Dat het een miskraam was werd al vrij snel duidelijkquote:Op vrijdag 12 mei 2017 11:05 schreef Peacefulll het volgende:
Jeetje Majo, wat een lange wachttijd! Pfft, je moet wel een bak met geduld en een lange adem hebben. Je hebt nu dus echt een miskraam gehad? En wat gaan jullie nu doen? Verder met de IUI of toch weer naar IVF? (Edit: oh, 31 mei weet je pas meer, niet goed gelezen)
En die vakanties klinken tof, waar gaat de reis heen? Heb je nog tips? Ik zoek nog een mooie reis. Dan heb ik iets om naar uit te kijken en dan gaat de tijd hopelijk sneller![]()
SilverSjoiis, fijn dat er plek was. Heel veel succes en ik duim voor heel veeel mooie eitjes!
Barrel, hoe gaat het?
Ja het vlekje was bij de laatste echo (2 weken geleden) gelukkig verdwenenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:50 schreef Arja het volgende:
Majo is dat vlekje bij je eileider nu weg?
Leuk maar lastig al die vakantieplannen, dan kan er geen icsi traject tussendoor. Heb je daar rust in?
+1quote:Op zondag 14 mei 2017 11:44 schreef Peacefulll het volgende:
Een dikkevoor iedereen hier. Ik had er nog nooit zo bij stil gestaan, maar wat kan een dag als moederdag dan in eens confronterend zijn met je eigen gemis. Het gemis van het zelf niet moeder zijn en misschien het gemis van een moeder die er niet meer is. En daar tegenover het plezier van zelf moeder zijn of het uitspreken van waardering en liefde naar je eigen moeder.
quote:Op zondag 14 mei 2017 12:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
voor alle mama's hier die in hun hart al lang mama zijn maar nog geen kindje hebben mogen verwelkomen.
quote:Op zondag 14 mei 2017 08:05 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Voor iedereen hier vandaag een extra![]()
Niemand wil in dit topic zitten, maar op een dag waarop het moederschap gevierd wordt is het extra kut. Hopelijk is het voor jullie de laatste moederdag zonder kindje in je arm of buik
Mooi geschreven. Daar ben ik mee eens. Lief hoor.quote:Op zondag 14 mei 2017 11:44 schreef Peacefulll het volgende:
Een dikkevoor iedereen hier. Ik had er nog nooit zo bij stil gestaan, maar wat kan een dag als moederdag dan in eens confronterend zijn met je eigen gemis. Het gemis van het zelf niet moeder zijn en misschien het gemis van een moeder die er niet meer is. En daar tegenover het plezier van zelf moeder zijn of het uitspreken van waardering en liefde naar je eigen moeder.
quote:Op zondag 14 mei 2017 12:08 schreef _NIKKI_ het volgende:
voor alle mama's hier die in hun hart al lang mama zijn maar nog geen kindje hebben mogen verwelkomen.
Liefquote:Op zondag 14 mei 2017 11:44 schreef Peacefulll het volgende:
Majo, rustig aan hoor! Ik heb het met je te doen. Als je je hart wil luchten, je weet me te bereiken
Mooie vakantieplannen trouwens! Lekker om naar uit te kijken,maar ook ruk dat daardoor het traject even stil komt te liggen. Misschien gezien jouw klachten ook wel even 'goed'.
Ja dat inderdaad! Daardoor voel ik mij compleet uit het veld geslagenquote:Op maandag 15 mei 2017 21:48 schreef MaJo het volgende:
Ja dat kan soms hard aankomen die berichten op Facebook. Ik heb dat vooral met aankondigingen van mensen waarvan ik het totaal niet verwacht had
Wanneer mag je testen barrel?
Spannend!quote:Op maandag 15 mei 2017 22:32 schreef Barreltje het volgende:
ik moet donderdag ochtend de laatste utro toedienen.. en dan 2 dagen wachten.. dan merk ik het vanzelf wel![]()
ik heb geen zin om op vakantie te testen.. en een evt menstruatie geeft dan wel uitsluitsel..
we zien wel.. vooral even van elkasr genieten.. want ik zit er nu even doorheen.. iig zin in de vakantie!
Vanaf donderdag wordt het weer 16 graden in Nederlandquote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:37 schreef Barreltje het volgende:
wij gaan naar het altijd zonnige... Schotland
net nu het hier mooi weer wordt.. maar vooruit..
Aberdeen en dan met de trein naar Edinburg.. erg zin in!
waar gaan jullie heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |