SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Groot fan van User Wotte![]()
Hahaha, Ajax dacht de penaltyserie gewonnen te hebben maar vergeten dat ze er zelf nog eentje moeten nemen
Die er wel in gaat, topshow
Om vage redenen wordt de finale helaas uitgezonden op FOX2, internationaal pakket dus.
[ Bericht 19% gewijzigd door Tagliano op 17-04-2017 12:53:47 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
14.30 ook nog Jong PSV - Jong Ajax, met Appie Nouri, Cerny, Clement en Cassierra. Frenkie, De Ligt en Donny doen niet mee.![]()
Er is JL vanmiddag.quote:Op maandag 17 april 2017 12:47 schreef Tagliano het volgende:
Hahaha, Ajax dacht de penaltyserie gewonnen te hebben maar vergeten dat ze er zelf nog eentje moeten nemen
Die er wel in gaat, topshow
Om vage redenen wordt de finale helaas uitgezonden op FOX2, internationaal pakket dus.![]()
Dat klopt, maar ze zouden ook een stream open kunnen gooien voor Eredivisieabbonnees zoals ze wel vaker doen. Dat is dan FOX6/7/GO/weetikveelquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toptalent.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Hij lijkt zich gelukkig weer wat te hervinden, speelt pas weer een maand pijnvrijquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Pijnvrij toptalentquote:Op maandag 17 april 2017 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij lijkt zich gelukkig weer wat te hervinden, speelt pas weer een maand pijnvrij![]()
Het is wel zaak om voor komend seizoen een keepertje erbij te halen me dunkt. Zeker als Boer gaatMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Fox2quote:Op maandag 17 april 2017 15:01 schreef Syntix het volgende:
Wordt die future cup nog uitgezonden? DM svp.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ah, Foxie neemt de Future Cup mee op het schakelkanaal van de JL (FOX1)Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
FrontPage, niet geklikt.quote:Op maandag 17 april 2017 15:23 schreef Vasion het volgende:
De Ligt: "Heb me over al het gedoe heen gezet"![]()
wie heeft de TT geopend"
Peter bosz?
Schone?
Kluivert jr?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Die gozer die nu bij nordsjealland zit komt terug toch?quote:Op maandag 17 april 2017 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Het is wel zaak om voor komend seizoen een keepertje erbij te halen me dunkt. Zeker als Boer gaatHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Die goser moet niet zo zeuren vind ik. Het is allemaal niet zijn schuld.quote:Op maandag 17 april 2017 15:23 schreef Vasion het volgende:
De Ligt: "Heb me over al het gedoe heen gezet"
Die fouten waren niet zijn fout maar de fout van een ex bondscoach die zo graag ajaxcieden opstelde.
De Ligt is een goede speler voor zijn leeftijd."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Tegen Heerenveen zag hij er ook niet lekker uit op een aantal momenten. Desalniettemin blijft het een talent natuurlijk.quote:Op maandag 17 april 2017 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die goser moet niet zo zeuren vind ik. Het is allemaal niet zijn schuld.
Die fouten waren niet zijn fout maar de fout van een ex bondscoach die zo graag ajaxcieden opstelde.
De Ligt is een goede speler voor zijn leeftijd.![]()
![]()
Groothuizen. Mja, ben ik ook niet helemaal van overtuigd al moet ik zeggen dat ik Nordsjaelland bepaald niet op de voet volgquote:Op maandag 17 april 2017 15:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die gozer die nu bij nordsjealland zit komt terug toch?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waar zeurt hij preciesquote:Op maandag 17 april 2017 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die goser moet niet zo zeuren vind ik. Het is allemaal niet zijn schuld.
De Ligt is een goede speler voor zijn leeftijd.![]()
![]()
Overal in het interview...komt allemaal jankerig over.quote:
Ga geen geen excuses maken voor je fouten. Het kan ook een 30 jarige gebeuren.
Hij is er fysiek gewoon nog niet klaar voor om een echte topspeler te zijn die al in het Nederlandse efltal moet spelen.
Iedereen in Nederland snapte waarom hij die fouten maakte...en niemand neemt het hem kwalijk. Er was maar 1 schuldige en die was gewoon Blind."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Tjacka is geen van die drie heb ik vernomen.quote:Op maandag 17 april 2017 15:25 schreef klaasweetalles het volgende:
wie heeft de TT geopend"
Peter bosz?
Schone?
Kluivert jr?
Oh.![]()
Heeft wel dezelfde topsportmentaliteit heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 17 april 2017 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tjacka is geen van die drie heb ik vernomen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgens mij snap je het gewoon niet. Iemand interviewt hem, en hij geeft antwoord. Net als dat gezeik van je op Bosz en Schöne. Er wordt aan hen gevraagd of ze denken dat ze nog kampioen kunnen worden, natuurlijk zeggen ze dan ja. En hoe wordt zo'n artikel dan genoemd? Bosz: 'ik denk dat we kampioen gaan worden'. Interviewer stelt vraag, speler/trainer geeft een (meestal open deur) antwoord, en er is maar één iemand die over interviews zeikt en dat ben jij.quote:Op maandag 17 april 2017 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Overal in het interview...komt allemaal jankerig over.
Ga geen geen excuses maken voor je fouten. Het kan ook een 30 jarige gebeuren.
Hij is er fysiek gewoon nog niet klaar voor om een echte topspeler te zijn die al in het Nederlandse efltal moet spelen.
Iedereen in Nederland snapte waarom hij die fouten maakte...en niemand neemt het hem kwalijk. Er was maar 1 schuldige en die was gewoon Blind.![]()
Om te beginnen hij moet de komende 2 jaar helemaal geen interview gaan geven. Welke idioot bij ajax heeft toestemming gegeven dat hij een interview moet gaan doen?quote:Op maandag 17 april 2017 15:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het gewoon niet. Iemand interviewt hem, en hij geeft antwoord. Net als dat gezeik van je op Bosz en Schöne. Er wordt aan hen gevraagd of ze denken dat ze nog kampioen kunnen worden, natuurlijk zeggen ze dan ja. En hoe wordt zo'n artikel dan genoemd? Bosz: 'ik denk dat we kampioen gaan worden'. Interviewer stelt vraag, speler/trainer geeft een (meestal open deur) antwoord, en er is maar één iemand die over interviews zeikt en dat ben jij.
Er zijn bij ajax spelers die al jaren meelopen en waarvan je zelden of nooit een intervieuw krijgt en gaat zo een broekie interview geven.
De Ligt denkt dat hij er al is ofzo???? Kijk maar even naar Tete wat er met hem is gebeurd,....speelde ook toch in Oranje? En nu dan?
gisteren ook na dat doelpunt gaat een zo een rare beweging naar zijn oor maken....???"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
geen dankquote:
ik ga weer...![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Kan die Klaas hier niet verbannen worden ofzoJe wordt er zooooooooo moe van.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
geen ban aubquote:Op maandag 17 april 2017 15:50 schreef franklop het volgende:
Kan die Klaas hier niet verbannen worden ofzoJe wordt er zooooooooo moe van.
ik trek al mijn woorden terug
sorry sorry
ik zal het nooit meer doen
dit is mijn laatste post in de ajax topic ..
ik smeek je geen ban aub"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 17-04-2017 om 15:52:56#Ajax en @ABNAMRO verlengen huidige contract tot 2018 met twee jaar (2020), waarmee 6 miljoen euro is gemoeid. Hulde @ErnstBoekhorst >>> reageer retweet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Houden we je aan, Klaasiequote:Op maandag 17 april 2017 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geen ban aub
sorry sorry
ik smeek je geen ban aubMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima sponsordeal is dat wel.quote:Op maandag 17 april 2017 15:54 schreef franklop het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 17-04-2017 om 15:52:56#Ajax en @ABNAMRO verlengen huidige contract tot 2018 met twee jaar (2020), waarmee 6 miljoen euro is gemoeid. Hulde @ErnstBoekhorst >>> reageer retweet
Oh.![]()
Ajax O17 wint ABN AMRO Future Cup
Mag best een prestatie worden genoemd met deze lichting. Veel jonge spelers erbij en zonder Redan.![]()
Zeker. Al zie ik niet echt spelers waar het talent nou echt vanaf spatquote:Op maandag 17 april 2017 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax O17 wint ABN AMRO Future Cup
Mag best een prestatie worden genoemd met deze lichting. Veel jonge spelers erbij en zonder Redan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Klaas hier met zijn domheid te koop mag lopen mogen anderen hem daar ook wel op wijzen. Om nou meteen posts te gaan verwijderen is ook een beetje kinderachtig![]()
Geeft wel te denken hoor. Ajax pakt 3 miljoen per jaar voor jeugdopleiding en vrouwen. Feyenoord pakt slechts 4 miljoen per jaar voor hun 1e elftalquote:![]()
![]()
Eens, en dat mag ook gewoon in een discussie. Om hier vervolgens het gespreksonderwerp klaas te maken en met lokquotes te komen is weer het andere uiterste.quote:Op maandag 17 april 2017 17:09 schreef Heeinz het volgende:
Als Klaas hier met zijn domheid te koop mag lopen mogen anderen hem daar ook wel op wijzen. Om nou meteen posts te gaan verwijderen is ook een beetje kinderachtigMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Feyenoord are you watching?quote:Op maandag 17 april 2017 15:54 schreef franklop het volgende:
![]()
![]()
shit ik ben net te laat
ik wilde dat plaatje met die popcorn gaan opslaan....wtf
Oh?quote:Op maandag 17 april 2017 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
shit ik ben net te laat
ik wilde dat plaatje met die popcorn gaan opslaan....wtfDat hield je niet lang volquote:Op maandag 17 april 2017 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geen ban aub
sorry sorry
ik smeek je geen ban aub
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Tja Feyenoord organiseert ook niet vaak dit soort jeugdtoernooitjes heb ik het idee, en ze hadden nooit geld voor een vrouwenteam of Jupiler League ploeg.quote:Op maandag 17 april 2017 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geeft wel te denken hoor. Ajax pakt 3 miljoen per jaar voor jeugdopleiding en vrouwen. Feyenoord pakt slechts 4 miljoen per jaar voor hun 1e elftalOh.![]()
gozer ik kan het wel lang volhouden;..quote:
ik kom hier zondag pas na half zeven weer terug . om samen met jou het kampioenschap van Feyenoord te vieren
tot dan
Ok, doeiquote:Op maandag 17 april 2017 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gozer ik kan het wel lang volhouden;..
ik kom hier zondag pas na half zeven weer terug . om samen met jou het kampioenschap van Feyenoord te vieren
tot dan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik ook dikzakquote:Op maandag 17 april 2017 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop dat we vanavond weer een paar fijne potjes kunnen spelen
Iemand een linkje van de samenvatting van gisteren? Zat gisteren in vak 008Nu even de samenvatting terug kijken.
![]()
Toch best knap hoe een beduidend slechtere lichting dan vorig jaar gewoon die future cup wint
Bayern o17![]()
![]()
http://bfy.tw/BGjLquote:Op maandag 17 april 2017 18:21 schreef wackmack het volgende:
Iemand een linkje van de samenvatting van gisteren? Zat gisteren in vak 008Nu even de samenvatting terug kijken.
![]()
Wel mooi dat er dus ook coaches zijn die geen slap begin zien (), maar het op tactisch gebied niet goed zien gaan
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
verwijderd door klaasweetalles"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Subtiel hoe hij voor de muur zit met UEFA Cup erachterquote:
Oh.![]()
Wat hadden die weer te melden dan?quote:Op maandag 17 april 2017 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog even lekker de onzin van Derksen en Gijp onderuit halen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bosz die had het over mensen op TV die niet weten wat de kwaliteiten van De Ligt zijn, en volgens mij waren het Derksen en Gijp een paar weken terug die vonden dat De Ligt voetballend niet zo goed is.quote:Oh.![]()
Ah ja, dat zou goed kunnen welquote:Op maandag 17 april 2017 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz die had het over mensen op TV die niet weten wat de kwaliteiten van De Ligt zijn, en volgens mij waren het Derksen en Gijp een paar weken terug die vonden dat De Ligt voetballend niet zo goed is.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sowquote:Op maandag 17 april 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we donderdag een analyse van AadGod
Tv''tje gaat zo vroeg als mogelijk aanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hmm, het artikel "Jerommeke van Ajax" lijkt verwijderd door telesport
Had wel even zin in wat zuurheidMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax positiespel enso.quote:Op maandag 17 april 2017 18:37 schreef Brammess het volgende:
Toch best knap hoe een beduidend slechtere lichting dan vorig jaar gewoon die future cup wint
Bayern o17Noodles![]()
quote:Op maandag 17 april 2017 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz die had het over mensen op TV die niet weten wat de kwaliteiten van De Ligt zijn, en volgens mij waren het Derksen en Gijp een paar weken terug die vonden dat De Ligt voetballend niet zo goed is.Klopt wel ja, alhoewel vd gijp het er vooral over had dat hij het niet durfde in die wedstrijd, niet zozeer dat hij het niet konquote:![]()
![]()
Tegen schalke kunnen we nog steeds winnen of gelijk spelen. Verliezen sluit ik niet uit.graag op anoniem![]()
Buitenom de wedstrijd hoop ik een gezellige dag in Gelsenkirchen te hebben.quote:Eventuele winst of gelijkspel kan mijn dag alleen maar beter maken..
Uitvinder van de biersmiley.![]()
![]()
![]()
Donny vandaag jarig
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Donny is een 6.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Twintig. Mooie leeftijd om het stokje van Klaassen over te nemen als die weg wil.![]()
Bedankt, Hans.quote:Op dinsdag 18 april 2017 08:39 schreef KingRoland het volgende:
Tegen schalke kunnen we nog steeds winnen of gelijk spelen. Verliezen sluit ik niet uit.![]()
Ik heb ineens zo'n GEVOEL dat we in de halve finale gaan komen
Dat zou toch wat zijn, dat we gewoon de finale halenDan hoef je maar één wedstrijd boven jezelf uit te stijgen en kunnen we iedereen hebben
![]()
eerst donderdag maar even afwachtenquote:Op dinsdag 18 april 2017 10:51 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb ineens zo'n GEVOEL dat we in de halve finale gaan komen
Dat zou toch wat zijn, dat we gewoon de finale halenDan hoef je maar één wedstrijd boven jezelf uit te stijgen en kunnen we iedereen hebben
Ik heb zo'n GEVOEL, dat het daar wel eens mis kan gaan. Als is dat misschien nog steeds de nasleep van 4 jaar Frank.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Kopenhagen uit was ook niet fantastisch maar ik denk dat we nu bij Schalke wel wat meer kunnen, en gewoon een goed resultaat neer kunnen zetten. Geen geschorsten of geblesseerden toch? Alleen Sinkgraven denk ik zo, maar dat vind ik niet zo ergquote:Op dinsdag 18 april 2017 10:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eerst donderdag maar even afwachten
Ik heb zo'n GEVOEL, dat het daar wel eens mis kan gaan. Als is dat misschien nog steeds de nasleep van 4 jaar Frank.![]()
Schalke dit weekend ook verloren van SV Darmstadt 98 (hekkensluiter) dat kan ook een extra motivatie zijn om echt alles te gaan geven tegen Ajax. Al zie ik een tweede Salzburg scenario niet gebeuren tegen dit Ajax.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kopenhagen uit was ook niet fantastisch maar ik denk dat we nu bij Schalke wel wat meer kunnen, en gewoon een goed resultaat neer kunnen zetten. Geen geschorsten of geblesseerden toch? Alleen Sinkgraven denk ik zo, maar dat vind ik niet zo ergFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hopen op Traore tegen Schalke, Dolberg moest nog erg wennen had ik het idee na 4 weken niet te hebben gespeeld.
Wellicht tweede helft tegen schalke laten invallen en dan tegen psv volle bak.
Is Sink alweer fit?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je krijgt tegen Schalke meer ruimte aangezien die moeten scoren en dan is de snelheid van Traore wel meer een wapen dan Dolberg, denk ik.quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:02 schreef mokkiemok het volgende:
Hopen op Traore tegen Schalke, Dolberg moest nog erg wennen had ik het idee na 4 weken niet te hebben gespeeld.
Wellicht tweede helft tegen schalke laten invallen en dan tegen psv volle bak.
Is Sink alweer fit?Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Heeft alleen maar aan hoe erge crisis er bij Schalke is. Het is heel erg knap van Ajax hoor daar niet van.quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Schalke dit weekend ook verloren van SV Darmstadt 98 (hekkensluiter) dat kan ook een extra motivatie zijn om echt alles te gaan geven tegen Ajax. Al zie ik een tweede Salzburg scenario niet gebeuren tegen dit Ajax.Groot fan van User Wotte![]()
Same, tussen hoop en vrees.quote:Op dinsdag 18 april 2017 10:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eerst donderdag maar even afwachten
Ik heb zo'n GEVOEL, dat het daar wel eens mis kan gaan. Als is dat misschien nog steeds de nasleep van 4 jaar Frank.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
als jij dat ook hebt, dan stelt dat mij gerust na Ajax-Feyquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gaat niet meer mis donderdag, als het 2-1 was geworden in Amsterdam had ik er wel een zwaar hoofd in gehad![]()
de openingstreffer zal beslissend zijn denk ik voor de gehele westrijd.quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:15 schreef Brammess het volgende:
Ik ben redelijk optimistisch, 0-3, vroege kol maken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:De Europese voetbalbond UEFA heeft de 36-jarige Ovidiu Hategan aangewezen voor het duel in Gelsenkirchen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax zal gewoon vanaf de eerste minuut vroeg druk moeten zetten en elke kans op aanval moeten verzilveren. Die Duitsers moet je geen hoop geven, want dan kunnen er nog nare dingen gebeuren. Hoop dat Bosz dat de spelers heel duidelijk kan maken.quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de openingstreffer zal beslissend zijn denk ik voor de gehele westrijd.
Die eerste goal gaat cruciaal worden.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Mooiquote:Op dinsdag 18 april 2017 12:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als jij dat ook hebt, dan stelt dat mij gerust na Ajax-Fey
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Stelling: Als Schalke niet op voorsprong komt donderdag gaan wij doorquote:Op dinsdag 18 april 2017 12:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de openingstreffer zal beslissend zijn denk ik voor de gehele westrijd.
Oh.![]()
Maar vrees nog steeds voor een Steaua verhaal. Die versloegen we ook met 2-0 thuis, niks aan de hand en daarna dachten we ook dat we daar wel even een goaltje gingen maken. En toen ging het alsnog mis met die gekke linksback daarOh.![]()
Lijkt erop dat Howedes gewoon meedoet donderdag. Mogelijk ook Kolasinac en Choupo Moting. Dus ik ben benieuwd wat dat gaat opleveren![]()
Kingfloplandquote:Op dinsdag 18 april 2017 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stelling: Als Schalke niet op voorsprong komt donderdag gaan wij doorCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Snel scoren daar, doe maar weer een Feyenoord-thuis scenario.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hopelijk doet Vitesse nog een beetje haar best om te winnen of iig punten te pakken.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Een sterker Schalke gok ik zomaar op.quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt erop dat Howedes gewoon meedoet donderdag. Mogelijk ook Kolasinac en Choupo Moting. Dus ik ben benieuwd wat dat gaat opleverenOh.![]()
Welnee. Opperkakkerlak Fraser en Van wolfswinkel die bewust geel pakt, geeft allang aan dat ze het wel prima vinden.quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:43 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk doet Vitesse nog een beetje haar best om te winnen of iig punten te pakken.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Fräser kan zich dan weer verschuilen achter zijn al weken voortdurende drogreden 'm-m-maar mentaliteit'.quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welnee. Opperkakkerlak Fraser en Van wolfswinkel die bewust geel pakt, geeft allang aan dat ze het wel prima vinden.![]()
2 wedstrijden zijn nooit hetzelfde JR.quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar vrees nog steeds voor een Steaua verhaal. Die versloegen we ook met 2-0 thuis, niks aan de hand en daarna dachten we ook dat we daar wel even een goaltje gingen maken. En toen ging het alsnog mis met die gekke linksback daargraag op anoniem![]()
Mag hopen op een iets betere instelling deze keer. Wat een ramp was dat. Eén van de weinige kansen die ik heb om Ajax live te zien spelen en dan datquote:Op dinsdag 18 april 2017 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar vrees nog steeds voor een Steaua verhaal. Die versloegen we ook met 2-0 thuis, niks aan de hand en daarna dachten we ook dat we daar wel even een goaltje gingen maken. En toen ging het alsnog mis met die gekke linksback daar
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bewust geel pakken in de 95e minuut. Wel erg knap.quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welnee. Opperkakkerlak Fraser en Van wolfswinkel die bewust geel pakt, geeft allang aan dat ze het wel prima vinden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sowieso een beter tactisch plan lijkt me.quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Mag hopen op een iets betere instelling deze keer. Wat een ramp was dat. Eén van de weinige kansen die ik heb om Ajax live te zien spelen en dan datOh.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welnee. Opperkakkerlak Fraser en Van wolfswinkel die bewust geel pakt, geeft allang aan dat ze het wel prima vinden.
Alsof Fraser zijn jongens er van kan overtuigen dat ze effe niet zo goed moeten gaan ballen omdat zijn oude club op bezoek komt.![]()
Ik vind het wel leuk om te zien dat jullie net zo sneu posten als sommige users in andere clubtopics wanneer zij in de achtervolging zijn.![]()
![]()
Julliequote:Op dinsdag 18 april 2017 13:15 schreef Typisch het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien dat jullie net zo sneu posten als sommige users in andere clubtopics wanneer zij in de achtervolging zijn.
Deze twee, bijvoorbeeld:quote:quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welnee. Opperkakkerlak Fraser en Van wolfswinkel die bewust geel pakt, geeft allang aan dat ze het wel prima vinden.Wie de schoen past enzulks.quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fräser kan zich dan weer verschuilen achter zijn al weken voortdurende drogreden 'm-m-maar mentaliteit'.![]()
Ach tja. Dan zijn jullie net zo zielig met het continue hopen op een super psv zondag. Waar dat op is gebaseerd is mij nog steeds een raadsel.quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze twee, bijvoorbeeld:
[..]
[..]
Wie de schoen past enzulks.Groot fan van User Wotte![]()
Klaasweetallesquote:Op dinsdag 18 april 2017 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach tja. Dan zijn jullie net zo zielig met het continue hopen op een super psv zondag. Waar dat op is gebaseerd is mij nog steeds een raadsel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hey Arno, jij ook hier?quote:Op dinsdag 18 april 2017 12:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Van wolfswinkel die bewust geel paktOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ik hoop daar niet echt op. Als Feyenoord gewoon zelf wint kan Ajax doen wat ze willen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach tja. Dan zijn jullie net zo zielig met het continue hopen op een super psv zondag. Waar dat op is gebaseerd is mij nog steeds een raadsel.![]()
Dat gaat ook gebeuren.quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop daar niet echt op. Als Feyenoord gewoon zelf wint kan Ajax doen wat ze willen.
Alsof Fraser zijn jongens op gaat stellenquote:Op dinsdag 18 april 2017 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof Fraser zijn jongens er van kan overtuigen dat ze effe niet zo goed moeten gaan ballen omdat zijn oude club op bezoek komt..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Fey verliest niet meerquote:
Ajax gewoon 2e plek (wel alles winnen)
maakt ook helemaal niet uit.
in het begin laten liggen, omdat nieuwe trainer met een totaal andere speelstijl.
doe niks af aan het seizoen of ze een prijs pakken.
Wel moeten ze donderdag Schalke opzij zetten.
Dan vanaf volgend jaar voor de prijzen. Ik heb dit hele seizoen niet het gevoel gehad dat Ajax kampioen moest worden. Al is het natuurlijk zuur dat je dan op 1 punt tweede wordt, achteraf gezien had je gewoon kampioen moeten worden. Voor mij telt vooral het spel van na de winterstop, de onderlinge confrontaties met fey en psv en de successen in de EL.
kant tekening: beker is wel gewoon echt jammer, maar ik heb niet het idee dat Bosz daar iets aan kon doen, spelers lieten het gewoon massaal afweten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vitesse en Heracles zijn daarentegen weer oude clubs van Bosz. Dus misschien belt Bosz nog wat Vitesse spelers/staff. En even Jantje bellen.
AFCA
Ik hoop nergens op kan het alleen maar meevallen.
Straks is Feyenoord kampioen en wint Ajax de ELja dat overschaduwd dat hele kampioenschap natuurlijk. Hehe.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Je verliest het kampioenschap bij Excelsior uit en dat is gewoon de selectie te wijten ergens. Al ben ik wel positief over dit elftalquote:Op dinsdag 18 april 2017 13:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Fey verliest niet meer
Ajax gewoon 2e plek (wel alles winnen)
maakt ook helemaal niet uit.
in het begin laten liggen, omdat nieuwe trainer met een totaal andere speelstijl.
doe niks af aan het seizoen of ze een prijs pakken.
Wel moeten ze donderdag Schalke opzij zetten.
Dan vanaf volgend jaar voor de prijzen. Ik heb dit hele seizoen niet het gevoel gehad dat Ajax kampioen moest worden. Al is het natuurlijk zuur dat je dan op 1 punt tweede wordt, achteraf gezien had je gewoon kampioen moeten worden. Voor mij telt vooral het spel van na de winterstop, de onderlinge confrontaties met fey en psv en de successen in de EL.
kant tekening: beker is wel gewoon echt jammer, maar ik heb niet het idee dat Bosz daar iets aan kon doen, spelers lieten het gewoon massaal afweten.Groot fan van User Wotte![]()
Onzin. Je verliest het niet op een wedstrijd. Over hele seizoen heb je gewoon hier en daar punten laten liggen. Dat is jammer, maar wat voor mij op dit moment belangrijker is dat ik met veel meer plezier naar Ajax ga kijken dan naar Ajax onder Frankquote:Op dinsdag 18 april 2017 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je verliest het kampioenschap bij Excelsior uit en dat is gewoon de selectie te wijten ergens. Al ben ik wel positief over dit elftal![]()
Ik zie Feyenoord dit ook niet meer uit handen geven, maar je moet gewoon wel de druk er op houden. Het zou nl. nogal zuur zijn als ze wél een keer punten laten liggen maar je dan zelf ook nog ergens averij op loopt en nog steeds op 1 punt (of meer) achterstand finisht.
Al met al vind ik sowieso geen verloren seizoen ofzo. Spel van Bosz is veelbelovend, aantal leuke spelers doorgebroken/aangekocht, beetje doorgeselecteerd, eindelijk weer wat laten zien in Europa (ook al is het 'maar' EL), onderlinge topwedstrijden goed.![]()
Nee hoor, je verliest het kampioenschap thuis tegen Willem II en Roda JC.quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je verliest het kampioenschap bij Excelsior uit en dat is gewoon de selectie te wijten ergens. Al ben ik wel positief over dit elftal
Je kunt niet alles winnen in een seizoen. Dat lukte het grote Ajax in 1995 ook niet. Door een incidenteel gelijkspel op bezoek bij Excelsior verlies je de titel niet. Door twee keer thuis niet te winnen van laagvliegers omdat je naar je systeem zoekt, daar verlies je een kampioenschap door.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
dat was gewoon een erg slechte wedstrijd, zo'n wedstrijd heb je elk seizoen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je verliest het kampioenschap bij Excelsior uit en dat is gewoon de selectie te wijten ergens. Al ben ik wel positief over dit elftal
over het geheel ( na de winterstop) ben ik erg tevreden over het spel, de selectie end e speelwijze.
ik heb gewoon oprecht weer zin om te kijken. Ik ga er echt weer voor zitten.
iets wat ik de laatste 2 jaar onder de Boer niet meer had, keek ook geregeld niet meer toen.
Kampioenschappen komen vanzelf, het vertoonde spel is mij meer waard. Leuk meedoen in europa is toch ook veel leuker.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nu het is ook de vraag of Feyenoord dan wel bij PEC Zwolle had gelijk gespeeld, dan stond er toch een andere druk op.quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je verliest het kampioenschap bij Excelsior uit en dat is gewoon de selectie te wijten ergens. Al ben ik wel positief over dit elftalOh.![]()
Klopt, voetbal blijft ook gewoon entertainment (en natuurlijk is winnen een belangrijk onderdeel ervan, maar niet het enige wat er toe doet in mijn ogen). Is inderdaad gewoon weer heerlijk om naar Ajax te kijken ipv tijdens elke wedstrijd weer te moeten concluderen dat het oogaids is.quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat was gewoon een erg slechte wedstrijd, zo'n wedstrijd heb je elk seizoen.
over het geheel ( na de winterstop) ben ik erg tevreden over het spel, de selectie end e speelwijze.
ik heb gewoon oprecht weer zin om te kijken. Ik ga er echt weer voor zitten.
iets wat ik de laatste 2 jaar onder de Boer niet meer had, keek ook geregeld niet meer toen.
Kampioenschappen komen vanzelf, het vertoonde spel is mij meer waard. Leuk meedoen in europa is toch ook veel leuker.Oh.![]()
Laten we wel wezen, als Bosz er 84 punten aan overhoudt presteert hij beter dan Frankie. Absurd dat je daarmee geen kampioen word.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Feyenoord die hun hoogste puntenaantal gaat halen sinds 1973quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Laten we wel wezen, als Bosz er 84 punten aan overhoudt presteert hij beter dan Frankie. Absurd dat je daarmee geen kampioen word.ja dan zit het niet mee ook zeg maar.
Oh.![]()
incident dat fey zoveel punten heeft.quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Laten we wel wezen, als Bosz er 84 punten aan overhoudt presteert hij beter dan Frankie. Absurd dat je daarmee geen kampioen word.
Elk ander jaar had je gewoon kampioen geworden. Tel daarbij eht succes in de El bij op en je hebt gewoon een top seizoen. nu is dat een puntje tekort, tja kan gebeuren.
op de laatste dag verliezen van de graafschap, lekker je topscorer op de bank houden en daarmee het kampioenschap verliezen is veel erger.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
alleen lullig dat het jullie allebei betreft ghehequote:Op dinsdag 18 april 2017 13:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
incident dat fey zoveel punten heeft.
Elk ander jaar had je gewoon kampioen geworden. Tel daarbij eht succes in de El bij op en je hebt gewoon een top seizoen. nu is dat een puntje tekort, tja kan gebeuren.
op de laatste dag verliezen van de graafschap, lekker je topscorer op de bank houden en daarmee het kampioenschap verliezen is veel erger.![]()
Als Sanchez, Onana en Ziyech niet vertrekken zie ik ze makkelijk kampioen worden ja.quote:Op dinsdag 18 april 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie Ajax volgend seizoen ook gewoon makkelijk kampioen worden.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Sportieve dieptepunten horen er nu eenmaal ook bij, kan niet elk jaar feest zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alleen lullig dat het jullie allebei betreft gheheOh.![]()
Ik ga er wel vanuit dat die zichzelf nog gewoon willen ontwikkelen bij Ajax en niet al meteen weggaan. Al zal dat er bij Onana aan liggen of hij zijn contract wil gaan verlengen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:03 schreef marp0 het volgende:
[..]
Als Sanchez, Onana en Ziyech niet vertrekken zie ik ze makkelijk kampioen worden ja.Oh.![]()
Liever met leuk voetbal tweede worden dan kampioen met saai en onaantrekkelijk voetbal.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
We spelen een paar weken goed en dan krijg je dit soort onzin weer.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Liever met leuk voetbal tweede worden dan kampioen met saai en onaantrekkelijk voetbal.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat gelooft helemaal niemand natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Liever met leuk voetbal tweede worden dan kampioen met saai en onaantrekkelijk voetbal.
Deze past in het rijtje van: maar wij hebben het leukste publiek en wij zijn erg gezellig.![]()
Ik vind dit seizoen anders vele malen leuker dan 2013/14 toen we wel kampioen werden. Maar dat voetbal ging echt nergens over.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat gelooft helemaal niemand natuurlijk.
Deze past in het rijtje van: maar wij hebben het leukste publiek en wij zijn erg gezellig.Oh.![]()
Dat mag jij vinden, maar het gaat nergens over om als voetbalclub te stellend at je liever mooi voetbalt dan wint.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen anders vele malen leuker dan 2013/14 toen we wel kampioen werden. Maar dat voetbal ging echt nergens over.![]()
Al moet je op den duur natuurlijk wel gewoon prijzen winnen met je goede voetbal, en normaal gesproken komt dat ook. Maar dit seizoen was vooral heel lang een transitie om dat goede voetbal erin te krijgen, en zover zitten we niet van een prijs af.Oh.![]()
We hebben dit seizoen ook genoeg super kut gespeeld. Daarnaast wordt volgend jaar gewoon kut want Bosz laat Tete en Riedewald gaan, als veltman dan ook nog verkocht wordt zitten we met veen back met nog minder niveau dan veltman.AFCA
Maar als we in dat seizoen voor het eerst in zeven jaar kampioen waren geworden had je er niet over geklaagd.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen anders vele malen leuker dan 2013/14 toen we wel kampioen werden. Maar dat voetbal ging echt nergens over.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Het zit er vooral in dat we nu denken dat Bosz en Ajax ergens naartoe aan het werken is, met voetbal wat perspectief oplevert. Als je een titeltje pakt met "realistisch" voetbal is die glans er gewoon niet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar het gaat nergens over om als voetbalclub te stellend at je liever mooi voetbalt dan wint.Oh.![]()
Totdat je straks voor het vierde seizoen op rij geen prijs wint.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Liever met leuk voetbal tweede worden dan kampioen met saai en onaantrekkelijk voetbal.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klopt, in 2011 was die titel natuurlijk schitterend (al kwam dat ook omdat alles bij elkaar kwam in die wedstrijd tegen Twente) ook die titels in de twee jaar daarna vond ik wel gewoon mooi en was er nog wel goed voetbal te zien. Maar die vierde titel kwam het meest door falen van de concurrentie naar mijn mening.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar als we in dat seizoen voor het eerst in zeven jaar kampioen waren geworden had je er niet over geklaagd.Oh.![]()
Jij met je Tete en Riedewald fetish zucht. Prima talenten hoor, en Tete vind ik ook beter dan Veltman. Maar het is niet dat we maar beter met Ajax kunnen stoppen als die twee vertrekken, kom op zeg.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:15 schreef Smoofie het volgende:
We hebben dit seizoen ook genoeg super kut gespeeld. Daarnaast wordt volgend jaar gewoon kut want Bosz laat Tete en Riedewald gaan, als veltman dan ook nog verkocht wordt zitten we met veen back met nog minder niveau dan veltman.Oh.![]()
Volgend seizoen zal Bosz ook stenger worden afgerekend als hij geen prijs pakt ja.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Totdat je straks voor het vierde seizoen op rij geen prijs wint.Oh.![]()
Je laat 2 talenten weggaan omdat ze wss een grote bek hebben, dan moet je weer nieuwe gaan kopen want in de jeugd zitten echt geen backs die er meteen staan. En dat kopen heb ik een hard hoofd in.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij met je Tete en Riedewald fetish zucht. Prima talenten hoor, en Tete vind ik ook beter dan Veltman. Maar het is niet dat we maar beter met Ajax kunnen stoppen als die twee vertrekken, kom op zeg.AFCA
Haps, lekkere AZ aankoop weer.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je laat 2 talenten weggaan omdat ze wss een grote bek hebben, dan moet je weer nieuwe gaan kopen want in de jeugd zitten echt geen backs die er meteen staan. En dat kopen heb ik een hard hoofd in.![]()
Of bosz denk serieus dat als we CL halen, we sink als LB kunnen hebben in de CLmet een 18-jarige RB vanuit de jeugd.
AFCA
Onder Bosz vind ik het veel leuker om naar te kijken dan die jaren onder De Boer.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We spelen een paar weken goed en dan krijg je dit soort onzin weer.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Denk dat we na de winst van de EL goed kunnen gaan beoordelen of Sinkgraven voldoet of niet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:21 schreef Smoofie het volgende:
Of bosz denk serieus dat als we CL halen, we sink als LB kunnen hebben in de CLmet een 18-jarige RB vanuit de jeugd.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Riedewald gaat niet weg omdat hij een grote bek heeft maar omdat hij op alle posities waar hij kan spelen is voorbij gestreefd door andere spelers die net wat specialistischer zijn (Schöne/vd Beek/De Jong op 6, De Ligt en Viergever op LCV, Sinkgraven en Viergever op LB), En hij kan blijkbaar niet helemaal mee in het spelletje wat Bosz wil zien.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je laat 2 talenten weggaan omdat ze wss een grote bek hebben, dan moet je weer nieuwe gaan kopen want in de jeugd zitten echt geen backs die er meteen staan. En dat kopen heb ik een hard hoofd in.
En Tete was er vorig jaar al gezeik met zijn contract die hij niet wilde verlengen, en Bosz vindt hem meevoetballend gewoon te pover (vaak tikkie terug en breed). Nu ben ik ook geen fan van Veltman op die positie, die is voetballend ook vaak maar heel erg matig.Oh.![]()
Ik heb eigenlijk liever Viergever als back dan Sinkgraven.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:21 schreef Smoofie het volgende:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nee misschien gaan ze wel weg omdat ze niet goed genoeg zijnquote:Op dinsdag 18 april 2017 14:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je laat 2 talenten weggaan omdat ze wss een grote bek hebben, dan moet je weer nieuwe gaan kopen want in de jeugd zitten echt geen backs die er meteen staan. En dat kopen heb ik een hard hoofd in.![]()
Natuurlijk gaat het om de prijzen, het grappige is dat ik de hoop op het kampioenschap al in het begin heb laten varen, dat ze nu opeens weer in de race zijn is leuk maar wel te laat vrees ik.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat gelooft helemaal niemand natuurlijk.
Deze past in het rijtje van: maar wij hebben het leukste publiek en wij zijn erg gezellig.
Alles wat je in de EL wint is meegenomen![]()
Riedewald heeft ook niet echt de kans gekregen hé? En onder de laatste periode de Boer deed hij het verdedigend best wel goed. Natuurlijk maakte hij ook wat foutjes, vooral met counters en hoge ballen, maar zo maakt de ligt ook nog wel fouten en Sink ook.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald gaat niet weg omdat hij een grote bek heeft maar omdat hij op alle posities waar hij kan spelen is voorbij gestreefd door andere spelers die net wat specialistischer zijn (Schöne/vd Beek/De Jong op 6, De Ligt en Viergever op LCV, Sinkgraven en Viergever op LB), En hij kan blijkbaar niet helemaal mee in het spelletje wat Bosz wil zien.
En Tete was er vorig jaar al gezeik met zijn contract die hij niet wilde verlengen, en Bosz vindt hem meevoetballend gewoon te pover (vaak tikkie terug en breed). Nu ben ik ook geen fan van Veltman op die positie, die is voetballend ook vaak maar heel erg matig.AFCA
Sinkgraven is erg goed in het doordekken en vooruit verdedigen wat belangrijk is in het pressiespel wat Bosz graag wil zien ja. Dus dat zou hij best kunnen, maar in de één tegen één is hij wat minder. Dat ziet Peter ook wel denk ik hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:21 schreef Smoofie het volgende:
Oh.![]()
Dan zijn de meeste verdedigers niet goed genoeg als zij dat ook niet zijnquote:Op dinsdag 18 april 2017 14:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee misschien gaan ze wel weg omdat ze niet goed genoeg zijn
AFCA
Natuurlijk en het is ook knap hoe ze nu lopen te ballen. Maar het is gewoon echt kolder om te stellen dat je blij bent met het mooie voetbal ook als je geen kampioen wordt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het om de prijzen, het grappige is dat ik de hoop op het kampioenschap al in het begin heb laten varen, dat ze nu opeens weer in de race zijn is leuk maar wel te laat vrees ik.
Alles wat je in de EL wint is meegenomen
Beetje van het niveau een DVDtje uitbrengen van 2 keer winnen van Ajax terwijl je onder ze eindigt.![]()
![]()
Misschien niet voor het spel dat Bosz wil spelen. Ik ben ook fan van Tete hoor, vooral van zijn verdedigende kwaliteiten maar ik denk dat Bosz prima kan inschatten of hij verder ook goed genoeg is voor Ajaxquote:Op dinsdag 18 april 2017 14:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan zijn de meeste verdedigers niet goed genoeg als zij dat ook niet zijn![]()
Ik vind het ook onzin. Als wij met counter voetbal en goed verdedigen a la atletico prijzen pakken vind ik het ook bestquote:Op dinsdag 18 april 2017 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk en het is ook knap hoe ze nu lopen te ballen. Maar het is gewoon echt kolder om te stellen dat je blij bent met het mooie voetbal ook als je geen kampioen wordt.
Beetje van het niveau een DVDtje uitbrengen van 2 keer winnen van Ajax terwijl je onder ze eindigt.
AFCA
Viergever is in alle opzichten beter vind ikquote:Op dinsdag 18 april 2017 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven is erg goed in het doordekken en vooruit verdedigen wat belangrijk is in het pressiespel wat Bosz graag wil zien ja. Dus dat zou hij best kunnen, maar in de één tegen één is hij wat minder. Dat ziet Peter ook wel denk ik hoor.![]()
Riedewald kreeg aan het begin van dit seizoen nog wel zijn kans (en toen vond ik hem ook goed spelen op 6), maar bijvoorbeeld tegen Rostov op LCV was hij echt heel erg zwak. En Viergever was op die plek daarna gewoon stabieler en deed het goed, Schöne was voetballend gewoon beter op 6 en scoorde ook meer en Riedewald en Bosz vinden allebei dat hij eigenlijk geen linksback is.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Riedewald heeft ook niet echt de kans gekregen hé? En onder de laatste periode de Boer deed hij het verdedigend best wel goed. Natuurlijk maakte hij ook wat foutjes, vooral met counters en hoge ballen, maar zo maakt de ligt ook nog wel fouten en Sink ook.
Jammer hoe het gelopen is met hem hoor, maar we komen er wel overheen.Oh.![]()
Zoals Bosz prima kan inschatten dat Traore op RB goed is en Heiko westermann beter is dan Riedewald?quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien niet voor het spel dat Bosz wil spelen. Ik ben ook fan van Tete hoor, vooral van zijn verdedigende kwaliteiten maar ik denk dat Bosz prima kan inschatten of hij verder ook goed genoeg is voor Ajax
AFCA
Tegen Rostov was iedereen zwak.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald kreeg aan het begin van dit seizoen nog wel zijn kans (en toen vond ik hem ook goed spelen op 6), maar bijvoorbeeld tegen Rostov op LCV was hij echt heel erg zwak. En Viergever was op die plek daarna gewoon stabieler en deed het goed, Schöne was voetballend gewoon beter op 6 en scoorde ook meer en Riedewald en Bosz vinden allebei dat hij eigenlijk geen linksback is.
Jammer hoe het gelopen is met hem hoor, maar we komen er wel overheen.AFCA
Dan ben ik waarschijnlijk geen echte supporter, maar ik word graag 34 (of een groot deel daarvan) wedstrijden vermaakt, daarom kijk ik voetbal. Ik kijk geen voetbal voor de prijs die ze na 34 wedstrijden eventueel krijgen. Als dat zo is, is het natuurlijk alleen maar mooi. Maar in eerste instantie wil ik vermaak.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Totdat je straks voor het vierde seizoen op rij geen prijs wint.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik vind Viergever centraal beter.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Viergever is in alle opzichten beter vind ikOh.![]()
En zo hoort dat ook. Het is erg gevaarlijk om als sporter/sportclub tevreden te zijn met minder dan winst. Maar ik denk ook niet dat Bosz, Overamars of Vd Sar intern zeggen dat ze wel blij zijn met de tweede plek als ze maar mooi hebben gevoetbald.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin. Als wij met counter voetbal en goed verdedigen a la atletico prijzen pakken vind ik het ook best
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2017 14:30:48 ]![]()
Dat is nog steeds goed voetbalquote:Op dinsdag 18 april 2017 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin. Als wij met counter voetbal en goed verdedigen a la atletico prijzen pakken vind ik het ook best. De bal in de ploeg houden en hopen op een verdwaald zondag schot zoals onder Frankie is tergend.
Als we geen goed materiaal hebben zou ik zo 4-4-2 of 5-2-3-1 spelen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
En zo hoort dat ook. Het is erg gevaarlijk om als sporter/sportclub tevreden te zijn met minder dan winst.Dat was wel erg jaquote:Op dinsdag 18 april 2017 14:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat is nog steeds goed voetbal. De bal in de ploeg houden en hopen op een verdwaald zondag schot zoals onder Frankie is tergend.
AFCA
Ja maar we kijken ook voetbal voor ons plezier, als we geen zak aan die wedstrijden vinden en ons kapot vervelen, waarom zouden we dan nog voetbal gaan kijken? Kan je beter wat anders doen in het weekend.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
En zo hoort dat ook. Het is erg gevaarlijk om als sporter/sportclub tevreden te zijn met minder dan winst.Oh.![]()
met je eens al is het wel zo mocht je als 2e eindigen het dit keer makkelijker verteerbaar is dan vorig seizoen (tenzij zich zo'n zelfde drama zich nog een keer voltrekt)quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk en het is ook knap hoe ze nu lopen te ballen. Maar het is gewoon echt kolder om te stellen dat je blij bent met het mooie voetbal ook als je geen kampioen wordt.
Beetje van het niveau een DVDtje uitbrengen van 2 keer winnen van Ajax terwijl je onder ze eindigt.![]()
In deze situatie is tweede worden wel te verklaren ja. Maar dat is wat anders dan er tevreden mee zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
met je eens al is het wel zo mocht je als 2e eindigen het dit keer makkelijker verteerbaar is dan vorig seizoen (tenzij zich zo'n zelfde drama zich nog een keer voltrekt)![]()
Met dat soort voetbal zou ik afhaken met kijken. Net als met Portugal op het afgelopen EK.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin. Als wij met counter voetbal en goed verdedigen a la atletico prijzen pakken vind ik het ook best
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Inderdaad het grote verschil tussen een aanhanger en een supporter.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk geen echte supporter, maar ik word graag 34 (of een groot deel daarvan) wedstrijden vermaakt, daarom kijk ik voetbal. Ik kijk geen voetbal voor de prijs die ze na 34 wedstrijden eventueel krijgen. Als dat zo is, is het natuurlijk alleen maar mooi. Maar in eerste instantie wil ik vermaak.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
In Nederland wordt goed verdedigen zo ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met dat soort voetbal zou ik afhaken met kijken. Net als met Portugal op het afgelopen EK.AFCA
Je doet je username helaas geen eer aan.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met dat soort voetbal zou ik afhaken met kijken. Net als met Portugal op het afgelopen EK.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar we kijken ook voetbal voor ons plezier, als we geen zak aan die wedstrijden vinden en ons kapot vervelen, waarom zouden we dan nog voetbal gaan kijken? Kan je beter wat anders doen in het weekend.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Tevreden is misschien een groot woord, het is meer kunnen accepteren. Als Ajax-fan zijnde verwacht je (net als waarschijnlijk fans van PSV of Feyenoord, de 'topclubs') dat je ieder jaar kampioen wordt. Als dat niet lukt dan is dat dus per definitie een tegenvaller. Maar het is wel ff zuurder als je bv. het in de laatste pot tegen De Graafschap zelf verprutst dan dat je best een redelijk seizoen draait en je halve team verbouwd én Europees wat laat zien.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
In deze situatie is tweede worden wel te verklaren ja. Maar dat is wat anders dan er tevreden mee zijn.![]()
Mooi worstelen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je doet je username helaas geen eer aan.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Niet bij Ajax. Wij eisen en leuk voetbal en bekers.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Liever met leuk voetbal tweede worden dan kampioen met saai en onaantrekkelijk voetbal.
Alles minder is een slecht seizoen.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Kampioen = kampioen, gekkenhuis.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Liever met leuk voetbal tweede worden dan kampioen met saai en onaantrekkelijk voetbal.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
(waarschijnlijk) halve finale EL en tweede worden met het beste voetbal dat ik in jaren heb gezien. Dan ben ik tevreden hoorquote:Op dinsdag 18 april 2017 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
In deze situatie is tweede worden wel te verklaren ja. Maar dat is wat anders dan er tevreden mee zijn.![]()
![]()
Dat is dan lachwekkend.quote:Op dinsdag 18 april 2017 15:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
(waarschijnlijk) halve finale EL en tweede worden met het beste voetbal dat ik in jaren heb gezien. Dan ben ik tevreden hoor![]()
1 keer in de 17 jaar kampioen is lachwekkendquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ben ik met je eens, maar daar gaat dit topic niet over geloof ik.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
1 keer in de 17 jaar kampioen is lachwekkend![]()
Ach, ik had voor aanvang van het seizoen al getekend voor een tweede plek met aantrekkelijk voetbal. Dat is met horten en stoten gegaan, maar ik heb echt wel het idee dat er significant meer kansen per wedstrijd zijn dan in voorgaande seizoenen. Nu je zo dicht op Feyenoord staat is het ook nog gewoon mogelijk om kampioen te worden. En met een degelijke pot donderdag sta je nog in de halve finale van de EL ook. Wat mij betreft kun je dan echt wel spreken van een geslaagd seizoen. Helemaal omdat de balans in het team volledig zoek was en eigenlijk nog steeds niet optimaal is.quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet bij Ajax. Wij eisen en leuk voetbal en bekers.
Alles minder is een slecht seizoen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Typisch vind dit onzin, alleen een kampioenschap is iets waar je tevreden mee mag zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, ik had voor aanvang van het seizoen al getekend voor een tweede plek met aantrekkelijk voetbal. Dat is met horten en stoten gegaan, maar ik heb echt wel het idee dat er significant meer kansen per wedstrijd zijn dan in voorgaande seizoenen. Nu je zo dicht op Feyenoord staat is het ook nog gewoon mogelijk om kampioen te worden. En met een degelijke pot donderdag sta je nog in de halve finale van de EL ook. Wat mij betreft kun je dan echt wel spreken van een geslaagd seizoen. Helemaal omdat de balans in het team volledig zoek was en eigenlijk nog steeds niet optimaal is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jullie hebben vanaf 2002 geen recht tot spreken meer.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
*Recht van spreken.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jullie hebben vanaf 2002 geen recht tot spreken meer.![]()
Ik zeg nergens dat het niet mag. Maar ik denk dat niemand daar het intern bij Ajax mee eens is.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Typisch vind dit onzin, alleen een kampioenschap is iets waar je tevreden mee mag zijn.![]()
Jullie waren bij Feyenoord toch ook tevreden toen jullie 2e werden onder Koeman (begrijpelijk hoor) en bij jullie was het om na jaren weer mee te doen in de top en bij ons is het om na jaren weer leuk voetbal te zien en goede Europese prestaties te hebben.quote:
Neemt niet weg dat we volgend seizoen een kampioenschap zullen eisen.Oh.![]()
De mening van Typisch vind ik niet zo relevant.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Typisch vind dit onzin, alleen een kampioenschap is iets waar je tevreden mee mag zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Overmars is al tevreden als ze 12e worden en voor 30 miljoen spelers verkopenquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet mag. Maar ik denk dat niemand daar het intern bij Ajax mee eens is.![]()
Daar kon Peter en de spelers weinig aan doenquote:Op dinsdag 18 april 2017 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, je verliest het kampioenschap thuis tegen Willem II en Roda JC.
Je kunt niet alles winnen in een seizoen. Dat lukte het grote Ajax in 1995 ook niet. Door een incidenteel gelijkspel op bezoek bij Excelsior verlies je de titel niet. Door twee keer thuis niet te winnen van laagvliegers omdat je naar je systeem zoekt, daar verlies je een kampioenschap door.Groot fan van User Wotte![]()
Eh ik sluit dit jaar nog niet uit.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie waren bij Feyenoord toch ook tevreden toen jullie 2e werden onder Koeman (begrijpelijk hoor) en bij jullie was het om na jaren weer mee te doen in de top en bij ons is het om na jaren weer leuk voetbal te zien en goede Europese prestaties te hebben.
Neemt niet weg dat we volgend seizoen een kampioenschap zullen eisen.Beatus vir qui suffert tentationem.
Niet voor Sparta or Rodaquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
1 keer in de 17 jaar kampioen is lachwekkend
Beatus vir qui suffert tentationem.
doe maar wel, laten we er nou maar gewoon vanuit gaan dat fey niet meer gaat verliezen.quote:
zelf gewoon alles winnen dan heb je het dit seizoen gewoon meer dan prima gedaan.
Schalke nog een keer opzij zetten en dan heb je ook in de El lekker mee gedaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kan zijn maar dat dacht ik van de wedstrijd tegen PEC ook.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sluit het kampioenschap wel uit dit jaar, want Feyenoord gaat niks meer verspelen.Beatus vir qui suffert tentationem.
wij wel.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan zijn maar dat dacht ik van de wedstrijd tegen PEC ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan is hij als gloryhunter voor behoorlijk de verkeerde club.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Typisch vind dit onzin, alleen een kampioenschap is iets waar je tevreden mee mag zijn.Groot fan van User Wotte![]()
ach we hebben niet allemaal verstand van voetbal, sommige zijn voor feyenoord of psvquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan is hij als gloryhunter voor behoorlijk de verkeerde club.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alle kaarten zijn perfect geschud voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan zijn maar dat dacht ik van de wedstrijd tegen PEC ook.
Bekerfinale voor Vitesse en Excelsior dat veilig is. Natuurlijk zijn het professionals maar zoiets gaat toch in het hoofd zitten.Groot fan van User Wotte![]()
Nu krijgen ze allemaal tegenstanders die nergens meer voor spelen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan zijn maar dat dacht ik van de wedstrijd tegen PEC ook.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.ajaxlife.nl/u(...)-seizoen-schaja-1617
Bah weer in die lelijke groene shirtsze flikken het gewoon weer
Krijgen we nu ook een Frank wedstrijd?quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bah weer in die lelijke groene shirtsGroot fan van User Wotte![]()
Spuit 11'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Aan energie zal het ons niet ontbreken danquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijgen we nu ook een Frank wedstrijd?Oh.![]()
Ach wij hadden vorig seizoen ook enkel nog een wedstrijdje tegen de Graafschap te gaan.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alle kaarten zijn perfect geschud voor Feyenoord.
Bekerfinale voor Vitesse en Excelsior dat veilig is. Natuurlijk zijn het professionals maar zoiets gaat toch in het hoofd zitten.
Maar goed, ik zie van Bronckhorst niet direct Jorgensen wisselen voor een matige buitenspeler na krap tweederde van de wedstrijd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hebben we wel altijd gehad. Maar met de prestaties van de afgelopen jaren in Europa is een derde shirt ook vrij kansloos.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan Ajax niet gewoon een fatsoenlijk derde tenue laten maken dan.Groot fan van User Wotte![]()
Dit Feyenoord oogt wel iets stabieler dan alle elftallen van Frank hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach wij hadden vorig seizoen ook enkel nog een wedstrijdje tegen de Graafschap te gaan.
Maar goed, ik zie van Bronckhorst niet direct Jorgensen wisselen voor een matige buitenspeler na krap tweederde van de wedstrijd.Groot fan van User Wotte![]()
Jaren terug dat we een derde tenue hadden toch?quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hebben we wel altijd gehad. Maar met de prestaties van de afgelopen jaren in Europa is een derde shirt ook vrij kansloos.Oh.![]()
En dan centrale verdediger als stormram inbrengen een tijdje later.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach wij hadden vorig seizoen ook enkel nog een wedstrijdje tegen de Graafschap te gaan.
Maar goed, ik zie van Bronckhorst niet direct Jorgensen wisselen voor een matige buitenspeler na krap tweederde van de wedstrijd.![]()
![]()
Het is wel een verschil of je die laatste wedstrijd uit of thuis speelt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar goed, ik zie van Bronckhorst niet direct Jorgensen wisselen voor een matige buitenspeler na krap tweederde van de wedstrijd.Oh.![]()
2004/2005 voor het laatst denk ikquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jaren terug dat we een derde tenue hadden toch?Groot fan van User Wotte![]()
Oh zeker wel, al had ik niet verwacht dat ze zo zouden worden weggetikt in de klassieker en ook nog eens knullig verliezen van Zwolle (al zetten ze daar ook nog wel flink aan). Met zes punten achterstand voor de klassieker achtte ik ons toch wel een stuk kanslozer dan nu.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit Feyenoord oogt wel iets stabieler dan alle elftallen van Frank hoor.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat was mijn eerste Ajaxshirtquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond dit shirt wel vetGroot fan van User Wotte![]()
Godverdomme man hou eens op het doet nog steeds pijn.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan centrale verdediger als stormram inbrengen een tijdje later.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het werd 2-2 in Zwolle.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh zeker wel, al had ik niet verwacht dat ze zo zouden worden weggetikt in de klassieker en ook nog eens knullig verliezen van Zwolle (al zetten ze daar ook nog wel flink aan). Met zes punten achterstand voor de klassieker achtte ik ons toch wel een stuk kanslozer dan nu.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zeker waar.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh zeker wel, al had ik niet verwacht dat ze zo zouden worden weggetikt in de klassieker en ook nog eens knullig verliezen van Zwolle (al zetten ze daar ook nog wel flink aan). Met zes punten achterstand voor de klassieker achtte ik ons toch wel een stuk kanslozer dan nu.
Maar nog steeds bijzonder klein te noemen natuurlijk. Feyenoord heeft ook iets oudere spelers die een 'de graafschap-scenario' om kunnen draaien.Groot fan van User Wotte![]()
Ach volgend jaar weer lekker in de Arena zitten (dat lijkt serieus een verplichting te worden van Ajax) en dan met 20 punten verschil kampioen worden. Prima toch.Groot fan van User Wotte![]()
Meh, ik vond het een beetje een saai shirt. Zolang ze maar nooit meer met zoiets op de proppen komen:quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat template mogen ze van mij wel weer vaker gebruiken.![]()
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that![]()
Ik attendeerde hem gewoon eventjes op de feitelijke onjuistheden in zijn post.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Oh nee dat maakt het wel veel beterVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jaren '90 modegrillenquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:44 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Meh, ik vond het een beetje een saai shirt. Zolang ze maar nooit meer met zoiets op de proppen komen:![]()
[ afbeelding ]
Oh.![]()
12 van 17 wedstrijden. Moet toch wel lukken voor de meeste seizoenkaarthouders lijkt me. Anders is het wel beetje belachelijk dat je een seizoenkaart koopt. Al was het nu een verzoek van F-Side voor de seizoenkaarthouders van F-Side...quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:44 schreef Tjacka het volgende:
Ach volgend jaar weer lekker in de Arena zitten (dat lijkt serieus een verplichting te worden van Ajax) en dan met 20 punten verschil kampioen worden. Prima toch.![]()
Dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
12 van 17 wedstrijden. Moet toch wel lukken voor de meeste seizoenkaarthouders lijkt me. Anders is het wel beetje belachelijk dat je een seizoenkaart koopt. Al was het nu een verzoek van F-Side voor de seizoenkaarthouders van F-Side...
Het gaat meer om de verplichting van Ajax om niet meer te mogen staan tijdens een voetbalwedstrijd.Groot fan van User Wotte![]()
Ik las die brief ja, ze waren bang dat er nieuwe sfeervakken kwamen boven de f side toch?quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.
Het gaat meer om de verplichting van Ajax niet meer te mogen staan tijdens een voetbalwedstrijd.
Gaat het zo lekker met de club, weet het bestuur zich altijd weer van de slechtste kant te tonen![]()
Ach ja, zal wel loslopen verderquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.
Het gaat meer om de verplichting van Ajax om niet meer te mogen staan tijdens een voetbalwedstrijd.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik las die brief ja, ze waren bang dat er nieuwe sfeervakken kwamen boven de f side toch?
Gaat het zo lekker met de club, weet het bestuur zich altijd weer van de slechtste kant te tonen
Wij staan al jaren op Zuid 2 en krijgen dood leuk die mail doorgestuurd. Doen niemand kwijt maar willen gewoon ons biertje drinken en af en toe een liedje zingen. Ajax heeft liever bioscoop publiek blijkbaar.Groot fan van User Wotte![]()
Dat zagen we aan het begin van het seizoen lol.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, zal wel loslopen verderGroot fan van User Wotte![]()
Zou toch vet zijn als de hele zuidkant gewoon een grote sfeerkant wordt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zagen we aan het begin van het seizoen lol.
Zeurpieten gaan maar naar de lange zijde, alhoewel de sfeer er de laatste tijden zelfs daar een beetje in zit.
Zou het wel waarderen als de F side zelf zich uitspreekt tegen die brief. Wie verzint dit eigenlijk?![]()
Ach ja, regelmatig ook aangesproken wanneer ik stond bovenaan zuid 2.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zagen we aan het begin van het seizoen lol.![]()
Door stewards of andere mensen?quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, regelmatig ook aangesproken wanneer ik stond bovenaan zuid 2.![]()
Ik ook, maar Ajax staat denk ik sterker met een defensie:quote:Op dinsdag 18 april 2017 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Viergever centraal beter.
Viergever - De Ligt - Sanchez - Veltman,
dan een verdediging die er zo uitziet:
Sinkgraven - Viergever - Sanchez - Veltman![]()
Daar hebben mannen als Bergkamp en Pettersson nog in gespeeld. Aardig wat successen geboekt in dat shirt.quote:![]()
Dat neigde mij iets teveel naar het ABN-Bedrijfsteam, actief in de zaterdagse amateur klassequote:Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that![]()
Ik heb jarenlang het originele tenue van Bergkamp in bezit gehad. Heb hem in laten lijsten en vorig jaar aan een zeer grote fan geschonkenquote:Op dinsdag 18 april 2017 16:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
Daar hebben mannen als Bergkamp en Pettersson nog in gespeeld. Aardig wat successen geboekt in dat shirt.
Sinds 2014 FC Amsterdamse Bosquote:Op dinsdag 18 april 2017 17:03 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Dat neigde mij iets teveel naar het ABN-Bedrijfsteam, actief in de zaterdagse amateur klasse
Wij lossen dat altijd heel netjes op. Als mensen willen zitten wisselen we van plek. Maar blijkbaar zijn er ook een hoop 'supporters' die dat niet durven te vragen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, regelmatig ook aangesproken wanneer ik stond bovenaan zuid 2.Groot fan van User Wotte![]()
Ik heb 6 scc en aj cc geregeld en niet het shirt van Heiko gewonnen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 17:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang het originele tenue van Bergkamp in bezit gehad. Heb hem in laten lijsten en vorig jaar aan een zeer grote fan geschonken
Mooi logoquote:Op dinsdag 18 april 2017 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinds 2014 FC Amsterdamse Bos
[ afbeelding ]Oh.![]()
Leuke club ook. Heb altijd fijne wedstrijden tegen ze gespeeld. Ook een van de leukste kantines van Nederlandquote:
Die chick had zijn moeder kunnen zijn. Kunnen ze hem bij Ajax niet wat meer te eten geven?quote:![]()
26quote:Op dinsdag 18 april 2017 17:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die chick had zijn moeder kunnen zijn. Kunnen ze hem bij Ajax niet wat meer te eten geven?![]()
Die Fresia is daarna gewoon een bezemkast ingedoken met Nouri hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2017 17:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die chick had zijn moeder kunnen zijn. Kunnen ze hem bij Ajax niet wat meer te eten geven?Oh.![]()
Geen Sinkgraven donderdagCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Viergever naar links, en de Ligt in de basis. problem solved.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Daar wordt Ajax doorgaans niet slechter van nee.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Indekkengenotquote:Op dinsdag 18 april 2017 18:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoorde net van Davy dat jullie al hebben gewonnen, omdat Blom fluitOh.![]()
Wat een kansloze gek.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoorde net van Davy dat jullie al hebben gewonnen, omdat Blom fluit![]()
Maar we hebben heiko god.quote:Op dinsdag 18 april 2017 18:15 schreef skysherrif het volgende:
Wel jammer omdat je gewoon dunbezet bent zonder riedewald ookAFCA
Neequote:Op dinsdag 18 april 2017 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zeg. Doen!
Home
[ afbeelding ]
Away
[ afbeelding ]
Fanart uiteraard.
Home altijd rood en wit. Dit is een belediging voor Ajax. Het kan wel als uitshirt![]()
Zo'n template als dat eerste shirt kan wel eens voor een uitshirt ja.quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zeg. Doen!
Home
[ afbeelding ]
Away
[ afbeelding ]
Fanart uiteraard.
Bij die tweede vind ik die kleurencombinaties niet heel mooi.Oh.![]()
als uitshirt kan het 'riskant' zijn dat je nog een derde shirt nodig hebt, allebei zelfde rode strepen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n template als dat eerste shirt kan wel eens voor een uitshirt ja.
Bij die tweede vind ik die kleurencombinaties niet heel mooi.
ik vind dat blauw wel tof![]()
Dat lichtblauwe uitshirt van seizoen 11/12quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:17 schreef Adames het volgende:
[..]
als uitshirt kan het 'riskant' zijn dat je nog een derde shirt nodig hebt, allebei zelfde rode strepen.
ik vind dat blauw wel tofDie vond ik echt tof
Oh.![]()
we zijn toch gvd volendam nietquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zou ik ook wel tof vinden, net even snel gemaakt.![]()
Ik blijf toch wel verbaasd over hoe Viergever zich heeft tot ontwikkeld tot een onmisbare kracht bij Ajax dit seizoen.
Prima mentaliteit. Enige AZ aankoop die wel is geslaagd bij Ajax imo.
Mounier El Hamdaoui heeft te kort gespeeld bij Ajax om te zeggen dat hij geslaagd is bij Ajax. Demy de Zeeuw vond ik wel ok, was niet echt onmisbaar.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Doet het erg goed inderdaad, maar wordt door sommigen met een Pavlovreflex omdat hij van AZ komt. Een wat oudere, meer ervaren speler in het centrum van je verdediging kan ook geen kwaad in mijn ogen. Ik heb het idee dat hij coachend ook nog wel een belangrijke rol speelt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:45 schreef marp0 het volgende:
Ik blijf toch wel verbaasd over hoe Viergever zich heeft tot ontwikkeld tot een onmisbare kracht bij Ajax dit seizoen.
Mounier El Hamdaoui heeft te kort gespeeld bij Ajax om te zeggen dat hij geslaagd is bij Ajax. Demy de Zeeuw vond ik wel ok, was niet echt onmisbaar.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat laatste ben ik met je eens, je ziet wel dat er coachend iets ontbreekt als hij er niet staat.quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doet het erg goed inderdaad, maar wordt door sommigen met een Pavlovreflex omdat hij van AZ komt. Een wat oudere, meer ervaren speler in het centrum van je verdediging kan ook geen kwaad in mijn ogen. Ik heb het idee dat hij coachend ook nog wel een belangrijke rol speelt.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
De Zeeuw was wel echt goed in dat eerste jaar onder Jol, maar hij is die trap op zijn gebit op dat WK nooit te boven gekomen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:45 schreef marp0 het volgende:
Mounier El Hamdaoui heeft te kort gespeeld bij Ajax om te zeggen dat hij geslaagd is bij Ajax. Demy de Zeeuw vond ik wel ok, was niet echt onmisbaar.Oh.![]()
Voorgaande jaren was hij ook vaak erg matig, maar hij heeft zich wel ontwikkeld onder Bosz en past ook beter in zijn tactiek denk ik.quote:Op dinsdag 18 april 2017 20:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doet het erg goed inderdaad, maar wordt door sommigen met een Pavlovreflex omdat hij van AZ komt. Een wat oudere, meer ervaren speler in het centrum van je verdediging kan ook geen kwaad in mijn ogen. Ik heb het idee dat hij coachend ook nog wel een belangrijke rol speelt.Oh.![]()
Wel mooie kleuren zijn dat ja, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 april 2017 21:40 schreef Brammess het volgende:
Het worden de kleuren van 1994/95. Is al gelekt.Oh.![]()
Michael van Gerwen vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 18 april 2017 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bah weer in die lelijke groene shirtsIk ben inmiddels overleden.![]()
Die 1e als uitshirt gebruiken. ziet er nice uitquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zeg. Doen!
Home
[ afbeelding ]
Away
[ afbeelding ]
Fanart uiteraard.graag op anoniem![]()
Dat eerste shirt heeft afca een keer verkocht lolquote:Op dinsdag 18 april 2017 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zeg. Doen!
Home
[ afbeelding ]
Away
[ afbeelding ]
Fanart uiteraard.Groot fan van User Wotte![]()
Dat hebben we sowiesoquote:Op dinsdag 18 april 2017 18:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoorde net van Davy dat jullie al hebben gewonnen, omdat Blom fluitGroot fan van User Wotte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: