wel dik in ja.quote:Op maandag 17 april 2017 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze rellen en krijgen ze 6 punten aftrek.
75 jaar geleden scheelde dat maar 1 letterquote:Op maandag 17 april 2017 21:04 schreef Ties02 het volgende:
KOM JONGENS WE STEMMEN MASSAAL OP HIGLER!!!
Jij bepaalt niet wat ik doe.quote:Op maandag 17 april 2017 21:04 schreef Ties02 het volgende:
KOM JONGENS WE STEMMEN MASSAAL OP HIGLER!!!
wat een ONZIN kraam jij uit zeg !!!quote:Op maandag 17 april 2017 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
\\
Ik heb je vaker racistische opmerkingen zien maken dus wat lul je nou![]()
![]()
![]()
deze programmaquote:Op maandag 17 april 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
geen elia
oke doe deze kutprogramma weer uit
deze leven jouw niet gegundquote:Op maandag 17 april 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
geen elia
oke doe deze kutprogramma weer uit
Luiheid .quote:Op maandag 17 april 2017 21:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd zo'n sombere pi?![]()
Je vergeet Twente.quote:Op maandag 17 april 2017 21:06 schreef Ties02 het volgende:
Heracles, Vitesse
In de categorie pure aidsclubs
lui varkenquote:
Inhoudelijk slaan de heren toch vooral veel onzin uit.quote:Op maandag 17 april 2017 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Let jij alleen maar op de vrouwtjes?
Vanavond niet.quote:Op maandag 17 april 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inhoudelijk slaan de heren toch vooral veel onzin uit.
je eerste zinnige post op fokquote:Op maandag 17 april 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inhoudelijk slaan de heren toch vooral veel onzin uit.
Dat jongetjeslichaam ook nietquote:Op maandag 17 april 2017 21:07 schreef Coco. het volgende:
Ik hoef dat alien hoofd van Escha niet te zien.
Hopelijk neem je een voorbeeld aan mij en begin je ook eens zinnige taal uit te slaan Klaasje.quote:Op maandag 17 april 2017 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je eerste zinnige post op fok![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 17 april 2017 21:07 schreef GGMM het volgende:
RECLAME-HAXBALL!!!!!!!!!!!![]()
![]()
http://www.haxball.com/?r(...)bf6fd0200810bf21287e
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 april 2017 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dames, herenGeniet ervan he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Nee, Danny heeft de hond gedaan. Hij begreep het verkeerd.quote:Op maandag 17 april 2017 21:09 schreef Max23 het volgende:
Ik verstond het niet helemaal
Escha was te hard op zijn hondjes genomen waardoor ze er niet is?
Ik noem geen namenquote:Op maandag 17 april 2017 21:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er zijn users die dat juist aantrekkelijk vinden.
Vermoeden van matchfixingquote:Op maandag 17 april 2017 21:09 schreef Caland het volgende:
2 Feyenoorders selecteren om zo verwarring onder de stemmers te veroorzaken.
Walgelijk, echt walgelijk.
Ik heb het boekje van Muntenman allang in mijn DMbox.quote:Op maandag 17 april 2017 21:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boekje van Munsterman ligt op tafelRood Bloed
Gaat onze snor dat nog ff pushen![]()
Die gaat er heel subjectief over doen.quote:Op maandag 17 april 2017 21:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boekje van Munsterman ligt op tafelRood Bloed
Gaat onze snor dat nog ff pushen![]()
Jammer dan kan je het niet de open haard inflikkerenquote:Op maandag 17 april 2017 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het boekje van Muntenman allang in mijn DMbox.
Scrumgod.
Nog steeds gok ik.quote:Op maandag 17 april 2017 21:12 schreef Pascalus het volgende:
Johan zat zo diep in de reet bij Munsterman toen, dat was echt chanant.
Ben je als Twente-supporter boos op Munsterman?quote:Op maandag 17 april 2017 21:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jammer dan kan je het niet de open haard inflikkeren
Ben er al weer.quote:Op maandag 17 april 2017 21:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dus als wij je nu roepen.... ben jij ff
Net als bij Jordania nadat hij eens bij hem in de skybox mocht zitten.quote:Op maandag 17 april 2017 21:12 schreef Pascalus het volgende:
Johan zat zo diep in de reet bij Munsterman toen, dat was echt chanant.
Boos ben ik allang niet meer, al die onzin hoef ik echter niet meer te lezenquote:Op maandag 17 april 2017 21:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ben je als Twente-supporter boos op Munsterman?
Wat dat betreft is dat wel een slimme zet geweest van Jordania.quote:Op maandag 17 april 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als bij Jordania nadat hij eens bij hem in de skybox mocht zitten.
het was een langwerpige gezonde drol. Wat fijn dat je interesse toont.quote:
Bedankt voor de informatie!quote:Op maandag 17 april 2017 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het was een langwerpige gezonde drol. Wat fijn dat je interesse toont.
De hond van Danny is ziek.quote:Op maandag 17 april 2017 21:15 schreef tong80 het volgende:
Eerder thuis dan verwacht. Toch te laat voor het begin. Veel gemist ?
Ja, zo'n 50 minuten inclusief reclameblok.quote:Op maandag 17 april 2017 21:15 schreef tong80 het volgende:
Nee hoor, valt mee.quote:Op maandag 17 april 2017 21:15 schreef tong80 het volgende:
Welkom vriend.quote:Op maandag 17 april 2017 21:15 schreef tong80 het volgende:
Dat is het einde van FOK!quote:
Eet u smakelijk, en graag tot ziens.quote:Op maandag 17 april 2017 21:17 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga avondeten, deze show hoef ik verder niet meer te zien
Gr
Tongquote:Op maandag 17 april 2017 21:15 schreef tong80 het volgende:
Dezelfde als van gisteren bij SV ? Was best wel genant.quote:Op maandag 17 april 2017 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tong![]()
Speech van Hyballa is tot nu het hoogtepunt van de show.
Die zullen zo wel komen.quote:Op maandag 17 april 2017 21:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Geen paniek, ik kijk nu ook.
Heb ik nog koddige filmpjes gemist?
Brands en Cocu hebben allebei evenveel schuld.quote:Op maandag 17 april 2017 21:18 schreef Vasion het volgende:
Eens met Johan. Dat de PSV-selectie niet hongerig is voor de titel is te verwijten aan de coach.
Het is wachten op de matchfixing-clip.quote:Op maandag 17 april 2017 21:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Geen paniek, ik kijk nu ook.
Heb ik nog koddige filmpjes gemist?
Feyenoord en Ajax toch ook wel een beetje.quote:Op maandag 17 april 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brands en Cocu hebben allebei evenveel schuld.
te wijten aanquote:Op maandag 17 april 2017 21:18 schreef Vasion het volgende:
Eens met Johan. Dat de PSV-selectie niet hongerig is voor de titel is te verwijten aan de coach.
W0tquote:Op maandag 17 april 2017 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax toch ook wel een beetje.
Geluid lijkt harder.quote:Op maandag 17 april 2017 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Het geluid is echt fucked up bij mij. Ik ga wel het Familiediner kijken.
Dat mag je niet zeggen van kingrolandquote:Op maandag 17 april 2017 21:19 schreef Pascalus het volgende:
In België moet je zo'n rare rode armband om als je coach bent.
Weet je wie dat ook deden?
Wat voor bier?quote:Op maandag 17 april 2017 21:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb al wat bier op. Dat zal het zijn.
Dat is toch niet vergelijkbaar met jouw post zeg.quote:Op maandag 17 april 2017 21:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen van kingroland
Die ken ik niet.quote:Op maandag 17 april 2017 21:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je had opgelet weet je dat ik Lander Brau drink.
ik maakte juist een statement tegen het gedrag van feyenoordersquote:Op maandag 17 april 2017 21:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is toch niet vergelijkbaar met jouw post zeg.
Ik ben snel langs de appie gegaan en haalde deze. Hij bevalt wel. Zwaar in alcoholpercentage maar smaakt licht.quote:
Zeg ik.quote:Op maandag 17 april 2017 21:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een aanwinst voor op de vleugel
Hoezo het niveau van de FP, de vbl-mods hebben je reactie verwijderd.quote:Op maandag 17 april 2017 21:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik maakte juist een statement tegen het gedrag van feyenoorders
maar dat je dat niet begrijpt zegt genoeg over het niveau van de FP
Ik pak zo een Hertog Jan.quote:Op maandag 17 april 2017 21:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben snel langs de appie gegaan en haalde deze. Hij bevalt wel. Zwaar in alcoholpercentage maar smaakt licht.
Hij houdt wel z'n klep.quote:Op maandag 17 april 2017 21:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die komt niet door de medische toetsen
omdat jij het niet begrijpt en jij bent van de FPquote:Op maandag 17 april 2017 21:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoezo het niveau van de FP, de vbl-mods hebben je reactie verwijderd.
quote:Op maandag 17 april 2017 21:25 schreef Caland het volgende:
Zoet verwerkt ballen door het midden
Gras is groen
Immers mist kansen
Ga JIJ MIJ de les lezen?quote:Op maandag 17 april 2017 21:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat jij het niet begrijpt en jij bent van de FP
dombo
Ik moest toen hard grinniken.quote:Op maandag 17 april 2017 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schandalig hard staan juichen toen.
tokkiequote:Op maandag 17 april 2017 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schandalig hard staan juichen toen.
Ik vrees nog het meest voor Excelsior, op dat kunstgrasquote:Op maandag 17 april 2017 21:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie PSV eigenlijk niet van dit Ajax winnen.![]()
En Fey gaat het moeilijk krijgen tegen Vitesse en Excelsior.
quote:Op maandag 17 april 2017 21:30 schreef Caland het volgende:
Het schijnt dat Kluivert ook regelmatig F1 kijkt.
Zeg dit niet in het PSV topic want zij hadden de beste selectie.quote:Op maandag 17 april 2017 21:23 schreef Caland het volgende:
De basis 11 van PSV is absoluut slechter dan die van Feyenoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |